Admin Smokey Postat August 11, 2003 Admin Share Postat August 11, 2003 De mult timp ma intreb ce face o motocicleta enduro sau cross sa fie cu mult mai agila pe teren accidentat fata de o alta... e datorita crampoanelor, greutatii, distributiei greutatii? La un motor de viteza mi-e clar ca aerodinamica face jobul cel mai mare, ciclistica, distributia greutatii, etc. Dar la enduro ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat August 11, 2003 Share Postat August 11, 2003 Pai exact ce ai zis tu, greutatea redusa ,motoare cu cuplu motor bun in ture joase ,garda la sol mare bine intzeles si cauciucurile cu crampoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat August 31, 2003 Share Postat August 31, 2003 enduro-motoare in 4 timpi mai mari...>250 cc in general cross-motoare in 2 timpi mai mici.... de la 50-80-pana mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 1, 2003 Share Postat Septembrie 1, 2003 cred ca hotaratoare este aderenta mult marita data de crampoane, adaugat la mentinerea contactului cu solul datorata setarii/dimensiunii suspensiilor. la asta ajuta mult greutatea redusa, pozitia pilotului pe care o moto de enduro o impune, si, cred eu(asta la 4T), e'felul in care e livrata puterea de catre motor, ceea ce o face mai usor controlabila.ar mai fii si factori psihologici....vitezele de deplasare sunt mai mici, deci ai mai multa incredere sa faci manevre mai violente.cazutul pe pamant e mult mai lejer decat asfaltul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Noiembrie 7, 2003 Share Postat Noiembrie 7, 2003 cred ca hotaratoare este aderenta mult marita data de crampoane, adaugat la mentinerea contactului cu solul datorata setarii/dimensiunii suspensiilor. la asta ajuta mult greutatea redusa, pozitia pilotului pe care o moto de enduro o impune, si, cred eu(asta la 4T), e'felul in care e livrata puterea de catre motor, ceea ce o face mai usor controlabila.ar mai fii si factori psihologici....vitezele de deplasare sunt mai mici, deci ai mai multa incredere sa faci manevre mai violente.cazutul pe pamant e mult mai lejer decat asfaltul IN PRIMUL RAND GREUTATEA APOI BICICLETA CUPLUL MOTOR SI NU IN ULTIMUL RAND CUTIA DE VITEZE (RAPOARTELE) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.