Jump to content

Method

Super Membru
  • Content Count

    5,965
  • Joined

  • Last visited

About Method

  • Rank
    Golan

Contact Methods

  • Website URL
    http://formula1.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    '06 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ....
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Recent Profile Visitors

2,465 profile views
  1. True.Eu vad o singura problema la el - temperamentul.Daca reuseste sa se stapaneasca mi se pare imbatabil. Problema lui a fost evidentiata f bine in Malaiezia 2019 in quali.Trebuie fortat,impins,si va gresi. Da,pai istoria este doar in trecut.Doh. Sa zici despre un baiat care a luat de 8 ori campionatul ca nu are talent....ok,Rossi ne-Rossi.Da,deocamdata nu e la nivelul doctorului pt ca nu are inca palamaresul acestuia.Dar in mod sigur va fi peste el ca si palmares. Ca eleganta nu.Ca rezultate da. Deci tu iti dai seama ca te voi cita de n ori cu faza asta
  2. Gravel trap din cate stiu eu e cel mai sigur,pt ca efectiv impotmoleste masina in pietris ca intr-o capcana. (nu nisip !...pe nisip zboara intradevar,ricoseaza) Normal ca o masina de F1 (pe roti) va frana mult mai rapid pe asfalt si va putea relua cursa,ceea ce e benefic pt absolut toata lumea.Problemele apar insa nu cand masina rateaza cu 2-3m franarea si intra prea "hot" pe un viraj,ci cand se intampla accidente gen Alonso Melbourne,Grosjean samd cand masina e total out of control sau e cu rotile in aer samd.Atunci asfaltul nu e bun pt ca aluneca pe el de mai mare ti-e dragul.Gravel tra
  3. Pai R1M parca asa scrie pe ele nu? Eu cred ca 80% ai lui vor fi peste 100% ai celorlalti.Ramane de vazut intradevar.Va fi foarte interesant pt noi cei care privim pt ca astfel ceilalti vor avea o sansa in acest fel.Pana acum,cu MM in deplinatatea capacitatilor,sansa altui pilot de a castiga campionatul tindea spre 0.Acum poate se egalizeaza sansele si vom avea un sezon similar 2013.Fingers crossed. Ambitia nemasurata este intradevar o prostie,dar el nu cred ca o face pt ca nu intelege ca e o prostie,ci o face pt ca se precipita si pierde controlul.Sunt convins ca gandin
  4. Nu eu nu zic asta....repet....motoreta merge : Castigatori cursa 1 si 2 Qatar - Vinales si Quarta...hello?Same bike? R1 Vinales = R1 Quarta = R1 Rossi = R1M v2021 Diferenta e ca langa Vinales si Quarta sunt enspe ingineri in boxa si inca enspe la factory conectati pa wireless....langa Rossi sunt gen 3.Si ca probabil pe viitor cei de la echipa vor fi primii care vor primi update'uri,dar nu cred ca il vor uita pe Rossi,le dau si lui rapid.Deci sa nu dam vina pe motoreta ca e fix aceeiasi. Ok cu Morbi e altceva.Aia e v.2020.Si au problemele alea la supapre cine stie....Dar
  5. Mai,pana in a2a jumatate a anului trecut a mers mai mult decat ok. 2018 a fost fantastic,2019 bun si 2020 la inceput decent.Dar a avut atunci la mijlocul lui 2020 3 abandonuri unul dupa altul si de atunci parca nu se mai regaseste. Motoreta merge - stiu ca ii sta in caracter sa dea vina in 80% din timp pe motoreta insa motoreta merge.Daca reuseste sa termine constant pe un loc 4-8 eu cred ca e ok si mai poate continua.Daca trage sa intre in puncte gen 12-15,atunci ar cam fi cazul ca anul asta sa fie ultimul. DAr cred ca si el e de aceeiasi parere.Cel putin la nivel declarativ.
  6. Nu te agita asa tare ci inainte citeste ce spune Brawn nu doar titlul...Observi ca nu a zis lucrul pe care il sustii tu nu?Ci cu totul altceva si anume faptul ca nu prea vrea sa aiba masini care fac DNF pt ca sunt blocate in gravel trap....adica ce am zis si eu.Ca el considera ca e o solutie mai buna - probabil e daca privesti din absolut toate punctele de vedere asa cum priveste el,si nu doar al sigurantei. Tu ai spus ca gravel trap'ul nu te opreste suficient,fata de asfalt,eu te-am contrazis si te contrazic in continuare.Au inceput sa puna asfalt (chiar si in Parabolica ceea ce e deja p
  7. Asta a fost din putul gandirii.Gravel trap'ul e infailibil. Nu - au facut treaba aceea cu asfaltul pt a creste spectacolul si pt a ca sa micsoreze numarul de abandonuri datorate greselilor si blocarii in gravel trap - respectiv iesirii comisarilor pe circuit ca sa scoata masina pericol samd.Astea sunt declaratiile lor.
  8. Da sa speram ca e zvon pt ca e aberant ce se spune acolo.Cum dracului daca ratezi o curba iei steag negru?wtf is that? De aia tot spun eu ca ar fi trebuit sa lase circuitele cum erau cu gravel trap.Intri tare si gresesti - ai rupt aripa suspensia sau te-ai infipt in gravel...sau macar pierzi 10-15s pana iesi de acolo.Asa de aia merg ei fara griji - daca gresesc nu se intampla nimic.
  9. true true...lucra parsiveste ii ia prin invaluire Hai cu MM. Pun pariu ca termina in primii 6 la prima cursa.Ori vine la boxe cu bratul in mana ori termina in primii 6.Ori la bal ori la spital.Stilul care l-a consacrat. Da,da,dar la a lui Morbi care e de anul trecut. Rossi nu cred ca mai are problemele alea la valve ca el are v2021.
  10. Hah...nu stiu daca iti poate da cineva raspunsul la aceasta intrebare.Aici nu e F1 sa se adapteze tzipla toti la a3a cursa...iar Honda e o moto cu nabadai. Lorenzo nu s-a adaptat niciodata.Si cand a inceput sa fie mai rapid putin a pierdut fata de 2 ori si i-a luat pe toti ca pe popice si dupa aia s-a accidentat de s-a terminat cariera.Zarcoiu s-a adaptat relativ rapid.Chel parca s-a adaptat si el relativ repede.Pol a fost la multe echipe si pe multe moto deci experienta are...dar nu cred ca putem sa ii pretindem deja rezultate.Insa locul 7 de cursa trecuta e ok zic eu. Martin e bun.
  11. Da,sry my bad MM a luat in 2013 titlul.Am uitat Cu Honda e...complicat.De multe ori Chel era acolo.MM e clar ca are un talent aparte,dar mai mergeau si alti piloti (buni) pe ea. Acum e si la ei un vid de piloti - Taka e inconstant,AM....nu mai zic nimic ca iar zice lumea ca sunt hater,Pol nu e un pilot prost insa e in faza de adaptare nu putem sa ii pretindem rezultate,desi el se tot lauda inainte de sezon.Dar sunt convins ca pe viitor va avea rezultate bune. Parerile lui Mir si Miller despre incident : Joan Mir feels Jack Miller intentionally made contact duri
  12. Eh,e bun dar nici chiar asa....Nu a reusit Marcel la debut in 2013 cu Repsol de uzina,nu reuseste Martin dupa o cursa buna pe Ducati veche de 1 an. Eeee,ne ne.Nu are nici o logica.In primul rand ideea ar fi ca hardul sa fie cel mai rezistent si sa tina toata cursa.In al 2lea rand medium'ul e ocolit de absolut toatal lumea nu stiu de ce,doar Ktm a avut rezultate bune anul trecut cu medium si asta din motivul ca si-au facut motoreta special cu dedicatie pt aceasta compozitie,de asta tuna si fulgera Binder? ieri asupra faptului ca au schimbat (iarasi) compozitia la medium si moto nu mai f
×
×
  • Create New...