N3tD3viL Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 salut am un malagutti f12 phantom 100 , am ceva probleme cu el: il pornesc, merge frumos vreo 150 de m si dupaia moare... daca il pornesc si il las la relanti sta vreo 30 de s, apoi vreo 2-3 secunde creste turatia motorului si dupaia moare ... de obicei pornea de la prima pedala ... acu de cand moare motoru trebuie sa ii dau vreo 3-4 pedale , help pls !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 dupa simtome pare a fii o problema de alimentare!!veifica circuitul de benzina!!(si vezi daca ai in rezervor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3tD3viL Postat Septembrie 22, 2006 Autor Share Postat Septembrie 22, 2006 (editat) dupa simtome pare a fii o problema de alimentare!!veifica circuitul de benzina!!(si vezi daca ai in rezervor) rezervorul e plin .... oricum vad ca pe carburator sunt 2 furtunuri de benzina, unu e alimentarea si celalalt e pt surplus cred... pe cel de surplus nu se vede benzina deloc... deci sa se inece nu cred.... Editat Septembrie 22, 2006 de N3tD3viL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 scoate furtunul de la carburator si vezi daca vine benzina!!daca nu inseamna ca furtunul de retur e de fapt vacumul rezervorului,adica el da drumul benzinei catre carb. cand e pornit motorul!!(umple carb. cu benzina dintro sticla)si verifica si cuiul pontou sa nu fie blocat!!bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3tD3viL Postat Septembrie 22, 2006 Autor Share Postat Septembrie 22, 2006 ok, mersi o sa incerc:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 Eu pariez pe nivelul din carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3tD3viL Postat Septembrie 22, 2006 Autor Share Postat Septembrie 22, 2006 (editat) Eu pariez pe nivelul din carburator. adica ? ce vrei sa spui ? si cum il pot adjusta? nu as vrea sa il duc la un mecanic si sa imi ia 1-2 mil ... oricum faza cu cuiul pontou am incercato... am curatat tot pe acolo, nu era blocat.... Editat Septembrie 22, 2006 de N3tD3viL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 daca tot e topic de probleme ..... cum faci sa pornesti motorul din prima pedala ? sau daca il ti 2 , 3 zile nepornit , sa porneasca mai repede ? e vreo smecherie pe care nu o stiu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 si eu am avut problema asta, cand am schimbat shocul (ca era arsa bobina)... dar mi la reglat fratemio doar din cele 2 surubele de pe carburator(debitu, relantiul mi-a spus el ca sunt). oh... si cele 2 furtunase sunt: pe unu vine benzina, iar pe celalalt se face vid(cand pornesti motorul), pt ca robinetul vacuumatic sa dea drumul la benzina din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3tD3viL Postat Septembrie 22, 2006 Autor Share Postat Septembrie 22, 2006 pai eu am doar un surubel pe carburator din cate vad eu... e carburator dellorto si singurul surubel e pentru relanti ,debitul nu stiu de unde se regleaza daca tot e topic de probleme ..... cum faci sa pornesti motorul din prima pedala ? sau daca il ti 2 , 3 zile nepornit , sa porneasca mai repede ? e vreo smecherie pe care nu o stiu ? mie de obicei imi pornea la prima pedala, fara sa ii fac nimic ... oricum trebuie sa imi iau o baterie ca is satul de pedala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 eu am carburatorul original de pe malaguti... habar nu am ce firma este, sau probabil este facut de ei ... si are 2 surubele. 1 pt debitul de benzina(dak ii deschis fuge tare, si si bea benzina, si dak este mai inchis, merge linistit, si consuma 1,5 la suta ) si un surub pt relanti(tine pistonasul deschis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 salut am un malagutti f12 phantom 100 , am ceva probleme cu el: il pornesc, merge frumos vreo 150 de m si dupaia moare... daca il pornesc si il las la relanti sta vreo 30 de s, apoi vreo 2-3 secunde creste turatia motorului si dupaia moare ... de obicei pornea de la prima pedala ... acu de cand moare motoru trebuie sa ii dau vreo 3-4 pedale , help pls !!! Ok m-am mai gandit si nu poate sa fie nivelul din moment ce iti moare si la relanti. Am o intrebare... zici ca il pornesti sta 30 de sec si se opreste. Dupa ce il repornesti imediat se opreste tot in 30 de sec sau mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3tD3viL Postat Septembrie 23, 2006 Autor Share Postat Septembrie 23, 2006 nu se opreste tot in 30 de secunde, timpul variaza 20, 15, 30 ... apoi creste turatia pt vreo 2 secunde si dupa moare incet , sa zic in 2-3 s. ca si cum ar ramane fara benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 asta se si intampla!!ramane fara benzina!!pune-i o sticla prin cadere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 benzina, la motoarele in 2 timpi cu carburator, trebuie sa ajunga prin cadere... vezi sa nu aiba bucle rea mari furtunu' pe care ajunge benzina. dak este prea lung si se incolaceste(are bucle) scurteaza-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 benzina, la motoarele in 2 timpi cu carburator, trebuie sa ajunga prin cadere... vezi sa nu aiba bucle rea mari furtunu' pe care ajunge benzina. dak este prea lung si se incolaceste(are bucle) scurteaza-l. Asta cred si eu ...verifica sa fie drepte furtunul de benzina si furtunul de vacuum. Daca astea sunt ok merita sa te uiti la robinetul de benzina in care intra cele doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3tD3viL Postat Septembrie 23, 2006 Autor Share Postat Septembrie 23, 2006 asta se si intampla!!ramane fara benzina!!pune-i o sticla prin cadere!! cum adica sa ii pun o sticla prin cadere? si unde sa pun sticla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 sticla e doar sa faci o proba!!!si o tii in mana!! cu furtun din ea la carb.!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3tD3viL Postat Septembrie 23, 2006 Autor Share Postat Septembrie 23, 2006 furtunurile sunt exact ca inainte. daca umblu la robinetul de benzina, nu curge ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 dc nu te duci la service de scutere daca tot nui dai de cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3tD3viL Postat Septembrie 24, 2006 Autor Share Postat Septembrie 24, 2006 cred ca aia ramane de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3tD3viL Postat Octombrie 1, 2006 Autor Share Postat Octombrie 1, 2006 era plutitoru blocat si vreo 2 jigloare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.