Jump to content

Method

Super Membru
  • Posts

    7,776
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    '12 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ....
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Recent Profile Visitors

3,641 profile views

Method's Achievements

  1. Ok ok nu sunt foarte multe depasiri precum erau (în unii ani nu în toti) mai demult,dar ai pus punctul pe i : mai demult când domina cap-coada un singur pilot (fie ca era Valentino "che spectacolo" Rossi fie ca era el cabroncito Marcelino 93) erau ori unii ori alții mulțumiți.Acuma când se bat ăștia pana în ultima cursa auzim comentarii gen "ce competitie de călcat,e fix ca în F1 huooo"...nu e DELOC ca în F1 - eu pot spune cu 100% siguranță ca arogantul olandez va lua campionatul în 2024 pariez cu oricine ii dau cota 1:10 relaxat....în motogp are tupeu cineva sa zică cine va iesi campion 2024?Ei deci nu prea e deloc la fel. Ai zis f bine - frustrari ale fanilor de diferite culori ca nu le câștigă idolii,that's all. Într.o singura era s.au mai plâns anumiți "fani" (nu dam nume,se simt ei ) de lipsa spectacolului - în era Lorenzo,ala își câștigase titlul de "ucigaș de spectacol",titulatura data de fanii giallo.Acum e cam la fel,fanboii nu au nimic cu Pecco sau JM,insa și unii și alții se urtică atunci când nu isi mai vad idolii pe podium și dau vina pe competiție. Grow up people.
  2. Q a inceput sa mearga ff bine inca de la debut din 2019,in 2020 putem spune ca a avut un an execrabil si s-a plans fix de gripul spate.Nu spun insa ca Q e o somitate si ca orice spune el e un adevar irefutabil. Cu MM...vezi ca incurci aniii - in 2020 MM a participat la o singura cursa - cea de debut de la Jerez,unde si-a luat-o urat si in acel an nici nu cred ca a mai participat la nici o cursa,fiind tot prin operatii recuperari,iar operatii iar recuperari,apoi Mayo clinic apoi iar recuperari samd.In nici un caz MM n-a fost in postura de a concura in 2020,decum de a salva cazaturi,poate te referi la alt an nu 2020.... Repet argumentul de mai sus - daca aero ar fi asa un stres pe gume si aero ar fi motivul pt care se duc asa de repede,inseamna ca ar trebui sa avem o accelerare a uzurii la Ducati si Aprilia si uzura mult mai mica pe Yamaha,insa e cam invers... Intradevar,e foarte complicata treaba cu gumele si probabil e un cumul de factori.Eu insa tot n-as baga mana in foc ca guma Michelin chiar din 2024 este peste Bridgestone.Intradevar toti pilotii au zis ca Michelin-spate este putin superior lui Bridgestone,insa fata e problema. Eu totusi cred ca gumele sunt principalul motiv al faptului ca nu se mai fac depasiri,mai precis nevoia de a face management de gume in 70% din timp,si fix asta nu era necesar atunci cand existau depasiri.Cand (si mai ales DACA) vor rezolva problema degradarii,eu cred ca multi s-ar fi lansat la tot felul de depasiri nastrusnice,creative,etc.Pana atunci...daca indraznesc asa ceva....ajung ca Miller : viteji in primele tururi,apoi ori in nisip ori pe 10-12 cu gumele duse. In alta ordine de idei - cica s-a facut oferta pt Motogp : 4 melearde. Si Aldeguer a semnat cu Pramac pt 2025.Done deal.Cu asta putem spune ca a debutat silly season - intrebarea marcatoare : cine va veni langa el???
  3. Daca JM spune ca trebuie ca electronica sa fie sorted in functie de aero samd,asta nu inseamna ca "electronica face totul",dupa cum ai decretat tu triumfator.Uni-soft nu mai e deloc la nivelul de performanta/tunabilitate al proprietary-software,a fost o intreaga discutie aici,a fost pus si un interviu fix cu un inginer in electronica ce stipula exact diferentele de la proprietary la uni-soft,daca vrei sa intelegi bine,daca nu,nu.Eu nu mai pot cu subiectul marii electronici care "face totul". Eu nu zic sa se intoarca Bridgestone inapoi (btw omiti faptul ca noi comparam Bridgestone 2015 cu Michelin 2024,eu stiu ca japonezii in general dorm dar nu cred ca ar dormi 10 ani,ar mai fi progresat si ei nu?),eu doar incerc sa gasesc o explicatie logica pt lipsa depasirilor,iar gumele mi se par cauza primordiala. Suspectez totusi (nu afirm,ci suspectez) faptul ca Bridgestone 2015 erau mult mai bune decat Michelin 2023/2024.De ce : nimeni nu facea tyre management,problema gumelor duse era ff rar ridicata (si de obicei cand un pilot facea overriding masiv),iar ceea ce spui tu este in mare parte neadevarat : m-ai facut curios si m-am uitat la top speeds 2015 : Mugello - Andreea Iannone 350.6kmh,Pedrosa 349.6kmh,deci erau super aproape de ce e acum.Franele erau aceleasi maestre...caii putere - nu pot sa zic ca s-au inregistrat mari progrese samd in acest nivel din 2015 - nu sunt tehnologii noi nu au trecut la injectie directa si/sau vreo modalitate de a aduce mai mult aer,metalurgia e aceeiasi,so?hai sa spun ca poate or fi 20 de cai in plus.Poate. Deci nu crede ca motoretele din 2015 erau niste pipernicite vai de ele iar astia sunt niste monstri,cred ca erau 90% the same.Si totusi nu erau probleme cu gumele.Singura variatie e aero dupa cum ai zis,care este intradevar o incarcare maricica pt gume (nu "insane" ca nu sunt eleroane de F1 sa puna 2 tone pe masina dar totusi - parca si spusese Gigi cate kg pun 20-25?am uitat). Deci mecanic nu sunt foarte mari diferente intre 2015 si 2024,ori atunci nu facea nimeni tyre management,si de aia se puteau depasi intr-o veselie.Cauze? Sa fi fost acea proprietary software asa de blanda cu gumele iar uni-soft sa le distruga pt ca nu poate fi atat de fine-tuned?E o posibilitate. Sa fie aceste 25kg cele care fac diferenta?Pilotii grei aveau probleme intradevar cu gumele... Eu cred ca totusi gumele Bridgestone erau mult superioare. Cert este faptul ca oricum ar fi,Michelin'urile nu rezista in ritm de atac nici macar jumatate de cursa si de aici vin toate problemele. Ok,si atunci cum se explica anii 2017-2020 in care aero nu era fantastic si totusi gumele prezentau aceleasi probleme? Cum se explica Yamaha (si probabil si Honda) care au incarcare mult mai mica decat Ducati si Aprilia si totusi au probleme inca mai mari cu gumele? Aero dupa cum am zis mai sus - a zis Gigi intr-un interviu ce valoare de df are (imi aduc aminte vag 25kg,dar nu sunt sigur,trebuie cautat interviul cu el,chiar mi-a ramas in cap pt ca m-a mirat maxim faptul ca "a dat din casa" valoarea apasarii aero),25kg e ceva insa nu e o cifra monumentala.Si asta probabil se intampla la top speed,care nu e atinsa decat intr-o portiune mica de timp. 100% de acord am zis si eu anterior ca reducerea puterii va atrage dupa sine reducerea aero,sau macar minimizarea ei. Nu cred insa ca vom scapa de tyre management chiar si cu sub 250 de cai.Desi eu am mai spus anterior,cred ca aplicand si 100% sintetici si 150cmc pe minus va fi o reducere substantiala,chiar sub 250 cai,pt ca acum doar Ducati se preconizeaza ca are 300 (a afirmat Bestia anul trecut aceasta cifra),ceilalti sunt cu 10-15 chiar 20 sub.
  4. Can't argue that.Mai sunt exceptii,am dat exemplu Sachsen or mai fi vreo 2-3 dar intradevar ca nu se mai bat pe pista. Dar stii de ce ? Pt ca nu mai pot. Electronica e super limitata,e ok. De acord cu ride height,si se va interzice. Aero s-a mai discutat e ff greu de interzis asa ceva dpdv al regulamentului. Omiti elementul hotarator si de fapt cauza faptului pt care merg in procesiune dupa cum ai spus mai sus - gumele !!!
  5. Same here Da,Ducati e vioara 1 intradevar (in trecut erau Honda si Yamaha),dar sunt destui piloti care se bat la victorie,ceea ce,dupa cum zice si colegul mai sus e un mare plus fata de anii trecuti. Depasiri intradevar sunt mai putine (eu nu pun la socoteala ratarile startului lui Rossi si crosetarile plutonului,alea oricum sunt pre-alieni ca sa zic asa,deja sunt din alta epoca,cea romantica si oricum nu era nimic spectaculos in faptul ca un pilot cu cel putin 1s/tur mai rapid lua jaloanele,era ca un fel de Verst in F1 acum),ideea e ca in perioada 2010-2020 de multe ori cei de la varf erau foarte apropiati si se tot depaseau si frecau daca unul reusea sa il ajunga pe celalalt (imi aduc aminte nush de ce fix Pedrosa-Lorenzo Brno unde Pedrosa i-a dat bataita arogantului,dar sunt destule in genul - ture intregi cu 3-4 depasiri si reveniri). Anul asta am mai vazut la Sachsen asa ceva - 2 rideri batandu-se tururi intregi pt un loc pe podium,acela zic eu ca e spectacolul de cea mai buna calitate,adica nu se poate plange nimeni ca nu e spectacol atunci.Daca au mai fost altele similare anul asta,le-am uitat,sa completati. Eu cred ca nu mai e acest gen de spectacol nu din cauza aero (daca ar fi asemenea turbulente,cel din spate nu l-ar putea ajunge pe cel din fata,iar din moment ce l-a ajuns odata,poate repeta schema),intradevar aero are turbulente,dar eu cred ca nu asta ii impiedica sa se tot depaseasca,ci in masura de 90% cea de-a 2a cauza data de tine - gumele : de obicei fac tyre management 70% din cursa,ori asemenea depasiri back and forth sunt exact cel mai contraindicat lucru pt gume,si de aia cred ca nu mai avem (sau avem foarte rar) parte de acest gen de spectacol. Cand ei forteaza primele 2-3 tururi si ultimele 4-5,ce depasiri sa faca?CAND?In primele 2-3 tururi hai ca se mai fac si etc,dar la final in 80% din cazuri cel care a facut cel mai bun tyre management (iar Pecco e specialistul aici) il depaseste pe cel care le-a uzat mai mult,iar acesta efectiv nu poate,nu are cum sa ii raspunda la depasire ca el e pe opinici,incearca sa ajunga la finish in picioare. In concluzie,eu nu cred ca reducerea aero va creste spectacolul,ci niste gume mai rezistente vor creste spectacolul. Fa un exercitiu de imaginatie - gandeste-te la oricare 3-4 momente cu depasiri intre rideri tur dupa tur dupa tur - asa e ca s-au intamplat in era Bridgestone? Guma aia contribuia maxim la spectacol,pt ca ei si in ultimele tururi aveau guma si puteau forta o franare etc.Acum?Zic mersi ca termina cursa,vezi JM-Philip Island 2023,ce sa se mai bata.... +1 Nu ma intereseaza ce scrie pe rezervorul motoretei,e mult mai interesant ca mai multi rideri sa se bata pt victorie.Ca sunt toti pe aceeeiasi marca de moto...nu e ideal,ideal ar fi sa fie 2-3 marci moto la bataie pt win,dar meh,daca dorm pe ei...insa faptul ca sunt 4-5 rideri candidati la win e un plus fata de vremurile de mai demult.
  6. Mai,nu mi se pare ca Liberty Media a inrautatit cumva starea F1,adica si in perioada Bernie F1 avea fix aceleasi probleme ca si acum - a devenit o competitie a tehnologiei si inginerilor nu a pilotilor. Liberty incearca sa ridice coverage'ul competitiei ca intreg,sa o faca worldwide,iar Motogp'ului i-ar prinde bine mai multa expunere. Liberty s-au amestecat in regulamente la modul ca au cerut masini care sa arate mai a masini de F1,pt ca in era Bernie masinile ajunsesera niste chichinetze cu gume super-slim si cu nasurile acelea "penisale" - nu puteai pune o asemenea masina pe un poster ca te radeau si curcile - ei au cerut masini care sa arate mai impunatoare si mai ca in epoca de glorie din anii'70,that's all.Felul cum au transpus FIA aceasta cerinta in practica...a fost ok'ish.Problemele inerente ale F1 au persistat (dominatia unei echipe care era specialista pe motoare - AMG Mercedes fiind inlocuita cu dominatia unei echipe specialista pe aero - RBR),dar asta nu cred ca poate fi imputat lui Liberty,ci mai degraba FIA. Ca sa readuci F1 la stadiul de a fi din nou o competitie a pilotilor,trebuie sa regandesti si sa schimbi regulamentele din temelii,si asta inseamna un mare reshuffle pe toate planurile,iar nimeni nu cred ca vrea asa un cutremur,mai ales cei care fac un purcoi de bani din asta. Overall eu cred ca Liberty a fost un lucru bun pt F1,si cred ca va fi si pt Motogp (in eventualitatea in care discutiile se concretizeaza).
  7. ...și cred ca cea mai "grea" știre din anul 2024 : F1 owners Liberty Media in talks to buy MotoGP rights holder Dorna Ezpeleta confirmă faptul ca sunt discuții în acest sens. Overall cred ca ar fi un lucru bun pt Motogp,F1 a prins aripi dpdv al expunerii banilor samd după ce a fost preluata de Liberty Media. ....iar premiul Ungariei se pare ca nu prea se va concretiza pentru ca ungurii nu au terminat circuitul de la Balaton.Tot speram ca poate la anul...
  8. Razlan Razali talks “harrowing” RNF exit Bine scris articolul si bravo lor pt ca la sfarsit au dat drept la replica si romanasului nostru. Unde o fi adevarul insa...doar ei stiu.
  9. “Yamaha’s brutal honesty : Hoped to be closer, didn’t expect rivals’ big step” "I did not expect that the competitors would make this big step," Yamaha team director admits Meregalli "didn't expect"....l-au luat prin surprindere.El credea ca Ducati si aprilia dorm de pe un an pe altul (precum sunt ei obisnuiti in mod normal sa doarma),asa ca atunci cand au avansat si ei jumate de secunda...nothing happened pt ca ceilalti au avansat similar sau chiar mai mult Yamaha va merge bine anul asta - presimt
  10. În alta ordine de idei,Luca Marini i-o da voalat lui Bagnaia ca cică "forțează timpi foarte rapizi ca să pluseze la contractul cu Ducati". Mi se pare cam rautacios,pai e normal sa forțeze. Iar Q a spus ca sunt la 1s în urma ca și quali și ca la capitolul race pace nu au făcut real nici un progres și sunt departe de Ducati.Dar ca are încredere ca vor recupera pe parcursul anului. Yeah,right...
  11. Pai a furat de la R6 cam tot - incepand cu carenele de pe o parte,arhitectura motor imitata la milimetru,chiar si bielele care cedau la primele R6 cedau si la primele bmw'uri,cutia on-top of the engine specifica Yamaha,parca si bmw avea din start variable intake trumpets,bascula spate identica,admisia directa prin cadru (pe care la randul ei R6 o furase de la 636/ZX12),ciclistica,codita...nu stiu ce nu a luat.Sa nu ma intelegi gresit - au copiat cel mai de succes si avansat ss la acea ora,nu e un lucru rau,doar observ similaritatile. Intr-un timp in care Suzuki aducea 3 moduri de putere (A,B si C,wow),Honda avea abs care cantarea 10kg,iar Yamaha si Kawsaki intelegeau electronica ca pe management motor si atat,bmw a venit cu 15-20 cai peste competitie abs,un dtc aproape perfect (imi aduc si acum aminte filmuletul acela cu un s1000rr cu acceleratia la maxim pe o ploaie torentiala,lucru efectiv imposibil cu alta motoreta din acea vreme),anti-wheelie,anti-stoppie,cu alte cuvinte o putere huge dar relativ safe,si la un pret bomba. Pana la s1000rr nu isi lua nimeni miar daca nu stia ce face,erau amenintatoare,periculoase etc,de aia majoritatea se orientau spre ss'uri.Bmw'ul insa a imblanzit miarul l-a facut abordabil,si astfel,pe nesimtite,a distrus clasa 600 - coroborat si cu criza din 2008 si recesiunea ce a urmat,ss'urile au scazut drastic in vanzari.Dovada ca de fapt modele noi de SS a mai scos din 2008 doar Kawa,parca? ...pata de contact cred ca e aceeiasi,difera doar presiunea pusa pe ea de la moto la moto. E interesant pt ca la inceput pusesera frane full-carbon din cate mai tin minte,si care se incalzeau extrem de greu functionand bine doar de la 300+ grade,ca la F1.Remember pe ploaie mergeau inca cu discuri de otel,pt ca nu le puteau incalzi pe cele de carbon.Dupa aceea brembo a venit cu aceasta idee de disc de otel cu coating de silicon-carbide reducand astfel destul de bine temperatura minima de functionare si astfel au putut toti sa foloseasca linistiti discuri de carbon.
  12. Doamne ajuta ! Chiar cred ca e spre binele lui sa spele putina de acolo,ideal la Aprilia. Probabil nu ai observat dar am fost de acord cu multe afirmatii de ale tale,cum te-am contrazis cu multe altele.Nu te contrazic din principiu,te contrazic atunci cand mi se pare ca nu ai dreptate. Nu ma contrazic cu nenea ala,doar enumar argumentele impotriva a ceea ce a zis el,sau tu.Pt ca din moment ce tu pui ce a zis nenea ala - care are si el un punct de vedere,nu este o autoritate ca sa luam de truism ce zice el - inseamna ca esti de acord cu ce zice. Premiza de la care pleci (sau pleaca nenea ala pe care tot il invoci dar nu stiu cine e),e faptul ca R6 si clasa SS se vindeau pt ca activau in competitii.Eu nu sunt de acord - eu cred ca acele motorete se vineau pt ca erau frumoase si sunau bine,pt ca inspirau ideea de competitie,eu cred ca 80% din posesorii de ss/clientii care si-au cumparat de noi acele motorete nu stiu in ce competitii activau respectivele si nici nu urmareau respectivele competitii. Daca ar fi precum zici tu,atunci tribunele la competiiile respective si/sau audientele ar trebui sa fie mult mai mari. Lumea cumpara ss pt ca inspirau ceva si pt ca erau frumoase,nu pt ca erau fani cutare sau cutare echipa din superstock sau ama sau etc. S1000RR a fost un game-changer,(nemtii furand masiv tehnologie de la R6 - apropo de "simpatiile" mele pt nemti),insa asta nu importa.Intr-o lume guvernata de japonezi,a pus piciorul in prag cu acea motoreta si a schimbat piata,dovada ca toti au trebuit vrand-nevrand sa il imite in materie de putere si electronica.Si dovada la ceea ce zic eu sunt vanzarile ss,care au inceput sa scada odata cu aparitia neamtului.Nu exista coincidente. Nu se vorbea despre ce succes a avut cutare sau cutare motoreta la nush ce clasa din mondial.Era vorba despre piata motocicletelor sport care este in cadere si incercam cativa sa intelegem ce a determinat acest lucru,nu vad legatura cu ce succes a avut R6 in nush ce competitie si ce succes a avut bmw. Exact ! Nu are nici o relevanta in piata skillul utilizatorilor.Pe acerst sistem,Ferrari ar fi trebuit sa moara demult,pt ca 95% din cei care isi cumpara Ferrari abia pot sa se urce in ele,decum sa le poata exploata la maxim,insa Ferrari are un succes de piata fantastic. Colegul nu vede/nu intelege ideea de baza - motoretele sport la fel ca si masinile sport "vand" un vis,o inchipuire,o imagine.Majoritatea vanzarilor pe asta se bazeaza.E statistica data demult - 90% din motoretele sport nu vad niciodata circuitul.Sunt cumparate pt ca oamenii se indragostesc de ele si de imaginea lor,nu pt altceva. Insa acum nu mai are cine sa se indragosteasca de moto sport,zoomerii se indragostesc de telefoane,de wii de tot felul de alte gizmo's.De Tesla...idk.
  13. ARE si legatura cu recesiunea - fiind recesiune,normal ca numarul motocicletelor din clasa sbk scade - nu e ca si cum ar vinde un produs de care nu ne putem lipsi oamenii aia nu?In recesiune exact aceste produse (de hobby si/sau de lux) incaseaza cele mai grele lovituri. Nici eu nu cred insa ca asta e motivul principal pt care au scazut vanzarile la R1 in special si la sbks's in general,insa recesiunea a grabit asta. Da - buna analogia cu 2t,makes sense,dar acolo exista logica progresului tehnologic - aici este altceva. Nu cred insa ca motoretele electrice vor inlocui moto cu ardere interna,cel putin nu in viitorul apropiat.Poate doar cand se vor populariza bateriile ssd,insa nici atunci n-as baga mana in foc.... Dar nu e o (huge) diferenta de pret intre ele?Se compara? Perfect de acord cu tine - si mie mi se pare foarte ciudata acea clasa si nu o inteleg,insa daca nu o intelegem noi asta nu inseamna ca nu are,iata,un mare succes.Nu stiu insa unde e legatura cu SS/sbk/R1 Bingo ! Suntem TOTAL IRELEVANTI PT PIATA.Pentru "ca de ce" - 1.suntem romani iar vanzarile/piata romana sunt...ca si inexistente. 2.e o relevanta totusi si la noi daca ne analizezi bine : de acord - ne plac la toti miarele dar pe hartie - cred ca ne place mai mult ideea de competitie si miare,decat miarele in sine.Si asta o spune cineva care a avut miar. Sa ridice mana cei care si-au luat in ultimii 5 ani miar NOU.Anybody? Referitor la scuterele electrice - cred ca aia e mai mult un means of transportation decat un hobby.Mai ales in orasele aglomerate.Nu cred ca partea pietei care isi cumpara scuter electric ar fi fost altfel tentati sa isi ia R1. Lumea nu isi mai aduce aminte insa exact la fel s-a intamplat si anul trecut pe Losail.Tras la indigo - ba mai mult - Yamaha era prima la viteza de varf,si toata lumea se excitase ca va rupe fashu Yamaha la ceilalti - Q insa a explicat faptul ca Ducati e super aproape de ei ca si viteza de varf cu mult mai mult df,deci de fapt Ducati e mult mai puternic.Acum vad ca e si mai rau... Mda...sunt de acord cu tine doar la prima propozitie.Insa in rest : - nu succesul R6/SS a ingropat clasa 600 ci BMW S1000RR si miarele care au venit dupa el au ingropat clasa 600.Aparitia acelei motociclete a distrus clasa ss.De ce : pt ca cei care erau in the market pt un ss au avut din 2008 incoace varianta de a-si lua o moto muuult mai puternica,cu o diferenta de greutate mica relativ la un miar,manevrabilitate decenta si mai ales sisteme electronice (abs,dtc,tc) ce permiteau mersul in relativa siguranta,plus un pret imbatabil la acea vreme,si asta cred ca a distrus clasa ss - faptul ca s1000rr in special si sbk's in general au devenit din ce in ce mai manageable - BMW a imblanzit miarul si le-a dat celor cu ss posibilitatea sa atinga ceea ce le era frica mai demult - clasa 1000.Si atunci majoritatea au facut ceea ce nu aveau tupeu inainte,cand miarele erau analoage - si-au luat sbk's. - aglomeratia pe drumurile publice nu are a face,tot timpul s-a incurajat mersul pe moto de catre stat tocmai pt ca sa se rareasca astfel masinile - legislatia rutiera nu a permis niciodata exploatarea/mersul unui ss/sbk,nu s-a schimbat nimic in legislatie ce ar fi putut dauna acestei clase.Nici in anii 90-2000 nu exista nici un "mediu rutier in care sa te bucuri de o asemenea motocicleta",dar cu toate astea vanzarile duduiau. - ce legatura are Ducati si al sau Panigale etc?E un model de lux si nisa,e ca Ferrari,e normal sa vanda motoerete de top la preturi exorbitante - nu conteaza skill'ul oamenilor in vanzarile ss/sbk,daca ar fi sa ne luam dupa asa ceva,90% din oameni nu pot exploata la maxim un Hornet,asta insa nu i-a oprit sa cumpere gramada de r6,600rr,ninja r1 samd.
  14. E un semn rău as zice...un semn clar de recesiune dar și al faptului ca motocicletele din aceasta clasă sunt o specie pe cale de dispariție. Millenialii (printre care ma număr) au crescut cu frica de superbikes în general (și de R1 în special) și cu cât înaintează în vârstă cu atât perspectiva cumpararii unei asemenea motorete devine din ce în ce mai îndepărtată,iar zoomers care ar trebui sa vina din spate și sa ridice vânzările - numa la R1 nu se gândesc.Poate daca R1 ar fi vreun scuter electric... So there's nobody out there....tuturor ne plac cum arata și cum sună etc dar nimeni nu își cumpără,iar ăștia la 20 și ceva de ani și mai rău- nici nu cred ca știu ce e aia R1. E normal ca și constructorii sa abandoneze aceste motorete din moment ce 1.nu se vând în număr mare și 2.trebuie investit în ele datorita inaspririi normelor de poluare. La un moment dat ecuația profitului vs cheltuieli cu upgradarea pt noile norme da cu minus și atunci dau quit. Păcat.
  15. Cam toți au spus despre el ca e un pilot cerebral. Iar mutarea la HRC zic eu ca e o mutare bună și pt el dar și pt HRC,nu ca motoreta ar trebui creata/formata/reparata de piloți dar un pilot inteligent nu poate decât sa aducă un plus.
×
×
  • Create New...