RuR Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Salut, Am facut si eu 16 ani si am dat de carnet...acum vreau sa cumpar o motocicleta de 125 dar nu prea sunt decis... Vreau 4 timpi dar nu stiu exact ce sa cumpar dintre honda si yamaha. Honda am gasit una nou-noutza la reprezentanta ..model 2008 cu 2400 euro .Iar yzf-ul e mult prea scump sa-l cumpar nou tinand cont ca peste 2 ani il voi schimba... La yzf pot oferi in jur de 2500 dar vreau ceva cu putini km...sa fie ingrijit :| Ca orice pustan....vreau ieftin si bun:)) La Honda nu prea ma incanta estetica...arata cam uratel...pe cand yzf arata ca un adevarat supersport:P Sunt foarte indecis:| Voi la ce ma sfatuiti? P.S: Vreau sa aud parerile celor care au mers cu ambele modele Multumesc ! Asfalt Usat Editat August 29, 2011 de RuR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Eu am avut ambele modele, 2 ani am avut cbr 125, de vreo 3 sapt am trecut pe yzf, pentru mine personal nu au termen de comparatie, as alege yzf la orice ora, motorizarea nu e prea diferita, trag cam la fel, se aud cam la fel, deci nush ce sa iti zic aici, dar estetica nici nu se compara, desii am luat honda la 13 ani aratam pe ea ca pe o bicicleta, rotile prea subtiri, prea ingusta, chestii deastea si m-am cam plictisit repede de ea, pentru incepatori e perfecta nu am ce zice, iar motoru nu cred ca se poate strica vreodata ), avea 23000 de km mergea perfect. Cat despre yzf, e frumoasa, usor de controlat, arati pe ea ca pe un motor, motorizarea fata de cbr e cam la fel (ma refer viteza maxima, acceleratie, sunet), altceva nu stiu ce sa iti mai zic, parerea mea finala, iati yzf . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salut, Am facut si eu 16 ani si am dat de carnet...acum vreau sa cumpar o motocicleta de 125 dar nu prea sunt decis... Vreau 4 timpi dar nu stiu exact ce sa cumpar dintre honda si yamaha. Honda am gasit una nou-noutza la reprezentanta ..model 2008 cu 2400 euro .Iar yzf-ul e mult prea scump sa-l cumpar nou tinand cont ca peste 2 ani il voi schimba... La yzf pot oferi in jur de 2500 dar vreau ceva cu putini km...sa fie ingrijit :| Ca orice pustan....vreau ieftin si bun:)) La Honda nu prea ma incanta estetica...arata cam uratel...pe cand yzf arata ca un adevarat supersport:P Sunt foarte indecis:| Voi la ce ma sfatuiti? P.S: Vreau sa aud parerile celor care au mers cu ambele modele Multumesc ! Asfalt Usat sfatul meu si al tuturor (cred) e sa nu'ti iei nou, nu se merita ca incepator ,o sa o zgarii, o sa cazi (nu zic neaparat ca o sa cazi da se poate intampla) si dupa o sati para rau pentru 2 ani nah mai bine iti iei un SH gasesti si cu putini km nu se merita motociclete noi la incepatori,credema ca si eu am facut aceeasi greseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuR Postat August 29, 2011 Autor Share Postat August 29, 2011 Aveti perfecta dreptate... Si mie imi place foarte mult yzf-ul doar ca as vrea sa cumpar ceva nou ... Am gasit multe yzf-uri la preturi acceptabile..dar nu stiu cum si in ce fel au fost intretinute. Am gasit un yzf cu 3500 km in bord dar el defapt avea 12.000 si arata impecabil:| Din cauza asta vroiam ceva nou Ce indecis sunt Mai astept sfaturi si pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Aveti perfecta dreptate... Si mie imi place foarte mult yzf-ul doar ca as vrea sa cumpar ceva nou ... Am gasit multe yzf-uri la preturi acceptabile..dar nu stiu cum si in ce fel au fost intretinute. Am gasit un yzf cu 3500 km in bord dar el defapt avea 12.000 si arata impecabil:| Din cauza asta vroiam ceva nou Ce indecis sunt Mai astept sfaturi si pareri 12mii nu e nimic... dar daca gasesti sub e mai bine.. parerea mea sa nuti iei nou ca o sati para rau acum u faci cum vrei dai multi bani degeaba o zgarii dupa iti pare rau si nu o mai dai cu nustiu ce pret care sati iasa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 poti sa ai 30000 de mii de kilometrii si sa fie intretinuta ca la carte si poti sa ai 10000 sa fie vai mama ei ... ma bine lasati kilometrii putini ca nu aia sunt relevanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuR Postat August 29, 2011 Autor Share Postat August 29, 2011 Ma sunat mai devreme unu baiat si a zis ca are un yzf negru cu 7000 km la 2400 euro, are xenon,carte service,casco,inmatriculat ro...are doar 500 km rulati in romania si are doar 2 =3 zgarieturi date cu cheia intentionat de cineva... Dar ma gandesc ca pe honda dau aceiasi bani dar e noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MInor Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Interesant topicu, si eu sunt in cautare de motor, mai am cateva luni cand incep scoala, cum ti sa parut examenu? a fost greu poti sa imi dai un id de messenger, sunt si eu interesat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuR Postat August 29, 2011 Autor Share Postat August 29, 2011 Examenul il dau pe 8 septembrie . Cautam motor doar ca sa ma invat cu el pana iau carnetu... Cat despre id iti dau imediat un pm;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Despre yamaha yzf nu am ce zice . e perfecta , cea mai frumoasa dintre motoarele de 125 . cat despre honda .. e ca o bicicleta cum zicea cineva mai sus .. Incearca si derbi gpr 125 dupa 2010 , e ieftin si tot 4 timpi . Ar mai fi o optiune , dar cred ca e cam scumpa (nu stiu exact cat) , noul model de aprilia rs 125 4 timpi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuR Postat Septembrie 1, 2011 Autor Share Postat Septembrie 1, 2011 Ai ideee ce pret are? Daca nu ma insel se numeste: Aprilia Rs4 125 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Ai ideee ce pret are? Daca nu ma insel se numeste: Aprilia Rs4 125 . In jur de 4000e, noua in reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 da cam 4-4,5 dar nu a aparut in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Depinde si ce vrei de la fiecare , oricum si yzf-ul si cbr-ul sunt la fel de fiabile si au aceleasi performante.Acum depinde si de tine ce vrei sa-ti iei la 18 ani , daca ai opta pentru supersport cred ca prioritatea ar fi mai degraba un R125 sa te inveti cu pozitia.Cat despre alte probleme nu prea am intalnit multe.Am avut R125 , am mers si cu cbr si daca ar mai fi sa mai aleg inca o data , tot Yamaha as lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuR Postat Septembrie 2, 2011 Autor Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) La 18 ani vreau r6 deci cum spui si tu...e bine sa aleg r125. Eu as vrea un rs dar costa mult sa il intretin:( .Intr-un an imi scot banii pentru un r125 . Editat Septembrie 2, 2011 de RuR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 La 18 ani vreau r6 deci cum spui si tu...e bine sa aleg r125. Eu as vrea un rs dar costa mult sa il intretin:( .Intr-un an imi scot banii pentru un r125 . Iti spun sincer ca eu am avut un 125 2T , adica o Cagiva Mito timp de 2 ani. Ce tot atata cu intretinerea? E mult sa dai 70-80 de lei pe un litru de ulei de cea mai buna calitate la 1000 de km? Pai la 4000 cand schimbi uleiul cu totul si cu filtru ? Crede-ma la 125 2T singura problema e setul. Daca e nou, cat il vei tine 2 ani nu ai nici cea mai mare grija. Daca stii sa il mai lasi macar 5 min in prima pornire sa il incalzesti. Nu cred ca vei face in 2 sezoane mai mult de 30.000 de km. Ce-i drept consuma mai multisor. (dar nu cu mult daca e reglat cum trebuie). Si pana la urma viteza e mult mai mare, acceleratia nici nu mai zic, distractia cand intra power valve-ul. Si crede-ma ca am mers cu un yzf si cu un cbr. Nu se compara nici la ciclistica, nici la frane nici la nimic. La putere nici nu mai zic. Pe yzf stai ca pe o camila cu rezervorul ala inalt, pe cbr stai prea drept, nu stai ca pe un ss. Aa si am uitat yzf are furca normala ceea ce pentru un motor din 2010 e cam jenant pe cand Mito pe langa furca inversata mai are si un amortizor de ghidon. Aprilia si Mito se apropie la ciclistica de o sportiva mai adevarata. Desi nu poti vorbi de sportive la clasa 125 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Iti spun sincer ca eu am avut un 125 2T , adica o Cagiva Mito timp de 2 ani. Ce tot atata cu intretinerea? E mult sa dai 70-80 de lei pe un litru de ulei de cea mai buna calitate la 1000 de km? Pai la 4000 cand schimbi uleiul cu totul si cu filtru ? Crede-ma la 125 2T singura problema e setul. Daca e nou, cat il vei tine 2 ani nu ai nici cea mai mare grija. Daca stii sa il mai lasi macar 5 min in prima pornire sa il incalzesti. Nu cred ca vei face in 2 sezoane mai mult de 30.000 de km. Ce-i drept consuma mai multisor. (dar nu cu mult daca e reglat cum trebuie). Si pana la urma viteza e mult mai mare, acceleratia nici nu mai zic, distractia cand intra power valve-ul. Si crede-ma ca am mers cu un yzf si cu un cbr. Nu se compara nici la ciclistica, nici la frane nici la nimic. La putere nici nu mai zic. Pe yzf stai ca pe o camila cu rezervorul ala inalt, pe cbr stai prea drept, nu stai ca pe un ss. Aa si am uitat yzf are furca normala ceea ce pentru un motor din 2010 e cam jenant pe cand Mito pe langa furca inversata mai are si un amortizor de ghidon. Aprilia si Mito se apropie la ciclistica de o sportiva mai adevarata. Desi nu poti vorbi de sportive la clasa 125 cmc. bine ca e yzf de ras ,de cate ori pui benzina sa faci si u 500km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Pai nu prea avea cum sa faca el multi km sa ii se strice ceva ca il ardea benzina la buzunare:)), prefer 4t in loc de 2t la orice ora, nu suport sunetu de drujba si fumul care il scoate, toata lumea ii injura cand trec pe strada, te dor urechile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 prefer 4t in loc de 2t la orice ora, nu suport sunetu de drujba si fumul care il scoate, toata lumea ii injura cand trec pe strada, te dor urechile.. =)))) epic )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 (editat) Pai nu prea avea cum sa faca el multi km sa ii se strice ceva ca il ardea benzina la buzunare:)), prefer 4t in loc de 2t la orice ora, nu suport sunetu de drujba si fumul care il scoate, toata lumea ii injura cand trec pe strada, te dor urechile.. Fum daca ii pui ulei de floarea soarelui ....un motor in 2T bine reglat (adica si debitul de ulei) si un ulei de buna calitate nu ultima pocnitura nu scoate deloc fum, decat atunci cand este rece motorul. Si spre cultura ta generala vechile motoare din moto GP erau in 2T de 500cc V4. Dezvolatau pe vremea aia peste 200cp la 500cc (exemplu Honda nsr500) ceea ce e o mare performanta la cilindreea respectiva. Acum de exemplu ca sa iti faci o idee in 2010 un motor din Moto GP de 800cc Yamaha yzr-m1 are 200 de cai. Mai gandeste-te de 2 ori inainte sa blamezi motoarele in 2T. E simplu a vorbi in necunostinta de cauza. Mai citeste inainte si dupa aia mai vorbim. Si te rog daca viitoare cand vorbesti de banii de benzina abtine-te! aa si de durut urechile...inseamna ca nu ai fost la vreo intalnire a motociclistilor cand se apuca de turat motoarele fara finala ...aia sunt decibeli seriosi la numar...numai bine! Editat Septembrie 10, 2011 de George_Costin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Nu ma refer la motoare peste 125, la cele de 125 nu pot sa suport sunetu de 2t, suna exact ca o drujba, nu aduce in vorba motoarele de 600/1000 alea st muzica pt urechile mele:D. Oricum nu conteaza, fiecare cu nebuniile lui, nu am nimic impotriva ta daca iti plac cele in 2t, cum nici tu nu ai ce sa imi zici mie ca imi plac cele in 4t. @Rur, daca vrei r6, nu iti lua motor nou la 16 ani, nu se merita:D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Iti spun sincer ca eu am avut un 125 2T , adica o Cagiva Mito timp de 2 ani. Ce tot atata cu intretinerea? E mult sa dai 70-80 de lei pe un litru de ulei de cea mai buna calitate la 1000 de km? Pai la 4000 cand schimbi uleiul cu totul si cu filtru ? Crede-ma la 125 2T singura problema e setul. Daca e nou, cat il vei tine 2 ani nu ai nici cea mai mare grija. Daca stii sa il mai lasi macar 5 min in prima pornire sa il incalzesti. Nu cred ca vei face in 2 sezoane mai mult de 30.000 de km. Ce-i drept consuma mai multisor. (dar nu cu mult daca e reglat cum trebuie). Si pana la urma viteza e mult mai mare, acceleratia nici nu mai zic, distractia cand intra power valve-ul. Si crede-ma ca am mers cu un yzf si cu un cbr. Nu se compara nici la ciclistica, nici la frane nici la nimic. La putere nici nu mai zic. Pe yzf stai ca pe o camila cu rezervorul ala inalt, pe cbr stai prea drept, nu stai ca pe un ss. Aa si am uitat yzf are furca normala ceea ce pentru un motor din 2010 e cam jenant pe cand Mito pe langa furca inversata mai are si un amortizor de ghidon. Aprilia si Mito se apropie la ciclistica de o sportiva mai adevarata. Desi nu poti vorbi de sportive la clasa 125 cmc. sincer sa schimbi uleiul la fiecare 1000 e mai ceva decat prost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 (editat) Nu ma refer la motoare peste 125, la cele de 125 nu pot sa suport sunetu de 2t, suna exact ca o drujba, nu aduce in vorba motoarele de 600/1000 alea st muzica pt urechile mele:D. Oricum nu conteaza, fiecare cu nebuniile lui, nu am nimic impotriva ta daca iti plac cele in 2t, cum nici tu nu ai ce sa imi zici mie ca imi plac cele in 4t. @Rur, daca vrei r6, nu iti lua motor nou la 16 ani, nu se merita:D. Ce-i drept fara o toba cum trebuie cele in 2t se aud cam nasol si mai ales intr-o anumita plaja de turatii. Dar cu o toba cum trebuie se aud fain mai ales in acceleratii puternice, cand o tii constanta se aude mai naspa pentru cei neobisnuiti. Japonezele in linie au un sunet excelent. Si vis a vis de motor nou (Rur) nu prea se merita ca primul tau motor sa fie unul din dealer nou nout. Nici ultima rabla dar nici unul cu 0 km caci e si foarte scump (si un 2 ani il vezi vinde la 1/2 din pret) si poate nu vei pune bine cricul odata si vei plange nitel. Asa daca mai are cateva zgarieturi vei zice ce nah am mai contribuit si eu nitel. Se gasesc motoare care au 3 ani la mai putin de jumatate din pretul de nou. Deci se poate. Trebuie doar ochi format. Numai bine! sincer sa schimbi uleiul la fiecare 1000 e mai ceva decat prost... E clar. Nu ai vazut nici un 2t pana acum. Pai nu se schimba uleiul pentru ca motocicleta il arde. Nu are baie de ulei. Are un rezervor in care bagi 2l de ulei odata si mergi cu ei pana se aprinde ledul. Recomandat e sa te mai uiti si sa ai tot timnpul plin. In medie cam atat consuma un 2t la 1000 de km. Dar ce tot vorbim atat de 2t in acest topic destinat motoarelor in 4t. Recunosc totusi ca avea un baiat de pe strada la mine un cbr 125 din 2004 la care nu i-a facut nimic, nici macar nu i-a schimbat uleiul, ma rog intr-un timp l-a schimbat dupa ce m-am uitat pe joja si nici nu mai exista prea mult ulei si era negru si foarte jegos. Mergea in prostie cu el, fara incalziri fara nimic si mergea perfect. Ce-i drept de fiabilitate nu ai ce sa spui. Timp de 2 ani am mers cu un prieten impreuna el yzf eu Mito. Ce-i drept consumul de 3% e de invidiat. Dar si de invidat era timpul 0 - 140 la Mito. Toate cu + si -. Vroiam doar sa atrag atentia ca e o conceptie un pic deplasata fata de motoarele in 2T. Nu sunt chiar asa de pacatoase. Trebuie doar sa stii sa ai grija de ele si te vor duce mult si bine. Asfalt uscat! Editat Septembrie 10, 2011 de George_Costin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 E clar. Nu ai vazut nici un 2t pana acum. Pai nu se schimba uleiul pentru ca motocicleta il arde. Nu are baie de ulei. Are un rezervor in care bagi 2l de ulei odata si mergi cu ei pana se aprinde ledul. Recomandat e sa te mai uiti si sa ai tot timnpul plin. In medie cam atat consuma un 2t la 1000 de km. Dar ce tot vorbim atat de 2t in acest topic destinat motoarelor in 4t. Recunosc totusi ca avea un baiat de pe strada la mine un cbr 125 din 2004 la care nu i-a facut nimic, nici macar nu i-a schimbat uleiul, ma rog intr-un timp l-a schimbat dupa ce m-am uitat pe joja si nici nu mai exista prea mult ulei si era negru si foarte jegos. Mergea in prostie cu el, fara incalziri fara nimic si mergea perfect. Ce-i drept de fiabilitate nu ai ce sa spui. Timp de 2 ani am mers cu un prieten impreuna el yzf eu Mito. Ce-i drept consumul de 3% e de invidiat. Dar si de invidat era timpul 0 - 140 la Mito. Toate cu + si -. Vroiam doar sa atrag atentia ca e o conceptie un pic deplasata fata de motoarele in 2T. Nu sunt chiar asa de pacatoase. Trebuie doar sa stii sa ai grija de ele si te vor duce mult si bine. Asfalt uscat! frate stiu ca papa uleiul -.- pui/schimbi whatever e pur si simplu prea nasol la un drum lung,oriunde pleci te gandesti la ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 frate stiu ca papa uleiul -.- pui/schimbi whatever e pur si simplu prea nasol la un drum lung,oriunde pleci te gandesti la ulei Ee nu cred ca 1000 - 2000 de km nu e deajuns. Dar pentru drum lung pentru ce ti-ar trebuie un ss? Un motor de touring e perfect! Oricum cu un 4T ss poti face dublu ca trebuie sa schimbi uleiul. Din cate stiu pe la 4000 - 5000 de km daca iti respecti motorul schimbi..sau stiu gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.