qri57i Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 am si eu o mica problema cu un kawa er5 din 98... am cumparat acum 3 saptamani, am schimbat ce era de schimbat p la ea , placute lant alea alea, insa n am apucat sa schimb si uleiul. Acum, pe chuilasa sunt doua gaurele cam de 5mm, pe cea din dreapta curge ulei, dar nu prea mult, si asta numai dupa ce merg mult timp cu ea. Sa fie din cauza uleiului sau s-a inamplat ceva mai rau? Astept raspuns ! Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 am si eu o mica problema cu un kawa er5 din 98... am cumparat acum 3 saptamani, am schimbat ce era de schimbat p la ea , placute lant alea alea, insa n am apucat sa schimb si uleiul. Acum, pe chuilasa sunt doua gaurele cam de 5mm, pe cea din dreapta curge ulei, dar nu prea mult, si asta numai dupa ce merg mult timp cu ea. Sa fie din cauza uleiului sau s-a inamplat ceva mai rau? Astept raspuns ! Va multumesc ! Mesaj completat am si eu o mica problema cu un kawa er5 din 98... am cumparat acum 3 saptamani, am schimbat ce era de schimbat p la ea , placute lant alea alea, insa n am apucat sa schimb si uleiul. Acum, pe chuilasa sunt doua gaurele cam de 5mm, pe cea din dreapta curge ulei, dar nu prea mult, si asta numai dupa ce merg mult timp cu ea. Sa fie din cauza uleiului sau s-a inamplat ceva mai rau? Astept raspuns ! Va multumesc ! fa o poza! nu ai "gaurele"in chiuloasa care sa comunice cu exteriorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qri57i Postat Aprilie 30, 2011 Autor Share Postat Aprilie 30, 2011 a plecat motoreta pana la tara, doar ce am schimbat uleiul... hmm... incerc sa vad daca gasesc altfel de poza ! Mesaj completat gata ... exact acea gaurica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 aia e gaura de scurgere pentru apa de ploaie, strange bujia de pe partea aia. iti trebuie o cheie de 18 cu perete subtire nu are treaba cu bujia, trebuie verificata strangerea la capacul culbutorilor , pare a fi duda de la garnitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 printre altele... gaura aia e in blocul motor... chiuloasa e mai sus sa nu fie prea mult ulei si sa inceapa sa dea pafara prin ce gauri prinde.. mai ales daca zice ca e de scurgere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 printre altele... gaura aia e in blocul motor... chiuloasa e mai sus sa nu fie prea mult ulei si sa inceapa sa dea pafara prin ce gauri prinde.. mai ales daca zice ca e de scurgere pariu ca nu e in blocul motor??? dai o bere daca e in chiuloasa?? printre altele... gaura aia, specifica anumitor motoare kawa (motoare care echipeaza seria gpz si derivate " en 500 , eliminator 600, eliminator 900/1100 , kle si un model er5n ") este pentru evacuarea condensului/apei care ipotetic se aduna in alezajul bujiei ( gaura aia unde bagi cheia in scopul scoaterei bujiei) datorita constructiei motorului nu se poate pune lulea etansa ( ca la cbr600f3) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 ai dreptate .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qri57i Postat Mai 2, 2011 Autor Share Postat Mai 2, 2011 gata, m am prins, poanta e ca mi e mi curge si un pic de antigel pe la furtunul care intra in teu (acolo unde se umple cu antigel), oricat l as strange, trebuie sa l tai. Acest teu este fix deasupra bujiei din dreapta, credaem ca este ulei, datorita culorii... dar cred ca daca ma duc la laborator ) este antigel cu mizerie... Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qri57i Postat Mai 2, 2011 Autor Share Postat Mai 2, 2011 @ tiranspider Multumesc mult! Multumesc si celorlalti, acum sunt luminat. Aparent, imi curge un pic de antigel de la furtunul principal dintre radiator si teuul de umplere, acesta intra in habitaclul de la bujie fiind apoi eliminat prin acele gaurele... Sincer am crezut ca am dat de draq . Usor, usor mai invat cate ceva Totusi ca si constitutie mi se pare ca e ulei.... creca trb sa duc o proba la laborator pentru mai multe analize.. pana la urma pun p limba...daca o be...hai... daca nu ... vad eu. Va anunt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qri57i Postat Mai 2, 2011 Autor Share Postat Mai 2, 2011 @ tiranspider Multumesc mult! Multumesc si celorlalti, acum sunt luminat. Aparent, imi curge un pic de antigel de la furtunul principal dintre radiator si teuul de umplere, acesta intra in habitaclul de la bujie fiind apoi eliminat prin acele gaurele... Sincer am crezut ca am dat de draq . Usor, usor mai invat cate ceva Totusi ca si constitutie mi se pare ca e ulei.... creca trb sa duc o proba la laborator pentru mai multe analize.. pana la urma pun p limba...daca o be...hai... daca nu ... vad eu. Va anunt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 @ tiranspider Multumesc mult! Multumesc si celorlalti, acum sunt luminat. Aparent, imi curge un pic de antigel de la furtunul principal dintre radiator si teuul de umplere, acesta intra in habitaclul de la bujie fiind apoi eliminat prin acele gaurele... Sincer am crezut ca am dat de draq . Usor, usor mai invat cate ceva Totusi ca si constitutie mi se pare ca e ulei.... creca trb sa duc o proba la laborator pentru mai multe analize.. pana la urma pun p limba...daca o be...hai... daca nu ... vad eu. Va anunt ! in cazul asta ( daca esti absolut sigur ca de acolo e duda) ai 2 posibilitati: 1 . daca iti permite furtunul , tai din capatul lui 2cm apoi pui la loc cu colier nou ( si schimb de antigel) 2 . daca nu iti permite furtunul , pui decat colier nou. ( si schimb de antigel) legat de antigel.. mergi la piese auto si cauta " glaceol rx tip d" un litru de antigel si unul de apa distilata spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qri57i Postat Mai 2, 2011 Autor Share Postat Mai 2, 2011 scuze pt multi posting... de dim inca nu ma trezisem... nici din somn, nici din betie. Mersi mult pentru informatii ! Glaceol rx fiind o marca sau niste caracteristici ? Sa vedem ce mi permite situatia sa fac si o rezolv imediat. App... am facut schimbul de ulei. Am bagat repsol synthetic (api sj cu jaso ma) la 25 lei litru, este ok ? Mesaj completat sau m am zgarcit la ulei ... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Glaceol rx fiind o marca sau niste caracteristici ? App... am facut schimbul de ulei. Am bagat repsol synthetic (api sj cu jaso ma) la 25 lei litru, este ok ? Mesaj completat sau m am zgarcit la ulei ... ? glaceol rx e o marca de antigel care e ok cu aluminiul, isi face treaba bine .. si costa decent ( astept sa sara cu gura aia cu motocool sau cu alte minuni. am avut 4 ani "doua schimburi"si 40.000 km asa ceva in kava ... si nu a avut nimic, din contra , la 2 ani cand schimbam antigelul curgea verzuliu si frumos ca in ziua cand il pusesem ) parerea mea e ca sintetic e nitel prea mult pt un motor conceptie 80', la momentul conceperii modelului de motor la putere era sl/cf semi ( asta era ulei de top).. asa ca puteai linistit merge pe motul 5100 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 pariu ca nu e in blocul motor??? dai o bere daca e in chiuloasa?? printre altele... gaura aia, specifica anumitor motoare kawa (motoare care echipeaza seria gpz si derivate " en 500 , eliminator 600, eliminator 900/1100 , kle si un model er5n ") este pentru evacuarea condensului/apei care ipotetic se aduna in alezajul bujiei ( gaura aia unde bagi cheia in scopul scoaterei bujiei) datorita constructiei motorului nu se poate pune lulea etansa ( ca la cbr600f3) deci incerc sa pun si o poza pt ca dupa ea ma ghidez... si anume: pe albastru e capacul de la chiuloasa, iar imediat sub acesta (jumate in interiorul blocului motor, in partea superoara si "jumate" in interiorul capacului) este chiuloasa efectiv. pe rosu e blocul motor care gazduieste cilindrii, pistoanele, bilele etc si o mica parte din chiuloasa... gaura aflanduse pe blocul motor pe vede e cutia de viteze iar pe galben ... nu stiu unde sa-l incadrez, as zice tot la blocul motor, pt ca contine vibrochenul... sper ca s-a pus is poza daca dovedesti ca e altfel dau si bere Mesaj completat pariu ca nu e in blocul motor??? dai o bere daca e in chiuloasa?? printre altele... gaura aia, specifica anumitor motoare kawa (motoare care echipeaza seria gpz si derivate " en 500 , eliminator 600, eliminator 900/1100 , kle si un model er5n ") este pentru evacuarea condensului/apei care ipotetic se aduna in alezajul bujiei ( gaura aia unde bagi cheia in scopul scoaterei bujiei) datorita constructiei motorului nu se poate pune lulea etansa ( ca la cbr600f3) am incercat sa dau eu o expilcatie dar care se baza si pe poza.. nu am reusit sa uploadez poza, asa ca ma dau batut.. daca imi dai un motiv sa cred ca ar fi in chiuloasa... dau si bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 gaurica e in chiuloasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 (editat) deci incerc sa pun si o poza pt ca dupa ea ma ghidez... si anume:pe albastru e capacul de la chiuloasa, iar imediat sub acesta (jumate in interiorul blocului motor, in partea superoara si "jumate" in interiorul capacului) este chiuloasa efectiv. pe rosu e blocul motor care gazduieste cilindrii, pistoanele, bilele etc si o mica parte din chiuloasa... gaura aflanduse pe blocul motor pe vede e cutia de viteze iar pe galben ... nu stiu unde sa-l incadrez, as zice tot la blocul motor, pt ca contine vibrochenul... sper ca s-a pus is poza daca dovedesti ca e altfel dau si bere Mesaj completat am incercat sa dau eu o expilcatie dar care se baza si pe poza.. nu am reusit sa uploadez poza, asa ca ma dau batut.. daca imi dai un motiv sa cred ca ar fi in chiuloasa... dau si bere domnu ... am avut motor de asta 4 ani de zile .... vezi ca pierzi rau partea cu capacul ai nimerit-o in rest .... Mesaj completat uite asa arata ( schematic ) blocul motor . Mesaj completat partea cu galben ar fi pompa de apa arborele e mai in interior m-a luat o sete.... Mesaj completat si continuam schema asta o combini cu schema de mai sus cam asa arata chouloasa Mesaj completat ptiu... era sa uit ... ce ai incercuit cu galben e capacul de la ambreiaj... iar dincolo de capac/ambreiaj incepe cutia de viteze mai zic??? Mesaj completat si localizarea pe motorul prietenului ar fi : I. chiuloasa II.bloc motor III. pompa apa IV. carcasa ambreiaj.cutie viteze Mesaj completat sa imi trag una ... in ce hal se misca serverul .... incerc sa pun poza cu motorul si nu pot Editat Mai 3, 2011 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 (editat) pana la urma unde sustii ca i gaura ? in chiuloasa sau bloc motor? in chiuloasa maestre si localizarea pe motorul prietenului ar fi : I. chiuloasa II.bloc motor III. pompa apa IV. carcasa ambreiaj.cutie viteze Editat Mai 6, 2011 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 pai si de ce sustii ca este pe bloc? sau nu amcitit eu bine? pai eu nu sustin ca e pe bloc ( s-a ales praful de ultima postare ) respectiv eu ma chinuiam ( cu exemple) sa il fac pe omul care are de dat o bere sa inteleaga "de unde pana unde tine chiulasa, care e blocul motor , si asa mai departe daca o sa citesti de la inceput topicul o sa vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.