Sari la conținut

Detinatori Sherco 2.5-3.0-4,5-5.1i


cbrxx
 Share

Postări Recomandate

Salve!

Anul asta a ajuns la mine un motor destul de necunoscut pe meleagurile noastre,si incerc sa impartasesc cateva dintre experientele mele cu aceasta marca.

Anul trecut am calarit un exc 300 din 2009,dar in urma unor probleme de ligamente la genunchiul stang m-am gandit s-o las mai moale si am dat capra.

S-a ivit ocazia sa iau de la o cunostiinta un model 4.5 i an 2006(luat de la dealerul din Franta impreuna cu inca un 4.5i,cred ca au fost primele motociclete Sherco enduro introduse pe la noi)

Din cauza unor probleme estetice si tehnice am decis sa demontez in totalitate fiecare parte,inlocuind toate piesele cu probleme.

Cu ajutorul dealerului din Franta si Ungaria( intre timp si prin dealerul din Sibiu aparut in acest an,cui tin sa multumesc pt ajutorul acordat )am reusit sa fac rost de toate piesele necesare,si sa incep 'reconditionarea'.

Motocicleta a primit piston si segmenti noi,garnituri si simeringuri noi,ulei si simeringuri suspensii,kit lant nou,kit decor nou,plasticuri noi.

In timpul lucrarilor am fost placut surprins de simplitatea,rationalitaea si robustetea pieselor componente,dovada a multor ore de lucru a inginerilor priceputi de la Sherco,parca toata motocicleta ar fi o combinatie Yamaha-Ktm exc,preluand ceva bun de la fiecare in parte,ex suspensia de la Yamaha si simplitatea motorului de exc.si sa nu zic de pretul pieselor cu vreo 25 % mai ieftine in comparatie cu altii(ex Ktm).

Intre timp dupa terminarea serviceului vine testul si..... surprinderea :peace: ..in sensul placut al cuvantului.Usor,manevrabil,suspensia e imbatabila la orice viteza si tip de teren,preia fara probleme orice soc,ramanand in acelasi timp destul de rigid si stabil.Iar motorul (cu ambreiajul hidraulic,injectie programabila Marelii)merita si el numai cuvinte de lauda.Merge fara vibratii,are un cuplu monumental, puterea vine liniar,iar datorita injectorului programabil pilotul poate alege dintre 2 harti(unul mai agresiv si unul mai'bland'),si consuma putin.Cea ce spune mult de fiabilitatea motorului ca de la 2006-2011 si dpa 250 ore de functionare motorul inca avea kitul de piston original si rulmentii de la suspensie , originale.

Fara sa-i fac reclama marcii,cred ca merita luat in calcul,cand enduristul se gandeste la achizitionare. :ok:

Datorita lucrurilor pozitive,am ramas fidel marcii,achizitionand un model mai nou din 2009 cu numai 200km(fiind un motor de prezentare intr-un salon),si din acest caz,cel vechi alaturandu-se rubricii ''Vanzari'' dupa 8 luni de convietuire.

post-2960-0-81713100-1318095168_thumb.jpg

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salve,am luat de 5.1i(nu am avut preferinte sa fie 450 sau 510post-2960-0-54276500-1319024062_thumb.jpg,in afar de cuplu sunt aproape identice),si sunt complet multumit de alegerea facuta,fiind amator motorul cu cuplul controlabil si manevrabil imi mai corecteaza cate ceva din greseli,si neajunsuri,m-am plictisit de ''polizorii''de 250 momentan:))

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos motor, sa il porti cu placere, pentru hobby e porbabil foarte placut. si mie 250 4T pt enduro imi pare potrivit doar daca ai 50 kile :D

si eu tocmai am luat un ktm300, sper sa ma inteleg bine cu el, insa in continuare imi place 525-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...