CatalinC Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Ok , treaba sta in felul urmator , i-am dat 1 2 3 , m-am infipt tare in ea si s-a lasat maneta de ambreiaj la jumatate . Astazi de dimineata i-am dat 1-a lunga , si s-a dus de tot maneta , e ca si cum nu as avea cablu de ambreiaj . primu lucru pe care l-am gandit a fost ca s-a rupt cablul de ambreiaj , am incerca sa ma uit sa vad daca misca ceva la cutie , dar nu se vede , motoreta este un suzuki gsxr k2 600 cmc , si din cauza carenelor nu se vede nimic. am desfiletat surubul de la maneta , pe pozitie pentru a scoate cablul , am incercat sa trag de el , sa il scot cu un patent , sau ceva dar nu merge , m-am gandit ca daca e rupt , cand trag de el iese ca o mina dintr-un pix , dar se pare ca nu vreo solutie cu ce se putea fi intamplat ? ce i-as putea face ? motoreta porneste , poti schimba vitezele fara ambreiaj , si in superioare si in inferioare , iese la punctul mort , problema e ca acel cablu de ambreiaj nu isi mai face treaba , nu s-a rupt de la menta zic eu , ci din partea dinspre cutie . astept spfaturi , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 29, 2011 Autor Share Postat Mai 29, 2011 (editat) urmeaza sa fac asta maine , problema e daca trag cu pantentul sa il scot pe la maneta , nu ar trebui sa iasa ??? pentru ca nu e rupt bumbum de la maneta , ci in alta parte Editat Mai 29, 2011 de CatalinC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 29, 2011 Autor Share Postat Mai 29, 2011 am inteles , m-am gandit si la varianta expusa de tine , ca s-au rupt firele undeva intre capete , si adios . una din simptome cred ca a fost ca s-a dus maneta foarte jos , tinea la capatul cursei , iar astazi cand am fortat-o s-a dus de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Demonteaza capacul la pinion,acolo ai un mecanism gen melc care apasa tija din centrul axului pentru a departa placa de presiune. Vezi ce s-a intamplat acolo,cablu rupt levierul de la melc ,melcul etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Iunie 3, 2011 Autor Share Postat Iunie 3, 2011 mersi , voi face asta azi am schimbat cablul . dar misterul tot nu a fost rezolvat , pana cand in cele din urma s-a desfacut capacelul acela de la ambreaj , care are o piulita , care din cauza vibratilor s-a desfacut ... mama ei de piulita , mi-a stracat weekendul la mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 mersi , voi face asta azi am schimbat cablul . dar misterul tot nu a fost rezolvat , pana cand in cele din urma s-a desfacut capacelul acela de la ambreaj , care are o piulita , care din cauza vibratilor s-a desfacut ... mama ei de piulita , mi-a stracat weekendul la mare Ha,ha de asta am vrut atunci sa mai spun de reglajul melcului,de actionare pe tija ,dar am crezut ca este putin mai coplicat pentru tine reglajul acela. Ai grija ce free-play ai ales acolo,a altfel patineaza ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Iunie 3, 2011 Autor Share Postat Iunie 3, 2011 a fost facut de un nene , mecanic si sunt ok , sunt multumit , tine sus de tot ambreiajul , inainte tinea putin mai jos , si intra foarte frumos acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.