dark_lord86 Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Salut. Dupa montarea radiatorului de ulei am observat o fisura pe lungimea filetului unui surub de prindere(plus ca scapa putin uleei prin capatul suruburilor) Dupa demontare am constatat ca au mai aparut si alte fisuri. Se mai poate merge asa cu el, sau trebuie schimbat neaparat? Este vreo metoda de reparare, cel putin temporar, pana iau altul? Multumesc anticipat Fisura initiala: https://picasaweb.google.com/lh/photo/7Sw4Q...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/avdJl...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/bBgVI...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/AP_2_...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/bdyno...feat=directlink Fisuri pe care le-am vazut dupa demontare: https://picasaweb.google.com/lh/photo/od3dk...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/od3dk...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/xMg-l...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/FOn_u...feat=directlink Daca mai trebuie poze mai am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 30, 2011 Autor Share Postat Martie 30, 2011 dintr-un rack de server vechi era neagra, da am vopsit-o. cam cat ar ajunge o operatie de "reconditionare" ? idei? totusi un radiator nou, dar nu oem e in jur de 80 de lire pe ebay + taxe de postale + timpul astepta. ideal ar nou, dar poate exista si alte solutii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Ce vad eu din pozele alea.. ar fi o problema care se poate rezlova cu garnituri.. acum ce sa zic nu imi dau seama bine din poza.. Ceva de la dezmembrari nu gasesti? zic si eu Da un telefon la GoRacing si vezi cat e la ei, ca au preturi ceva mai mici si ei oricum il aduc intr-o sapt. (www.goracing.ro 11:00-19:00).. doar o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salut.Dupa montarea radiatorului de ulei am observat o fisura pe lungimea filetului unui surub de prindere(plus ca scapa putin uleei prin capatul suruburilor) Dupa demontare am constatat ca au mai aparut si alte fisuri. Se mai poate merge asa cu el, sau trebuie schimbat neaparat? Este vreo metoda de reparare, cel putin temporar, pana iau altul? Multumesc anticipat Fisura initiala: https://picasaweb.google.com/lh/photo/7Sw4Q...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/avdJl...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/bBgVI...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/AP_2_...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/bdyno...feat=directlink Fisuri pe care le-am vazut dupa demontare: https://picasaweb.google.com/lh/photo/od3dk...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/od3dk...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/xMg-l...feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/FOn_u...feat=directlink Daca mai trebuie poze mai am. Piesa crapata din fotografie, mie imi pare ori ca e bagata fortat pe tevusca scurta a radiatorului ori ca e infiletata.Adica pe scurt, eu cred ca poate fi extrasa de acolo si facuta o alta piesa la strung. Daca nu e nici un din cele doua variante, am o "idee genitala", dar care mi-e greu sa o explic in scris, totusi am sa incerc. O decupare simpla in piesa pt ca aceasta la final sa arate ca un cilindru (butoias) peste care sa se faca un filet exterior. O alta piesa de forma celei crapate gen (oval) cu diametrul interior cat exteriorul celei decupate, la care sa se faca filet pt a putea fi infiletata peste piesa cilindrica ramasa dupa decupare.Nu stiu cat de explicit am fost, nu stiu ce si cat o sa intelegi. Nu cred ca are rost sa schimbi tot radiatorul pt o asa problema.Mie radiatoarele imi par destul de scumpe, la un strungar, toata treaba nu cred ca te-ar duce mai mult de 50 RON. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 o idee... http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-GSF-650-BANDI...=item35af82ebf7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 1, 2011 Autor Share Postat Aprilie 1, 2011 mai bine : http://cgi.ebay.co.uk/DELKEVIC-Oil-Cooler-...=item4154825b72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 calind are radiator nou pe B6kult cumparat de pe ebay si nu a avut probleme cu el. daca nu rezolvi cu reparatia vorbeste cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 1, 2011 Autor Share Postat Aprilie 1, 2011 stie de problmea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pika Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Fratilor aceeasi problema sau cel putin asemanatoare am si eu la suzuki bandit 600s 2002. L-am cumparat de cateva zile nimic ciudat la el, ieri la o mica inspectie am observat ca pierd ulei pe la imbinarea dintre furtun si radiator. Nu am verificat daca este spart ca in pozele puse la inceputul post-ului doar am presupus ca ar fi de la o garnitura, de la ce este intre radiator si furtune. Intrebarea mea este stie cineva daca este o garnitura acolo? Multuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 (editat) da, este un O-ring acolo (piesa 9: http://images.cmsnl.com/img/partslists/oil-cooler-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_bigsuusa93589_d9bd.gif) dar e putin probabil sa fie de la el. oricum, merita incercat. cel mai probabil e crapat, din ce-am citit (si din ce-am vazut, din pacate) e problema tipica la Bandit. Editat Iunie 4, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pika Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Salut, Multumesc pentru raspuns. Am gasit pe ebay urmatoarele doua radiatoare: http://cgi.ebay.co.uk/3SZ100-Suzuki-Bandit-GSF-600-GSF-650-Oil-Cooler-New-/300563150763?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45faf5b7ab http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF600-GSF650-BANDIT-Oil-Cooler-96-10-NEW-/280662711107?_trksid=p5197.m263&_trkparms=algo%3DSIC%252BSI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%252BDDSIC%26otn%3D10%26pmod%3D300563150763%252B140536818692%252B190524433077%26po%3DLWI%26ps%3D63%26clkid%3D419177935522043638 Unul de la AARON RADIATORS si altul de la DELKEVIC. Stie cineva care este mai bun dintre cele doua? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 ala de la AR e si mai ieftin si are si flanse mai solide. eu am Delkevic. ce sa zic, merge, ca si cum ar avea ce sa nu mearga la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pika Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Salutare, Pana la urma mi-am luat de la AARON, l-am montat azi dar tot curge ulei la imbinarea dintre radiator si furtun. Sa fie de la garnituri?Ca nu le-am schimbat. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.