Enduro27 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) Salut. Am un scuter chinezesc si am o problema cu el. 1.Imediat dupa ce a trecut kilometrajul de 10.000km, a inceput prima problema. Imi taie din alimentare cand semnalizez. (se ingana motorul atunci cand semnalizez stanga/dreapta) Stiti cumva de la ce ar putea fi problema? 2. Daca am farul aprins, si semnalizez sau pun frana imi scade intensitatea luminii farului. Cum as putea remedia? Editat Februarie 12, 2011 de Enduro27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 ai un scurt in instalatia electrica. desfa carena si vezi firele dezizolate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Salut. Am un scuter chinezesc si am o problema cu el. 1.Imediat dupa ce a trecut kilometrajul de 10.000km, a inceput prima problema. Imi taie din alimentare cand semnalizez. (se ingana motorul atunci cand semnalizez stanga/dreapta) Stiti cumva de la ce ar putea fi problema? 2. Daca am farul aprins, si semnalizez sau pun frana imi scade intensitatea luminii farului. Cum as putea remedia? Verifica bateria si incarcarea. Bateria prin inlocuire,daca gasesti una de imprumut,incarcarea prin masurarea tensiunii la bornele bateriei,cu motorul pornit. Tensiunea trebuie sa fie intre 13,5-14,5V,cu motorul turat. Eu as suspecta mai intai bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro27 Postat Februarie 12, 2011 Autor Share Postat Februarie 12, 2011 Da, maine am sa schimb bateria. Adevarul este ca nu prea tinea curent de dat 5 minute la automat. Dar deobicei ii dau dimineata 2-3 pedale apoi ii dau la automat si imediat porneste. Mai am o nelamurire. Pe carburator vine prins in doua suruburi in capac negru care are un fel de ac care intra in carburator. In ultimul timp, de cand mi s-a rupt acel fir de la capac-ul acela, nu prea pornea la automat, doar cateodata, dar la pedala pornea fara probleme. Daca schimb acel capac negru, porneste la automat, sau este cauza din alta parte? (mai exact, are legatura acel capac negru cu ac cu pornirea la automat? )Din ce stiu eu, acela este un soclu automat, un fel de electro-valva. Mesaj completat ai un scurt in instalatia electrica. desfa carena si vezi firele dezizolate. Am verificat firele, sunt toate izolate, bine. Deci de la fire nu este. Astazi incerc cu alta baterie. Revin cu raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.