alex-bandit Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 kit lant conversie la 520 + pinioane aluminiu Nu o sa iti placa manevra asta daca te dai tare. Tine cheia de la axu spate cu tine, ca la 300 km mai reglezi la lant. Eu mi-am luat foaie de aluminiu renthal si lant 535 acu. Poate pe circuit conteaza calutzu ala in plus si greutatea eliminitata, dar prefer intretinere mai rara la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Dacă ambele pinioane sunt din aluminiu, cât de mult rezistă ăla de pe față ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Dacă ambele pinioane sunt din aluminiu, cât de mult rezistă ăla de pe față ? Depinde de stilul de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Asta e clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Aprilie 7, 2011 Autor Share Postat Aprilie 7, 2011 @survolaj, da ai dreptate anu trecut am facut cei mai putini km din viata mea intr-un an vreo 8000, plm asta e, om insurat ))) in leg cu pinioanele, fata e ceva aliaj nu e aluminiu ca si spatele, ideea e ca nu am nevoie de cheie, il intind inainte sa plec =)) si uzura e relativa daca ai grija de el, ultimu kit m-a dus vreo 27000 pt mine e suficient. apropo se uzeaza grav daca mergi cu pasager, la mine nu prea e cazul. Mesaj completat Ce frumoos...cat te-a costat toata treaba? vrei sa nu mai mananc cald nimic pt restul vietii???? =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.