tensyon89 Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Salut!Am o problema cu cun scuter 49 in 4 timpi,porneste greu la cald si la rece,dau la automat dar nu se ineaca bujia,am desfacut carb si l-am curatat am suflat aer in el si tot asa face,la relanti mere neregulat ,cateodata mere f bine,o opresc si dupaia porneste greu si numai accelerata,scuterul e chinezarie!!! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Verifica jocul supapei de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) L-am verificat,jocul e bun la ambele supape,are cam 2,5-3mm,cateodata mai da si rateu pe carburator. Editat Octombrie 29, 2010 de tensyon89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Tu vorbesti serios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 Adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Adica cum sa ai 2,5 - 3 mm joc la supape? De regula e 0.1, 0,15 la admisie si 0,2 0,3 la evacuare, si aia is milimetri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 M-am exprimat gresit,intra 2 lame de ras intre culbulator si supapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Daca ti-ai bagat unghiile in carburator...eu ma retrag ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Octombrie 30, 2010 Autor Share Postat Octombrie 30, 2010 am umblat la carb la nivelul de benz si am curatat jiglerele infundate,nu mergea de cand l-am luat! Mesaj completat de cand l-am luat am observat ca pe furtunul de evacuare al gazelor din chiuloasa scoate un fum albastru si mai curge si ulei,sa fie dusa compresia si sa porneasca greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.