DeChamp Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 prea mult crom, prea putin plastic raportul e "exagerat de mult(totul e cromat) - deloc" ficare cu ale lor Toate motocicletele sunt faine indiferent de stil s-au daca sunt "custom" s-au nu. Pe de alta parte este normal sa avem gusturi diferite. Ce vreau sa spun ca motocicleta de la inceputul topicului trebuie vazuta in contextul anilor in care acest stil a fost definit pe strada. Motocicleta in discutie nu are nici o treaba cu show-ul ,este pur functionala si este un exemplu banal al stilului californian din a doua parte a anilor 60 pana in anii 70 tarzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Ma scuzati ca intervin in dicutie, dar ca informatie generala pt cei care cred ca o motocicleta ca asta nu e functionala, in anii 60 chiar se circula fara frana pe fata, era chiar o moda sau o necesitate(incercau sa faca motocicletele cat mai usoare ca sa fuga mai repede). De fapt asa a aparut boberul si mai tarziu chopperul urmat de custom. Se demontau cat mai multe elemente de pe motociclete dar fara sa taie si a aparut boberul. Au incepu sa taie (choped)si a aparut chopperul. Apoi au construit de la 0 sau aproape de la 0 si i-au zis custom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Renegade, de data asta iti dau numai jumate dreptate! sic! Vorbind de utilitate, nu trebuie sa ducem lucrurile prea departe. Suntem bikeri doar, nu fetele de la Capalna. Si chiar din puctul asta de vedere - utiliate, nu ai motor numai pentru ture de 400 de km pe zi, ci 99 la suta din timp il folosesti prin oras, unde splitting lanes pe motorway e imposibil cu un bagger, unde strecuratul la semafor e la fel... Si pana la urma chiar nu conteaza, pentru ca daca ai asa un motor, mai ai cel putin unul pe langa, pe care-l folosesti ca workhorse ... Cunosc barbati care la aproape 80 calaresc acelasi FXR de 20 de ani, cumparat de nou, si fac asta cel putin saptamanal, lasand la o parte turele lungi intre bikers parties si care se uita lung la barbatii care opresc la stop calare pe Goldwing , textuind de pe rezervorul unde e atasat Iphone-ul si cu "born to be wilde" in boxele de langa aierul conditionat. Oameni care de 60 de ani calaresc motoare, pe ploaie si pe vant, cu patch sau fara, care au inceput de copiii pe un BSA mai batran decat parintii lor si care se uita dezaprobator la ABS-uri si GPS-uri, la suspensiile pe aier si chiar la parbrizele inalte. Nu ma intelege gresit, chiar pe motorul meu l-am transformat mai mult inspre mexican bagger (customurile puse de tine) decat slim frisco (customul pus de Bullet) dar nu inseamna ca imi inchid obloanele la restul, sau il consider pe unul mai "util" decat celalalt. Oricum pros si contras o sa fie la fel de multe , din toate punctele de vedere... si asta-i fain la motoare. Pt ca daca ar exista unul perfect, toti l-am avea...ce plict maxim ar fi! Si sa zic un secret celor care nu agreaza cromul: cromul este cel mai usor de intretinut ca suprafata!!! Tot ce e vopsit e un fucking bitch to wax and polish, iar ce e negru mat , ingrozitor de intretinut daca nu vrei rat, aluminiul oxideaza ca pixu' de repede si arata jegos... Cromul il stergi, dai cu silicon sau Autosol si la revedere!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) @shobolanul: stai dom'le linistit ca eu doar mi-am spus parerea si nu am atacat nimic. Eu prefer bagger-ele fiindca eu merg la drum cu motorul nu sa ma fatai prin oras sa ma vada gagicile ci ma plimb si atunci mai pun o haine, o mancarica, o berica fara alcool, un sandwich, si asa mai departe. Nu e suparare, Doamne fereste! Dar filtrul meu personal nu se limiteaza la frumos. Am trecut mai departe putin. Stiu ca in perioada Easyrider motoarele erau simplificate la maxim. Si acum cateodata regret ca s-au complicat dar asta e progresul. Iar la nivelul anilor 65-70 acele motoare erau destul de evoluate. Chiar si fara frana fata sau cu jockey shifter. Si ca sa vezi ca si mie imi plac chopperele clasice uite poza asta care este graitoare: Si mie mi-ar placea sa am o jucarie dintr-alea doar ca spatele meu striga mereu: bai nu mai ai 25 de ani! Si atunci ma ajustez si eu nevoilor. Editat Ianuarie 28, 2012 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 shobo...da ce repede te mai aprinzi barbate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Hahahah... da? Chiar? Io chiar ma miram de vice versa! Hahahahahah... Da' Renegate pierde esentialul! In fine, fiecare cu a lui! am inaugurat 50 000 de km facuti de mine cu motorasu' asta. Am baut aseara pe tema asta. Vara, iarna, furtuna sau timp frumos, in oras sau intre orase, a fost mijlocul meu de transport constant. Fucking love it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 la mai mare !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Februarie 2, 2012 Autor Share Postat Februarie 2, 2012 Hahahah... da? Chiar? Io chiar ma miram de vice versa! Hahahahahah... Da' Renegate pierde esentialul! In fine, fiecare cu a lui! am inaugurat 50 000 de km facuti de mine cu motorasu' asta. Am baut aseara pe tema asta. Vara, iarna, furtuna sau timp frumos, in oras sau intre orase, a fost mijlocul meu de transport constant. Fucking love it! sincere felicitari !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Are nu are relevanta dar va urez vizionare placuta - Scuze de off topic (daca e) Editat Februarie 2, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.