nono65 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Salutare...dupa ce am desfacuto si m-am uitat la segmenti...am reasamblato...si nu mai porneste....cred ca are compresia prea mare...dar nu imi intra in a 2-a...nu merge bine cred cutia de viteze...cum as putea remedia problema?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Salutare...dupa ce am desfacuto si m-am uitat la segmenti...am reasamblato...si nu mai porneste....cred ca are compresia prea mare...dar nu imi intra in a 2-a...nu merge bine cred cutia de viteze...cum as putea remedia problema?multumesc Esti mecanic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nono65 Postat Noiembrie 17, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2010 (editat) nu dar ma pricep cat de cat daca imi explica cineva.... Editat Noiembrie 17, 2010 de nono65 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Sa intelegem ca din cauza asta are compresia prea mare si nu porneste nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nono65 Postat Noiembrie 17, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2010 mda...asta este...il bag in prima viteza si imping si ramane roata blocat...m-am chinuit cam 30 min si degeaba:|....de pornit nu pot ca nu am baterie si electromotorul e stricat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 ai desfacut tot motorul sau doar ai dat jos cilindrul? daca doar cilindrul ai un segment spart sau ceva cazut prin carter si iti blocheaza motorul. nu are compresia prea mare. auzi tu... compresie prea mare la un 50 sau 125 2t ca numai astea 2 variante exista la red rose.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nono65 Postat Noiembrie 17, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2010 am dat si doar m-am uitat la segmenti si piston....ca nu am mai scos pistonul...am scos sigurantele si le-am pus inapoi....nu am mai scos pistonul deoarece nu puteam..si am zis ca mai bine il las ssa nu fac ceva gresit....el e de 50 2t.... Mesaj completat am dat si doar m-am uitat la segmenti si piston....ca nu am mai scos pistonul...am scos sigurantele si le-am pus inapoi....nu am mai scos pistonul deoarece nu puteam..si am zis ca mai bine il las ssa nu fac ceva gresit....el e de 50 2t.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 la montare ai scapat ceva inauntru sau ai spart vreun segment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nono65 Postat Noiembrie 17, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2010 ma gandesc ca poate sa fie din cauza unei sigurante care era putin iesita si am lasato asa ca am crezut ca nu cred ca are vreo problema...ca dupa ce i-am pus capacul..nu incurca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 vezi tu cu motoarele astea este la fel ca urcatul in coapac...e usor sa te urci in el dar mai greu e sa te cobori asa si cu motorul este... usor de desfacut dar daca nu ai priceperea si sculele necesare este mai greu de a il pune la loc complet ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.