fesu' Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Oameni buni, din diferite motive vara asta stau pe dreapta, mi-am luat un "enduro" de 50 cc sa am cu ce ma da intre timp. in fine... Ma bate gandul sa-mi fac o jucarioara de 50 cc de la 0, la cadre n-am experienta mare, am facut unul de la 0 cand aveam vreo 16 ani (adica acum 10 ani si) si a iesit dragutzel (ma rog, "beauty is in the eye of the beholder"). intrebarea mea de fapt este :pot sa merg cu o tartareatza de asta pe drumurile publice sau tre' sa ii fac omologarea clasica (de care dealtfel m-am si lasat cand am facut acel cadru (ma rog, motocicleta am facut-o cu totul) care atunci ma costa cam cat o japoneza bunutza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Oameni buni, din diferite motive vara asta stau pe dreapta, mi-am luat un "enduro" de 50 cc sa am cu ce ma da intre timp. in fine... Ma bate gandul sa-mi fac o jucarioara de 50 cc de la 0, la cadre n-am experienta mare, am facut unul de la 0 cand aveam vreo 16 ani (adica acum 10 ani si) si a iesit dragutzel (ma rog, "beauty is in the eye of the beholder"). intrebarea mea de fapt este :pot sa merg cu o tartareatza de asta pe drumurile publice sau tre' sa ii fac omologarea clasica (de care dealtfel m-am si lasat cand am facut acel cadru (ma rog, motocicleta am facut-o cu totul) care atunci ma costa cam cat o japoneza bunutza? Mare vis in tara asta sa faci cadrul dupa gustul tau. Aici cea mai mare problema e ca nu prea ai sanse sa omologezi. Se aude din cand in cand ca exista omologare individuala, dar inca nu sunt exemple, si care costa foarte mult. Mai citeste un pic pe aici, ca gasesti informatii destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 6, 2011 Autor Share Postat Iulie 6, 2011 Mare vis in tara asta sa faci cadrul dupa gustul tau. Aici cea mai mare problema e ca nu prea ai sanse sa omologezi. Se aude din cand in cand ca exista omologare individuala, dar inca nu sunt exemple, si care costa foarte mult. Mai citeste un pic pe aici, ca gasesti informatii destule. multzam fain! deci in mare situatia cu omologarea e aceeasi cu cea de acum 10 ani. este posibila dar costa de te indoaie. acum pentru 50 cc (ma rog, sub 50) sa speram ca poate e un pic altfel. adica ma gandesc ca sunt motoare pentru biciclete si nu tre' sa inmatriculezi macar agregatul, poate este vreo portita pentru o jucarica de asta. cine stie? poate chestia asta imi re-trezeste pasiunea pentru choppere, in ultimii ani am fost atras de ss-uri si sbk-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Stress, ți-a ridicat instanța permisul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 6, 2011 Autor Share Postat Iulie 6, 2011 Stress, ți-a ridicat instanța permisul? lol, nu. am trecut pe rosu la razoare cu timisoara, n-am vazut ultimul semafor... cand m-a oprit politistul nici nu stiam ce am facut, am crezut ca m-a oprit doar pentru ca am numar de galati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Salut Daca moto este de 49 se inregistreaza (numar galben) la primarie. iti trebuie cartea de identitate si factura de la el Omologare ii faci numai daca nu ai CIV. Dupa ce construiesti moto folosesti actele de la moto originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.