Sari la conținut

nu radeti va rog


fesu'
 Share

Postări Recomandate

Oameni buni, din diferite motive vara asta stau pe dreapta, mi-am luat un "enduro" de 50 cc sa am cu ce ma da intre timp. in fine... Ma bate gandul sa-mi fac o jucarioara de 50 cc de la 0, la cadre n-am experienta mare, am facut unul de la 0 cand aveam vreo 16 ani (adica acum 10 ani si) si a iesit dragutzel (ma rog, "beauty is in the eye of the beholder"). intrebarea mea de fapt este :pot sa merg cu o tartareatza de asta pe drumurile publice sau tre' sa ii fac omologarea clasica (de care dealtfel m-am si lasat cand am facut acel cadru (ma rog, motocicleta am facut-o cu totul) care atunci ma costa cam cat o japoneza bunutza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, din diferite motive vara asta stau pe dreapta, mi-am luat un "enduro" de 50 cc sa am cu ce ma da intre timp. in fine... Ma bate gandul sa-mi fac o jucarioara de 50 cc de la 0, la cadre n-am experienta mare, am facut unul de la 0 cand aveam vreo 16 ani (adica acum 10 ani si) si a iesit dragutzel (ma rog, "beauty is in the eye of the beholder"). intrebarea mea de fapt este :pot sa merg cu o tartareatza de asta pe drumurile publice sau tre' sa ii fac omologarea clasica (de care dealtfel m-am si lasat cand am facut acel cadru (ma rog, motocicleta am facut-o cu totul) care atunci ma costa cam cat o japoneza bunutza?

 

Mare vis in tara asta sa faci cadrul dupa gustul tau. Aici cea mai mare problema e ca nu prea ai sanse sa omologezi. Se aude din cand in cand ca exista omologare individuala, dar inca nu sunt exemple, si care costa foarte mult.

 

Mai citeste un pic pe aici, ca gasesti informatii destule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare vis in tara asta sa faci cadrul dupa gustul tau. Aici cea mai mare problema e ca nu prea ai sanse sa omologezi. Se aude din cand in cand ca exista omologare individuala, dar inca nu sunt exemple, si care costa foarte mult.

 

Mai citeste un pic pe aici, ca gasesti informatii destule.

 

 

multzam fain! deci in mare situatia cu omologarea e aceeasi cu cea de acum 10 ani. este posibila dar costa de te indoaie. acum pentru 50 cc (ma rog, sub 50) sa speram ca poate e un pic altfel. adica ma gandesc ca sunt motoare pentru biciclete si nu tre' sa inmatriculezi macar agregatul, poate este vreo portita pentru o jucarica de asta. cine stie? poate chestia asta imi re-trezeste pasiunea pentru choppere, in ultimii ani am fost atras de ss-uri si sbk-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stress, ți-a ridicat instanța permisul?

 

 

lol, nu. am trecut pe rosu la razoare cu timisoara, n-am vazut ultimul semafor... cand m-a oprit politistul nici nu stiam ce am facut, am crezut ca m-a oprit doar pentru ca am numar de galati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut

 

Daca moto este de 49 se inregistreaza (numar galben) la primarie. iti trebuie cartea de identitate si factura de la el Omologare ii faci numai daca nu ai CIV. Dupa ce construiesti moto folosesti actele de la moto originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...