Fanel Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salutare ! M-a lasat si pe mine releul de incarcare, mai precis regulatorul de tensiune ! Imi trebuie unul de Piaggio orice model ! codul lui e 58086R si se potriveste la mai toate modelele de maxiscootere Piaggio (Aprilia, Gilera, Vespa, etc) . Aveti idee de unde pot sa procur mai ieftin sau SH ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 in tirg in vitan gasesti sigur maxim 50 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Noiembrie 9, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2010 Merci! Duminica sau oricand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 duminica ai sanse mari, sunt o gramada de negustori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Ianuarie 26, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2011 Am facut , am invartit , si m-am facut cu un regulator de incarcare in plus (releu cum mai ii spun unii). Este nou si il vand cu 50 de euro ! Codul Piaggio este : 58086R Oricum merge pe toate modelele de la Piaggio, Gielra, Si pe orice alta motocicleta unde i se potirvesc mufele acestea, (am vazut ca la Suzuki). Aprilia Atlantic 400cc Aprilia Atlantic 500cc Aprilia Atlantic Sprint Aprilia Atlantic 250cc (injectie) (2006) Aprilia Sportcity 250cc (injectie) (2006) Aprilia Scarabeo 250cc (injectie) (incepand cu anul 2006) Aprilia Scarabeo 400cc Aprilia Scarabeo 500cc Gilera Nexus 500cc Gilera Nexus 250cc (injectie) Malaguti Madison (seria 3) 250cc (2006) Malaguti Spidermax 500cc Piaggio Beverly 250cc (injectie) (incepand cu anul 2006) Piaggio Beverly 400cc Piaggio Beverly 500cc Piaggio MP3 250cc (injectie) (incepand cu anul 2006) Piaggio X8 400cc Piaggio X8 250cc (injectie) Piaggio X9 500cc Piaggio - alte modele cu motoare de 400cc-500cc (carburatie) si 250cc (injectie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 10, 2012 Autor Share Postat Aprilie 10, 2012 Releul s-a vandut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Ce trebuie sa verificam si cum?Verificarile se fac cu un multimetru pe scara de 2 V.1. Pornim motorul si aprindem luminile(toti cosumatorii), apoi masuram intre carcasa regulatorului si sasiu, intre carcasa regulatorului si borna - a bateriei. Tensiune nu trebe sa depaseasca 0.02V. Daca tensiunea nu este conforma se remediaza cauza. eu intre carcasa regulatorului si sasiu am 12-30 V in fct de turatie. Oare ce sa fie ? Iar la cele doua fire care ies din magnetou spre regulator am continuitate ( masor cu aparatul) de asemeni si intre cele doua fire si masa de pe motor......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Vezi ca ai postat pe topicul de virago, la acesta ai 3 fire ce ies din magnetou si se duc la regulator. Specifica ce mobra ai eventual complecteaza-ti profilul, alea-alea... Aprilia scarabeo 2t. Magnetoul are doua fire. Se pare ca am scurt intre ficare din cele doua fire si partea de metal a generatorului/ Sau asa trebuie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Aprilia scarabeo 2t. Magnetoul are doua fire. Se pare ca am scurt intre ficare din cele doua fire si partea de metal a generatorului/ Sau asa trebuie ? Bun intre timp ti-am vazut si celalt topic deschis, da este normal dar nu este scurt ai continuitati de bobine cu rezistenta mica. Editat Martie 22, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 (editat) Bun intre timp ti-am vazut si celalt topic deschis, da este normal dar nu este scurt ai continuitati de bobine cu rezistenta mica. DAr am si intre bobine si masa generatorului( partea metalica unde se prinde de motor) Editat Martie 23, 2016 de Marian Mihalache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.