Jump to content

Method

Super Membru
  • Posts

    6,641
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://formula1.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    '09 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ....
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Recent Profile Visitors

2,934 profile views

Method's Achievements

  1. Eh,facem din tantar armasar. Toata lumea are voie sa greseasca - vorba lui au bagat si ei 2-3 pahare si Pecco saracul neinvatat cu bautura a adormit si a dat in sant.Si in loc sa se dea jos si sa o tireze rapid si sa vina sora-sa sau altcineva acolo sa scoata masina spunand ca ea a condus,el a fost politically corect.Ok. Dar sa fim seriosi - de fapt nu s-a intamplat nimic. Sau na - nimic asa grav incat sa vorbim de asemenea lucruri cum ar fi excluderi din lumea sportvia samd.
  2. true true Pai si-a facut autocritica,iar presa nu mai prea are ce spune. Urmari?Ca la noi - permis suspendat pe 3 luni sau ceva. Dar nu cred ca e problema pt el - are lume care sa ii fie sofer.
  3. Haha,da good one Mda,nu e golan,un golan ar fi fugit de acolo.Si cand venea politia la el,le zicea ca a condus sora-sa.Femeie,tuta,nu stie sa conduca ...declaratia lui Pecco : “Last night I was in Ibiza with my friends for a party during this break from MotoGP.We celebrated and toasted together for my victory at the Dutch GP. As I was leaving the disco at 3am I was facing a roundabout when I ended up with the front wheels in a ditch, without involving other vehicles or people.However, the alcohol test carried out by the police found that the blood alcohol level was higher than what is allowed by Spanish law. I am sorry for what happened; I am practically a non-drinker, and it was a serious carelessness which should not have happened.I apologise to everyone, and I can assure you that I have learned my lesson.Never get behind the wheel after drinking alcohol. Thank you.”
  4. "Francesco Bagnaia has been involved in a car accident and has failed a breathalyser test testing positive for alcohol in his blood (0.87). Aside from the accident, he is fine physically." Era pe Ibiza desigur. La 5 dimineața. Cat de necaracteristic ordonatului de Bagnaia. Deh,Ibiza te împinge la prostii.
  5. Politics si influentarea rezultatului unui campionat de catre alti factori decat performantele pilotilor/echipelor/motoarelor nu e ok deloc. Q castiga la jumatatea sezonului pt ca e mai bun decat restul si stie sa cante la Yamaha mult mai bine decat restul. Carmelo ar trebui sa umble la gume daca vrea spectacol,ca au ajuns si astia in gp sa faca management de gume in 70% din cursa. 2 tururi tare la inceput si 4-5 la sfarsit (care le mai are neuzate) merg tare,in rest merg 2s sub pace.Michelin shit.
  6. True. Dupa parerea mea insa e bine in general ca nu se poate face apel la chestii din astea totusi minore,ca altfel ajungem iarasi la exemplul negativ - F1,unde se face apel la orice instant indiferent de verdict.Si intruniri si meetinguri si sedinte and shit.Nu e ok nici asa cu atata birocratie. E foarte bun sistemul de a pune niste fosti piloti cu grade mari gen Capirossi (Capirossi nu era in safety comission?nu mai tin minte),sau poftim Barros,Stoner,Pedrosa,Lorenzo chiar si Rossi acolo si ei sa aiba final word de spus pe sistemul "astia stiu despre ce vorbesc",dar intradevar ar trebui sa studieze nitel si telemetria inainte de a da cu bata in balta. Si clar aici e un verdict aberant - cel mai recent argument de judecata cu 2 masuri fiind Taka - care dupa popicaria aia trebuia sa fie admonestat cumva. De ispravile trecute ale lui Marcel (NEADMONESTATE NICIODATA !!! - fereasca sfantul sa ii dam peste mana superstarului) nu mai pomenesc ca acuma e la recuperare,we feel for his pain. E clar o judecata rauvoitoare - se penalizeaza un pilot elegant in exprimarea pe pista si care niciodata nu a avut clinciuri si altercatii pe pista de nici un fel cu alti competitori.Deci nu e ca si cum ar exista un precedent. Good point.Probabil vor motiva ca au stat sa vada telemetria dar oricum e penibil verdictul lor. Very true.Trebuia dat Black flag obligatoriu in acea situatie. E o masura fatisa pt a-i taia lui Q avansul pe fondul lipsei concurentei reale la campionat.Motivul e simplu : - Pecco e inconstant,Aleix se vede clar ca nu ii va putea pune dificultati reale,Zarco.... - nu exista contracandidati reali oricat i-am umfla noi. - Superstarurile de altadata...Rossi mai apare din cand in cand cu sepcuta in cap si la tricou giallo da noroc cu Pecco&Morbi&Co,Stoner e in vacanta la Atena,Lorenzo s-a bagat la comentariu de la fata locului....MM'lu cu mana in ghips bea Estrella Galicia 0.0 si se uita de pe canapea la curse - Q defileaza "ucide competitia",ca sa citez o fraza consacrata.Pe de alta parte,Q e un baiat finut si haios insa nu prea are carisma nici cat MM'lu .de Rossi nu mai pomenesc. - Cursele au devenit foarte tactice in principal datorita gumelor. - Sunt convins ca audienta e pe jos - si cea de la tv si cea de pe circuite - nu stiu daca a fost cineva atent dar la Mugello au fost 60k spectatori - la jumate fata de vremurile cand Rossi era prezent. Carmelo e obisnuit (Rossi l-a obisnuit prost in acesti 20 de ani) cu big crowds big ratings and big bucks. Dupa retragerea legendei e clar ca avem parte de o contractie a interesului pt gp.Si inca mare,mult mai mare decat ce sperau ei.Si pe deasupra intervine si problema cu MM'lu,care avea si asta ceva fani si acum...probabil se uita si ei plictisiti ca si el de pe canapea. Lumea nu mai consuma,banii nu mai vin.Q e plictisitor.Restul nu exista.Cei cativa piloti care au putina carisma (hai sa spunem...Miller?JM?putin si Aleix?) nu au performantele necesare care sa ii recomande drept underdogs si sa poata fi transformati in niste eroi?nu stiu cum sa le zic...cineva care sa captiveze atentia publicului. Prin urmare Carmelo incearca sa "falsifice" campionatul,sa creeze artificial ocazii pt ceilalti de a-i pune dificultati lui Q.E jenibil.Si nu ii va reusi - Q e un pilot prea inteligent ca sa nu-si dea seama de asta,si Jarvis la fel si nu cred ca vor mai da ocazii sa fie admonestati. Iar Carmelo ar fi bine sa se obisnuiasca cu scaderea audientei ca "un" Rossi apare odata la 50 de ani probabil.A fost frumos dar a trecut si sanse de inca un asemenea pilot...si de un nivel al competitiei si al pilotilor cum a fost in perioada 2007(Stoner da?) - 2017 (ultimul an cu lupta reala la campionat) nu stiu daca mai prindem.Carmelo nici atat
  7. Haha,chiar ca geniu neinteles Maravilla Eu pariez ca vor fi foarte ridicate sansele lui Q...cred ca mai daunator decat LL ar fi o vreme f calduroasa la Silverstone. Dar in general pe virajele alea de viteza Q+Yamaka = LOVE. Aleix+aprilia e o combinatie buna...dar nu win-win. Suntem la jumatatea sezonului...win-win 1 cursa.Din 11.Podium-podium mai degraba decat win-win.Concurent puternic insa imi aduce aminte de Mir/2020.Numai ca acum nu mai merge ca atunci. Aleix a facut....dupa parerea mea cea mai buna cursa din toata cariera lui aici la Assen.De departe. Daca continua tot asa - e pe cai mari.Dar el nu prea a facut curse din astea magistrale...ok,ok - nici n-a prea avut cu ce,dar nici nu e genul. Sa vedem sa vedem.Sper sa fie...precum a fost aici.Flawless.
  8. E rapid.Tot timpul am zis ca e rapid...daca se aliniaza astrele si ii prepara cineva motoreta perfect. De depasit...imi pare rau da nu stie.A demonstrat-o in multe randuri,e prea surescitat si greseste.Si pe partea cealalta,supus presiunii din spate,gresea foarte des. Da,clar ca sansele la victorie scad dramatic odata cu un LL,dar nici sansele lui Aleix nu sunt fantastice la win. Q in mod clar nu va mai face prostii la Silverstone,va puncta solid si atat. Aleix nu e un contender clar la victorie (cum e Q sau Pecco) pe majoritatea circuitelor,deci acel deficit de puncte pe care il are eu cred ca se va adanci pe viitor. Desi mi-ar placea,(chiar ar fi super tare sa vedem "un" Aleix in lupta pt titlu),nu prea vad asta in real life. Ai 3 tururi la dispozitie dupa ce ti se da penalizarea. Deci probabil va trebui de cand ii apare in 3 tururi sa faca.
  9. ERA bun Vinales.Pe Silverstone Suzuki era si el bun.Nu cred ca se mai poate vorbi la prezent despre nici unul. Da,da parca si eu imi aduc aminte ca aici a luat prima victorie dar mi-e lene sa caut.Eh,mai e pana pe 7 august. Personal sunt si voi fi hater Vinales,mi se pare ca nu prezinta nimic si dupa cum am mai zis,tine locul la uzina ocupat.Si pe langa lipsa rezultatelor chiar in ciuda faptului ca a calarit niste motorete mai mult decat decente in scurta (dar totusi lunga) lui cariera,mai si vorbeste aiurea.Si e si paranoia. Sper sa isi incheie cariera intr-un mod corespunzator la KTM,sa le explice la aia ca nu e bun fierul,macar acolo va fi amuzant. Si nu va ocupa vreun loc care sa merite deranjul. Deloc nu se strange campionatul dupa parerea mea.Lui Aleix ii trebuie o minune ca sa il bata pe Q. Iar restul nici matematic aproape nu mai pot fi bagati in seama...vorba vine.
  10. Haha. Daca ar abandona Q,Pecco,Aleix,poate Rins/Mir...atunci da are sanse Q destul de acid in legatura cu penalizarea care i s-a dat : “Well… A long lap for the next race. Now you cannot try an overtake because they think you are too ambitious. "From the beginning of the year some riders made “RACING INCIDENT” but apparently mine was too dangerous. “Congratulations to the Stewards for the amazing job that you are doing. "Next time I will [not] try any overtake to think about not taking a penalty. “GREAT HOLIDAYS AND SEE YOU IN SILVERSTONE.” Cred ca stim toti la cine se refera cand spune ca altii nu primesc penalizari si orice ar face e considerat "racing incident"
  11. Foarte corect.Daca iei mana din gaz te poti duce acasa.100%.Trebuie lasata asa cum e pentru ca vorba lui Caragiu "asa e-n tenis". Bai dar a vazut cineva ce s-a intamplat cu Mir cand s-a pus in bloc-start?A fost reluarea - erau sa se loveasca rau cand s-au pus in casute si nu am putut sa prind cine l-a lovit : Incalzeau gumele si Mir a venit din turul de formare si si-a ocupat casuta facand un stoppie (probabil si pt a-si incalzi guma fata),ok - a oprit extrem de brusc dar la naiba - acolo trebuia sa opreasca...si cineva (cred ca un Mooney46) care era in spatele lui a fost total surprins de oprirea brusca si l-a lovit pe Mir in cizma stanga si in carena - au sarit bucati maricele din carena pe acolo si pe reluare la start s-a vazut clar ca Suzuki'ul avea carena stanga sparta in partea de jos. Cert e ca era sa fie identic cu acel incident cu Zarco si Bastianini parca de la...Mugello?
  12. Mi se pare ca Q a gresit-o toata cursa,inclusiv acea intrare 4nothing la boxe - a intrat la boxe pt ca "nu mai avea rost ca eram cu o tura in urma?" Poftim?Motoreta e capabila sa faca timpii?Keep pushing.Nu e alta varianta.Nu am inteles de ce a venit la pit si a oprit motorul atata timp cat motoreta mergea si era capabila de timpi buni.Ca esti cu o tura in urma?Asa si?Chiar daca nu iei nici un punct,nu conteaza,e good for data.Ar avea cate ceva de invatat din F1 - nu te opresti decat cand utilajul nu mai merge. Cred ca sunt multe lucruri unde MM ar trebui sa invete de la Q - stapanirea de sine samd - dar aici nu pot decat sa ma gandesc ca MM nu ar fi tras la boxe never cu o moto capabila.Cum a facut MM'lu la COTA?"A luat-o moto razna la start,nu a mai luat startul cum trebuie,maparea etc,s-au aprins becuri galbene in bord",dar pentru asta MM s-a dus repede la boxe?NU.Diferenta mare de abordare. Echipa i-a zis - foarte corect - "du-te pe circuit - s-ar putea sa vina ploaia si brusc sansele tale de puncte ar creste considerabil odata cu intrarile la boxe".Dar cred ca trebuia sa isi dea si el seama de asta.Senzorul stricat intradevar a fost o chestie nasoala (a cazut pt ca wheel speed sensor a fost lovit in crash si pana la urma nu a mai functionat,si cu el nu a mai functionat nici TC'ul brusc),dar nu cred ca avea acea problema cand a intrat la boxe,un senzor damaged i-ar fi dat instant o eroare vizibila la bord,sunt convins. Chiar si un punct poate face diferenta in campionat,nu se poate sa cedezi asa repede. Mda,tensiunile lui Maravilla...de fapt el cred ca avea tensiuni pt ca Q il batea cu ceasul de la gara...precum mai nou face si Aleix. Ok,e o bila alba pt Maravilla acest podium,dar nu pot sa nu ma gandesc la faptul ca Aleix a pierdut 11s in crash,a depasit..11?rideri si tot s-a descurcat sa iasa imediat in spatele lui Villa-Maravilla.... Iar intrebarea fatala este - cu cat per lap e mai rapid Aleix Espargaro decat Vinales daca a putut face acest tur de forta?0.5s/lap minim as zice (de skill'ul necesar pt a face fast lap dupa fast lap si atatea depasiri fara sa faci vreo tampenie nu mai zic - ma indoiesc maxim ca Vinales ar fi fost capabil de asa o revenire chiar si cu o moto mult mai rapida - revenirile si depasirile nu au fost niciodata punctul lui forte) Nici Q nu are nimic de pierdut...in lupta cu Pecco.Pecco e la fuckin'66 de puncte de Q.Campionatul e jucat pt el.La revedere. Zarco...dupa cum am zis si anul trecut cand era pe cai mult mai mari,Zarco nu e un contender viabil. Singura problema pe care ar putea-o avea Q este cu "un" Aleix la fel de matur ca aici echipat cu o moto la fel de rapida pe virajele de viteza mare (a fost vreodata un V4 asa de puternic pe curbe?never).Nota 20 pt aprilia btw.Jos palaria. True,true.Pecco e inca inconstant si green,Q n-are de ce se teme - nici matematic macar.Dar Pecco are un potential fantastic.Repet,il vad pe Lorenzo - tehnic,mindset si profesionalism desavarasit.Mai are insa de lucrat la capitolul concentrare.Dar e de mare viitor. Aleix...nu as zice ca e un mare pilot.Clar peste Pol,dar nu e un "alien".Insa e matur,serios,si peste masura de determinat si motivat - la acest capitol aduce cu MM.Si vede ca are (finally,dupa ce ani intregi a tot plans dupa ea) o motoreta capabila de lucruri mari pe mana.Vede ca are o sansa la ceva fantastic,si incearca sa se ridice la un nivel la care sincer n-a mai fost niciodata.Si la cursa asta chiar i-a reusit.
  13. dl.Morbido a întrat atunci pe franare în Zarco din câte mai țin eu minte și nu invers.
  14. Aleix de departe cea mai buna cursa din cariera.Mult mai buna și mai matura cursa de acum decât cea în care a castigat.Nota 20. Q....prima data când o comite asa.A chip în the armor? După cum spuneam - nimeni nu e imbatabil.Ok,asta nu înseamnă că Aleix are vreo șansă reală,dar oricum bună cursa spaniolului.A și punctat solid când Q a luat zero.Frumos.
  15. Deci eu nu înțeleg Ce fractura și ce operație a suferit Acosta la femur dacă el efectiv n-are nimic? Foarte interesant Probabil e foarte sus pe picior și de aia nu e vizibil? Oricum pare ca a scăpat ieftin. Speram la o recuperare rapida și totala
×
×
  • Create New...