Sari la conținut

filtre de ulei


Postări Recomandate

am gasit asta: http://www.calsci.com/motorcycleinfo/FilterXRef.html ,omul a facut niscaiva teste aici: http://www.calsci.com/motorcycleinfo/FilterXRef.html si castigator (pt. honda, cel putin) a iesit Purolator Pure One PL14610.(filtru auto)

Pareri?

Editat de cristi80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mare smecherie,nu sunt atat de complicate filtrele astea de ulei,eu zic ca orice filtru e bun,numai sa-l schimbi.Ce zice ala de Purolator pe site-ul ala mi se pare sf odata pt ca daca scriu aia la ei pe site sa nu pui asa ceva ca se buleste pompa nu cred ca scriu sa te faca pe tine sa nu mai iei pt ca e vorba tot de un produs de-al lor,deci nu cred sa bata campii.Imi place si ce contraargumente da : in loc sa zica ceva de pompele de ulei de pe motoare el zice : motocicleta e ca o masina ca imi iau aceleasi taxe pe ea.Sunt facute in China.Extraordinar.TOTUL e facut in China in ziua de azi.Conteaza de cine e facut.

In al doilea rand imi place cum zice el ca toate filtrele de Suzuki sunt praf,din start.Nu ma pricep la Suzuki,dar nu cred sa aiba ingineri chiar asa prosti.Oricum sunt mai destepti decat cei americani,nu? :)

In al treilea rand e degeaba tot studiul pt noi,el vorbeste de filtre si uleiuri nu prea intalnite la noi.Vad ca recomanda pe langa Purolator filtrul Mobil-1.

Pune Mobil-1 sau K&N dar nu cred sa aiba vreun mare efect nici pozitiv nici negativ daca motocicleta e in conditie buna.

Eu bag filtru Mann de motor si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In al doilea rand imi place cum zice el ca toate filtrele de Suzuki sunt praf,din start.Nu ma pricep la Suzuki,dar nu cred sa aiba ingineri chiar asa prosti.Oricum sunt mai destepti decat cei americani,nu? :)

erori de proiectare la moto sunt multe.de exemplu la suzuki dl,radiatorul de ulei e pus foarte jos,taman unde arunca roata pietre,namol, etc.la yamaha dragstar, sa dai jos filtrul de ulei trebuie sa dai jos scara de pe dreapta, apoi tobele pt a ajunge la filtru.prezoanele de la tobe(cilindrul din fata)trebuiesc desfiletate din chiuloasa(asta fiind din aluminiu)pt a putea da toba jos.la 2 schimburi pe an, ori 10 ani,oare cum o arata filetul din chiuloasa? si exemplele pot continua.

Editat de cristi80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ok,eu glumeam cu inginerii,ai dreptate,banuiesc ca exista la multe motociclete multe erori de proiectare.

Numai ca,repet,nu mi se pare ok sa pui un filtru de masina la motor mai ales cand cei care fac filtrul zic sa nu-l pui desi nu e vorba de un filtru de la o firma concurenta ci de alt filtru de-al lor,deci ei cum ar veni zic "nu luati filtrul asta de la noi pt a-l pune pe motoare",asta e un fel de antireclama adresata lor insisi,de ce oare ar face asa ceva?

In al doilea rand majoritatea firmelor din acel articol ne sunt cam inaccesibile,nefiind populare in Eu.

In al treilea rand,iar ma repet,faza cu filtrul de ulei nu mi se pare asa complicata : eu bag Mann si gata,mere totul ok.Daca nu esti multumit de Mann (desi nu vad cum s-ar putea observa un comportament diferit al motorului de la un filtru la altul),pune un K&N.

Problem solved.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...