Vizitator Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) la rs consumul poa' sa ajunga si la 9%...?)))) Am avut rs 125 full delimitat si consumul sare bine peste 10... ce e drept avea carb de 34 si set 154 pollini. exact, eu am zis ca ajunge lejer la 9%, stiu de la un posesor de rs modificat cu carb tot de 34 si multe altele ....CBR 125 e slab :-J foarte slab nu e diferenta intre un scuter de 50 cc si ala... in comparatie cu NSR 125 asa e,foarte slab, NSR-u e de 2 ori mai tare ca CBR-u de 125. ===> NRS 125 e de doua ori mai tare decat un scuter de 49cc comparatiile astea nu au nici un rost, fiecare isi ia ce vrea si ce ii place Editat Noiembrie 23, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) in comparatie cu NSR 125 asa e,foarte slab, NSR-u e de 2 ori mai tare ca CBR-u de 125. Masina mea e mai tare ca a ta ... Ce vrei sa spui ca e mai tare .. argumenteaza .. lasa expresiile de plozi ...dar sunt de aceeasi parere cu tine. Noi luam in calcul consumul unei moto modificate .. Hai ca pana acum e bine .. sa va faceti toti critici ... Am avut Rs 125. Avea carburator de 34, esapament full Arrow ... si consuma exact cum am spus mai sus. "Se intretine greu" ... voi traiti inca in trecut ... sau prea multa indoctrinare strica? Eu in 2 ani .. am pus doar ulei. AAA ..se duce setul mai repede ... adica in 40 - 50.000 km ... daca tragi ca animalul e alta. Dar te duci la un service si ai rezolvat problema. Asa ca nu mai da-ti vina pe 2T ...Sunt in sec. 21 ... au evoluat si 2T .. si sa nu uitam ca 125 ul e motorul cucel mai bun randament din lume ... putere/capacitate. Fratica .. ia 2 t ... si nu o sa regreti. Cat ptr Donsoara cu Sachs ... DA!!! se observa .. si e mai bunala care a trecut prin toate clasele .. decat unu direct pe o racheta de R1.. etc. Istoria e de partea mea .. ca dovada.. si multe povestiri ale legendelor din Moto GP ... Din auzite ... e aiurea sa dai sfaturi ... ca aiauzit un punct de vedere al cuiva ... esti si tu de aceeasi parere ? Astia sunt oameni slabi ... manipulabili .. prosti .. scurt. Nu ai avut 2T taci naibii ... Din motive de genul asta s-au starnit multe razboaie... Intrebari ? Editat Noiembrie 23, 2011 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) fratica adevarul este ca nu avem alte intrebari dar avem trei dorinte: nu vrem razbeluri intre motoretisti! Editat Noiembrie 23, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Asa e ... ma scuzi Ice Queen .. daca ai crezut ptr o secunda ca vreau scandal ... DAR ... Nu mai aruncati cu vorbe rele si clisee in 2T ... Va roog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 nu stiu cum va ajuns voua consum de 9% LoL vezi de carburator poate ai umblat si pe-acolo...si eu i-am scos limitatorul din fabrica la NSR-ul meu si nici de cum nu consuma atat ci intre 4,5%-5,5% .Deja l-ati zapacit de cap pe saracu baiat vai uite baiatule (cel care a deschis conversatia) incerca-le pe ambele te plimbi putin cu ele si ca pasager si conducand tu,si apoi iti faci o parere si te hotarasti care crezi ca e mai potrivit pt. tine si care iti place ca te zapacesc de cap astia ) chiar nu sti pe care sa-i asculti asa e cel mai bine o shi mai bine te informezi de la un motor nou cum e , sau cand vrei sa-ti cumperi unul mergi cu un mecanic il intrebi si pe propietar si te informezi de moto respectiv ca deja cand is secound difera toate,la unul poate e uzata o parte si face nu stiu ce la altu altfel , la unu nu ii reglat carburatoru bine consuma mai mult,altu mai putin ,deci asta depinde de la moto la moto nu-s mai la fel,decat atunci cand sunt noi,daca unul a patit ceva nu insemna ca o sa patesti la fel, si etc sunt multe de discutat pe tema asta cred ca intelegi.. la unul poate i se duce repede o bujie la altu poate ii consuma mult ulei etc etc, depinde de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 nu stiu cum va ajuns voua consum de 9% LoL vezi de carburator poate ai umblat si pe-acolo...si eu i-am scos limitatorul din fabrica la NSR-ul meu si nici de cum nu consuma atat ci intre 4,5%-5,5% .Deja l-ati zapacit de cap pe saracu baiat vai uite baiatule (cel care a deschis conversatia) incerca-le pe ambele te plimbi putin cu ele si ca pasager si conducand tu,si apoi iti faci o parere si te hotarasti care crezi ca e mai potrivit pt. tine si care iti place ca te zapacesc de cap astia ) chiar nu sti pe care sa-i asculti asa e cel mai bine LOL vezi ca vorbeam de un RS modificat nu de un NSR de 15cp tipu are cont pe forum, poate vede discutia si iti explica el cum a ajuns la consum de 9% daca ar fi sa-mi iau maine un 125c NOU as lua KTM Duke sau un Husky un 125 cc tre' sa fie FUN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 ada teo cum ti-ai delimitat nsr din cdi?si schimba careva carburator de 34 cu unul de 28? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 intrebarea era "Honda NSR 125 sau CBR 125?" deci oricum tipul vrea Honda nu a zis nimic legat de aprilia rs si alte motoare.. si foarte bine ca vrea Honda ca rezistenta is mult mai bune decat Aprilia p.s nu ma intereseaza cum a ajuns la un consum de 9% mi se pare o prostie un motor de 125 sa-l modifici atat.. daca vrei mai tare ia-ti mai bine unul de 600-1000 nu obosi un biet motor de 125,ca oricum no sa-l tina mult praf e dupa putini km, si o toba sport daca ii pui la un motor mic de 125 2 timpi, deja uzura e mult mai mare, ce ti dat din fabrica iti garanteaza pe tot, dar ce modifici tu nu faci altceva decat sa obosesti motoru, daca era atat de buna chestia ce a facut-o el atunci se scotea un model asa dar cei din fabrica gandesc , si stiu mult mai bine, asa ca mai bine-l lasam pe baiat sa se decida nu sa-i facem capu calendar ca deja e off topic, asa ca eu nu ma mai bag pe-aci tay-tay. ada teo cum ti-ai delimitat nsr din cdi?si schimba careva carburator de 34 cu unul de 28? nu eu l-am delimitat l-am dus la un servis , si te costa cam mult sa scoti un limitator din fabrica..si nu prea merita,merge mai tare cu vreo 5-10 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) intrebarea era "Honda NSR 125 sau CBR 125?" deci oricum tipul vrea Honda nu a zis nimic legat de aprilia rs si alte motoare.. si foarte bine ca vrea Honda ca rezistenta is mult mai bune decat Aprilia p.s nu ma intereseaza cum a ajuns la un consum de 9% mi se pare o prostie un motor de 125 sa-l modifici atat.. daca vrei mai tare ia-ti mai bine unul de 600-1000 nu obosi un biet motor de 125,ca oricum no sa-l tina mult praf e dupa putini km, si o toba sport daca ii pui la un motor mic de 125 2 timpi, deja uzura e mult mai mare, ce ti dat din fabrica iti garanteaza pe tot, dar ce modifici tu nu faci altceva decat sa obosesti motoru, daca era atat de buna chestia ce a facut-o el atunci se scotea un model asa dar cei din fabrica gandesc , si stiu mult mai bine, asa ca mai bine-l lasam pe baiat sa se decida nu sa-i facem capu calendar ca deja e off topic, asa ca eu nu ma mai bag pe-aci tay-tay. nu eu l-am delimitat l-am dus la un servis , si te costa cam mult sa scoti un limitator din fabrica..si nu prea merita,merge mai tare cu vreo 5-10 km. are set Pollini, nu se strica nimic... zi-mi te rog din ce an e motorul tau si explica mai in detaliu cum e cu limitatorul ala, care e diferenta cu si fara eu stiu ca exista NSR-uri cu 27cp si NSR-uri cu 15cp , dau un exemplu mai jos, comparati cilindrul si cursa lui respectiv boreXstroke. Se poate vedea clar diferenta(undersquare sau oversquare), e diferit motorul. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nsr125r%2099.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nsr125rsp%2092.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nsr125f%2088.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nsr125r-r%2094.htm Repet, sunt fan 2T pt ca au multi cai putere raportat la cati CC au dar: daca ar fi sa aleg intre un 2T si un 4T , cel de 2T ar trebui sa aiba mai multi cai, adica sa fie in avantaj cu ceva ca sa ma faca sa il aleg, in cazul asta intr-o batalie intre doua motoare AMBELE de 15cp aleg lejer pe cel in 4T si asta e FIX PAREREA MEA (sper sa nu fi ofensat pe careva) Editat Noiembrie 28, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 mersi de informatie ice-queen.acuma sant sigur ca motoru meu e diferit de originalcand mi s-a ars garnitura de chiuloasa am facut niste masuratori si alezaju mi-e de 64 am calculat volumul la cilindru insa nu eram sigur ca am calculat corect.pana la urma e de 180 si deaia vreau sa o delimitez si vreau sa ii pun un carburator mai mare.e pacat sa stea ata herghelie inchisa. scuze de off topic. parerea mea e ca trebuie sa te decizice iti doresti 4t sau 2t.decizia e ata noi doar iti dam sfaturi si pareri.fa zece masuratori si taie odata bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.