sergiu_sergiu Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salut, Ma gandesc sa-mi schimb toba, si cu aceasta ocazie i-as modifica si pozitia. Exista doua variante, una sa merg la cineva care se pricepe si sa taie galeria originala si sa refaca partea finala astfel incat sa vina toba langa scarita, sau sa schimb galeria toata cu una de cbr. Din cate stiu eu motorul e cam acelasi ca si constitutie, deci teoretic ar trebui sa mearga. Am vazut ca facuse cineva din america modificarea asta pe hornetul de 900 (youtube). M-ar interesa daca aveti vre-un sfat A, e vorba de hornet pc34 din 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salut, Ma gandesc sa-mi schimb toba, si cu aceasta ocazie i-as modifica si pozitia. Exista doua variante, una sa merg la cineva care se pricepe si sa taie galeria originala si sa refaca partea finala astfel incat sa vina toba langa scarita, sau sa schimb galeria toata cu una de cbr. Din cate stiu eu motorul e cam acelasi ca si constitutie, deci teoretic ar trebui sa mearga. Am vazut ca facuse cineva din america modificarea asta pe hornetul de 900 (youtube). M-ar interesa daca aveti vre-un sfat A, e vorba de hornet pc34 din 2001. Motorul este fizic identic cu cel de pe CBR F3, si s-ar putea ca fata de hornet sa difere doar partea finala, pentru ca cel ptuin ochiometric, partea de iesire din cilindri si de "concatenare" arata foarte asemanator cu ce e la Hornet. [poza e de la un F3] Nu cred ca e dificil sa pui alta toba, deoarece suportul se prinde de scarita pasager, care la Hornet si la CBR sunt la inaltimi similare. Totusi nu intelg de ce vrei sa o cobori acolo, exista tobe aftermarket care se vad bine pe Hornet, chiar in pozitia originala (eventual cu protectia scoasa). Intra pe topicul dedicat Hornetului si mai intreaba acolo, sunt unii care si-au modificat viespea de nerecunoscut (au ramas doar cu cadrul si motorul din versiunea originala ), ei ar fi in masura sa iti dea niste sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_sergiu Postat Iunie 15, 2011 Autor Share Postat Iunie 15, 2011 Motorul este fizic identic cu cel de pe CBR F3, si s-ar putea ca fata de hornet sa difere doar partea finala, pentru ca cel ptuin ochiometric, partea de iesire din cilindri si de "concatenare" arata foarte asemanator cu ce e la Hornet. [poza e de la un F3] Nu cred ca e dificil sa pui alta toba, deoarece suportul se prinde de scarita pasager, care la Hornet si la CBR sunt la inaltimi similare. Totusi nu intelg de ce vrei sa o cobori acolo, exista tobe aftermarket care se vad bine pe Hornet, chiar in pozitia originala (eventual cu protectia scoasa). Intra pe topicul dedicat Hornetului si mai intreaba acolo, sunt unii care si-au modificat viespea de nerecunoscut (au ramas doar cu cadrul si motorul din versiunea originala ), ei ar fi in masura sa iti dea niste sfaturi Ms de raspuns, problema la schimbat toba si pastrat pozitia initiala fara proiectie este aspectul. Tobele de obicei au partea care se leaga la galerie dreapta si arata dubios, pe cand protectia e alungita in zona aia. Plus ca o toba mai scurta langa scarita ii da un aspect mai zvelt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) Am văzut hornet cu evacuare de f3, pun mâine poza, dar mai multe am văzut cu evacuarea sub scăriţă, e mai uşor şi mai ieftin. Iei o galerie de dacie 1310 care-i pe acelaşi diametru şi din coturi sudate refaci galeria pe traiectoria pe care ai nevoie, fară să modifici nimic la cea originală. Editat Iunie 15, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.