Sari la conținut

pisica matache

Membru
  • Număr conținut

    381
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Braila
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    jawa 638

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Minsk,Jawa634,Jawa638

Vizitatori Recenți Profil

1.301 citiri profil

pisica matache's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. S1-3, nu sunt tranzistori, ci tiristori. Ce anume ai folosit ? Ce putere are generatorul tau ?
  2. In locul sigurantei,se poate folosi un bec de 12V.Aprinderea becului inseamna conectarea gresita...
  3. Foarte bune reomandarile de mai sus;diferente de tensiune intre faze in gol,poate indica spire in scurtcircuit pe una din infasurari.Daca diferenta apare cu releul cuplat,vinovat poate fi un contact imperfect intre faze si releu. Se poate verifica generatorul,la ralanti,cu releul decuplat,iar ca sarcina intre cate doua faze se foloseste cate un bec de 12V/55W,sau mai mare.Toate trei becurile trebuie sa lumineze cu aceeasi intensitate.Se poate folosi un singur bec,masurandu-se tensiunea,care trebuie sa fie identica la toate trei verificari. Testul se face doar la ralanti,daca se tureaza motorul,becurile se ard,tensiunea fiind direct proportionala cu turatia.
  4. Mai important decat coincidenta cu dimensiunile releului,sau marimea acestuia, ar fi componentele folosite;daca e chinezarie,sau nu e dimensionat pentru puterea maxima generata de alternator,poti sa-i pui zece ventilatoare...Dar poate ai totusi noroc si n-o sa te lase incarcarea noaptea,pe ploaie,cum am patit eu odata...
  5. S-a discutat despre fiabilitatea unui montaj electronic,folosit pe moto.As avea cateva completari,foarte la obiect. Fiind vorba de componente electronice,in cazul de fata un integrat,4017,e util de stiut daca acesta se preteaza la aplicatia data.O problema ar fi temperatura,mai precis gama de temperatura in care functionarea e sigura,apoi tensiunea maxima de alimentare,care nu trebuie depasita in nici-o situatie.Integratul pomenit functioneaza intre -40 si cca 70 grade Celsius,iar tensiunea maxim admisa e 18V.As zice ca temperatura e in regula,in schimb pot exista varfuri de tensiune ce pot depasi 18V.De aceea ar fi util un stabilizator de tensiune integrat,7812,care stabilizeaza tensiunea de intrare la 12V.Desigur ca e importanta si realizarea practica a montajului,lipituri ingrijite,fixarea mecanica a componentelor,etansarea. Daca se pune schema electrica,se poate discuta la obiect...
  6. Intr-un cuvant...tampit motor!Sper ca ai scapat de el,sa mai tampeasca si pe altul...Sa nu ma intelegi gresit,si eu sunt un ..tampit..posesor de Jawa,de multi ani.As zice ca e putin pretentioasa,tampiti suntem doar noi posesorii,care nu prea avem habar,ca de..suntem tampiti.
  7. Ca m-ai facut curios,cam ce minusuri are ,dupa tine,Jawa 638?Cat timp ai folosit-o,sa-ti dai seama de minusurile respective?
  8. Teoretic se poate monta orice releu,proiectat pentru generator trifazat,cu o singura conditie.Respectivul releu sa fie proiectat pentru o putere mai mare,sau macar egala cu cel original.Alfel viata acestuia va fi grea si mai ales,scurta...
  9. Bre nea Corleone,intotdeauna reusesti sa ma surprinzi;esti si iubitor de comuniste?Sau vazand ca pe aici nu e circ,te-ai gandit ca n-ar strica putin?
  10. Eu am o alta nelamurire...cum vei determina avansul optim,functie de turatie? Am vrut sa implementez un avans electronic,dar m-am lovit de aceasta problema.
  11. In primul rand "La Multi Ani"... Nu postez de regula ca sa-mi "dau aere"...postez foarte rar pe forum,mai ales aici,iar cand o fac,este posibil sa stiu despre ce vorbesc. Apropo de carbuni,ar mai fi ceva diferente,dar n-are rost sa-mi dau aere in continuare,iar cand vei avea nevoie,pune de flex,din piata de la rusi,caci ai dreptate ,electromotorul nu se invarte cine stie ce,nici nu consuma cine stie ce curent...tot cam ca un alternator. Te-as intreba ,nefiind de meserie,asa cum te declari, cum deosebesti tu unul "mai avizat"de unul "neavizat" ?Nu-i nevoie sa-mi raspunzi,e o intrebare retorica.
  12. Daca tot ai stiut "exact"ce are,poti sa-mi explici si mie de ce "clipoceste" mai repede,cand puterea becurilor e mai mica decat cea normala? Nu de alta,sa nu creada cineva ca ai spus-o asa la nimereala..
  13. Mie mi se pare ca primul care a avut dreptate,e owene...
  14. S-or potrivi carbunii de flex,bormasina,etc...problema ca nu se prea potriveste compozitia periilor si e posibil sa se distruga colectorul,datorita arcului electric.Cele pentru electromotoare au in compozitie cupru,pt a micsora rezistenta de contact.Acestea se pot folosi,daca sunt mai mari,prin pilire pt a fi aduse la cotele celor originale.
  15. Exista un montaj electronic,care poate afisa analogic timpul cat stau deschise injectoarele;consumul fiind direct proportional cu timpul cat stau deschise acestea,presiunea combustibilului fiind constanta,poti citi consumul instantaneu.
×
×
  • Creează nouă...