onutz Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 (editat) Vulcanul e motorul meu de vreo 3 luni, cu niprul nu am apucat sa merg prea mult ca a ajuns cam asa: Editat Septembrie 7, 2006 de onutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 off topic: Onutz, "niprul" ala are cadru custom facut de tine ? Ai idee daca te lasa aia la la RAR cu asa ceva sau nu vrei s-o inmatriculezi ? Nu are furca fata unghiul cam mare (nu stu cat de manevrabila e asa) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onutz Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 off topic: Onutz, "niprul" ala are cadru custom facut de tine ? Ai idee daca te lasa aia la la RAR cu asa ceva sau nu vrei s-o inmatriculezi ? Nu are furca fata unghiul cam mare (nu stu cat de manevrabila e asa) ? Cadrul nu e facut de mine, ci de Klaus. Cred ca poate fi omologat, dar nu ma intereseaza. Am vrut cel mai frumos chopper din tara si cred ca va fi, pana nu face Klaus altul. Si e perfect manevrabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 Cadrul nu e facut de mine, ci de Klaus. Cred ca poate fi omologat, dar nu ma intereseaza. Am vrut cel mai frumos chopper din tara si cred ca va fi, pana nu face Klaus altul. Si e perfect manevrabil. pai daca nu-l omologhezi nu prea poti s-o inmatriculezi si asta inseamna ca isi pierde esenta de chopper pentru ca nu poti sa mergi cu ea pe drumuri publice ... oricum ar fi ...arata foarte interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onutz Postat Septembrie 9, 2006 Autor Share Postat Septembrie 9, 2006 (editat) E un show bike care nu trebuie sa mearga prea mult pe strazi ca sa fie admirat. O sa poata fi vazut in fiecare zi intr-un showroom din Pitesti, nu-i dau numele acum. Cu siguranta va avea si reportaj la o revista. Pozitia de mers este destul de incomoda. O sa spui , pai daca e incomoda atunci de ce lai mai facut? Este facut in primul rand pentru design si abia apoi pentru mers pe strazi. Sunt firme in tota lumea care fac asemenea motoare dar la noi romanul inca nu le gaseste logica. Poate fi omologat dar deocamdata este inmatriculat de anul asta, cu revizia mai departe ne descurcam... Editat Septembrie 9, 2006 de onutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 E un show bike care nu trebuie sa mearga prea mult pe strazi ca sa fie admirat. O sa poata fi vazut in fiecare zi intr-un showroom din Pitesti, nu-i dau numele acum. Cu siguranta va avea si reportaj la o revista. Pozitia de mers este destul de incomoda. O sa spui , pai daca e incomoda atunci de ce lai mai facut? Este facut in primul rand pentru design si abia apoi pentru mers pe strazi. Sunt firme in tota lumea care fac asemenea motoare dar la noi romanul inca nu le gaseste logica. Poate fi omologat dar deocamdata este inmatriculat de anul asta, cu revizia mai departe ne descurcam... pai sincer sa fiu nici io nu le gasesc logica. poti face asa ceva doar cand nu mai ai ce face cu banii si ai destule motoare adevarate cu care sa mergi. asa, doar cu rol decorativ, mi se pare un compromis prea mare (chiar daca arata foarte bine... cum e cazul de fata) ... io prefer sa si arate bine si sa si fie practica (in special sa fie practica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 Scuze ca ma bag in discutie dar aberati cu intrebari aiurea. Este cu totul o alta lume pe care nu o stiti, unde nu se mai intreaba de ce are inclinatia aia la furca si alte idiotenii, exista si gata, toate motoarele care apar in reviste gen easy riders sau biker sunt facute in primul rand pentru design, la fel majoritatea motoarelor care participa la biker build off sunt acolo din cauza designului, deci daca nu intelegeti de ce se fac asemenea motoare nu e prea bine pentru voi. Credeti-ma ca nici pe cei care le construiesc sau le posed nu prea-i intereseaza asemenea pareri avand ani intregi de modificat in spate. NU sunt motoare perfect manevrabile dar nici nu intepenesti pe ele. Daca nu mam facut inteles, asta e , mai departe nu merg cu explicatiile ca nu merita. Daca vrei sa fie practica iti iei unul de fabrica si te apuci sa-l impopotzonezi cu chiciuri, astea sunt motoarele cu care mergem zi de zi oriunde dar nu ne putem mandri cu ele ca arta prea frumos. Sunt si customuri care arata bine destul de manevrabile, dar cate? IN fine discutam unde nu trebuie un lucru care-l discutam acum 3-4 ani cu altii de pe forum si nu se ajungea la nici un rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 Draga Klaus, poate ca nu inteleg asa bine cum sta treaba , dar este intradevar foarte frumos ce ai facut. Tine-o tot asa. (eu eram doar curios cum sta exact treaba cu omologarea unui custom d-asta ... nu vroiam sa intru in nici o disputa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Care nu ati avut ce face sa mutati porcaria asta aici, mai bine stergeti-o, nu e nimeni de vina ca in loc de poze cineva se apuca sa puna intrebari cretine, sau dat doua raspunsuri si nu se mai continua. Oana pusese si ea niste poze la fete ca doar despre asta era topicul, despre fetele motocicliste si motoarele lor. Ce despre alte motoare ale fetelor nu s-a ma comentat pana acum pe topicul ala eu unu nu am urmarit dar putin probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 mie nu prea imi plac chopperele...dar Klaus... ai viziuni geniale. NU am vazut linii mai fluide si mai bine integrate una intr-alta decat la Simsonul si la Nepra ta. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Vulcanul e motorul meu de vreo 3 luni, cu niprul nu am apucat sa merg prea mult ca a ajuns cam asa: cool!!! faina roata spate . fain ca nu ai pus chestii mai groase? shi rezervorul este f fain .... Art on 2 Wheels .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.