Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


raduprint01

Super Membru
  • Content Count

    1,668
  • Joined

  • Last visited

About raduprint01

  • Rank
    old school

Contact Methods

  • Yahoo
    raduprint01

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    1977 gs500e, 1954 terrot, rt125, es250
  • Club
    Retromobil

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GSX 1400, Transalp, Kawasaki Vn800a, Suzuki GSX-R 600 K2
  1. nu prea e gluma, daca se inregistreaza ori o rezolva ori ramane la nerezolvate, lucru care nu prea le face cinste; cred ca asta e si motivul pentru care "cunostinta" i-a spus ca nu au ce sa faca...
  2. Zidu'-le, partea cu urata sau frumoasa nu cred ca isi are rostul intr-o discutie de pret, din principiu cat despre cea din anuntul curent, la cum se vede din poze si daca are actele ok, si mie mi se pare un pret decent de unde sa incepi o negociere, tinand cont ca in stare originala nu mai apar chiar pe toate gardurile...
  3. Domnilor, jos palaria Munca asidua a lui Adi pe discurile mele de frana se simte cu varf si indesat: nu mai trepideaza deloc si este mult mai precisa franarea. Alta viata, dom'le, alta viata, multumesc
  4. eu am cumparat in decembrie un gsx1400 din 2003 cu 18.000 km si sincer, il luam si la 100.000 daca arata la fel , tre sa fii mare bulangiu sa strici motoarele asea
  5. merci, da e gata garajul, astept bransamentul electric acum, doacamdata sunt pe cablu din casa
  6. pasionat de vechituri, doar pentru restaurari, nu se va lucra pe masini noi. preferabil nordul bucurestiului si neaparat cu masina personala, atelierul este in Balotesti dar decontez combustibilul. 0745035184 Radu Oltean
  7. Cadrul ma interesează pe mine daca are sistemul de actionare al frânei spate ok (nesudat si in stare buna).
  8. si asta e o chestiune discutabila, depinde unde tragi linia conform a ceea ce spui tu, daca politistul nu iesea cu masina, si doar el cu bagheta magica si i-o flutura alauia in fata, omu zicea pentru a mia oara "ce te fac iar gabore" si dadea un wheelie care se termina tragic, era tot culpa, nu? si atunci, unde trag politistii linia daca e ok sa intervina sau nu? e la fel cu discutile de prin state, e sau nu e justificat sa traga cu pistolul in suspect daca ala duce mana la spate sa scoata ceva, sau are un pistol cu bile sau mai stiu eu ce. Stiu ca am exagerat putin cu exemplele, dar ideea ramane: a murit din caua ca a iesit politistul cu masina sau din cauza ca mergea prea tare si nu avea experienta? va amintiti de filmarea aia cu duba care intra tare intr-o curba si vede masina cu radar, franeaza, derapeaza, se rastoara si moare? (si masina moare, dar ma refer evident la sofer) p.s. din nou, nu cred ca voia sa-l opreasca cu masina, voia sa-l determine sa opreasca.
  9. on topic: din ce pot eu sa imi dau seama din filmare si discutiile voastre: 1. motociclistul venea cu viteza mare, a apucat sa incetineasca pana pe la 110 sau cat o fi, din reflexul de a lasa din gaz si probabil speranta de a ocoli prin stanga 2. datorita afirmatiei de mai sus, cred cu tarie ca in momentul in care politistul a auzit motorul in departare si a decis sa iasa cu masina in strada inca nu avea cum sa-l vada pe motociclist, sau daca il vedea era suficient de departe incat sa nu-i poata anticipa viteza si sa-i dea posibilitatea fara echivoc de a opri in siguranta, deci nu a premeditat sub nici o forma sa se transforme in zid pe mijlocul drumului. 3. a fost un deznodamant nefericit la o intamplare banala. Cat despre faptul ca era un singur politist, un singur motor, deja ma duce cu gandul la desenele animate cu strutul ala cu beep-beep, care reusea de fiecare data sa fenteze incercarile de a-l opri. De data asta n-a reusit. Si ar trebui sa fie invatatura de minte pentru toti vitejii care merg ca rachetele in locuri in care nu pot opri in siguranta in caz de obstacol, cu sau fara permis.
  10. ala e surub (pilot screw) de reglaj amestec la relanti, presupun ca s-a rupt varful? daca da, ai grija sa-l scoti din canal inainte sa pui surubul nou. de comandat eu mi-am comandat kit complet de reparatie de pe ebay...
  11. salut ai cumva axul de la frana spate (si bratul din partea stanga care intra pe caneluri)? de asemenea, in intereseaza un far complet (inclusiv gatul de lup). merci
  12. Multumesc frumos. Am gasit astfel: 1. MZ RT 125 are cauciuc fata 2.75 x 19 si cauciuc spate 3 x 19 2. MZ ES 250 are cauciuc fata 3.25 x 16 si cauciuc spate 3.5 x 16 Informatie care cred eu ca va fi mult mai accesibila pentru oricine o va cauta.
  13. nu mai zi, m-ai pus la punct n-au inca carte, nici talon (in care nu se mai trece dimensiunea cauciucurilor), au ambele motociclete talon vechi cat despre "cum de nu m-am nu m-am gandit", eram putin ironic, dar poate prea fin nu le stiu nici pe de rost, sunt primele MZ-uri la care lucrez si tocmai ce m-am gandit ca ar fi cazul sa le cumpar si cauciucuri, de aici si intrebarea mea si repet, hai sa avem forum, cu informatii, sfaturi si ajutor de la pasionati, ca sa-i trimitem la plimbare pe google puteam sa intreb de cauciucuri si in alte sectuni, am decis sa deschid topicul tocmai pentru a ramane informatiile, a fi usor de cautat/gasit si de altii care poate vor avea nevoie de ele si nu se vor gandi la atotstiutorul google oricum, in concluzie inteleg ca stii si poti sa ma pui la punct si sa ma trimiti la plimbare, dar nu vrei sau nu poti sa-mi spui dimensiunile cauciucurilor, sau de unde pot sa le cumpar. Oare n-or fi trecute in cartea service de pe calculator?
  14. da, merci de raspunsuri, oare cum de nu m-am gandit si eu la treaba asta? bine ca avem sectiune de MZ pe forum, dar daca incercam sa o populam cu informatii sariti in sus pentru informarea domniilor voastre, fac cam 40 km de la birou pana la garaj acum, si poate putin sub 2 ore, da lenea-i mare intr-adevar
×
×
  • Create New...