cbrxx Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) Salve! Anul asta a ajuns la mine un motor destul de necunoscut pe meleagurile noastre,si incerc sa impartasesc cateva dintre experientele mele cu aceasta marca. Anul trecut am calarit un exc 300 din 2009,dar in urma unor probleme de ligamente la genunchiul stang m-am gandit s-o las mai moale si am dat capra. S-a ivit ocazia sa iau de la o cunostiinta un model 4.5 i an 2006(luat de la dealerul din Franta impreuna cu inca un 4.5i,cred ca au fost primele motociclete Sherco enduro introduse pe la noi) Din cauza unor probleme estetice si tehnice am decis sa demontez in totalitate fiecare parte,inlocuind toate piesele cu probleme. Cu ajutorul dealerului din Franta si Ungaria( intre timp si prin dealerul din Sibiu aparut in acest an,cui tin sa multumesc pt ajutorul acordat )am reusit sa fac rost de toate piesele necesare,si sa incep 'reconditionarea'. Motocicleta a primit piston si segmenti noi,garnituri si simeringuri noi,ulei si simeringuri suspensii,kit lant nou,kit decor nou,plasticuri noi. In timpul lucrarilor am fost placut surprins de simplitatea,rationalitaea si robustetea pieselor componente,dovada a multor ore de lucru a inginerilor priceputi de la Sherco,parca toata motocicleta ar fi o combinatie Yamaha-Ktm exc,preluand ceva bun de la fiecare in parte,ex suspensia de la Yamaha si simplitatea motorului de exc.si sa nu zic de pretul pieselor cu vreo 25 % mai ieftine in comparatie cu altii(ex Ktm). Intre timp dupa terminarea serviceului vine testul si..... surprinderea ..in sensul placut al cuvantului.Usor,manevrabil,suspensia e imbatabila la orice viteza si tip de teren,preia fara probleme orice soc,ramanand in acelasi timp destul de rigid si stabil.Iar motorul (cu ambreiajul hidraulic,injectie programabila Marelii)merita si el numai cuvinte de lauda.Merge fara vibratii,are un cuplu monumental, puterea vine liniar,iar datorita injectorului programabil pilotul poate alege dintre 2 harti(unul mai agresiv si unul mai'bland'),si consuma putin.Cea ce spune mult de fiabilitatea motorului ca de la 2006-2011 si dpa 250 ore de functionare motorul inca avea kitul de piston original si rulmentii de la suspensie , originale. Fara sa-i fac reclama marcii,cred ca merita luat in calcul,cand enduristul se gandeste la achizitionare. Datorita lucrurilor pozitive,am ramas fidel marcii,achizitionand un model mai nou din 2009 cu numai 200km(fiind un motor de prezentare intr-un salon),si din acest caz,cel vechi alaturandu-se rubricii ''Vanzari'' dupa 8 luni de convietuire. Editat Octombrie 8, 2011 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 ce ai luat? 250 sau 450? ce pret a fost cel de 2009? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 19, 2011 Autor Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Salve,am luat de 5.1i(nu am avut preferinte sa fie 450 sau 510,in afar de cuplu sunt aproape identice),si sunt complet multumit de alegerea facuta,fiind amator motorul cu cuplul controlabil si manevrabil imi mai corecteaza cate ceva din greseli,si neajunsuri,m-am plictisit de ''polizorii''de 250 momentan:)) Editat Octombrie 19, 2011 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 frumos motor, sa il porti cu placere, pentru hobby e porbabil foarte placut. si mie 250 4T pt enduro imi pare potrivit doar daca ai 50 kile si eu tocmai am luat un ktm300, sper sa ma inteleg bine cu el, insa in continuare imi place 525-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.