theBD Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 sa nu pui dot3!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 30, 2006 Autor Share Postat August 30, 2006 -multumesc mult pt. raspunsuri, atunci o sa-mi cumpar dot4 si o sa folosesc dot3 tot la masina ca tot pierde aia o groaza de lichid de frana -inca nu este perfect legal sa merg cu ea asa, si nu ma risc, oricum, vineri am admitere si nu am timp sa ma "tavalesc" cu ea , luni o sa ma duc la primarie sa o inscriu si pe urma pot sa merg linistit cu ea peste tot, si sa fac cunostinta cu comunitatea face-to-face la arc -ah, da, si cred ca o sa-mi cumpar si cauciucuri noi, dar cine mi le monteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexItalia Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 (editat) Ciao....eu sunt un italian care sta aici de 5 ani.... si bineinteles rs 50 replica chesterfield a fost primul meu motor (in italia).... daca nu prea ai bani i-ti dau un sfat, sa nu umbli la motor la ea....eu in 3 ani de zile am tot modificato .... am inceput cu 75 cc polini si un dellorto 19; dupa o vreme plictisit de prestatiile am montat expansiune arrow si silentiator arrow... si acolo incepi sa ai probleme cu ambreajul si cu pinion lant corona,se consuma tot mai repede....bagi ambreaju reinfortat si lant la fel...mergi o perioda de cateva luni si apoi pac....am bagat un filtru de air malossi si nu stiu ce sa intamplat dar in putin timp am gripat. Am lasato la o parte 2 luni ca nu aveam bani destui pt reparatii dar intre timp am lasat scoala si am mers la lucru...si bineinteles cu primii 2 salari am refacut motorul cu cel mai tare tuningator din zona.... faccioli moto (www.faccioliracing.it).... cilindru artigianal de competitie monofascia 400 euro (atunci erau 800.000 lire) expansiune artigianala faccioli cu silentiator 500 euro...biella + albero reinfortat,ambreaju reinfortat,carburator dellorto 28 cu colector si pacco lamellare cu duble lamelle in fibra de sticla ...am scos acensiune electronica sa aiba volano mai putina greutate.... deci am scos din acest motor injur de 28-30 hp ....visul a durat vreo 4 luni ....aveam cel mai tare motor de 50 (pe carte) din toata zona si apoi iar....am gripat si asta a fost capatul.... oricum daca vrei sa stii despre rs sau ai probleme contacteazama pe yahoo messenger... iti zic eu care cum id :alessandrotramonte Editat August 30, 2006 de AlexItalia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 30, 2006 Autor Share Postat August 30, 2006 multumesc mult pt. sfat, dar daca ai fi citit mai bine ce-am scris la inceput, ai fi aflat ca nu am de gand sa o distrug cu kit-uri si alte tampenii, mai vorbim pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibiker Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Mica ........da frumusica!S-o porti sanatos si sa treci la alta mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 De ce nu vrei sa mai modifici una /alta la ea? Ca sigur nu are nimic daca-i schimbi filtru de aer si/sau carburatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 30, 2006 Autor Share Postat August 30, 2006 Mica ........da frumusica!S-o porti sanatos si sa treci la alta mai mare! thx, toate la vremea lor De ce nu vrei sa mai modifici una /alta la ea? Ca sigur nu are nimic daca-i schimbi filtru de aer si/sau carburatorul... pai nu are rost sa schimb doar filtrul de aer, daca vrei sa faci ceva bun trebuie sa schimbi carb+toba+kit 80cc + alt ambreiaj + + + + si toate astea il fac sa se tureze mai rau si sa se strice mult mai repede si nu mi se pare o afacere buna...daca vreau mai multa putere imi iau pur si simplu alt motor mai mare. Acuma nu prea stiu ce marca de anvelope sa imi cumpar, am vazut la depozitul de anvelope mitas, sava si continental cam pe la acelasi pret, aprox. 3mil fata+spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 fati 3 biletele si pe fiecare scrii o marca de anvelope(dintre alea trei).le bagi intro caciula,ii zici la un tovaras dea tau sa le amestece,iei un belet si vezi cine ii castigator(ce marca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 lol, ma gandeam ca poate o fi mai bune unele, adik eu le-as alege in ordinea asta: continental > sava > mitas (am auzit ca sunt de kko) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Septembrie 1, 2006 Autor Share Postat Septembrie 1, 2006 deci am fost aici la un service de motorete si scutere, la "nea Tony" mester bun la toate, sau "vraci" cum se numesc am fost la el pt. problema aia cu manerul care se invarte in gol pt. ca e intepenit surubul, i-a dat cu spray degripant, a tras de el, a adus doi tipi solizi sa tina, cu parghie, chestii trestii, nimik, e intzepenit pe viata ala asa ca a zis ca singura solutie e sa dea o gaura perpendiculara in maner si sa treaca un surub prin el ca sa nu se mai miste, ca asa a mai facut la un rs125, si propietarul era si el acolo. Voi ce ziceti? sa dau gaura si sa o rezolv intr-asa un mod "romanesc" sau exista alta varianta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 (editat) Daca te deranjeaza, "actionezi romaneste". Daca nu te deranjeaza prea tare, las-o balta. Editat Septembrie 6, 2006 de Andreas_Krastl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.