doru_nica2005 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Salutare , Am un CBR F4i pe care nu am mai folosit-o din sezonul trecut iar acum s-a schimbat ceva. Am pornit-o recent si dupa 4 -5 min de mers in ralanti apa urca la 80-85 de grade iar in mers ajunge pe la 95 de grade(chiar si pe racoare). Precizez ca ventilatorul porneste la 104 grade si se opreste la 95 de gr.Problema este ca daca o folosesc 5 km in turatii si pe urma merg mai incet apa nu se raceste mai deloc si urca pana la 108 grade iar daca opresc motorul fierbe si o da afara.Am verificat lichidul de racire si este la nivel atat in radiator(care se incalzeste uniform pe toata suprafata) cat si in vasul de expansiune. Odata cu aceasta problema a mai aparut si un fum la esapament de culoare alb-albastrui(ca la scuterele in 2T) cu miros de ulei ars care incepe sa fie vizibil pe la 70 de grade . Precizez ca motorul porneste foarte bine, nu "bate", nu are zgomote ciudate,uleiul (Motul 5100)are max 2000km si mai putin de 1an. Astept sfaturi si pareri din experientele voastre. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdarogeorges Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Nu sunt expert, dar ceva de genu am patit la Dacia 1310 cand mi s-a ars garnitura de la chiuloasa. Repet NU SUNT EXPERT sau mecanic de meserie, doar iti spun din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) fumul alb ma duce cu gandul la arderea garniturii de chiuloasa... sper sa n-am dreptate! Si cel mai probabil ti sa ars din cauza supraincalzirii... Editat Iunie 9, 2011 de vlm450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Este destul de probabil sa ti se arda garnitura de chiuloasa daca zici ca iti sufla apa din radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PH19KiD Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Din ce-am dedus eu: nu ți-a mai mers pompa de apă, lichidul de răcire nu Âşi-a mai făcut circuitul până la radiator pentru a se răci, motorul s-a încins excesiv Âşi ți-a fisurat garnitura de chiuloasă. Eu aÂşa mă gândesc... sper totuÂşi să fie ceva care să nu te coste mult. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.