Jump to content

Method

Super Membru
  • Content Count

    5,449
  • Joined

  • Last visited

About Method

  • Rank
    Golan

Contact Methods

  • Website URL
    http://formula1.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    HD
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    '04 R1
  • Club
    motociclistii de weekend

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Sh50Honda Hornet 600,SV650,CBR RR
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Recent Profile Visitors

2,089 profile views
  1. As zice ca si regula in teste pe cine vedem pe harduri si care urmareste sa mearga gen 10.000km pe test cum urmareste AMG fara sa ii intereseze viteza pe alte gume - e clar - sunt atat de linistiti in legatura cu pace/ritm de cursa/ritm de quali samd incat urmaresc doar fiabilitatea. Insa cred ca doar AMG sunt atat dr siguri pe ei.
  2. Comparatie top speed 2019-2020 : Foarte interesant,pentru a ne face o idee (vaga totusi avand in vedere ca nu stim rapoartele cutiei si ale foilor) despre puterea motoarelor.
  3. eurosport cica in nici un caz,nu mai vrea sa cumpere drepturile. Cred ca speculam toti pana la urma si nimeni nu stie nimic clar.
  4. aa,nu stiu....ma gandesc - un cablu trebuie sa fie de la wheel speed sensor (facut de McLaren btw)...celalat... @frigider Abominatia e un cover aero pt ca fluxul de aer sa nu mai fie stricat de catre spite si sa vina aer fin pe burtica si pe farasul ala din spate.Hai ma ca e de anul trecut gizmo'ul asta de ce e asa o mare surprindere?
  5. Sa intelegem ceva din ce au postat astia de la grila de start? ...sunt vorbe cum ca digi ar negocia si ei preluarea.Sper sa le iasa,macar digi transmite in 720p.Plus ca nu taie transmisia cu publicitate.
  6. Cica Marquez a dat ordin sa se taie din aripile Honda pt ca penalizau feelingul pe fata,si astfel si-a regasit ritmul... Pana la urma nici o veste despre cine va transmite gp in Rom?
  7. aprilia 350 kmh? My,my,cineva s-a hotarat totusi sa bage bani in dezvoltare.Ca pana acum....erau ultimii oameni,cred ca plateau in guma orbit,chitrele supreme.
  8. M-as mira ca Iannone sa fie geniul dezvoltator si Aleix baietzelul care se urca pe ea ii da gaz si atat. Ala nu stie sa isi faca singur setarile dar are el indicatii pt echipa tehnica...si ce indicatii pretioase... vrea o moto mai buna pe curbe...si mai smooth.Pfoaa,pai asa bai nene bai,bine ca le-a zis ca daca nu venea el de la Suzuki sa le spuna asta,aprilia erau in impas...iar Aleix nu vroia asa ceva,el vroia o moto mai naspa pe curbe dar au ales sa asculte indicatiile lui Iannone Nu stiu,acuma nu se poate contrazice seful aprilia,insa mi s-ar parea cam neverosimil ca un baiat care fura caietul celuilalt cu setari sa fie marele dezvoltator si geniul din umbra. Iar pe partea cealalta m-as mira sa sara Aleix de cwr in sus si sa vocifereze chiar asa fara motiv,nu? Si eu am inteles acelasi lucru. Nu inteleg insa o treaba - mostra aia de par e prelevata cum?Ca asa daca le aduce el o mostra de par de la el de acasa de o avea prin perie de mai demult....in fine.
  9. DAS e cam legal deci prin urmare clar ceilalti vor trebui sa reactioneze.Am zis bine ca e game changer,va trebui imitat si clar la inceput nu va fi imitat bine,pt ca AMG lucra la el de vreun an dupa cum s-a marturisit Bottas parca?,deci prin urmare ceilalti nu vor putea copia/imita asa ceva in 2 sapt.Si pana il gimbesc ei cum trebuie,AMG va lua un avans.Hotarator probabil.Si gata si sezonul 2020 si #godbless cu union jack pe umeri.calcat. Pt 2021 FIA a introdus articol sa il interzica,deci in mod clar vor fi multe echipe care nu vor mai dezvolta asa ceva doar pt 1 an mai ales din considerente financiare.Ferrari si RB insa vor trebui sa o faca.daca vor sa tina pasul desigur.
  10. As inclina mai degraba sa il cred pe Aleix decat pe pretty boy Iannone. Iar aia cu setarile a fost antologica
  11. Espargaro slams "super disrespectful" Iannone Auci.Adevarul ca Iannone iar vorbeste ceva ce nu are legatura cu realitatea decat probabil in imaginatia lui. Sunt convins ca Aleix care e de 500 de ani la echipa si e cu totul altfel de pilot a dat feedback'ul a cerut respectivele modificari samd samd.Iannone doar a venit si s-a urcat pe ea.Si dupa aia sa spui "the motorcycle was made following my instructions"...tiganie maxima.Si tupeu jegos.Specifice lui Iannone dealtfel. Si Aleix i-o serveste : ..."with what he said yesterday, for me, it’s the end our good relationship because what he said is a big disrespect to my engineers, my mechanics, to Bradley, to me, because it’s not true. “He knows perfectly it’s not true what he said. I’ve been Aprilia for four years, asking for this, pushing the engineers and finally this [bike] arrived. “But it’s [his comments] not true. He used my settings all season and in 90 percent of the sessions he was behind me. So, it’s not fair what he said for all the people around me, all the people in Aprilia. “But we all know how Andrea is. I will continue to live my style of life and he will do his, and the future will decide."
  12. Nu am zis ca Petronas s.a descurcat rau ba dimpotriva.Eu am zis ca si tech3 s.ar fi descurcat la fel daca nu si mai bine daca beneficia de capitalul si motoretele de care beneficiaza Petronas.De unde ar fi luat ei acel capital asta era intradevar o problema,ce am zis eu e faptul ca Yamaha a pierdut cand a plecat tech3.Si ca e normal ca Petronas sa se descurce bine avand in vedere resursele de care dispune. Se pare ca Ducati ar rula holeshot'ul si pe durata cursei pe liniile drepte,nu doar la start - https://www.crash.net/motogp/news/936421/1/ducati-silent-rideheight-footage-emerges Ii va ajuta dar nu le va anula problemele stiute,mai ales acum cu gumele astea despre care pilotii spun ca avantajeaza viteza pe curbe...
  13. Fastest time pe Catalunya ii apartine lui Bottas de anul trecut din quali - 1.15.406.Recordul de cursa inca ii apartine lui Ricciardo cu 1.18.441 in timp ce Ham anul trecut nu a reusit sa-l bata facand doar 1.18.492. Daca vin cu party-mode on sunt cu 3s/tur mai rapizi decat in race mode,deci nu se stie fiecare cu ce mapa e cata gaz,gume samd. Bottas nici macar nu si-a batut timpul de anul trecut din quali,deci...iar Ferrari ar putea fi in race trim si sa ii doara in fiund deocamdata de fastest laps.Nu stim,crede-ma e asa in fiecare an in teste - echipele de varf tot timpul ascund performantele.Remember 2014 cand AMG ne explica cu animatii cum e motorul lor si de fapt nu era deloc asa,remember anul trecut cand tot ei au venit cu o masina ca dupa aia sa vina cu spec B in aceeiasi sapt total diferita,masina deja pregatita din timp,ca nu pot sa cred ca au facut o masina noua in cateva zile samd. Si iarasi,ce zic ei pe gura acum e vrajeala "suntem mai slabi ca si concurenta blablabla"ma refer la Binotto aici,remember Toto anul trecut - a vazut ca presa mananca calcat si a zis intradevar aveti dreptate avem probleme.Si...asa a fost Deci eu nu m-as uita in teste la cine face cel mai rapid tur,ci la cine face cele mai multe tururi.Anul trecut cand AMG a facut jdemii de tururi si toate numa pe gume hard,am inteles - asta a fost cel mai mare semn de "sanatate" - erau atat de siguri pe ei de viteza pe tur incat nici nu au testat-o,setari etc nimic -nu,ei testau doar fiabilitatea pt a fi siguri de durata de viata a diverselor componenete. La fel si acum as zice ca cine are cele mai mutle tururi si nu are probleme gen sa stea juma de zi in garaj,aia sunt cei mai in forma.Timpii nu sunt importanti,poate in ultimele teste sa incerce party-modes. Aici nu e motogp si perioada romantica,inginerii astora nu incearca marea cu degetul,sunt cei mai profi din lume,la fel si pilotii nu stau in garaj peste timp sa nu mai prinda tur de quali ca in gp,nu-aici toti sunt spirt,deci de un lucru putem fi siguri - masinile (si in consecinta timpii) din 2020 vor fi mai buni decat cei din 2019.Ok,sunt primele teste si mai sunt multe de pus la punct dar daca Bottas nici macar nu si-a batut timpii de anul trecut,as zice ca ascund ceva sub maneca,nu au mers all-in ca sa scoata acest 1.15.7. Indraznesc sa fac o predictie (care m-ar umple de nervi totusi daca s-ar adeveri), cred ca RB deocamdata sta foarte bine - foarte multe tururi si nici o problema parca nu?Iar o sa ii vad fatza baiatului ala ingamfat pe podium....iar o sa ne explice ca el e cel mai bun si restul sunt niste copii de mingi... Interesant : The first sign of how much Ferrari’s holding back
×
×
  • Create New...