releu Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Salut.!Sunt incepator pe 2 roti,mi-am achizitionat o honda cbr f2 din 1995 si trebuie sai fac schimbul de ulei.....si chiar nu stiu cum sa fac lucrul asta (nu prea am bani pentru manopera,adevarul ca habar nu am cat costa)si de asta va rog sa ma ajutati.....ca prin urmare as dori sa stiu cum se face schimbul de ulei,ce fel de ulei trebuie si ce cantitate.......multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tashulina Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Poti folosi ulei semi-sintetic 10W40, Motul 5100 ar fi una din optiuni. Cumpara un bidon de 4 litri si neaparat si un filtru de ulei, caci se schimba si ala odata cu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 (editat) Uleiul de care ti-a spus Thasulina e ok. Cumpara si un filtru de ulei necesar ptr mobra ta si ar fi bine daca nu vrei sa te chinui sa ai si o cheie de filtru, preferabila aia ce se strange cu surub, nu cu lant. E la vre-o 10 lei si gasesti la orice magazin de piese auto. Inainte de a trece la schimbul de ulei incalzeste bine motorul ca sa fie uleiul mai fluid si sa se scurga bine. Tai un bidon de apa de 5 liti pe o parte de-a lungul (lasi dopul pe el), il bagi sub mobra si cu o cheie de 22 cred desfaci surubul din stanga jos, sub blocul motor. Poti sa-l lasi sa cada in bidon, il pescuiesti dupa aia. Atentie sa nu pierzi garnitura de cupru. Atentie si la ulei sa nu te frigi, ca e cald. Se scurge uleiul, mai misti de mobra sa fii sigur ca nu a mai ramas ulei in baie si treci la demontarea filtrului care e in fata la blocul motor. Cand pui filtrul nou sus unge garnitura de cauciuc cu putin ulei. Pui filtrul sus si il strangi bine.Pui si surubul de scurgere inainte de al sterge bine, se poate sa ramana pilitura de fier de la discuri in varful lui care contine un magnet. Il strangi dar cu simt, nu sa iasa untul din el. In dreapta ai un orificiul de umplere cu ulei. Bagi vre-o 3,6 litri. Dai drumul la mobra vre-o 2 minute sa-si faca circuitul si sa se umple filtrul de ulei. Opresti, tragi o tigara si vezi cat e nivelul la joja, cu ea filetata. Poate ar mai trebui sa bagi cam 100ml. Spor! PS: Nu baga ulei full sintetic ca-ti patineaza ambreiajul. Producatorul cere clar semisintetic. Am avut si eu CBR si m-am ars cu full sintetic. Editat Septembrie 3, 2011 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Septembrie 4, 2011 Autor Share Postat Septembrie 4, 2011 mersi pentru informatii....dar mai am o singura nelamurire......ce filtru trebuie sa cumpar.....??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 s-ar potrivi hiflo hf 303. costă în jur de 25 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Septembrie 4, 2011 Autor Share Postat Septembrie 4, 2011 va multumesc frumos pentru informatii......miati fost de mare ajutor!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Zic să te uiți în manual să vezi exact dacă se verifică nivelul cu joja înfiletată sau nu. Eu am honret, motor pc36 la care nivelul se verifică cu joja desfiletată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releu Postat Septembrie 4, 2011 Autor Share Postat Septembrie 4, 2011 am sa fac lucrul asta de indata ce ii fac schimbul de ulei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.