Sari la conținut

Kawa er5, scurgeri ulei


qri57i
 Share

Postări Recomandate

am si eu o mica problema cu un kawa er5 din 98... am cumparat acum 3 saptamani, am schimbat ce era de schimbat p la ea , placute lant alea alea, insa n am apucat sa schimb si uleiul. Acum, pe chuilasa sunt doua gaurele cam de 5mm, pe cea din dreapta curge ulei, dar nu prea mult, si asta numai dupa ce merg mult timp cu ea. Sa fie din cauza uleiului sau s-a inamplat ceva mai rau? Astept raspuns ! Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica problema cu un kawa er5 din 98... am cumparat acum 3 saptamani, am schimbat ce era de schimbat p la ea , placute lant alea alea, insa n am apucat sa schimb si uleiul. Acum, pe chuilasa sunt doua gaurele cam de 5mm, pe cea din dreapta curge ulei, dar nu prea mult, si asta numai dupa ce merg mult timp cu ea. Sa fie din cauza uleiului sau s-a inamplat ceva mai rau? Astept raspuns ! Va multumesc !

 

Mesaj completat

am si eu o mica problema cu un kawa er5 din 98... am cumparat acum 3 saptamani, am schimbat ce era de schimbat p la ea , placute lant alea alea, insa n am apucat sa schimb si uleiul. Acum, pe chuilasa sunt doua gaurele cam de 5mm, pe cea din dreapta curge ulei, dar nu prea mult, si asta numai dupa ce merg mult timp cu ea. Sa fie din cauza uleiului sau s-a inamplat ceva mai rau? Astept raspuns ! Va multumesc !

fa o poza! nu ai "gaurele"in chiuloasa care sa comunice cu exteriorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e gaura de scurgere pentru apa de ploaie, strange bujia de pe partea aia. iti trebuie o cheie de 18 cu perete subtire

nu are treaba cu bujia, trebuie verificata strangerea la capacul culbutorilor , pare a fi duda de la garnitura :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

printre altele... gaura aia e in blocul motor... chiuloasa e mai sus

 

sa nu fie prea mult ulei si sa inceapa sa dea pafara prin ce gauri prinde.. mai ales daca zice ca e de scurgere

 

 

pariu ca nu e in blocul motor???

 

 

dai o bere daca e in chiuloasa??

 

printre altele...

gaura aia, specifica anumitor motoare kawa (motoare care echipeaza seria gpz si derivate " en 500 , eliminator 600, eliminator 900/1100 , kle si un model er5n ") este pentru evacuarea condensului/apei care ipotetic se aduna in alezajul bujiei ( gaura aia unde bagi cheia in scopul scoaterei bujiei) datorita constructiei motorului nu se poate pune lulea etansa ( ca la cbr600f3)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, m am prins, poanta e ca mi e mi curge si un pic de antigel pe la furtunul care intra in teu (acolo unde se umple cu antigel), oricat l as strange, trebuie sa l tai. Acest teu este fix deasupra bujiei din dreapta, credaem ca este ulei, datorita culorii... dar cred ca daca ma duc la laborator :blbl:) este antigel cu mizerie... Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ tiranspider

 

Multumesc mult! Multumesc si celorlalti, acum sunt luminat.

 

Aparent, imi curge un pic de antigel de la furtunul principal dintre radiator si teuul de umplere, acesta intra in habitaclul de la bujie fiind apoi eliminat prin acele gaurele... Sincer am crezut ca am dat de draq :blbl:. Usor, usor mai invat cate ceva :P

 

Totusi ca si constitutie mi se pare ca e ulei.... creca trb sa duc o proba la laborator :P pentru mai multe analize.. pana la urma pun p limba...daca o be...hai... daca nu ... vad eu. Va anunt !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ tiranspider

 

Multumesc mult! Multumesc si celorlalti, acum sunt luminat.

 

Aparent, imi curge un pic de antigel de la furtunul principal dintre radiator si teuul de umplere, acesta intra in habitaclul de la bujie fiind apoi eliminat prin acele gaurele... Sincer am crezut ca am dat de draq :blbl:. Usor, usor mai invat cate ceva :P

 

Totusi ca si constitutie mi se pare ca e ulei.... creca trb sa duc o proba la laborator :P pentru mai multe analize.. pana la urma pun p limba...daca o be...hai... daca nu ... vad eu. Va anunt !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ tiranspider

 

Multumesc mult! Multumesc si celorlalti, acum sunt luminat.

 

Aparent, imi curge un pic de antigel de la furtunul principal dintre radiator si teuul de umplere, acesta intra in habitaclul de la bujie fiind apoi eliminat prin acele gaurele... Sincer am crezut ca am dat de draq :P. Usor, usor mai invat cate ceva :P

 

Totusi ca si constitutie mi se pare ca e ulei.... creca trb sa duc o proba la laborator :P pentru mai multe analize.. pana la urma pun p limba...daca o be...hai... daca nu ... vad eu. Va anunt !

in cazul asta ( daca esti absolut sigur ca de acolo e duda) ai 2 posibilitati:

1 . daca iti permite furtunul , tai din capatul lui 2cm apoi pui la loc cu colier nou ( si schimb de antigel)

2 . daca nu iti permite furtunul , pui decat colier nou. ( si schimb de antigel)

 

legat de antigel.. mergi la piese auto si cauta " glaceol rx tip d" un litru de antigel si unul de apa distilata

 

spor :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze pt multi posting... de dim inca nu ma trezisem... nici din somn, nici din betie. Mersi mult pentru informatii ! Glaceol rx fiind o marca sau niste caracteristici ? Sa vedem ce mi permite situatia sa fac si o rezolv imediat. App... am facut schimbul de ulei. Am bagat repsol synthetic (api sj cu jaso ma) la 25 lei litru, este ok ?

Mesaj completat

sau m am zgarcit la ulei ... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Glaceol rx fiind o marca sau niste caracteristici ?

App... am facut schimbul de ulei. Am bagat repsol synthetic (api sj cu jaso ma) la 25 lei litru, este ok ?

Mesaj completat

sau m am zgarcit la ulei ... ?

glaceol rx e o marca de antigel care e ok cu aluminiul, isi face treaba bine .. si costa decent ( astept sa sara cu gura aia cu motocool sau cu alte minuni. am avut 4 ani "doua schimburi"si 40.000 km asa ceva in kava ... si nu a avut nimic, din contra , la 2 ani cand schimbam antigelul curgea verzuliu si frumos ca in ziua cand il pusesem )

parerea mea e ca sintetic e nitel prea mult pt un motor conceptie 80', la momentul conceperii modelului de motor la putere era sl/cf semi ( asta era ulei de top).. asa ca puteai linistit merge pe motul 5100 10w40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pariu ca nu e in blocul motor???

 

 

dai o bere daca e in chiuloasa??

 

printre altele...

gaura aia, specifica anumitor motoare kawa (motoare care echipeaza seria gpz si derivate " en 500 , eliminator 600, eliminator 900/1100 , kle si un model er5n ") este pentru evacuarea condensului/apei care ipotetic se aduna in alezajul bujiei ( gaura aia unde bagi cheia in scopul scoaterei bujiei) datorita constructiei motorului nu se poate pune lulea etansa ( ca la cbr600f3)

 

deci incerc sa pun si o poza pt ca dupa ea ma ghidez... si anume:

pe albastru e capacul de la chiuloasa, iar imediat sub acesta (jumate in interiorul blocului motor, in partea superoara si "jumate" in interiorul capacului) este chiuloasa efectiv.

pe rosu e blocul motor care gazduieste cilindrii, pistoanele, bilele etc si o mica parte din chiuloasa... gaura aflanduse pe blocul motor

pe vede e cutia de viteze

iar pe galben ... nu stiu unde sa-l incadrez, as zice tot la blocul motor, pt ca contine vibrochenul...

 

sper ca s-a pus is poza

 

daca dovedesti ca e altfel dau si bere

Mesaj completat

pariu ca nu e in blocul motor???

 

 

dai o bere daca e in chiuloasa??

 

printre altele...

gaura aia, specifica anumitor motoare kawa (motoare care echipeaza seria gpz si derivate " en 500 , eliminator 600, eliminator 900/1100 , kle si un model er5n ") este pentru evacuarea condensului/apei care ipotetic se aduna in alezajul bujiei ( gaura aia unde bagi cheia in scopul scoaterei bujiei) datorita constructiei motorului nu se poate pune lulea etansa ( ca la cbr600f3)

 

 

am incercat sa dau eu o expilcatie dar care se baza si pe poza.. nu am reusit sa uploadez poza, asa ca ma dau batut.. daca imi dai un motiv sa cred ca ar fi in chiuloasa... dau si bere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci incerc sa pun si o poza pt ca dupa ea ma ghidez... si anume:

pe albastru e capacul de la chiuloasa, iar imediat sub acesta (jumate in interiorul blocului motor, in partea superoara si "jumate" in interiorul capacului) este chiuloasa efectiv.

pe rosu e blocul motor care gazduieste cilindrii, pistoanele, bilele etc si o mica parte din chiuloasa... gaura aflanduse pe blocul motor

pe vede e cutia de viteze

iar pe galben ... nu stiu unde sa-l incadrez, as zice tot la blocul motor, pt ca contine vibrochenul...

 

sper ca s-a pus is poza

 

daca dovedesti ca e altfel dau si bere

Mesaj completat

 

 

 

am incercat sa dau eu o expilcatie dar care se baza si pe poza.. nu am reusit sa uploadez poza, asa ca ma dau batut.. daca imi dai un motiv sa cred ca ar fi in chiuloasa... dau si bere

domnu ... am avut motor de asta 4 ani de zile .... vezi ca pierzi rau

 

 

partea cu capacul ai nimerit-o in rest ....

Mesaj completat

uite asa arata ( schematic ) blocul motor .

Mesaj completat

partea cu galben ar fi pompa de apa :huh: arborele e mai in interior

 

 

 

m-a luat o sete.... :moron:

Mesaj completat

si continuam :crack: schema asta o combini cu schema de mai sus

 

 

cam asa arata chouloasa

 

 

Mesaj completat

ptiu... era sa uit ... ce ai incercuit cu galben e capacul de la ambreiaj... iar dincolo de capac/ambreiaj incepe cutia de viteze

 

 

 

 

 

 

:rock:

 

 

mai zic???

Mesaj completat

si localizarea pe motorul prietenului ar fi :

I. chiuloasa

II.bloc motor

III. pompa apa

IV. carcasa ambreiaj.cutie viteze

 

Mesaj completat

sa imi trag una ... in ce hal se misca serverul .... incerc sa pun poza cu motorul si nu pot

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma unde sustii ca i gaura ?

in chiuloasa sau bloc motor?

in chiuloasa maestre

 

 

si localizarea pe motorul prietenului ar fi :

I. chiuloasa

II.bloc motor

III. pompa apa

IV. carcasa ambreiaj.cutie viteze

 

 

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si de ce sustii ca este pe bloc? sau nu amcitit eu bine?

pai eu nu sustin ca e pe bloc ( s-a ales praful de ultima postare ) respectiv eu ma chinuiam ( cu exemple) sa il fac pe omul care are de dat o bere sa inteleaga "de unde pana unde tine chiulasa, care e blocul motor , si asa mai departe

 

daca o sa citesti de la inceput topicul o sa vezi :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...