JMoto Postat Februarie 25, 2011 Autor Share Postat Februarie 25, 2011 pt un sport touring, prima bicla, etc ia-ti frate un vfr-eu de 800 dupa 2002. ia-o cu abs (mai scapi in picioare la franari bruste pan' te inveti cu maneta), cbs-ul o face sa franeze ca un tren (din auzite: cu tot cu abs & cbs tot nu bate bmw-ieul da-i bine oricum), trage binisor de la ture joase, cu tot cu cutii laterale si top la drum normal iti ia in jur de 5l / 100km (fara insa sa treci de 7000rpm pt ca atunci i se deschid toate supapele - goagaleste sa aflii de ce), manevreaza relativ usor si-i fain sa te dai pe curbe (unii zic ca-i cam mai toate hondele: face treaba fara probleme, asa cum ar trebui sau te-ai astepta fara nici un fel de entuziasm - nu-mi vine alt cuvant in minte - de aici si comentariile cum ca, in comparatie cu alte bicle - futura de ex - nu are personalitate), senzatiile calare sunt sublime (posesorii de "v"-uri stiu de ce; mai ales in 4 cil), arata binisor (multora nu le plac farurile da' ... de gustibus...), ca tot vorbii de faruri - noaptea vezi mai bine decat majoritatea masinilor ... mai vechi (daca te tine buzunarul 4 hid-uri te fac regele noptii), fiabila si multe altele. are un defect totusi ... nu poate compensa pt prostia atat a celui ce calareste cat si a celorlalti din jur...aproape am uitat sa zic: are 250 de kile in vers cu abs deci dac-o scapi, faci ceva muschi s-o repui pe picioare. Acum mam uitat dupa model.. deci e foarte misto motoreta.. ms de sfat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Octombrie 9, 2018 Share Postat Octombrie 9, 2018 Salutare, Topicul acesta mi se pare cel mai potrivit ca sa incep si eu documentarea pentru un anumit model de enduro-touring, deoarece nu exista topicuri dedicate pe marci de moto. Va spun de la inceput ca sunt incepator si fac scoala cat A in prezent dar sunt trecut de 40 de ani, deci nu e cazul sa-mi spuneti despre teribilismul tineretii caci am peste 300k facuti din 1998 la volan pe mai multe turisme. Inaltime 1,87 m si 86 kg, deci caut un motor de talie inalta, nou, luat in rate sau leasing, buget 5-6000 euro. Imi place clasicul ca si design (gen Jawa 350 pe care le stiu din anii 80 si care imi suna si acum in urechi cu zgomotul acela extraordinar de frumos cand demara la semafor) Nu stiu cati de 40-50 de ani sunt pe forum ca sa stie ce si cum... Am vazut ca polonezii de la ROMET mai fac motoare clasice EURO 4 cu ABS, dar sunt constient de faptul ca nu se ridica la calitatea consacratelor si mai ales nu gasesti piese de schimb, retea service, suport tehnic, etc in Romania. So, din 3 motoare aceasi clasa (Kawasaki versys 300, BMW GS 310, Suzuki V-Strom 250) l-am ales pe primul ca si favorit in cursa, avand multe avantaje pe hartie in fata ultimilor 2. Acum vreau sa stiu daca exista posesori de astfel de motoare luate de noi si cateva informatii practice de la ei: - Cati km ati facut pana acum ? - Fiabilitate generala in timp, probleme aparute in garantie. - Cum ati avut experiente cu reteaua de dealeri din Romania pentru service si revizii ? - Cum au fost solutionate problemele in garantie ? - Ce nu se acopera de garantia scrisa oferita de dealeri ? - Cum este tinuta de drum pe teren accidentat usor gen drum de tara/forestier ? Multumiri anticipat si poate mai apar in timp intrebari...deocamdata sunt la inceputul documentarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 9, 2018 Share Postat Octombrie 9, 2018 Salutare, Topicul acesta mi se pare cel mai potrivit ca sa incep si eu documentarea pentru un anumit model de enduro-touring, deoarece nu exista topicuri dedicate pe marci de moto. Va spun de la inceput ca sunt incepator si fac scoala cat A in prezent dar sunt trecut de 40 de ani, deci nu e cazul sa-mi spuneti despre teribilismul tineretii caci am peste 300k facuti din 1998 la volan pe mai multe turisme. Inaltime 1,87 m si 86 kg, deci caut un motor de talie inalta, nou, luat in rate sau leasing, buget 5-6000 euro. Imi place clasicul ca si design (gen Jawa 350 pe care le stiu din anii 80 si care imi suna si acum in urechi cu zgomotul acela extraordinar de frumos cand demara la semafor) Nu stiu cati de 40-50 de ani sunt pe forum ca sa stie ce si cum... Am vazut ca polonezii de la ROMET mai fac motoare clasice EURO 4 cu ABS, dar sunt constient de faptul ca nu se ridica la calitatea consacratelor si mai ales nu gasesti piese de schimb, retea service, suport tehnic, etc in Romania. So, din 3 motoare aceasi clasa (Kawasaki versys 300, BMW GS 310, Suzuki V-Strom 250) l-am ales pe primul ca si favorit in cursa, avand multe avantaje pe hartie in fata ultimilor 2. Acum vreau sa stiu daca exista posesori de astfel de motoare luate de noi si cateva informatii practice de la ei: - Cati km ati facut pana acum ? - Fiabilitate generala in timp, probleme aparute in garantie. - Cum ati avut experiente cu reteaua de dealeri din Romania pentru service si revizii ? - Cum au fost solutionate problemele in garantie ? - Ce nu se acopera de garantia scrisa oferita de dealeri ? - Cum este tinuta de drum pe teren accidentat usor gen drum de tara/forestier ? Multumiri anticipat si poate mai apar in timp intrebari...deocamdata sunt la inceputul documentarii. Sfat bun si te incadrezi in bugetul mentionat de tine : Honda CBX500 https://www.olx.ro/oferta/motomus-vinde-honda-cb500x-abs-500cc-47cp-se-poate-conduce-cu-a2-IDbwvn8.html Pret de noua e cam 6500 euro, la mana a doua , vezi link-ul de mai sus in oferta celor de la MotoMus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 (editat) Multumesc dar nu ma intereseaza SH-uri. Astept feedback de la posesori de motoare Kawasaki/BMW luate de noi din RO. La primele 5 puncte pot raspunde si cu alte modele, nu numai cu Versys/GS. Editat Octombrie 10, 2018 de yglos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.