Sari la conținut

Method

Super Membru
  • Număr conținut

    4.746
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Method

  • Rang
    Golan

Metode de contact

  • Website URL
    http://formula1.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    HD
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    '04 R1
  • Club
    motociclistii de weekend

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Sh50Honda Hornet 600
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Vizitatori Recenți Profil

1.768 citiri profil
  1. @john17 : Maestre,te-ai prajit rau de tot,vad ca tot insisti....Stai ca iti dau si ilustratii,poate cu poze o pricepi : Ma frend,oricat downforce ai pune pe ea,bascula aia are 2 puncte fixe : unul langa faras - prinderea in cadru si celalat constand in axul rotii,cum draq sa compreseze arcul?wtf?Tot ce face acel faras e sa puna presiune pe roata,ori eu sunt fumat ori tu,ce draq?...vezi ca ti-a dat lumea mai sus acolo citate - acel faras nu afecteaza suspensia,ci pune downforce doar pe bascula si roata.Era si logic,dar na....trebuia sa taiem firul in 14,si sa ne contrazicem de dorul contrazicerii.... True. Gigi a incercat in presezon o solutie cu niste suprafete latite in spatele pilotului,dar se pare ca n-a dat rezultate,e foarte greu sa pui downforce pe spate la o motoreta. Dar parerea mea e ca nici asta nu va functiona - sa pui downforce pe unspung mass.Nu am mai vazut asemenea cazuri in motorsport,care sa si functioneze.Cine stie... Normal ca Gigi incearca sa mareasca prin orice mijloace apasarea pe roata spate - la motoreta lui totul se face cu spatele,deci cu cat mai mult grip cu atat mai bine.
  2. Lantul comprima arcul?daca imi spui si cum....sau nu cumva lantul invarte roata care impinge motoreta in fata si forta de inertie comprima.arcul??? ....si realizezi ca farasul lui Gigi e direct in partea opusa a basculei fix sub arc?forta exercitata de 'faras' nu are nici un efect asupra suspensiei zic eu,ci doar asupra gumei.S.ar putea sa ma insel dar...eu cred ca actioneaza doar asupra masei fara.suspensie adica bascula si roata.Ar fi fost mult.mai bine sa actioneze de sus asupra suspensiei,dar meh...probabil mere si shit ul asta...banuiesc.ca le.a dat ok in simulari de aia o pun nu?Gigi nu e prost,a tot incercat tot felul.de metode de downforce pe spate. True.Ii forteaza Gigi sa puna ordine in regulament.Adevarul ca acel.regulament e foarte rudimentar..
  3. COMPRIMA suspensia ma frend?Daca tu aplici o forta descendenta pe un arc ,dar la baza lui,ce se intampla,se comprima arcul? Ne-am dat draq.
  4. "The tests performed certify that the rear suspension does not get crushed"....pai normal ca nu compreseaza suspensia spate daca dispozitivul e asezat pe bascula,deci sub suspensie ! Are dreptate insa cand spune ca seamless'ul a costat mult mai mult decat toata aero.Era vorba ca mergeau pe la 500k/bucata,si asta nepunand la socoteala r&d. ....cica verdictul cel mai tarziu pe marti.
  5. Ei se gandeau la flex in mod clar cand au specificat acel lucru.Este o zona gri a regulamentului,asa este,si asta datorita regulamentului. Ca si in F1,echipele vor incepe sa speculeze portitele,ceea ce e si normal pana la urma.FIM va trebui sa faca un regulament mult mai ok.Iar pana atunci sa accepte faptul ca echipele ii vor dribla. A zis bine colegul,tot ce nu e interzis negru pe alb,e permis. Azi parca e infatisarea nu?Oare tot azi se da vedictul?
  6. Da,ok,bascula fiind mobila,poti intrepreta acel farash ca fiind mobil...oarecum.Dar it's a stretch ca sa zic asa... Clar are efect aero,alea cu racirea gumei sunt copilarii. Insa dupa cum a scris mai sus colegul,aero body are in regulamentul motogp un inteles total diferit de ce ar trebui,iar partea din spate a motoretei nu este explicitata,deci e un loophole de regulament. Iar pe partea cealalata,daca "derectorul" a zis ca e ok,iar el e cel care hotaraste,pai e ok. Cel putin pt cursa ce-a trecut. True. Are chiar 2 sloturi orizontale.Si e muuult mai lat decat carena.Se vede f bine in poza din fata cu Dovi ce am pus-o mai sus.Scopul lui e clar ce sa mai.... Vrajeli.Daca ar trebui sa raceasca guma de ce e decupat? ce e cu alea 2 orificii?Daca vrei sa racesti guma (ceea ce oricum e hilar),de ce tai acele sloturi in el?Eeee? Bine,dupa cum zice si colegul mai sus,asta nu inseamna insa ca trebuie descalificati.Partz.Daca vor sa le interzica asa ceva,pai sa faca regulile mai clare si punct.
  7. Daca mi se permite o opinie,eu nu il vad doar ca pe un dispozitiv menit sa opreasca acel bike hop pe franare.Si nici ca pe un dispozitiv pt racirea gumei,sa fim seriosi,se pot vedea de la o posta decupajele in el pt marirea downforce : Iar la profilul din fata se vede si mai bine care e scopul farasului : E masiv farasul. Iar da,se pare ca acele plates de pe roata fata "linistesc" aerul care altfel ar fi fost deranjat de spinul rotii fata : In concluzie,e clar un dispozitiv aero,insa e foarte ciudat faptul ca e pus sub suspensie,asta era o tactica ce nu dadea rezultate in trecut,Ducati a mai folosit winglets pe aripa fata pe care le-a abandonat rapid. Iar ca regulament,din moment ce a mai fost folosit si de alte echipe in trecut,pe ploaie anul trecut daca imi aduc bine aminte,iar pe partea ailalta nu exista o litera clara a regulamentului,tot ce pot face e sa il interzica din cursa urmatoare,iar pe viitor sa specifice foarte clar in regulament ce este admis si ce nu. Mai pe scurt,era un deflector de apa ce era mult mai micutz si folosit doar pe ploaie si sub carena,nu ditait farasul asta,insa si-au dat seama ca il pot folosi cu avantaje aero,asa ca au facut-o.Da,l-au marit si reinterpretat putin,insa nu poti sa zici ca au incalcat regulamentul din moment ce in trecut a mai fost folosit si nu s-a urticat nimeni.
  8. Iarasi cu motivatia...ai avut vreodata impresia ca vreunul din pilotii angrenati in F1 nu are motivatie?si cu atat mai mult Hamilton? In fine... M-am uitat si eu la docu Netflix cu F1,ca prea l-a laudat toata lumea...da,intradevar e bun,nu l-ati laudat degeaba. Iti prezinta aspecte din culisele sportului pe care un om normal,oricat ar fi de fan nu prea are cum sa le stie. Desi m-a enervat Horner cu pupatul masiv in fiund al lui Verst,iar Ricci a zis-o prea bine cu "ii las destul loc lui Max in acest fel" cu referire probabil la admonestarea sa de la Baku...anul trecut din afara era clar ca RB a facut o alegere f slaba cu parteneriatul cu Honda,anul asta insa dupa prima cursa...se pare ca e ok.Sa nu ne grabim insa,mai e mult pana departe,insa performanta lui Verst din Australia e notabila spun eu...desi nu ii suport fata aia aroganta
  9. vom vedea dupa China,acolo e cam cursa Ferrari....daca si acolo da Mercedes ture in jurul lor,e clar.La fel si cu Leclerc. Insa semnele sunt rele.Rele de tot. ahahah,buna aia cu Bottas,nu am stiut ca i-a zis-o pe aia din capul locului Eu cred insa ca Ham il va domina. Din cunostintele mele,mgu-h nu mai exista pe masini din acest an. Asa era vorba in 2018,s-ar putea sa ma insel,colegul mai documentat ne poate lamuri...iar gurile rele spun ca e dat cu dedicatie pt Honda care are probleme mari la acest capitol. Daca nu e scos atunci chiar nu imi explic saltul Honda,care e chiar impresionant,cel putin deocamdata.Mai stii pacatul,poate chiar si-au revenit.... ...m-am documentat,NU,intradevar mgu-h nu s-a scos din 2019,se va scoate din 2021,my bad. Atunci cum de n-a facut Honda poc inca?wow,performanta lor e chiar ff buna. Hamilton: New aero made “no difference” when following other cars
  10. Am impresia ca ne-am uitat la curse diferite. In afara de depasirea lui Bottas asupra lui Ham si victoria care a urmat (si care nu e din lipsa de motivatie a lui Ham - serios?avem impresia ca baietii aia nu au motivatie?suntem in divizia A Bergenbier?),si de depasirea Verst - Vettel care era previzibila,nu s-a intamplat nimic notabil toata cursa. As spune ca toata frasuiala cu modificarea aero pt a inlesni depasirile a fost un fas.Cursa mai anosta in Australia nu am mai vazut.Deci ceea ce au gandit ei a functionat deloc.Imi aduc si acum aminte anul trecut cand colegul john imi explica treaba cu aerul murdar...ee cum e?A functionat? Iarasi,excitatia din presezon cu Ferrari care rupe s-a transformat intr-un cosmar...AMG e intr-o liga a lor si asa va fi tot sezonul.Ce sezon disputat?Unde? Ferrari a fost in forma doar in primele teste,si aceea era o forma fake,AMG a mers si cu masina A si cu masina B din teste cu gume medii si hard,potentialul lor nu a fost niciodata dezvaluit,si atunci nu inteleg de ce tragem concluzia ca Ferrari este in vreun fel capabila sa atace AMG'ul.Repet,cine nu cunoaste istoria e condamnat s-o repete.Iar si iar,pana intelege.Ori pana la proba contrarie,AMG e serif.Iar dovada mai clara ca aici in Australia...ce ca a schiopatat Ham?Pfff,slabut.Sezon disputat?De unde ai tras concluzia asta? Singurul lucru ok in toata cursa asta a fost prestatia lui Max si a motorului Honda care n-a facut poc.Nu e in vreun fel capabil nici el sa concureze cu AMG dar e mult mai bine decat ma asteptatm...si e o singura manevra (pt ca aia intradevar a fost o manevra) care a functionat : vrajelea cu "hai sa eliminam mgu-h (un dispozitiv extraordinar dpdv tehnic dupa parerea mea...si a lui Andy Cowell? de la AMG parca nu?) iar ca justificare ce sa spunem?ca nu poate/nu stie/nu e capabila Honda sa execute asemenea dispozitiv?nuuu,spunem ca pentru imbunatatirea sunetului....si am vazut aici in Australia ce s-a imbunatatit sunetul,vai mama... DAR manevra a functionat - fara mgu-h Honda nu mai face poc.Sa vedem insa cat timp. True.Si corect dpdv al lui Binotto.Insa situatia de facto ramane - inca de la prima cursa Leclerc i-a pus probleme atat de mari maestrului Vettel IV incat a trebuit echipa sa intervina.Big problem. Sunt curios - daca la fiecare cursa se va intampla chestia asta ce vor face?Il taie de fiecare data pe Leclerc? Marko a spus multe la viata lui.Asta e un alt "marko'ism".Ma indoiesc ca a prins Honda asa putere de unde in 2018 avea vreo 50 de cai in minus fata de fruntasi. O fi baut RedBull si i-a dat aripi Asteptam cu nerabdare craparea primului motor Honda al lui Verst si fatza acestuia cand iese din masina.Va fi un moment Mastercard,mai ales ca a semnat si pe 3 ani cu ei. Gasly am inteles ca a avut probleme fix cu motorul in acest weekend.
  11. Ce.a facut ma Bautista iar a rupt norma? 6 din 6? Sa mai zica cineva ca 'daca venea Rea in gp rupea'....eu cred ca acest monopol deja dovedeste ca nivelul pilotilor de gp e mult peste orice alta competitie pe 2 roti.
  12. Asta e wisful thinking.Eu cred ca AMG are (a cata oara?) un avantaj major.Vettel a zis-o cu subiect si predicat. Vom vedea in quali.Acolo se vede cel mai bine : in Q3 viteza pura dar mai ales in Q2 ritmul de cursa,care e cel mai important. Ok,ok,Melbourne e stradal si atipic si low grip si accelerari puternice etc dar daca aia au 0.8s/tur....e no contest. Mda....in quali se mentine gap'ul de 0.8s/tur intre AMG si Ferrari.Deci nu prea eram departe de adevar nu? Singura surpriza,cel putin pt mine,e performanta foarte buna a lui Verst care a reusit sa desparta cuplul Ferrari.Ma astept insa ca motorul Honda sa nu dezamageasca nici in 2019 si Max sa abandoneze in cursa Si btw pt talambii de comentatori care se tot mira cum de a crescut atat de mult performanta masinilor si au scazut timpii vertiginos in 2019,incercand sa explice treaba cu ajutorul "progreselor tehnologice"....au uitat un amanunt important - daca imi aduc eu bine aminte,lungimea suprafetelor "portante" respectiv aripa fata eleron spate nu a fost marita considerabil in acest an?
  13. Impresiile despre cursa ale lui Mir : "Save the tyre is the most important thing. Also how Dovi is able to manage a race, he is really good at doing this." "I was there behind with all my senses [alert] to see what they were doing, what not, why they push, why they stop. "I thought that I was saving the tyre, but sincerely inside of me I know that I could do it better. So I have to force a little bit more the front and conserve a little bit more the rear tyre. "On the brakes you don't consume a lot the tyre. It's when you are on the gas. But now I know a bit the way that I have to follow and it's good." During the race, two things became clear about this year's GSX-RR: It has incredible corner speed, but suffers badly on the straights with Rins and Mir falling often victim to the faster machines around them. "Yeah, the top speed we missed a little bit," Mir said. "The Honda has made a good step forward, also the Ducati is really strong on the straight. The Suzuki is closer from last year to this year, but still a little bit more. So we are growing." Mir crossed the line 5.0s from race winner Dovizioso and 4.5s from team-mate Rins, in fourth. Nu e prost deloc baiatul asta.Prima cursa - stat cuminte in spatele greilor,luat notite,nu a facut haiducii,nu a facut prostii,nu s-a bagat in conflicte,stie ca are multe de invatat,s-a descurcat sa termine si sa aiba un rezultat bun.
  14. my,my...deci exista solutii superioare si solutii inferioare pana la urma Si btw aripa aceea care era atat de greu de copiat si integrat in intregul design,iata ca o copie AMG pe loc.Talk about eficiency....asta ca sa fac o paralela cu motogp unde o solutie buna se copiaza in urmatorul sezon :))) Mda,dupa ce in FP1 au fost cat de cat apropiati,iata rezultatele FP2 : Hamilton si Bottas au -0.8s fata de restul lumii Am avut dreptate sau am avut dreptate???Sa fim intelesi,chiar nu imi face placere sa vad filfizonul in fata,dar eu cand ziceam sa nu ne excitam si sa ne entuziasmam ca a adus Ferrari o aripa?tocmai pt ca istoria ne-a aratat ca in ultimii 2 ani AMG au fost atat de siguri de avansul lor incat nici nu au incercat sa isi verifice adevaratul potential ci tot timpul il ascund mergand pe gume hard etc? Si ceea ce m-a frapat e ca toti analizatorii din presa nu au simtit-o.Cum naiba cand s-a mai intamplat aceeiasi duma si in testele de inceput de 2018 si in 2017...in 2019 de ce au avut toti impresia ca va fi diferit??? Sper sa ma insel,dar cred ca ma pot arunca sa spun ca 2019 va fi un galop de sanatate pt AMG culminat din nou cu un #godbless. Si ca Verst va sta tot anul bosumflatzel pt ca Honda va face poc cum deja ne-a obisnuit traditia. Singura surpriza e Leclerc,foarte curios sunt de performantele baiatului asta.Daca il bate pe Vettel dau o bere Vettel: Mercedes in league of their own after “bullshit” claims Imi place cand Vettel e nervoasa.
  15. era bun cum nu....toate live,full HD si fara publicitate...iar ca si comentariu acum eu nu vad vreo mare schimbare in bine... Foarte pacat de moto-e sunt fan electrice si sunt de parere ca era un campionat foarte de viitor. Sper sa isi revina.
×
×
  • Creează nouă...