Nedelcu. Postat Aprilie 2, 2011 Autor Share Postat Aprilie 2, 2011 laVâscozitatea uleiuli nu are nici o influență asupra cuplării pinioanelor din cutie. ''Săritul'' din viteză ne spune că furcile s-au uzat, nu mai împing pinioanele până în poziția de cuplare ... dacă la asta se adaugă uzarea craboților, la orice sarcină crescută, pinioanele sar din poziție ... dacă îți pare absconsă exprimarea ... n-am ce face, așa se numesc alea-alea din cutie Mesaj completat Vâscozitatea uleiului nu are nici o influență asupra cuplării pinioanelor din cutie. ''Săritul'' din viteză ne spune că furcile s-au uzat, nu mai împing pinioanele până în poziția de cuplare ... dacă la asta se adaugă uzarea craboților, la orice sarcină crescută, pinioanele sar din poziție ... dacă îți pare absconsă exprimarea ... n-am ce face, așa se numesc alea-alea din cutie Mesaj completat ...frate, da' merge net-u' al dreaq ... scuze de aș răspuns axul cu furca si sunt noi schimbate in iarna..... au fost in pod la vasilina,,, explica-mi te rog de ce sare doar cand se subtiaza uleiul. multam. Mesaj completat lasa ca o sa mai desfac motoru sa vad dak e totul in ordine. Mesaj completat exprimarea ta nu imi pare necunoscuta... inteleg perfect ceea ce spui insa nu e aia problema:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Rolul uleiului nu este sa-ti tina pinioanele la locul lor, ci sa protejeze la uzura. Vascozitatea prescrisa e necesara fiindca cere ambreiajul umed o vascozitate anumita. Aceasta vascozitate e cea masurata cu viscometrul, la o anumita temperatura, bineinteles ca atunci cand e cald uleiul de cutie poate sa ti se para ca apa, si mie mi se pare la fel. Chiar cand ii dai drumul din cutie, cald si cu bule de aer in el, pare f.f. fluid dar nu e asa. din viteza nu trebuie sa-ti sara cu niciun ulei, fiindca crabotii cand sunt noi, au un unghi, f.mic ce-i drept(jumate de grad?) incat tendinta lor e sa se cupleze, nu sa decupleze. Furca e folosita doar sa shifteze pinionul. sare din viteza cand se decupleaza crabotii din cauza uzurii, se rotunjeste muchia crabotului. La uzura mica, tendinta de iesire e contracarata de furca, aia se freaca pana apar uzuri, si dupa aia sare din viteza. Nu te ajuta niciun ulei la faza asta. Ca sa-ti raspund la intrebare cu o intrebare - de ce crezi ca iti sare din a 4-a? nu e acelasi ulei si la a 3-a si la a 2-a? alea de ce nu sar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Aprilie 2, 2011 Autor Share Postat Aprilie 2, 2011 multumesc.... bine nu am crezut 100% ca imi sare din treapta doar din cauza la ulei. o fi ceva si pe acolo. numai k nu eram sigur dak e bun la vascozitatea aia..... multumesc .. sa vedem trebuie sa dau motoru'n doua neaparat. sa fie gata pana la intrunirea de comuniste ... ) multumesc.... hai ca mai deschid un topic..am observat ceva azi..... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 o ultima chestie cu vascozitatea aia ca apa, sa vorbim in cifre, ia uitati-va cat de mult scade vascozitatea cu temparatura, am luat un ulei obisnuit de la MOL ca acolo am gasit rapid niste date. http://www.molromania.ro/ro/produse/lubrif..._de_transmisie/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 in difereta de 60 grade,,,sa fluidizat mult..... e treaba serioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 axul cu furca si sunt noi schimbate in iarna..... au fost in pod la vasilina,,, explica-mi te rog de ce sare doar cand se subtiaza uleiul. multam.Mesaj completat lasa ca o sa mai desfac motoru sa vad dak e totul in ordine. Mesaj completat exprimarea ta nu imi pare necunoscuta... inteleg perfect ceea ce spui insa nu e aia problema:) Ești sigur că ai montat cutia cum trebuie ? ... chiar ți-ar trebui un manual, dacă se găsește, o grămadă de experiență, simulare înainte de închiderea carterelor. La Jupiter-ul meu 5, erau și o serie de șaibe distanțiere, care stabilizau pinioanele pe o anumită poziție ...Desfăcut, analizate poziția, uzurile... Cert est e faptul că nu uleiul este problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.