Jump to content

Method

Super Membru
  • Posts

    8,451
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    '12 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ....
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Recent Profile Visitors

4,186 profile views

Method's Achievements

  1. Foarte adevărat...din păcate. Se pare Însă că lumea pe la Aprilia e foarte mirată de cât de tehnic e Bezzechi și de ce feedback bun dă. Măcar atât.
  2. Declarație a la Bagnaia după ce se împrăștia în cursă "am făcut totul ca la carte n-am greșit nimic,nu știu ce s-a întâmplat"...pai da maestre,dar atunci de ce ești pe jos? În fine,greșeala lui sau nu,tot la el se va deconta pt ca Aprilia acum va orbecai și mai rău după aceste teste. Dar Bezzechi oare ce a zis?ii place nu ii place feedback etc?pt ca pe italian a rămas toată treaba acum,cu Martin out. Q e the dark horse după ce Martin și cu Aprilia au dat cu oistea-n gard. Cine știe,poate poate Yamaha a câștigat ceva performanta în iarna asta....mai ales ca l-au adus și pe Bartolini de la Ducati...fingers crossed. Miller zicea ca nu are ce sa se plângă de top-speed ul Yamaha ca atingea tur de tur peste 330...dar aia cu top speed ul e relativa - a zis foarte bine Q anul trecut - degeaba ai top speed fără aero și Ducati are top speed similar cu downforce mult mai mare. GP25 o sa fie într-o clasa a lor,dar problema (pt restul lumii) e faptul ca GP24 a arătat anul trecut ca e o motoreta practic imbatabila - Aprilia Yamaha și KTM cred ca vor avea probleme foarte mari cu GP24 de client.
  3. Mmm...da.Sunt curios acum cum o sa demonstrezi acest lucru 5 yrs old anyone?Bruzli il bate pe Vandam? M-am laudat vreodata ca stiu?Sau?Nu inteleg ce legatura are cu Biaggi.Aa,sau incerci sa imi explici ca de fapt eu sunt foarte prost pt ca nu stiu sa merg in ritm racing ?Nu pricep deloc aceasta ....logica?Apropo de ars grande,ce incerci sa faci? Dar accept provocarea - daca imi pui la dispozitie asa o masina cu draga inima iti voi arata cum dau cu ea in gard Deal. Nu mai zic nimic - ai spus tu destul.Discutia deja a ajuns de domeniul sf'ului.Iti doresc succes. Tot anul trecut am sperat si am sperat ca poate poate ajuta Doamne-Doamne si impusca si el un campionat.Si Doamne-Doamne a ajutat,si ma bucur foarte mult pt el.Tot timpul am fost fan.Dar cred ca va fi singurul,cel putin pana va primi o moto corecta. Anul trecut a castigat fiind cumpatat,prudent si inteligent.Sper ca anul asta sa nu uite strategia de anul trecut,pt ca altfel iata ce se intampla... Da,my bad,acum am vazut si eu,nu stiu de ce stiam eu ca are 5. Nu l-am prins pe Doohan,dar s-a ciondanit cu Rossi rau de tot (eram mic dar am vazut cursele live pe Antena 1 parca erau),era extrem de dur in exprimarea pe pista - sa il scoti fortat pe un alt pilot la 200+ pe iarba,c'mon.Rautz rautz corsarul? Socot ca Rossi a fost ireprosabil (si elegant) in bataliile cu el. Da - 500 2T aveau o curba de cuplu "aproape verticala" (Burgees parca zicea asta),130kg si no TC.Si drept urmare foarte multe highside'uri. Socot insa ca pilotii de astazi s-ar fi adaptat.S-ar fi accidentat masiv,cum se accidentau si cei de atunci,dar s-ar fi adaptat. Acum insa puterea e dubla si raportul cp/kg mult mai mare.Nu poti manageria 300 de cai/157kg din incheietura in limita,oricat ne-ar placea noua sa credem ca se poate. Subiectiv (pt ca obiectiv nu avem cum proba desi colegul pune pariuri in aer ca Martin nu stie sa mearga ca pilotii de 2T),si total ca fapt divers,parerea mea e ca cea mai talentata generatie si cea mai misto perioada a motogp a fost cea din 2008? (venirea lui Pedrosa si Lorenzo) pana in 2015 inclusiv,pt ca erau niste talente fantastice acolo : Stoner alien,"un" Rossi matur si puternic care i-a dat bine replica,Pedrosa era genial,Lorenzo metronom,apoi a venit si Marcelino in 2013,superb.Am mai zis si repet - campionatele 2012 si 2013 (precum si controversatul 2015) mi s-au parut cele mai bune campionate din 2000 incoace. Spre deosebire de acei ani,in anii 2000 erau foarte putini piloti care ii puteau da replica lui Rossi,iar acum materialul de concurs conteaza in asa proportie incat iata - daca nu ai Ducati nu faci nimic.
  4. Tot ce se poate,nu neg ca poate fi orice - tot felul de probleme sunt întâlnite în teste. Dar nu ma pot abține sa nu ma gândesc ca poate maestrul a coxat-o cum coxa Ducati.Poate sunt răutăcios dar trebuie sa recunoaștem ca e probabilitatea cea mai mare. Indiferent de a cui a fost vina,participarea lui Martin la prima etapa e sub semnul întrebării.De teste ce sa mai zic...si intr-un moment când trebuie sa aleagă configurația pt următorii 2 ani. În alta ordine de idei,Bagnaia a zis ca e prima oara în cariera lui când are fix același feeling și da același feedback cu coechipierul.Si având în vedere cât de titrat și ce experienta are coechipierul,as zice ca lucrul asta e de bine și pt Bagnaia și pt Marquez și pt Ducati. Foarte probabil sa aibă un mare as în mânecă cu Gp25 (cum au avut și cu gp24 doh) dar sper sa avem totuși spectacol măcar ca anul trecute Doamne-ajută.
  5. Mă dau destept ca îți spun că nu înțeleg ce scrii?pai nu înțeleg csf,eu vorbeam despre cu totul altceva iar tu mi-ai dat quote la tot citatul și am presupus ca vorbești despre Martin nu despre marea schema prin care a rămas Biaggi în inima ta. Nu sunt de acord cu faptul ca prin manevra aia Biaggi a arătat ce mare smecher era el fata de cei de acum (de unde aveți ba nene teoriile astea cu "cei de demult erau mult mai smecheri decât ăștia etc etc") Prea multe nostalgii wtf E ca bancul ala "aici e clubul nostalgicilor? Da,dar nu mai e ca altădată..." La fel și tu: Marele Biaggi...si de ce e asa de mare?pt ca a fost singurul care se putea bate cu Rossi la acea vreme?pt cele 5 campionate mondiale de la 250?Aaa nuu,pt ca a ridicat-o lumânare fără sa vrea dar totuși a ținut-o. Nu mai sunt pilotii de altădată...Facepalm. Acum bănuiesc ca sunt la subiect.Enjoy
  6. Dacă ai și traducerea în română... Nu inteleg la ce te referi,era vorba despre căzătura lui Martin iar eu am spus ca poate ar fi fost bine sa nu forțeze in teste și sa ia exemplu de la Bagnaia și Marquez care merg pe vârfuri tocmai pt a nu cădea în momente hotărâtoare pt tot anul... Oricum am da-o tot vina lui Martin este.Ca nu reacționează Aprilia precum era el obișnuit pe Ducati...ce surpriză...nu se aștepta nu?
  7. ...la fel ca cea cu turcul preamarit in sbk care s-a plimbat pe pod la Stanbul cu H2R in spritzari din aia de manelist bot de ratza si la glezna goala Si aia o sa dainuie dar din alte motive In alta ordine de idei - iata ce abordare are Marquez fata de teste (fata de Martin) - exact ce ziceam mai sus : “[Late in the day] I put a new tyre to do a time attack,but unluckily I crashed in that turn nine.” Marquez’s crash didn’t prevent him from getting through all the work he and the Ducati team had planned, though. “But we did all the jobs today, everything we had on the plan,” he said. “I was very careful all day because we have a specific job to do, that is trying to find the direction for 2025, especially about the engine and aero, and Ducati want to be very precise on that, and at the same time conservative because they want to choose the correct decision. “We tested a lot of things today. I think we already understand what is the way, but tomorrow we need to reconfirm.”
  8. Eu n-as trage inca o concluzie clara despre Aprilia - sunt primele contacte - probabil trebuie sa mai lucreze mult la ergonomie,la setari la etc. Apoi nici motoreta nu e sorted out - sunt teste,fix asta se face in teste.... Bagnaia baiat destept aici - n-a fortat n-a riscat accidentari,isi face programul. Martin pe haiducie pe vijelie,blana orbitoare si...iata. Eu i-o atribui lui JM exclusiv greseala asta,chiar daca motoreta nu era sorted...deja ai o experienta mai nene,nu mai poti da cu mucii in fasole si sa te rupi direct din teste ca primul noob. A recunoscut chiar Biaggi ca n-a vrut sa faca asa o lumanare si ca a pierdut-o dar...daca omul a reusit sa o puna jos pe 2 roti inseamna ca i-a iesit. Sheriff
  9. Nu are nimic la cap etc a făcut RMN. În schimb fractură mana dreapta și "fracturi" la piciorul stâng. Nu tot piciorul stâng l-a paradit rău atunci când s-a rupt nasol de tot la Portimao de a avut 8 fracturi? Oricum e nasol pt ca sezonul începe în 3 săptămâni jumate - foarte puțin timp pt refacere - și dacă va fi apt pt Thailanda în mod clar nu va fi la nivelul normal. Bine ca a împușcat titlul anul trecut ca anul asta pornea învins din start.
  10. Ba au dar probabil s-au jucat prea mult cu el
  11. Nu inteleg de ce tot bomban astia prin articole ca Yamaha va veni cu un V4 "sometime this year"...m-as mira. Avand in vedere ca de la inceput de 2026 va fi engine freeze chiar si pt cei cu concesii din cate stiu eu...e prea putin timp (mai ales pt Yamaha) sa dezvolte un nou motor,lucru care automat va forta un nou sasiu. Poate lucreaza la el pt 2027,asa da...
  12. Tot timpul luati de pe site'ul oficial al circuitului nu de la reselleri. Sunt cele mai ieftine zic eu. Sunt umflate binisor. Profita de faptul ca toata Europa de Est aici va merge,nu e ca in Vest sa ai in 4 tari 6 circuite pe care vine Motogp.
  13. Era si logic - el a fost cel care a bagat compania in calcatul in care e acum. CEO e primul care ar trebui sa plece,dimpreuna cu CFO pe care l-a pus. Sa vedem daca cel care il succede va reusi sa ii scoata la liman,desi nu prea vad cum. Singurul de care imi pare rau in toata combinatia asta e Acosta...si Dani Pedrosa. In rest...austriecii sa ramana la ce stiu ei mai bine : schiuri
  14. Pai oamenii s-au uitat peste ocean și au văzut cum multe companii de acolo aplică ceea ce se cheamă "leverage" ,adica se împrumută pt a investi masiv în proiecte pe care le cred câștigătoare (vezi sistemul Uber) doar că nu au studiat foarte bine sistemul și nu au sesizat faptul ca majoritatea acelor proiecte sunt disruptive pt respectiva industrie (iarăși,exemplul Uber care efectiv a detonat industria taxi urilor și asta l-a făcut sa fie câștigător în ciuda unui leverage considerabil). Domnii de la KTM au aplicat acest leverage - s-au împrumutat pt a investi în proiecte pe care le-au considerat câștigătoare sau ieftine in comparatie cu valoarea reală însă ei nu au făcut nimic disruptive sau revoluționar în industria moto,ci și-au cumparat doar niste rivali mai mari sau mici ce erau in pozitii falimentare,rivali care din start nu aveau mare cota de piață și prin urmare nu au avut nici un edge. Probabil nu ar fi avut dificultăți dacă piața ar fi rămas la acelasi nivel ca după pandemie,dar era logic zic eu pt orice manager ageamiu ca nu va ramane acolo. Sincer nici eu nu înțeleg cum o companie de asemenea nivel a putut greși așa...
  15. MotoGP exit planned for 2026 Având în vedere faptul ca au motoretele pt 2025,mi se pare logic.Dar depinde totuși dacă li se aproba bugetul,s-ar putea ca nici in 2025 sa nu fie prezenți 100%,iar de dezvoltare și respectiv performante,ce sa mai zic... Oh well,bad management duce întotdeauna la asta.
×
×
  • Create New...