cristi-mic Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 O intrebare (pentru ca nu am mai mers cu/ascultat asa ceva): Un prieten a luat un GPZ 500 si mi se pare ca merge la relanti cam ca un Nipru la care ai scos o fisa. Adica nu merge deloc rotund (desi merge in ambii cilindri) si vibreaza. In ture incepe sa se atenueze senzatia, si peste 3000 pare sa mearga rotund. Asa fac toate GPZ-urile ? Repet, merge in 2, putere normala, se tureaza relativ repede, nu are zgomote ciudate in motor... E doar pentru curiozitatea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 Da, stai linistit asha fac toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 Intr-adevar, daca face urat de tot, ar trebui vazuta sincronizarea carburatoarelor... Indruma-l spre Mao-san... (daca tot le sincronizati, bine ar fi sa fie shi curatate un pic... gpz-ul ne avand filtru de benzina se mai aduna diverse mizerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 6, 2006 Autor Share Postat Septembrie 6, 2006 Multumesc de raspunsuri. Cum spuneam, e a unui prieten care abia a luat-o, nu are nici permis si o tine in garaj. Dar, desi merge bine, nu mai auzisem cum suna un GPZ la relanti si nu am termen de comparatie. Baiatul e din Tulcea, ca si mine....deci cam departe de Bucuresti. Iar eu nu repar/reglez motocicletelele altora, doar pe a mea. O sa se descurce el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.