scaf Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 salut ! am o intrebare ...de ce se poate arde un rotor de alternator de nipru, ural ? .....problema este ca acum s-a ars a 2-a oara (l-am remediat si acum ) ...si umai la fierele care "ies" din rotor si fac legatura cu inelele colectoare de la excitatie ! p.s. masurat acum imi arata aprox 9 ohmi (adika normal ..zic eu ) .... la masa nu da !..ce masa se intampla ? p.p.s. si mai este o problema ...cu farul stins daca ridic borna + ..mere fara probleme /...daca aprind faza scurta si iar iau borna de +....moare ..si inca ceva ...in conditii de exploatare normala ..adika faza scurta aprinsa .."baga "daca rulez de la 40-50 de km in sus ....releul este ok (am incercat si cu releu de dacie face la fel ).. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 vreau sa stiu si eu raspunsul... . Acu 2 sapt mi-am luat unul nou din cauza asta...s-a ars deodata ala vechi, si nu pot spune ca am "tras" de nepra sau am folosit-o in conditii mizere, cu toate ca ar rezista ea. Un lucru la care ma gandesc constant e ca foloseam dnepra si pe post de redresor uneori.. ( my bad) si cred ca este o posibila cauza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 Si mie mi s-a intamplat la fel, dar mi l-a reparat taica-miu (lipit firul care s-a dezlipit) si acu merge f bine. La mine nu a mai aparut problema asta, dar eu am refacut instalatia electrica in totalitate (l-am grabit eu pe taica-miu si nu apucase sa verifice incarcarea dupa ce a refacut electrica si a murit bateria cand mi-a dus-o Apasu la ITP, ca eu nu aveam inca permisul, de m-au injurat amandoi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 fiindca sunt proastea rotoarele si mai ales firele care ies... Un bobinator bun trebuie sa faca o treaba mai buna decat fabricantul. Scaf nu mai scoate borna in mers. Sunt si alternaotare bune, al meu a implinit un an pe Ural si incarca baterie de 52 Ah pana sa crape rotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Septembrie 16, 2006 Autor Share Postat Septembrie 16, 2006 fiindca sunt proastea rotoarele si mai ales firele care ies... Un bobinator bun trebuie sa faca o treaba mai buna decat fabricantul. Scaf nu mai scoate borna in mers. Sunt si alternaotare bune, al meu a implinit un an pe Ural si incarca baterie de 52 Ah pana sa crape rotorul eu nu vad ca solutie decat inlocirea lui cu alt alternator ..dar de alta fabricatie ! ...deci : ce credeti ca s-ar putea adapta ? ..intreb pt ca un alterator de ural, nipru costa undeva la peste 3 mil ...iar daca este d-ala de 350 W (cei de la ural aduc asa ceva ) si ca sa dau banul asta ..la ghici cat tine ..nu prea imi convine ...ma gandesc ca trebuie adaptat ceva acolo fara curea, direct in locasul sau ! ...ceva de la oltcit ..poate ? p.s. acum am rezolvat si al-2-lea fir ... in masuratori da bine ...dar ma intreb cat va tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 la Gaspar e 2,2 milioane si arata bine, defapt e original. La Ural Moto e mult mai scump, cam 170 Euro parca si nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus_gas Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 am vazut eu p-aici pe forum o poza cu un nipru cu un alternator"putin" modificat..partea din fata se conecta de restul care era undeva pe sub sa printr-un mic cardan . era fainut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.