Jump to content

shztecker

Membru
  • Content Count

    323
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About shztecker

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    shzteckerr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    GSF650SA
  • Numar Moto
    FOK

Profile Fields

  • Interests
    ....

Recent Profile Visitors

408 profile views
  1. Sigur nu ai pus mai mult ulei decât trebuie ? Verifica nivelul corect.
  2. Din experiența pe care am avut-o cu 5 câini luați până acum de pe stradă pot să iți zic un singur lucru: cei luați de pui (2 din ei) se comportau la fel de "răzgâiat" ca orice câine de rasă iar cei care pe care i-am luat deja maturi, și știau ce înseamnă să ia șuturi și să nu aibă ce mânca, dădeau în mod vizibil dovadă de recunoștință (nu fac tâmpenii la fel de multe și sunt mult mai calmi și iubitori). Fără să vreau sa jignesc pe cineva, dar mi se pare că rasa animalului e un fel de puritate pe care "deținătorii" de animale vor să și-o atribuie prin asociere. Ține doar de orgoliu și nu aduce vreun avantaj obiectiv (chiar din contră). În altă ordine de idei, orice câine ai lua trebuie să îți asumi disconfortul de a avea păr prin casă (indiferent cât cureți), de a strânge rah@t după el de pe trotuar și de a cheltui bani și timp pe mâncare și veterinar. Ce primești în schimb: o afecțiune mult mai pură și mai necondiționată (dar și mai simplă și ne-nuanțată) decât cea pe care o primești din partea unui om (inclusiv al propriului părinte/copil). Dacă vrei asta, bagă mare ! #AdoptăNuCumpăra
  3. - Sigur nu ti s-a blocat o piatra/surub/cui in anvelopa de pe spate cand ai intrat/iesit in/din benzinarie ? Creste frecventa zgomotului cu viteza de deplasare ? Cam ce frecventa are (in batai pe secunda - sau hertzi) ? - Face zgomotul in orice viteza mergi cu ea (le poti testa pe toate 1-6 pana la 40 km/h) ? - Il face si pe cricul central (cu roata spate in aer), pornita si bagata in viteza ?
  4. Din dorința de a calma spiritele pot sa relatez și perspectiva mea ultra-misogină, dar aproape feministă: aproape săptămânal sunt șocat de manevrele absolut lipsite de sens ale unor șoferițe, doar că, imediat ce îmi revine pulsul și reușesc să identific pleata și obrazul fardat după colac, mă cuprinde o stare de calm și resemnare, diametral opusă de starea provocată de șoferu' mascul profesionist. Așa e ele ! Nu toate, dar multe. Spre deosebire de mulți masculi idioți care fac manevre agresive și rău intenționate (dar pe care mai poți să le anticipezi), unele femei pur și simplu se manifestă în spatele volanului. Nu e vina lor ca nu au avut parte de educarea coordonării spațiale și a mișcărilor în copilărie, că de acolo se trag multe lipsuri de genul ăsta. Luați experiențele astea ca pe niște întâmplări transcendentale provocate de niște forțe ale naturii și fiți mai înțelegători/toare cu ele și nu le mai scuipați sau păruiți
  5. Am Acerbis Evo 3. Sunt ok. Stau bine pe genunchi, nu se misca. Nu intra sub pantaloni (poate daca iti iei unii largi de tot). Cum zicea colegul de mai sus, le-am luat special pentru ca sunt articulate. Nu sunt insa ca ortezele (nu sustin genunchiul in caz de rotatii ... poate doar la un impact lateral moderat sa aiba vreun efect ... dar nici nu costa 3000 lei bucata). Unii se plang ca suruburile metalice de pe interior zgarie rezervorul, dar mie nu mi s-a intamplat. Sunt suficient de aerisite cat sa iti inghete genunchii la sub 10 grade si suficient de putin aerisite cat sa transpiri la peste 30
  6. Mă refeream la ideea că "foaia de ceapa" vine peste geaca de vară cu protecții și nu are decât rolul de control de umiditate/termic.
  7. Impovizație nu am găsit. Am 3 perechi de mănuși însă : vară (ultra ventilate), unele rezistente la ploaie/vânt (Icon Tarmac) si unele de iarnă ( rezistente la ploaie/vânt + căptușeală termică). Alea de iarnă nu le prea port pentru că sunt groase și nu mai simt comenzile. Tarmac-urile (pe care le recomand, pentru că sunt bine făcute la cât costă) le port și acum, dar după 15 minute la sub 5 grade C încep să-ți amorțească degetele. La 15 grade sunt ok, dacă aia e temperatura minimă țintită. Cum ziceau colegii, mai sunt și variantele cu protecții de plastic (estetic dubioase și, în funcție de model, e posibil să te incomodeze când te strecori printre mașini) cu manșoane încălzite sau mănuși încălzite ... dacă vrei ceva serios.
  8. E vorba de ceva similar cu https://www.decathlon.ro/jacheta-protectie-ploaie-rc500-id_8556824.html . A mea are un colorit ușor diferit și evacuări doar pe spate, deci nu intra vântul sau apa. E adevărat că o folosesc mai mult în oraș, dar am mers peste două ore cu peste 130 km/h la sub 15 grade C și nu am avut probleme. De obicei îngheață alte subansambluri înaintea trunchiului. Iar referitor la brâuri, nu prea am nevoie că merg cu ghiozdănel P.S. Dacă nu ai parbriz, e posibil să-ți fie mai răcoare !
  9. După ce am trecut prin căutări similare, și negăsind una care să-mi placă și să facă tot ce vreau, am descoperit că dacă pui o "coajă" din aia fosforescentă de bicicliști anti ploaie/vânt peste geaca de vară (eu am una mesh, deci o iau doar pentru protecții) și un polar pe dedesubt, te izolezi uimitor de bine. De exemplu, azi dimineață am mers peste 30 de minute la temperaturi de ~0 grade și nu am simțit vreun disconfort (mi-au înghețat mâinile și fața, dar aia e alta treabă). Marele avantaj la varianta asta "ghelbănească" este că stratul de protecție termic/vânt/ploaie este ultra compact și il poți lua cu tine tot timpul. Desigur, dacă vrei s-o dai pe touring de sute de km prin orice condiții meteo, trebuie ceva mult mai serios.
  10. Am înțeles. "Face sens" Le voi schimba. Multumesc mult pentru informatie ! Pe scurt, şi folosind vorba englezului: "sucksex" ! Deşi am citit că e o operaţiune complicată din motive ... ergonomice, să zicem, nu ma aşteptam să-mi ia 3 ore să înlocuiesc 4 bujii. Rezervorul plin ochi şi semicarena nu au ajutat deloc. După prima bujie deja mă împăcasem cu ideea de a merge doar cu maşina de acum înainte. După a treia ajunsesem să înjur în japoneză. Este absolut oribilă poziţionarea şi spaţiul disponibil ... de acum încolo merg la mecanic pentru aşa ceva. În manual arată o cheie cu extensie foarte subţire (pe care nu o am, evident) pentru a naviga spaţiile înguste. Nu mai am piele pe toate încheieturile şi miros tot a benzina Aşa ... le-am schimbat, alea vechi arătau ok dar erau ude (erau tot NGK CR9EIX, dovadă că fostul proprietar chiar le schimbase la 12.000 km). Am pus şi poză. După înlocuire simptomele s-au păstrat. A trebuit să o pornesc cu acceleraţie şi buton simultan şi să o ţin turată la peste 3000 ture ca să nu moară. Scuipa condens/benzină pe tobă şi a scos un fum (vapori) foarte dens vreo 5 minute. Am mers vreo 30 km prin oraş şi totul a fost ok. Acum merge ca înainte ... nici mai bine nici mai rău... poate un pic mai "rotund" la ralanti, dar e posibil sa fie o încurajare placebo pentru cei 230 lei cheltuiţi oarecum degeaba. Ce am omis complet a fost să verific şi să ajustez spaţiul dintre electrozi la astea noi ! Alea vechi aveau 0.75 mm ... astea noi au (conform datelor indicate de producător) 1 mm. Manualul indică 0.7-0.8 mm la bujii CR9E. Aparent, astea montate merg ok şi aşa ... oricum, nu le mai scot ! Ce m-a surprins însa neplăcut e ca bobinele sunt ruginite de la apa care intră pe lângă garnituri. Se pot izola mai bine cumva să nu se degradeze aşa rău ? Voiam să schimb şi antigelul, ca tot eram în zona respectivă, dar nu mai eram fizic în stare. În concluzie, am aflat că poţi îneca şi un motor cu injecţie dacă faci ce trebuie Spiriduşul forumului mi-a unit în mod eronat postul de ieri cu ăsta de azi ... WTF ?!? Eh ... whatever ... Se pare că îmi răspund mie, în trecut, ca tot se contopesc postările: din ce am citit (la denso de exemplu) bujiile cu iridiu nu se prea ajutează pentru că există riscul să crape electrodul dacă nu se face delicat operaţiunea. Iar pentru bobinele ruginite nu am găsit încă soluţie. O să încerc vaselină rezistentă la temperatură înaltă dată în jurul garniturilor (cu toate că există riscul să atace cauciucul) ... probleme probleme
  11. Da, la contact, pompa si restul de bazaituri se aud normal.
  12. Bonsoir. Azi dimineaţă m-am confruntat cu o problema bizară când am încercat să pornesc banditul. Cadrul complet al situaţiei e descris pentru rigurozitate. Ieri, după o săptămână în care a stat nepornită motocicleta, i-am conectat încărcătorul de baterie dar după 1 minut arată că e încărcată. Am făcut asta pentru că am văzut acum vreo două săptămâni că poziţiile cam pâlpâiau şi am bănuit că poate e bateria descărcată de la lipsa utilizării constante. Buuun, o pornesc şi o scot din garaj să curăţ/ung/întind lanţul. După ce termin o bag la loc şi o mai pornesc scurt încă o dată pentru motivul stupid că îmi intrase o pisică în garaj şi am vrut sa o fac să iasă (a ieşit ). Ambele porniri au fost foarte scurte, sub 30 secunde. O pun pe cricul central şi o las peste noapte. În garaj sunt vreo 15 grade cred iar rezervorul era complet plin. Azi dimineaţă ma urc pe ea sa fac un drum în oraş. Demarorul învârtea motorul dar cel din urmă nu pornea. Am tot încercat să o pornesc vreo 10 secunde (mi s-a părut o eternitate) şi nimic. Am reuşit doar sa o fac să turuie niţel ţinând apăsat butonul de pornire şi dându-i şi acceleraţie simultan, dar imediat cum luam degetul de pe buton, se oprea. Am făcut asta de vreo 3 ori şi m-am oprit ca să nu prăjesc demarorul. Am repetat procedura seara şi s-a comportat la fel din păcate. Am comandat deja bujii (care au fost schimbate din câte ştiu acum minim 13.000 km, deci e momentul să le schimb). Problema e ca nu înţeleg cum ar putea sa cedeze brusc şi iremediabil toate bujiile încât să n-o mai ia deloc... măcar în 2-3 cilindrii. Oricum, mâine, dacă am bujiile, le schimb, dar mi se pare ciudat comportamentul pentru un motor pe injecţie şi mă tem să nu fie cu totul altceva. Vreo sugestie ?
  13. Azi am primit răspunsul, dar când am trecut pe acolo la 8:30 AM nu am avut în faţa cui să mă arunc ca să verific ... şi încă nu se activase planul de fluidizare şi rectificare !
  14. În mod oarecum surprinzător pentru mine (o surpriză plăcută), astăzi am primit un răspuns din partea Brigăzii de Poliție Rutieră. Pe scurt, zic așa: că au informat Administrația Străzilor în legătura cu optimizarea semnalizării și că echipajele din zonă vor desfășura activități de identificare și sancționare a conducătorilor care nu respectă prioritatea. Cu o lună și jumătate întârziere, dar măcar au răspuns !
  15. Ca tot se aud greierii pe forum, zic sa mai "reviewuiesc" doua piese de echipament de care sunt multumit: 1.Manusi Icon Tarmac touchscreen waterproof Au fost aproximativ 230 lei. Pielea e foarte fina si par fragile dar, spre surprinderea mea, in peste 1500 km, nu au nici cea mai mica urma de uzura, spre deosebire de celelalte (mentionate in prima postare) care aveau urme dupa primele purtari. Sunt chiar rezistente la apa si la vant. Am mers zilnic pana acum si chiar si la sub 5 grade sunt acceptabile pentru drumuri scurte (pana in o ora). Si functia de touchscreen e indeplinita bine. In afara de D3O-ul de la incheieturi, nu au protectie suplimentara, nici macar in palma, deci nu stiu ce se intampla cand le dai pe asfalt. Au captuseala interioara care nu iese cu degetele si care e suficient de subtire cat sa nu incomodeze simtul tactil si precizia. Am mers si cu manusi de iarna (marca 3F, de piele) si nu mai simteam bine comenzile. Pana acum sunt foarte multumit de ele si le recomand, tinand cont si de pretul lor. 2. Casca SMK Eldorado Am luat-o cand mi-au cedat prinderile de la viziera Shark-ului Spartan si am zis sa am o casca de rezerva. Atentie, nu urechiusele vizierei, ci prinderile alea rotunde de plastic (cred ca le-am strans un pic cam tare cand s-a desfacut surubul uneia, dar chiar si asa, execrabil plasticul ala, casant ... nu are ce cauta la o casca de peste 1400 lei). Tot la Spartan mi s-a rupt si sistemul de blocare al fantei de aerisire superioare (l-am lipit usor cu rasina, dar nu mi s-a parut ok ca a cedat). Chiar daca am reparat Spartanul, nu l-am mai folosit de cand am SMK-ul, cu toata captuseala lui de fibra de cocos... Revenind, SMK e o firma indiana si am inteles ca e cel mai mare producator ca numar de casti. Am luat Eldorado-ul doar pentru ca mi-a placut foarte mult stilul asta retro si pentru ca a costat fabuloasa suma de 319 lei - redusa de la 600 lei (sunt casti similare la design care sar bine de 1000 euro - de exemplu Ruby). Acum, surpriza placuta e calitatea, care e foarte buna. Nu este cu mult sub Spartan la nimic. Interiorul e comod si bine croit (are inclusiv piele ... care ma cam loveste la nervul iubitorului de animale), carcasa externa e bine finista si rigida (la presarea cu mana e ca Spartanul). Vizorul e ok, are si prinderi de pinlock dar nu gasesc pinlock-ul sa-l si cumpar. Prinderile vizierei sunt metalice si par mult mai rezistente ca unele de plastic (ehemm...). E destul de silentioasa din cauza captuselii care acopera urechile si cred ca si forma aerodinamica ajuta (pana in 100 km/h e ok si fara dopuri ... nu ca la Spartan). Singura parte proasta e ca, din considerente de design, are gurile de aerisire deschise tot timpul iar pe vremea asta imi ingheata fruntea si gura. Din acelasi motiv, nu are nici garnitura la viziera si daca ploua puternic mai intra apa pe interiorul vizierei. De aburit, se abureste doar daca e frig si ploua puternic, altfel e acceptabil (si pinlock-ul ar ajuta). Mda, ar mai fi enervant ca au ruginit usor suruburile vizibile pe laterala, dar a stat numai in umezeala de 500 km. Iar referitor la siguranta, e certificata ECE, deci nu cred ca e ca o chinezarie care crapa cand dai cu capul de asfalt (sper). Per total, o recomand!
×
×
  • Create New...