Sari la conținut

Probleme fzr1000 exup 1994


Postări Recomandate

Salutari, sunt nou pe forum, am un fzr 1000 din 94 modelul exup, cod moto 3LF sau 3LE. Cand am luato era motorul cald si mergea , cand am ajuns acasa, motorul rece nu mai merge sau ma rog... prima data, verificat filtru de benzina, pompa, incarcarea e 14,4 - 14,6 turat tare. exup-ul se vede ca functioneaza de la relanti, problema este urmatoarea: porneste greu , cu soc nu porneste deloc, trebe sa trag gazul si dupa vreo 10 secunde de dat la automat ( baterie noua 12a cu gel) o ia, o las finut si apoi o turez un pic tare, dupa ce merge putin pot trage socul, sta mai turata, daca o las la relanti fara soc sta undeva la 1000 rpm dar fluctueaza ( odata 1000- 1500 rpm, sau cateodata moare), fostul proprietar mi-a zis ca a curatat carburile dar nu lea reglat / sincronizat + bujiile nush ce cat timp sunt. motorul in neutral pot sa il turez si [pana la 13mii ca merge, daca ii dau 1-a si las ambreajul, acesta prinde aproape la capat si motorul traje dar turatia merge sub 1000 de ture si sacadat si da sa moara, desi inainte de a porni o turez pe la 3000rpm, am mers vreo 10 metri asa subturat, desi ii dadeam gaz si nu s-a turat/nici viteza nu crestea, am tras ambreajul , a mai mers putin asa subturat si apoi dintro data a sarit la normal ( gazu era tras destul si s-a turat la 10mii) , am incercat de cateva ori sa mers si tot asa e. uleiul lam schimbat cu tot cu filtru, am pus repsol 15w50, aa da inca o chestie, dupa ce ca nu a mers, cand am facut aia 10 metri subturat abia am schimbat viteza , sau macar sa il scot la neutral( am tot lasat incet ambreajul si nu merea, daca am oprit motorul am putut schimba viteza ff usor cu ambreaju tras)... saptamana asta o duc la mecanic pentru bujii si carburatoare, da de asta sa faca faza cu mersu subturat sau partea cu ambreaju/schimbatul ? precizez ca daca e la neutral si pornesc motorul 1a sau a 2a intra usor, dar dupa ce se misca un pic nu mai vrea.

 

 

va rog ajutooor, nu am experienta in motoare, stiu ca e cam mare da cu cumpatare ma tin de el.

 

la ambreaj probabil trebuie reglat pentru ca prinde doar sus de tot acum, am pe maneta 4 pozitii, o sa reglez sa vad daca se schimba ceva, ambreajul e hidraulic.

Editat de misulikkkk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, sunt nou pe forum, am un fzr 1000 din 94 modelul exup, cod moto 3LF sau 3LE. Cand am luato era motorul cald si mergea , cand am ajuns acasa, motorul rece nu mai merge sau ma rog... prima data, verificat filtru de benzina, pompa, incarcarea e 14,4 - 14,6 turat tare. exup-ul se vede ca functioneaza de la relanti, problema este urmatoarea: porneste greu , cu soc nu porneste deloc, trebe sa trag gazul si dupa vreo 10 secunde de dat la automat ( baterie noua 12a cu gel) o ia, o las finut si apoi o turez un pic tare, dupa ce merge putin pot trage socul, sta mai turata, daca o las la relanti fara soc sta undeva la 1000 rpm dar fluctueaza ( odata 1000- 1500 rpm, sau cateodata moare), fostul proprietar mi-a zis ca a curatat carburile dar nu lea reglat / sincronizat + bujiile nush ce cat timp sunt. motorul in neutral pot sa il turez si [pana la 13mii ca merge, daca ii dau 1-a si las ambreajul, acesta prinde aproape la capat si motorul traje dar turatia merge sub 1000 de ture si sacadat si da sa moara, desi inainte de a porni o turez pe la 3000rpm, am mers vreo 10 metri asa subturat, desi ii dadeam gaz si nu s-a turat/nici viteza nu crestea, am tras ambreajul , a mai mers putin asa subturat si apoi dintro data a sarit la normal ( gazu era tras destul si s-a turat la 10mii) , am incercat de cateva ori sa mers si tot asa e. uleiul lam schimbat cu tot cu filtru, am pus repsol 15w50, aa da inca o chestie, dupa ce ca nu a mers, cand am facut aia 10 metri subturat abia am schimbat viteza , sau macar sa il scot la neutral( am tot lasat incet ambreajul si nu merea, daca am oprit motorul am putut schimba viteza ff usor cu ambreaju tras)... saptamana asta o duc la mecanic pentru bujii si carburatoare, da de asta sa faca faza cu mersu subturat sau partea cu ambreaju/schimbatul ? precizez ca daca e la neutral si pornesc motorul 1a sau a 2a intra usor, dar dupa ce se misca un pic nu mai vrea.

 

 

va rog ajutooor, nu am experienta in motoare, stiu ca e cam mare da cu cumpatare ma tin de el.

 

1. Pornirea greoaie, fara soc :

- joc la supape incorect, in special pe cele de admisie, uzura supape/paturi - verifica/corecteaza

- nivel prea mare in camera de nivel constant - verifica/corecteaza (recomand 14mm dupa metoda inaltimii plutitoarelor, nu a nivelului in sine)

- setare incorecta a suruburilor "pilot" - verifica/ajusteaza (recomand sa incepi cu 3 ture deschidere)

- uzura a tuburilor emulsoare si a acelor de dozaj - verfica/inlocuieste (daca uzura este avansata recomand sa incerci cu 15mm inaltimea plutitoarelor)

- fisuri ale diafragmelor (membranele vaccumatice) si/sau neetanseitati pe traseul de vacuum - verifica O-ringurile dintre corpul carburatoarelor si capacele superioare - corecteaza

 

2. Ambreaj:

- probleme la etanseitatea circuitului hidraulic - verifica/corecteaza

- uzura la pistonasul/cilindrul pompei hidraulice - verifica/corecteaza

- uzura discurilor de ambreaj si/sau decalirea arcurilor placii de presiune - verifica/corecteaza

 

Pe topicul dedicat FZR ai fi gasit deja raspunsuri la multe dintre problemele tale.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce spui problema pare din carbutatie,curatate sincronizate ar rezolva problema.Bujii verificate filtru aer,aer fals,etc. la maneta de ambreiaj acele pozitii de reglaj sunt pentru pozitia manetei fata de mana,nu de actionare cursa ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ambreiajul hidraulic nu prea ai cum,pozitia este prestabilita de piston/tija.

Poti incerca o aerisire dar,daca a inceput sa patineze ambreiajul schibarea lui,sau componentele lui ar rezolva si problema pozitiei de lucru.

PS. De mentionat verificarea functionari corecte a pompei si pistonului( sa fie curate,deblocate,gresate etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa ce a spus "TNG" ti'as mai recomanda si verificarea mecanismului ambreajului, cel care actioneaza tija placii de presiune, etanseitate si aerisire.

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...