Sari la conținut

Method

Super Membru
  • Număr conținut

    8.180
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    '12 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ....
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Vizitatori Recenți Profil

3.824 citiri profil

Method's Achievements

  1. Am urmarit cursa pe telefon,am zis - din spate mi s-a parut ca s-au atins,din fata parca nu.Bine ca nu au cazut. Da eu n-am zis ca nu e pasionat de moto.Repet - si Q e pasionat de moto.Am conchis ca e fatalu pt ca apare/aparea cu mamica de mana la toate premierele...el avand nu 16 ani,ci 50+ Cu toata simpatia (desigur) pt viata lui mizerabila de actor milionar,nu poti sa zici ca nu e o problema acolo... Banuiai tu desigur...normal ca o sa-i verific chilotii uratei de la bratul lui Keanu inainte sa "declar" ceva aici,sa nu cumva sa nu spun ceva care nu e veridic despre marele KEanu - nu mai pot eu de aia 2,era un subiect de cancan,oricum e un fatalau Da,e pe faliment.Nu le cumpara nimeni. (sadface) Nu cred ca a obiectat nimeni ca umbla cu femei de varsta lui.Doar eu am obiectat exasperat ca umbla cu maica-sa de mana,lucru pt care 6 (sase) oameni au tinut sa ma corecteze ca nu umbla cu ma-sa ci cu una care seamana leit cu ma-sa dar nu e ma-sa. Sanatos mental baiatul in rest no problem
  2. N-am știut ca ating atâtea corzi sensibile când m-am luat de Neo,vad ca are mulți fani pe aici Eu când am zis ca a venit cu ma-sa eu chiar credeam ca aia e maica-sa (seamănă! Calling dr.Freud !!),mamă cu care a fost prezent nota bene! La aproape toate galele și premierele (jenibil și încă o dată - să se caute ca nu e ok mental - face exact ce a zis un băiat de pe Viena acum 150 ani ) Ca a venit cu ma-sa sau cu o ciudata care seamănă cu ma.sa,tot e ultimul fătălău - am zis ! Ce îmi place ca e fan motogp dar și lui Q cred ca îi place fenomenul,asta nu îl face mai normal însă. Revenind la oile noastre : - JM a greșit momental a2a oara după Jerez iar astea 25 puncte pierdute de el + 5 puncte câștigate de Pecco prin cazatura lui ++ aceeiasi schema la Jerez vor atârna probabil hotărâtor în soarta campionatului. Sa ne lase eminențele cu teoria conspirației și cu sabotajele - pe JM nu trebuie sa îl saboteze nimeni,trebuie doar lăsat sa se exprime liber...la fel ca Biden MM avea ritm de bătaie la locul 1 dacă nu pleca de pe 13 ,degeaba ii contabilizati timpii pe tur mai slabi decat ai celor din fata daca faceți abstractie de faptul ca a trebuit sa treiere tot plutonul. ..frati-su nu mi se pare ca l-a lăsat ,ok - nici nu s-a opus,dar fuck - era cu 0.5s/tur mai slow,ce putea sa ii facă ăstuia ca venea ca trenul? Pecco impecabil jos pălăria! Morbi...as usual.S-a trezit puțin după aia s-a pus înapoi la somn. Maravilla ne-a arătat de ce nu va câștiga niciodată un campionat. Întrebare : s-au atins MM cu Morbi?din spate mi s-a părut ca da,din față ca nu... Vina nimănui as zice,a fost ca și incidentul ala monumental de la Jerez dintre Dovi Lorenzo și Pedrosa - unul a ieșit larg și s-a repliat în timp ce celalalt a luat interiorul,doar ca aici MM a fost prevăzător și nu a băgat capul sub carena nepasandu-i dacă vine Morbi din exterior ci a fost foarte atent și a redus când l-a văzut pe ala ca închide trasa,altfel ieșea urat.
  3. Nu e maica sa?e maica sa aia ma.. ca și aia e alba în cap și cu fatza ascuțită asa. Nu e maica sa ?serios? 60 puncte pierdute pe barba lui în prima parte a campionatului. Enorm.
  4. ...si de ma-sa lângă el La baie tot cu ea se duce oare? I-o scutura?
  5. Ce greșeală....fatala zic eu. Da exact. A apăsat Gigi pe un buton și a căzut Ducati #89
  6. ...cu ma-sa Facepalm. Ba are dreptate și Dana Budeanu - ala e ultimul fătălău cum ma sa vii cu ma-ta peste tot?și la motogp viu cu ma-ta de mana?wtf...
  7. You can say that again Bradl cred ca era nervos ca Germania a luat bătaie de la Spania
  8. Asa ziceau și englezii... Deci nu înțeleg fp2 e roșu sau s-a terminat? Și dacă s-a terminat care sunt primii 10?
  9. Pai el ce sa faca cu fetele...joaca Uno. Nici macar pe dezbracate Se vede dupa fatza plictisita a lu'aia...
  10. 4real De departe cel mai bun gp din 2023 - s-au batut meserie meserie la final. Sper ca cel din 2024 sa fie macar la fel de bun indiferent cine sunt protagonistii. Pai el e vesel ca va primi o gramada de bani.Ceilalti...nu prea au motive sa zambeasca
  11. Din start s-a dus la ei,a si zis atunci cand s-a retras,insa dupa cum zici,cred ca nu s-au inteles la bani,pt ca Rivola a zis ceva de genul "ne-am fi dorit sa il tinem dar...ii dorim succes pe viitor" blablbla Cam asta cred si eu ca e explicatia... Da da - asa este numit : gaz inert.E insa perfect adevarat ceea ce spui tu.Dar nu felul cum e numit sau liniaritatea (sau nu) a cresterii presiunii discutam aici,ca ne afundam - eu o vad mult mai simplu : baietii aia au o problema in sensul ca trebuie sa ghiceasca presiunea obtinuta in guma in cursa.Cum se rezolva/s-a rezolvat aceasta problema in competitiile auto?Simplu - azot.Eu doar ridicam intrebarea cu privire la cauza faptului ca nu se preia aceasta solutie si in gp.Ok,ok - azotul naste si el niste probleme,dupa cum au zis colegii - nu se mai incalzesc gumele la fel,sau e mult mai greu samd.Dar nu mi se par mari neajunsuri.Despre asta era vorba. Bottom line : si in F1 exista min pressure (si penalizare daca nu se respecta).Cum s-a rezolvat problema?Cu azot.E destul de bun pt F1 cu acele solicitari imense pe gume,clar va fi ok si pt cei din gp. La chimie am vazut ca esti bun ,dar aici cred ca faci tu o confuzie - nu i-a tremurat nimanui manutza - n-or fi ei Ducati Spa dar nu sunt asa ageamii si nici nu au manometru made in prc. Problema lor e faptul ca ei nu trebuie sa bage 1.88bar - no way.Daca ar trebui doar atat n-ar gresi nimeni.Ei trebuie sa bage presiunea x,care x va ajunge la 1.88 (ideal nici mai mult nici mai putin) atunci cand pneul va fi incalzit in cursa. Ori...cand mergi in pluton se incalzeste intr-un fel,cand mergi in aer curat in alt fel,cand folosesti apasare mai mare se incalzeste in alt fel,cand incarci mai mult fata in alt fel,samd samd samd n variabile.Asta e problema. Sunt pe muchie de cutit - daca bagi prea mult si creste peste 1.9,guma fata nu mai functioneaza corect si pierzi timp.Daca e prea putin - penalizare. Memelu a mers in aer curat (pt ca a ajuns instant pe 3 si totodata primii 2 au fugit) si de asta a beneficiat de racire,ori ei nu calculasera asa ceva...probleme foarte complicate zic eu sa nimeresti presiunea aia ideala de 1.88 orbecaind asa.
  12. "Increased risk of blowouts from excessive heat buildup and stress on the tyre sidewalls, especially at high speeds" (M-ati omorat cu Toprak'ul vietii asta...e acelasi baiat care mergea cu H2R in spritzari si la glezna goala?Sau ii confund?) In competitii mai mici 4 sure vin cu gas generators care il "produc" la fata locului. In competitiile de varf insa,se vrea azot 99.9% pur si asta nu se poate face de catre oricine,ci de catre uzine.Care uzine sunt in UK..sau Germania.Sau SUA.Unde este cerere pt azot atat de pur.Dar,dupa cum am zis - nu e o problema sa transporti cateva butelii de azot - vad ca se umplu la presiuni ff mari (200 bar?wow - probabil datorita riscului inexistent de explozie). In fine,astea sunt detalii.Ideea e ca oricum le trebuie azot pt supape (pe ala cum il transporta? ),si le trebuie generatoare de dry air pt aerul din gume,ar inlocui acele generatoare cu cateva butelii de azot.Greu?
  13. Nu știu dacă e vorba de dejantare...cred ca mai degrabă de risc de explozie. Oricum e clar pt safety pusa acea regulă.Daca nu ar fi,probabil ar merge cu 1.3
×
×
  • Creează nouă...