Jump to content

Method

Super Membru
  • Posts

    6,370
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://formula1.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    '06 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ....
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Recent Profile Visitors

2,701 profile views

Method's Achievements

  1. Neah.Cum sa spui ca Hamilton a pierdut cursa pt ca a reusit depasirea in primul viraj?Exclus. Conceputl clean-air si toate avantajele care vin cu el nu ne spun nimic? Hamilton a pierdut cursa pt ca AMG a reactionat slab (si moale) la mutarile RBR. Hamilton a fost flawless cursa asta.Insa acelasi lucru pot spune despre Verst...cu un punct in minus pt ca s-a lasat depasit si putin bullied out of the track la start. Diferenta au facut-o echipele.RBR a fost mai buna.Jos palaria - desi nu il mai suport pe Horner,nu pot decat sa aplaud echipa.
  2. Diferenta dintre castile pt publicul larg si cele de la motogp e ceva ce nu o sa aflam niciodata. Suspectez ca sunt cu totul alte materiale,alte procedee alte rasini epoxidice alt weave autoclava 1000 grade,alta presiune samd samd. Cu alte cuvinte una e treaba pt sarantoci la 1000e si alta e pt ditai Valetino Rossi motogp legend.Nu cred ca putem cumpara noi acelasi material identic cu ce au ei mai ales in materie de ce le protejeaza capul. Dar daca tu crezi ca poti,be free.Eu nu cred. Trecand peste tonul zeflemitor,am vazut casti handpainted profi si se vede.Nu tre sa ai ochiul antrenat sau sa fii mare coneseur ca sa iti dai seama ca e o casca speciala,si mai ales o asemenea casca,nu o va confunda nimeni cu un agv replica. Orice obiect se vinde cu cat merge piata,nu inseamna ca daca il cumpara un miliardar il va cumpara cu 1 milion pt ca pe el nu il intereseaza banii.Miliardarii sunt foarte zgarciti,justificarea ta e pe niciunde,in general oamenii cu bani nu platesc 1 cent in plus daca produsul e overpriced.Regula de aur - cumpara ieftin si vinde scump.Si toti miliardarii aplica asta - un miliardar dimpotriva,e un exemplu foarte prost pt a argumenta teoria ta. Am subliniat doar ca baschetul e un sport mainstream iar de Jordan a auzit o planeta intreaga si jumate de planeta sta in papucii lui facuti de Nike si se imbraca cu hainele lui facute de Nike,la naiba - omul e o institutie.De aia se vind suveniruri de ale lui la asemenea pret si mai ales bascheti. Motociclismul e un sport de nisa chiar daca Rossi a trecut mult peste limitarile acestui sport ca si popularitate.Dar asta nu inseamna ca o casca de-a lui nea Rossi se compara cu Air Jordan. Subiect de iarna oricum,discutam de bascheti si casti pictate. Hai cu cele 2 curse care mai sunt
  3. Da,AGV Pista GP RR are si varianta din CF pt publicul larg...la vreo 1000 si ceva de euro... Ca o fi acelasi compound si proces de manufactura (pt ca e clar manufactura acolo) ca si cel de pe capul lui Rossi....we can only guess.
  4. Ai impresia ca orice replica seamana cu casca aia?sa fim seriosi. 1.Castile lor nu sunt ca ale noastre care,chiar de top,sunt facute din fibra de sticla.ale lor - full carbon fiber - mai usoare si MULT mai rezistente in caz de impact. 2.as spune ca pt orice ochi care a mai vazut o casca e vizibila lucratura si nivelul de finisaj al lui Drudi Performance fata de o replica,casca e handmade si se vede clar finisajul superior : Nu as zice ca e o comparatie tocmai corecta intre cele 2 sporturi.Desi Rossi e pt motociclism ce a fost Jordan pt baschet ba chiar mai mult,baschetul e un sport mondial ca si fotbalul,iar motociclismul in general si motogp'ul in special e un sport de nisa. Si iarasi sa nu uitam "pietele" de desfacere : Jordan a activat in America care e o piata huge unde se vehiculeaza sume enorme de bani in orice iar Rossi in Europa care nu e tocmai aceeiasi treaba. Dar...Casca speciala de retragere Missano - Valentino Rossi care e de departe si va ramane biggest Motogp Legend - clar peste 100k. Baiatul care a prins-o...i-a pus Dumnezeu mana in cap. Pt el acum urmeaza dilema dilemelor : sa o tina pt el(ca in mod clar e fan),sa o vanda la licitatie pt ca va strange bani seriosi,sau sa o tina 10 ani si abia dupa aia sa o vanda? Decisions,decisions....
  5. Aoleo chiar ca arata rau Perez.Da,s-au strans pt el intradevar... Nu am zis eu ca RB a avut masina cea buna,ci ii replicam colegului care zicea ca RB aveau masina cea rapida. Sunt de parere ca AMG a gresit strategia.Nu mult,doar atat cat sa piarda locul 1 Amandoi pilotii s-au comportat exemplar cu un plus pt Ham care a reusit sa-l praduiasca pe Verst la start.Masinile super apropiate insa echipa a afacut diferenta. Pacat ca nu s-au putut lupta la sfarsit,ar fi fost itneresant. N-a dormit Max a plecat bine.Problema e ca Ham a plecat si mai bine.Si spre deosebire de balbele precedente ,aici Ham a fost iceman : nu a tresarit nu a lasat piciorul din gaz cand Max s-a dus peste el la intimidare,a tinut interiorul,iar cand a fost marginal in fata "si-a ales trasa" a se citi s-a dus calare pe Max scotandu-l in afara circuitului fara menajamente. Nu s-a vazut si nu multa lume cred ca a bagat de seama pt ca Max a cedat rapid,si retrospectiv nu a fost determinant pt cursa,insa negrul mi s-a parut dur gloves off.Nu a ezitat a dat all-in si a fost foarte inteligent.S-a pazit si de o penalizare in cazul unui contact/abandon pt ca nu a fost agresiv decat cand a pus botul in fata...bai da atunci...direct l-a scos pe ala afara,fara povesti fara nici un stres - a fost pe sistemul "eu imi aleg trasa uite fix pe aici,nu ma intereseaza daca tu esti prin zona,nu stiu".A fost cam cum si-a ales trasa Verst la Silverstone neinteresandu-l daca e alta masina in jur. Verst a degajat desi avea tot dreptul sa stea pe circuit.Si retrospectiv foarte bine a facut pt ca iata rezultatu a fost de partea lui. Ham am vazut ca l-a si intimidat in FP - si-a aratat brandul ruland roata la roata pe interior cu el.
  6. Mai pt mine lucrurile astea nu se leaga : 1.RBR cu masina cea mai rapida nu l-a putut depasi pe Ham la inceput de cursa,ba chiar a cedat Wax pe primul viraj desi avea pozitie.Aia e de mana de pilot dar totusi.... 2.au facut undercut...raspunsul lui AMG a fost ZERO.Efectiv s-au lasat calariti. 3.la al 2lea pitstop nu am inteles strategia lor.Deloc.Repet - nici macar nu l-au scos in spatele lui Wax ca sa il lase sa se bata...au lalait-o pe pista cu gume uzate pierzand 9s...care nu au mai putut fi recuperate. Nu stiu,Personal mi s-a parut o strategie a la Ferrari ce a facut ieri AMG.Alea de le dadea Vettel veto direct cand auzea si dupa aia se vedea ca era mai bine cum gandise el din cockpit decat intreaga echipa din Strategy Centre.
  7. S-a cam bagat.Da si Q am avut impresia ca efectiv a cazut de pe motoreta nush ce a facut acolo...pe iesire parea ca se ridica cu chiu cu vai inapoi in sa.
  8. Peco : "We bet on using the hard front.It was a good choice, but the problem was I just needed to push every single lap, because one lap without pushing and the front was too cold and it was easier to crash.It was not because I lost concentration. I was pushing. Today was either win or in the gravel, and I tried everything to achieve this win, and I crashed. The tyre choice was good I think, it [the hard] was the only one that was helping me on the braking," Bagnaia said. "The medium for me was worse than the soft. The soft was already on the limit yesterday and this morning, so the hard [front] was the correct choice.The only thing was with the hard, you just need to push like hell every single lap to keep the tyre hot and maybe I braked a little earlier that lap." Bagnaia had also been a grade higher than Marquez in terms of the rear tyre, joining most of the field on the medium while the Honda rider had the soft. "I knew that with the medium [rear] in the last laps, I was more competitive than a rider with the soft," he said. "I could see that Marc was behind, but I was also knowing that my potential was higher. So it was pressure, but not like Aragon or last time here [with Quartararo]. I'm happy about my performance of today, for sure I'm a bit frustrated about the result, because I think that we deserved more. But we were just trying to be always more competitive, and for next year we are for sure in a good way." But even if Bagnaia had won on Sunday and Quartararo remained fifth, the Frenchman would still have taken a 38-point lead into the final two rounds, with a maximum of just 50-remaining. "I told Fabio that he deserved this title. He was the one who deserved this title the most, so I'm happy for him," Bagnaia said. " Last year he was in my situation, because it was the first time he was winning, and he committed errors in the last part of the season.I was in this situation for this year, and I think for next year, we will arrive more prepared." While Miller confirmed the Ducati accidents were "to do with our [tyre] choice We went a bit leftfield and tried the hard front. It seemed a master stroke around 1pm. But on the grid the clouds came in and the track temperature was borderline. It wasn’t quite warm enough."
  9. Da si Q nush ce a facut de era sa cada de pe motoreta cand l-a depasit Bastianini?.... Nu ca ar mai fi contat pt ca daca Peco n-a terminat,Q era automat campion mondial,dar na totusi de gest asa... Btw nush cine a fost cu ideea dar la fel ca in nush ce an la MM cand tot la fel i-au aratat pancarta cu "Dovi OUT" de s-a emotionat ala de a zis ca era sa cada in 3 viraje in acelasi tur dupa aia - mare prostie.Ii destabilizeaza psihic zic eu - oamenii sunt concentrati acolo timpi etc si dintrodata boom vezi ca esti campion - normal ca se zapacesc.
  10. Eh pista rece = mai mult grip la 30 de grade,nu acum. Luat de pe motogp.com : Air: 18º ; Ground: 23º. Mi se pare frigut.
  11. Exact. Ce problema a avut Perez cu apa?Aaa.ca nu ii mai mergea la jum cursei sistemul de hidratare al pilotului...eh aia nu e asa o probmema.Erau 27 de grade deci...no stres. Cursa asta a fost ceva ce putea sa fie frumos insa tot am asteptat si degeaba.La start Liuis nota 20 - a plecat perfect si nu a luat piciorul din gaz orice ar fi.Iar cand a fost marginal in fata l-a calarit pe Wax rapid.Necrutator si perfect a procedat.Jos palaria. Dupa aceea insa...Liuis a fost cuminte si a urmat strategia Mercedes...care eu spun ca n-a fost cea mai stralucita.Sau nu am prins eu ideea. Deci RB face undercut cu Verst,astia nu au replica...de ce?Cand erau in fata la vreo 2s?De ce nu l-au bagat rapid in urmatorul tur?Astfel Ham a pierdut 6s.Dupa aceea din nou la al 2lea pitstop - VErst intra mai rapid iar Liuis tragea de gumele alea sa nimic...Cand a iesit a fost clar - 9s in spate.Facute toate din strategia gresita nu din altceva.Degeaba a rupt el vreo 6 din cele 9 rapid,ca gumele nu tin la foraiala la tururi de 1.38.Si brusc a ramas fara pace si fara timp cu 2 tururi inainte in cwrul lui Wax. Cedare track posiiton fara nici un rost la primul pitstop,impins al 2lea stint aiurea pierdut timp....dupa parerea mea Strategy Centre i-a pierdut cursa asta.Nici nu i-au dat posibilitatea sa se bata pt pozitia pe care o pierduse macar. Asta au pierdut-o pe mana lor.
  12. Tot incerci sa introduci duma asta in constiinta publica.Nu tine. Nu e nici o incordare precum tot vrei sa crezi in acea relatie,ba dimpotriva.MM e on the right track.Nici mie nu-mi place dominatia lui dar asta este,nu putem fi hateri pt ca omul melteanul rupe norma.Incearca sa accepti. Insa da intradevar sunt zvonuri ca managerul lui Mir negociaza cu HRC.De ce : Puig e baiat destept aici.Stie si vede ca are o problema majora cu oricine nu e MM in materie de performanta pe aceasta motoreta,si a tot incercat sa umple acest gol : din 4 motorete mai mult sau mai putin de uzina,una singura e performanta : Pol e baiat de pluton si oricum e inconstant,Taka la fel,AM e useless.Deci are foarte mare sens sa incerce sa umple al 2lea loc la HRC cu un pilot accomplished.A incercat cu JLo n-a mers mariajul. Mir e perfect aici : tanar inteligent,rece,a dat dovada cu prisosinta ca poate sa deliver,titrat,baiat de mare viitor.Si mai interesant e faptul ca vrea sa fuga de la Suzuki pt ca se vede clar ca nu vor mai putea sa il aduca in postura de a se bate pt titlu,si s-ar putea ca Puig sa faca o afacere buna : sa ia un fost dar si probabil viitor campion mondial la bani de diletant. Good points for Puig,un pilot care va aduce o mare plusvaloare la echipa si va forma probabil cel mai puternic cuplu de piloti din motogp.Win-win situation. true true "i didn't expect" sa cada Peco...a gresit.Meh,e bine,oricum anul asta e 4 learning.Si pt Peco si pt Martin care s-a imprastiat si el.Foarte multe cazaturi.Cred ca totusi asfaltul era cam rece. Am observat eu bine ca amandoua Ducati de uzina au cazut in acelasi viraj? Presiunea si-a spus cuvantul si asupra lui Peco...nu am inteles de ce a mai fortat pt ca deja MM nu mai putea tine pasul cu el.Asta este.Pacat insa de el,ar fi fost frumos si pt el si pt noi sa mai duca sperantele macar pana la etapa urmatoare.Desi era clar de fapt,am si zis dinaintea cursei ca Q e campion si nimeni nu mai are ce-i face. Q top dog bine ca a insfacat titlul anul asta dupa ce anul trecut s-a deocheat. Rossi retragere placuta,a fost frumos,a facut show,casca superba,a aruncat-o in multime - cine a pus mana pe casca aia om s-a facut. MM stronger and stronger,back to his oldself. Anul viitor va fi show total : MM in forma,Q pe val,Peco puternic,cine stie poate si Martin...forza.
  13. Tot nu o prinzi...Suzuki nu da bani.Si punct. Iar daca ar fi (prin absurd,never gonna happen,dar prin absurd) sa aloce buget mai mare la echipa,l-ar baga in R&D,nu i l-ar da lui Q care ar negocia din postura de campion mondial. Repet - si Mir vrea sa plece de la ei,sunt zvonuri dar sunt destul de loud. Asta cu Q la Suzuki e cam cum erau stirile "din sport" de iarna cand nu erau subiecte gen "Soc ! Zlatan Ibrahimovici la Steaua !".Pipe dream. E matematic man...Peco nu are nici o sansa de fapt. Cred ca 80% Q va lua campionatul astazi,lui Peco nu ii va ramane nici macar sa viseze matematic la un campionat.Oricum Peco e destul de inteligent incat sunt sigur ca nu viseaza,e prea cu picioarele pe pamant sa aiba vise din astea ude. Si eu zic ca are sansa 1 aici Peco. true that Problema pe care o subliniez (si am mai subliniat-o si cu alte ocazii) e de ce pilotii se simt mai bine pe un circuit si pe altele nu.Uite mie asta nu mise pare profi - la F1 nu se intampla asa ceva. Ducati este o motoreta cu care se poate castiga titlul,insa ii trebuie un pilot care sa poata ataca asa ceva.Pana acum nu a avut. Dovi era....next best thing,dar de fapt el nu era material de campion.A aratat asta in cariera pre-Ducati. Lorenzo era insa adaptarea a fost foarte grea si cand a reusit finally,deja prietenul Gigi semnase cu altcineva,ar fi putut fi ceva frumos acolo,insa n-au mai continuat. In prezent - Miller s-a nascut talent si a murit speranta,Zarco imi pare rau sa zic insa e tot cam pe acelasi sistem,insa au 2 piloti campioni mondiali la clasele mici care chiar au croiala de campion : Martin si Peco.Deci un titlu cu Ducati e o posibilitate maricica pt oricare din ei. Insa faptul ca n-a avut piloti capabili e tot vina Ducati,la fel cum a fost tot vina lui Yamaha ca pilotii de la satelit erau de multe ori mai buni decat cei de la uzina,insa Jarvis delivered -cu chiu cu vai,dupa ani intregi de tinut de mana toti Maravilliosii dar bine ca a luat deciziiile corecte.Finally. COnteaza f mult mana pilotului - s-a vazut la Honda fara MM si s-a vazut si la Yamaha cu Rossi/Vinales,cand se dezbateau rear grip si softuri evacuari,ingineri electronica samd samd numa hibe "avea" motoreta...bai cand veni Q brusc motoreta e smooth e campioana nu mai are nici o hiba.Bai ce revigorare a naibii coincidenta.Si la anul cu Q si Morbi presimt ca va fi la fel de smooth La anul chiar avem un campionat de urmarit : Q si Morbi la Yamaha factory,MM in forma,Peco la Ducati factory deja cu experienta,Martin pe un Ducati actual cu experienta si speram fara accidentari.Va fi un sezon stelar zic eu.
  14. Ma frend....cate campionate are Mercedes?hmmm...oare pt ca li se strica masinile?si nu mai zic de timpul de raspuns al echipei in caz de asa ceva - timp de raspuns care e exemplar zic eu. Dar mna,daca te uiti la 2 curse si tragi o concluzie "informata"...succes. Eu nu te contrazic...probabil te vor contrazice rezultatele la sfarasit de an,dar nu cred ca te deranjeaza nici asta Nu e jucat nimic.Si la sah se intampla surprize,decum aici unde pot aparea atatea probleme. Nici eu nu m-as grabi cu concluzia asta maine Hamilton si-a aratat intentiile belicoase inca din fp'uri si a facut un test la Verst incomodandu-l nitel pe linia dreapta si in virajul 1.Concluzia lui Verst a fost "what an idiot" - aceeiasi concluzie pe care i-a spus-o un pusti de 18 ani unui cvadruplu campion mondial (el lui Vettel) - lipsa de respect totala fata de oricine ma enerveaza cumplit la arogantul asta. Sa vedem insa vorba ta ce va fi in virajul 1 - care din ei isi va mentine sangele rece si va da all in. Talk about pressure
  15. Subiect de iarna.Suzuki nu baga un leu.Mir de aia si discuta cu HRC (si probabil nu numai) si vrea sa plece pt ca Suzuki bate pasul pe loc...decum sa vina Q care va negocia din pozitia de campion mondial.Sa fim seriosi...Suzuki nu mizeaza pe piloti established tocmai pt ca aceia cer bani,iar Suzuki e zgarcita. 1.nu sar cu banii. 2.nu se intoarce Brivio (nu e nici un geniu baiatul ala,dar in F1 oricum primeste mult mai multi bani decat in gp). 3.nu dau salarii,am zis mai sus - ei nu mizeaza pe piloti cu nume greu tocmai pt a nu da bani 4.o echipa Q-Mir la Suzuki e de domeniul sf'ului - Mir va pleca de la Suzuki,iar Q nu misca de la Yamaha neam,degeaba sunt interesate alte echipe de el.Presa isi face singura subiecte. Finally 100% de acord. Dar Suzuki nu vrea,pt ca...contabili si consiliu de administratie care vrea ca shareholders sa fie super happy si cu conturile pline la sfarsit de an,nu sa le explice ca au fost mai putini bani anul asta decat anii trecuti dar au perspective mari in a lua titlul la motogp (moto...ce?) Nu e condamnabil insa explica de ce Suzuki nu poate.Pt ca nu vrea,intradevar. Not likely.Sansa ca Peco sa se apropie macar de el e infima.Titlul e jucat,chiar si cu Q pe bara.Aici se va incununa campion. Si vorba colegului - Q intradevar e slab pe ud,dar Yamaha e cam legata la maini pe ploaie,unde motoretele stop'n'go sunt avantajate. Cum de nu comenteaza nimeni una din cele mai mari vesti de weeekendul asta? - New age limit and entry list rules introduced from 2022 The minimum age for competitors in any class in the FIM MotoGP™ World Championship will be raised to 18. This includes for Moto3 and Moto2, for which the age limit is currently 16. Asta in raspuns la accidentele serioase si multiplele incidente de la moto3. Reactii din paddock : Rossi alluded to the new rules being ‘better’ but that it won’t necessarily fix ‘all the problems’. "Especially in Moto3, 16 to 18 is a big change. Everybody wants to start as soon as possible. It’s a big difference because two years is a lot. I don’t know, for sure, for safety this is better but I don’t know if it will fix all the problems. I think it is more important that all the riders have better behaviour when they are one the track. They need to follow more precisely the races, race direction and they (race direction) need to be more strict. I started at 17 in the world championship 25 years ago, 18 is quite high." Like Rossi, long-time rival Marc Marquez also feels it is a ‘good change’ even though he came into the paddock at just 15 years of age and has since claimed eight world titles. "For me, it's a good change. After everything that happened this year, it's time to change something.It's true that maybe I'm not the rider to say, because I arrived in the world championship with 15 years old, I moved to MotoGP with 20 years old, one of the youngest ones. But it's true that now the tendency is like if you are not in MotoGP with 20 years old, you are not a good rider. And it's not like this.Sometimes some riders need more time than the other ones, and to move the age means that everybody will be more ready, and everybody will be more mature. Because it's normal and it's natural that with 15 years old you make one kind of mistakes, with 18 you do another kind of mistake, and with 22 you will do another kind of mistake. But if you can avoid or you can arrive with more experience, more mature in a world championship, it will be better. But this needs to be a consequence from the smallest category. I mean, now it looks like if a baby with 4, or 5 years old is not on the bike, it's too late already. And it's not like this, you can start on the bike with 7, 8, 9 years old with a small bike."
×
×
  • Create New...