asdfghjk Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 nu stiu ce legatura inversa exista intre desteptaciunea popoarelor si mancarea lor. nemti m-au ingretosat cu atatea prajeli, englezii cu porridge si muffins, clei nu altceva, nu poti manca. grecii si italienii insa, popoare mai nemuncitoare (pot sa spun asa?) au o mancare pe gustul meu. sa n-o mai lungesc, nu prea am timp, o zi la greci in tassos in we, sa ne indopam cu calamari si tzatziki (cum dracu' se scrie?) plecare ori vineri ori sambata, o zi acolo plina urmatoare intoarcerea. ca de obicei, rurta lunga de autostrada, timp mimim, fiecare poate merge pe unde vrea/cu cat vrea, daca sunt amatori dati de stire eu o tai oricum we care vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 nu stiu ce legatura inversa exista intre desteptaciunea popoarelor si mancarea lor. nemti m-au ingretosat cu atatea prajeli, englezii cu porridge si muffins, clei nu altceva, nu poti manca. grecii si italienii insa, popoare mai nemuncitoare (pot sa spun asa?) au o mancare pe gustul meu. sa n-o mai lungesc, nu prea am timp, o zi la greci in tassos in we, sa ne indopam cu calamari si tzatziki (cum dracu' se scrie?) plecare ori vineri ori sambata, o zi acolo plina urmatoare intoarcerea. ca de obicei, rurta lunga de autostrada, timp mimim, fiecare poate merge pe unde vrea/cu cat vrea, daca sunt amatori dati de stire eu o tai oricum we care vine. Am si eu topic pe chestia asta cu we ce vine.Nu prea au fost doritori si nu s-a resuscitat. Prefer sambata dim devreme,asa vreau sa plec. Problema e ca am dobandit doar o dovada de circulatie pe 15 ziel azi, nema permis. Din cate am vazut nu e valabila .Ma rog ,e problema mea asta ,o sa iau o decizie. RAMANE sambata dimineta? De mers fiecare cum poate ,nu e nevoie de babysitting. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...