emilutz Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Salut. Am cumparat recent un scuter de la userul BabyDihor, care are urmatoarea problema. -Cand am luat acest scuter motorul pornea dar oricat as fi tras de acceleratie nu se tura decat pana la un anumit nivel. Am inteles ca ar fi distributia reglata prost, vechiul proprietar a schimbat segmentii si o supapa de admisie si am presupus ca nu a reglat ok distributia ok am reglat distributia la semn si am reglat jocul la supape am pornit motorul(a pornit destul de bine)dar in momentul in care ii dau gaz se inneaca si da sa moara(si moare daca nu las gazul) am presupus ca este ceva legat de amestec.am incercat sa-l reglez si nu s-a intamplat nimic. Am luat carburatorul la puricat. l-am desfacut si l-am curatat, am gasit valva aceea in care se afla cuiul de dozaj sparta. am inlocuit-o. am incercat sa pornesc si nu a pornit nicicum. l-am lasat pana a doua zi. A doua zi a pornit fara probleme si se tura destul de bine. Am zis in sinea mea "asta a fost" si l-am oprit ca trebuia sa ma duc la lucru. dupa ce am ajuns acasa aceeasi poveste ca si cu o zii in urma(porneste dar nu pot tura) Am desfacut carburatorul, l-am mai curatat de vreo 3 ori dar nu s-a modificat nimic pana in ziua de azi. scanteia am verificat-o si este(nu stiu cat de buna dar este). bujia o gasesc tot timpul neagra.(am 2 buc si la amandoua e la fel) compresie este benzina este ce ma nelamureste pe mine e urmatoarea treaba: am inteles ca daca scoti acel cui de dojaj nu o sa mai mearga motorul-faza e ca la mine merge ok si cu el si fara el si chiar si fara capac, fara acea valva si fara cui. merge la fel si daca introduc acel cui pe canalul lui fara a mai folosi valva. fara cui, cu cui e tot acolo, merge dar nu pot tura CE AR TREBUI SA MAI VERIFIC VA ROG MULT DACA AVETI CAREVA VREO IDEE VA ROG SA O IMPARTASITI SI CU MINE. MERSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 schimba tot carburatorul,ii baga prea multa benzina si-l inneaca. parerea mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilutz Postat Noiembrie 6, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2010 l-as schimba dar daca nu e de acolo. nu as arunca cu banii pe fereastra poate sa fie si de la altceva in afara de carburator? de ex scanteie mentionez ca i s-a schimbat bobina stator sau magnetoul sau cum i-o zice (nu de mine) si am inteles ca nu a potrivit perfect dar ca s-ar fi rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 pai carburatorul nu trebuie doar sa bage benzina,el trebuie sa o si dozeze. de asta are jiglere,cui ponou,plutitor. tie vad ca-ti curge garla...ia imprumut un carb de la alt scuter compatibil si vezi cum se comporta. ce rost are sa schimbi alte alea aiurea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilutz Postat Noiembrie 6, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2010 in primul rand mersi pentru raspunsul promt. problema e ca nu prea am de la cine sa imprumut un carburator si totusi din ce cauza ii da prea multa benzina. ce anume din carb ar trebuii sa verific (mentionez ca l-am desfacut complet si l-am curatat cu spray de carburator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 daca e scuter chinezesc nu pot sa cred ca nu gasesti pe cineva sa-ti imprumute carburatorul. degeaba l-ai curatat tu cu spray daca cei dinaintea ta au curatat jiglerele cu sarma...(cum se mai practica) succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 daca e scuter chinezesc de 49 toate au motoare (sau aproape toate) au motoare qt 50 qmb carburatoarele acestor motoare sunt vacumatice si sunt prevazute cu pompa de spritz verifica daca aceasta lucreaza ea este montata pe capacul inferior al carburatorului(paharul de nivel) verifica membrana de la aceasta pompita tot pe capac are si un jigloer sub care are un arculet mic si o biluta sub el vezi daca nu e intepenita biluta cand pui la loc jiglerul nu il strange la maxim ci il reglezi in asa fel incat membrana sa aiba putere sa deschida biluta si sa se realizeze spritul scuze de explicatia stangace pe care ti-am oferit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilutz Postat Decembrie 3, 2010 Autor Share Postat Decembrie 3, 2010 E perfecta explicatia. Mersi foarte mult. In principiu asta era problema, pompa de sprit, mai precis cuiul acela pe care il apasa acea clapeta era blocat de rugina(depuneri, etc), plus de asta si clapeta care trebuia sa apese pe acel cui era rupta. Am cumparat alt carburator nou. toate bune, mergea dar mai mult de 35 km/h nu a mers cu el asa ca am hotarat sa fac din cele 2 unul bun. Am luat tot capacul de jos de la cel nou si corpul cu acea clapeta si l-am pus la cel vechi. Au potrivit la fix desi cel original de pe scuter e carb de 19 iar cel pe care l-am cumparat e de 14. In fine...acum merge 60km/h are sprint dar inca nu sunt multumit deoarece din pacate inca scoate fum si nu-mi dau seama de ce. Ar mai fi o problema...consuma destul de mult undeva la 4% zic eu, probabil pt ca e carburatorul mare si jigleru principal destul de mare. si nu merge 60km/h decat cu capacul rotund de la intrarea in filtrul de aer(cel cu 4 gauri) scos. Am incercat mai multe variante de reglaje dar cea cu capacul scos m-a multumit cel mai mult. Daca aveti idee ce sa ii fac sa nu mai consume atat (si sa nu mai scoata fum, ca probabil sunt legate), va rog sa-mi spuneti si mie. Astept sugestiile voastre! Mersi! Mesaj completat Intradevar motorul e 139QMB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 fum negru, bujie neagra, consum mare de benzina e clar amestec sarac de aer verifica filtrul de aer. Eu cred ca de aia iti trage prea multa benzina si nici nu se tureaza.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel Bungarati Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 da si eu am aceasi problema si mi sa recomandat desfacerea magnetonului acolo are un rulment sau in alte cazuri bile de rulment si vezi daca nu sunt sarite daca nu e asta ori are mizerie langa piston ori filtru de aer este sarac si da putin aer.Tocmai ce am luat motocilceta nam lucrat la scuter pana ieri dar ieri am vazut ca aeru era de vina astfel nu putea sa acelereze din cauza ca era inecat de benzina!Dar l-am reparat astfel mergand super dar va sta mult in garaj din cauza motociletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George vasiliu Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 Bună ziua, am și eu o problema dacă vreți va rog frumos sa ma ajutați, am un scuter piagio liberty motor 49cc și m. Am plimbat cu el și l. Am spălat după și nu a mai pornit, sa fii întrat apa la cdi sau pe la partea electrica? Scânteie da benzina da... Voi ce spuneți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.