yo4hgx Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Segmentii nu i-am schimbat, dupa masuratori nu aveau uzura peste limita. In cazul asta, nu prea are ce sa se mai pasuiasca... Oricum, ce intelegi prin "nu aveau uzura peste limita"? Ai masurat si jocul vertical al fantelor de pe piston, jocul dintre piston si cilindru, ovalizare cilindru... sau macar compresia? Uleiul mai poate ajunge in camera de ardere sau galeria de evacuare si pe la supape si daca exista joc prea mare intre cozile supapelor si ghiduri, de multe ori doar inlocuirea semeringurilor nu rezolva problema decat partial. Daca scoate fum la pornire... foarte probabil ca scoate si in mers, in ture/sarcina mare, doar ca nu'l mai poti observa tu. Fa un test empiric, roaga pe cineva sa mearga in spatele tau in timp ce tragi un pic de motor: daca fumul apare pe perioada de acceleratii de vina sunt segmentii daca apare pe frana de motor, supapele. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Mai 16, 2011 Autor Share Postat Mai 16, 2011 In mers nu scoate deloc fum, am pus pe cineva sa urmareasca daca afuma in forja. Cilindrul nu este ovalizat, a fosr masurat cu micrometrul, segmnetii au deschidere de 0,4 mm, in schimd exista putin joc vertical in canalele din piston. Tijele nu prea joaca in ghiduri, am pus si simeringuri originale. Pe undeva ajunge ulei in camera de ardere cand sta motorul mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 In mers nu scoate deloc fum, am pus pe cineva sa urmareasca daca afuma in forja. Cilindrul nu este ovalizat, a fosr masurat cu micrometrul, segmnetii au deschidere de 0,4 mm, in schimd exista putin joc vertical in canalele din piston. Tijele nu prea joaca in ghiduri, am pus si simeringuri originale. Pe undeva ajunge ulei in camera de ardere cand sta motorul mai mult. Initial reclamai un consum de ulei de 300ml la 150km, ceea ce este foarte mult, s'a mai micsorat dupa revizie? Uzura de la canalele ghidurilor supapelor nu trebuie sa aiba neaparat "joc" vizibil, detectabil "la mana", ca sa creeze probleme. Oricum, daca exista consum relativ mare de ulei dar nu scoate fum in mers, inseamna ca uleiul nu ajunge, cel putin nu tot, in camera de ardere. O posibila varianta care ar explica prezenta fumului doar la pornire ar fi scurgerea sa pe la (doar) ghidurile supapelor de evacuare: uleiul ar ajunge direct in galeria de evacuare, dupa ce aceasta se incinge uleiul este vaporizat si apoi evacuat ca atare, fara sa fie propriu-zis ars. Poti incerca sa verifici aceast scenariu cu o bucata curata de hartie pe care sa o tii la o oarecare distanta de evacuare - desi invizibil cu ochiul liber, daca exista ulei in gazele de evacuare, acesta va produce mici pete pe hartie. Poti incerca cu alt tip de ulei, nu in sensul de vascozitate ci cu un coeficient mai mic de evaporare la caldura (din pacate insa acest gen de informatii este destul de putin accesibil, nu am gasit nicaieri o analiza comparativa, stiintifica a uleiurilor disponibile pe piata romaneasca). Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Mai 17, 2011 Autor Share Postat Mai 17, 2011 Adevarul este ca am observat ca aveam simeringuri la supape cu arc vizibil pe exterior care mi se pareau mai valabile decat astea originale care le-am montat. Simeringuri dinalea am mai montat pe scutere chinezesti, s-ar putea sa demontez iar si sa pun simeringuri de care a avut initial. Referitor la jocul de la ghiduri, era putin aproape insesizabil de asta nu am dus chiuloasa la refacut. Suparator este ca inainte de demontare nu aveam deloc fum pe evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.