Jump to content

Method

Super Membru
  • Content Count

    4,878
  • Joined

  • Last visited

About Method

  • Rank
    Golan

Contact Methods

  • Website URL
    http://formula1.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    HD
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    '04 R1
  • Club
    motociclistii de weekend

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Sh50Honda Hornet 600,SV650,CBR RR
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Recent Profile Visitors

1,843 profile views
  1. Wow,mai selecta de atat nu prea exista. ...si accidentul care i-a marcat viata :
  2. True,true. Nu mi se pare. Toti candidatii la titlu mondial puncteaza constant,daca nu ar avea acest atu nu ar putea sa se bata pt titlu.Dovi e unul dintre ei.Probabil ar fi luat si el unul,daca nu era contemporan cu MM.Dar cum e...no chance. Valoarea lui Lorenzo a crescut cand a luat titlurile alea.Da,ok,si cand a luat victoriile cu Ducati.A aratat ca,in ciuda aparentelor,e destul de inteligent incat sa se adapteze dupa motoreta si sa fie atat de rapid cu ea incat sa ia niste victorii.Clare. Puturos?Nu cred ca e nimeni de acolo puturos si se menajeaza,si mai ales un pilot care a fost numai la echipe de uzina de varf."Ai gresit campionatul,baiatul meu"
  3. Deja o dam in filozofie.Pentru ca asa sunt regulile,wtf? HRC are nevoie de 2 piloti la fel cum au toti ceilalti. Stii,exista si un alt campionat....cel al constructorilor....unde cei 2 piloti puncteaza. Si eu spun ca Honda poate beneficia de cunostintele lui Lorenzo mai ales ca a calarit tot ce misca,nu?Deci nu cred ca HRC a facut un deal prost cu Lorenzo,in pofida a tot ce se mananca mai nou prin presa. Da,o fi evoluat Petrux,dar problema lui este faptul ca Miller a avut un salt masiv - adica s-a vazut ca i s-a dat motoreta factory (in regim ce client).Pe cand Petrux anul trecut...si el cu moto factory in regim de client...cam subtire.Iar acum la uzina....iarasi subtire.Podium cu Ducati pe un circuit stop-and-go favorabil,in rest locuri 6. Subtirel subtirel.Australianul ii sufla in ceafa. Tot respectul pt Petrux pt ca este un pilot atipic venit pe o filiera ff atipica,ceea ce denota ca are ceva,nu e degeaba aici.Insa intre cei 2,parerea mea este ca Miller e mai bun.
  4. Miller a mers exemplar pana acum - saltul sau de cand i s.a dat v.2019 e masiv.Despre Petrux nu putem spune acelasi lucru ca el anul trecut a avut motoreta v.2018 si nu a facut mare lucru,iar anul asta iarasi,destul de slabutz. Sunt vorbe ca Ducati testeaza terenul cu managerul lui Marquez. Iar AM in discutii cu Pramac pt 2020.Mi se pare penibil - si Bagnaia si nu mai zic Miller sunt mult superiori lui Marquez jr.Ce inseamna numele...
  5. Nuuu.Eu zic asa din 2021 : - MM la Ducati cu pretenul Dovi - Vinales schimba barca la Honda impreuna cu Lorenzo - Yamaha cu Rossi forever young + Rins - Suzy il tine pe Mir + Zarco fugit de la ktm - Ktm fratii Espargaro - aprilia is no more
  6. O sa spuna ca e vina motoretei. Problema e ca aceeiasi motoreta a facut fastest lap aici.In mainile unui rookie.Deci nici asta cu motoreta naspa nu mai poate sa o bage. Ce e haios e faptul ca Vin e in general.rapid oricand...in afara de.cursa
  7. Mi-a placut ca Petrux i-a multumit lui Dovi pt coaching'ul din timpul iernii si a zis ca acest podium i se datoreaza si lui. Iar raspunsul lui Marquez la intrebarea "cum explici ca cealalta Honda - Cal, e pe 9 iar Lorenzo si mai jos?" a fost simplu - nu stiu nu ma intereseaza nu pot raspunde la aceasta intrebare,eu am treaba doar cu partea mea din boxa. ...si la sfarsit,tras de limba,a dat raspunsul pt acest improvement nou gasit al Hondei - "the bike is turning better". Miller : "Maybe got a little carried away at the start, used a little bit too much of the edge of my tyre..when that gap opened up to Marc and I got past Danilo, it was all out to catch Marc. And probably not the right thing to do that early in the race. I tried to get in front of Marc because I felt I had the speed, but I didn't know if I was going to be able to keep the speed for the whole race. So I tried to get in front of Marc and slow the pace down a little bit.But he was able to get back past in about two laps, and once he got back past, he was just able to chip away, like a tenth a lap, bang – bang – bang – bang until it got to about a second. His speed was pretty strong. It was a good race. I stayed so close to this guys. There's a couple of things I would change, but all in all, it was a good day considering we had a couple of crashes this weekend, so it was nice to just not make any mistakes in the race, bring the bike home, I didn't run wide once, and I was quite calm.” Cu fiecare prestatie buna cum a fost cea de la LeMans,Miller se apropie din ce in ce mai mult de un post la Ducati factory pt la anul,in locul lui Petrux.
  8. True,true. A murit Lauda.In somn.
  9. Nu sunt imprevizibile,erau la inceput in 2016,acum le prevad.Doar ca fata Bridgestone spun pilotii ca era extraordinara pe langa asta de la Michelin,si de aceea au probleme.Spatele spun ca e mai bun decat Bridgestone'ul,de aceea de cele mai multe ori MM pierde fata insa ca prin minune si total ireal spatele inca tine - exemplul Valencia cu acel derapaj de zeci de m la peste 150kmh a fost graitor. Si pe langa nivelul de grip mai e uzura.Care intradevar e mult mai accentuata decat la Bridgestone,asa ca mers la maxim in 1/3 din cursa gumele sunt gata,ceea ce la japonezi nu era cazul. Gresesc cei de sus atunci cand aduc in ecuatie acest aspect al gumelor.Pt ca in vremea Bridgestone nu exista aspectul asta.Gumele pur si simplu erau bune si functionau toata cursa.Si atunci nu mergea nimeni la conservare 3 sfert de cursa. Strategia distruge orice sport intradevar.Aici insa nu va fi niciodata ca in F1 pt ca nu poate exista comunicarea aceea continua si f elaborata intre pit si pilot - pilotul e inca seful si nu poate fi dirijat de pe margine.Si de asemenea,pilotul are un aport masiv asupra rezultatului final - ia prin comparatie HRC si AMG.Daca ai aduce de ex pe Lando Norris sau pe Perez sau un pilot bunicel dar nu extraordinar si l-ai pune la cea mai buna echipa - AMG,cred ca de la primele runde s-ar bate la podium.Prin comparatie un multiplu campion mondial cu experienta lui Lorenzo iata-l ca se zbate sub locul 8 cu probleme de adaptare la moto in timp ce MM valseaza.Asta nu inseamna ca Lorenzo e tuta dupa cum cred unii,ci ca e f important aportul pilotului si felul de pilotaj e diferit de la o moto la alta,pt ca au "retete" diferite.In F1 toti au ajuns invariabil la acelasi rezultat,aici sunt mai romantici - unii vireaza cu spatele altii cu fata samd. Aportul pilotului e masiv fata de F1 si de asta nu va fi niciodata similar motogp'ul.Si foarte bine ca e asa. Nu,eu as zice ca principalul "vinovat" pt cursele lipsite de spectacol de acest an e MMlu. Miller a incercat marea cu dejtu gen hai sa vedem daca il frec pe asta ce se intampla,poate o comite.Putea sa stea in spatele lui si poate lua un 2-3.Asa s-a riscat sa il atace,si-a uzat gumele si a iesit pe 4.Miller e Miller.Big balls. Dovi de ex nu ar fi facut asta,s-ar fi multumit sa ia un 2 si gata daca stia ca nu are cum sa il atace in mod real pe MM.Si totusi Dovi nu are nici un campionat mondial.E si asta ceva de gandit. Bine,nu ca Miller ar avea dar imi place tupeul
  10. In antrenamente isi arata valoarea.In cursa il deranjeaza lumea din jur ca nu il lasa sa se etaleze,sa picteze Mare talent este si tot talent va ramane. Da,ai dreptate,nu Michelin e (marea) problema.Problema o stim cu toti - demonul. Cel mai boring sezon ever a fost 2014 cu MM castigand nu mai stiu 10-12 curse?viol oricum.Iar din 2016 incoace in era Michelin au fost niste curse incredibile.... Michelin contribuie insa,pt ca pe langa ca se bat cu MM,mai trebuie sa mearga si la conservare 3 sfert de cursa.Ceea ce,am mai zis,cu Bridgestone nu era cazul. S-a vazut f bine cu Miller - el saracul era rapid si a incercat sa se dueleze...dar cat a reusit?Si dupa aia?Pa gume.Miller ar fi avut viteza necesara aici sa il provoace pe MM,iar daca ar fi fost pe Bridgestone'uri probabil lupta ar fi tinut pana la capat.Sau pana cand unul din ei facea vreo prostie.Asa?Cateva tururi si dupa aia Miller si-a dat seama ca va fi problema pe final si a taiat gazul.Prea tarziu insa pt ca a avut consecinte pierderea podiumului.Aceasta experienta probabil il va face pe viitor sa fie si el mai strategic,adica daca poate sa se puna in fundul lui MM si sa stea linistit.Iata,fortat de gume.Csf.... Mai atrag atentia asupra unei alte probleme,comuna si cu F1 : nivelul de profesionalism impus de MM si Dovi dimpreuna cu aceste strategii de conservare ce trebuie neaparat executate (altfel ramai fara gume dupa 10 tururi) au facut ca lupta la varf sa fie foarte rarefiata.Bine,mai sunt si alte circumstante aici : a 2a moto de uzina si Honda si Ducati nu se pot lauda ca se pot implica (cel putin deocamdata) in lupta pt victorie,la Yamaha...Vinales e pe niciunde,Rossi merge f bine insa iata se bate pt victorie numai si numai cand MM nu e acolo...Rins la fel,cu toate ca a castigat,aceea a fost o victorie de circumstanta....ce sa mai,preiau sintagma veche - Marquez "omoara competitia".
  11. Lorenzo editia 2019 nu e un etalon,nici pe departe as zice. Vroiam sa atrag atentia ca musiu Fabio-el Diablo caliente" are aceleasi performante bune dar sporadice de la clasele mici.Una calda 5 reci. ...da am vazut si eu schema aia a lui Miller,controlul pe care il au asupra motoretei e pur si simplu insane.Iarasi,la moto3 reactiile rapide cand a intrat acea motoreta rotindu-se in mjilocul plutonului si au evitat-o toti...incredibil. Da,soft-soft a avut.Si pe mine m-a dat pe spate,nu l-am mai vazut cu asa ceva in cursa.I-a iesit.Ca de obicei. A fost cam boring cursa.Da,gumele sunt marea problema - toti riderii au spus ca de fapt gumele tin 1/3 din cursa.Si ei trebuie sa procedeze in consecinta.Cu Bridgestone nu era cazul de asa ceva. Nu cred.Nici prima parte nici a 2a. Va fi foarte amalgamat sfarsitul de 2020.Cred ca MM s-ar putea sa sara la Ducati.Lorenzo daca va mere bine probabil va ramane la Honda.Rossi poate o mai da pe 1-2 ani.Vinales...nu stiu.Petrux rocada cu Miller. Rins?Dovi?Foarte multe semne de intrebare. Foarte bun Miller....desi are stilul ala Doohan cu curu afara.Deh,nu toti au tehnica flawless a lui MM.Dar nota 20 pt el ca si pilot.Poate nu a fost cea mai buna strategie,dovada ca cei 2 de la Ducati l-au luat probabil tocmai datorita fortarilor din depasirile cu MM,insa macar a incercat sa forteze ceva sa disturbe lucrul care era deja normal.MM insa n-a gresit nimic.Marquez insa a aratat de multe ori ca frecat si fortat si el poate gresi foarte usor.Miller n-a fost prost deloc ca a incercat. Petrux...nu cred.Cred ca Dovi i-a aratat de fiecare data ca are resurse.Petrux incepe sa devina un al 2lea Pedrosa,mai putin prestatiile stralucitoare ale celui din urma. Deocamdata totul decurge cf planului pt MM.Nimic nu ii tulbura apele...in afara de chestia de la Cota,pe care au si rectificat-o - din cate a lasat sa se inteleaga nu a gresit el acolo (era si atunci f mirat ca a cazut),ci le facea fitze frana de motor.A zis ca au rezolvat-o si la Jerez n-a mai fost problema iar aici la fel.Sa vedem,dar nu cred ca poate cineva sa ii puna probleme reale pt titlu. Insa batalie acerba pt locul 2 pt ca am impresia ca Ducati e mai slab ca anul trecut.
  12. Clar. A inceput sa 'omoare spectacolul' Marcelino,ca altii mai demult.Iar cel care omora spectacolul mai demult acuma se zbate pe 10.11.... Btw unde e Quartararo?nu il mai lauda nimeni?
  13. Cine stie care o fi faza...esti sigur ca e HD?720p?si nu e cum zice colegul doar sigla de HD?pt ca am inteles ca pt.a receptiona HD tre sa iei europrost player... De mult ma tot intreb si eu chestia asta.Nu pricep. par parca mai mari decat.cele de gp.Si m.am uiat atent - par a fi 2 tevi care pleaca de la motor nu e o teava care se desparte in 2 gen suzuki gp. Deci au evacuare separata pe fiec supapa?e monocilindru nu?nu pierd back pressure la asemenea diametru?sau fiind traseul atat de lung...dar atunci dc nu il fac mai scurt?si sunt si incrucisate trecute una peste alta...foarte ciudat. Deci cate cazaturi la moto3... Canet s.a bagat prosteste...acelasi stil nesimtit precum fostul coleg Quartararo cand era la moto3.Si cam aceleasi performante.Pe el insa nu are cine sa il ridice la gp
  14. ...se pare ca da...pe eurosport 1 hd e Giro,turul Italiei.
  15. asa stiu si eu ca eurosport 1 e eurosport international se transmite acelasi program in toata europa doar ca baga la fiecare comentariu dubbed pt fiecare tara in parte.Daca l-ar transmite pe eu1 ar insemna ca il vede toate europa,ori ei nu au drepturi in multe tari si sunt multe tari unde alte posturi au dreptul exclusive samd.
×
×
  • Create New...