fesu' Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 vrabia maltratata, stim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B I Z Postat Martie 20, 2012 Autor Share Postat Martie 20, 2012 bun ... deci cu intinzatorul am vazut care e treaba in link-ul de mai sus ... eventual sa strang mai bine piulita surubului sau sa schimb saiba aceea. am cumparat azi garnitura de la capacul de la ambreiaj, semeringul de la tija tragatoare, uleiul si filtrul de ulei si in prima zi cand am timp ma apuc sa mi le schimb singur cu ajutorul manualului. o sa fac poze si o sa le postez si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Nu e deloc improvizat, e un upgrade. E de o mie de ori mai bun decat cel hidraulic care nu are sistem de blocare, iata si cum se modifica un astfel de intinzator: /index.php?/topic/389534-bataie-motor-la-cbr-600-f2/page__view__findpost__p__2048507 Intinzator hidraulic nu exista! Asta e una la mana, a doua e ca intinzatorul AUTOMAT are un mecanism de blocare tip "click" ce nu-i permite sa sara inapoi (adica sa slabeasca presiunea de pe lant). Upgrade-ul il face firma producatoare de motoare, tu in garaj faci improvizatii!(A treia la mana!). A patra la mana este ca improvizatia ta e buna pentru tine, sau pentru cineva care viziteaza des un mecanic pentru ca la un moment dat trebui "data o tura" la surubu ala ca sa pui mai multa presiune pe lant. Daca nu dai tura respectiva la timp, dai de dracu!(A se citi "phute" motoru). Imi pare rau ti-am "lezat" improvizatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B I Z Postat Martie 20, 2012 Autor Share Postat Martie 20, 2012 @alex_en - nu vad de ce nu esti de acord cu improvizatiile. Unele sunt foarte bine venite. Poate unii nu au bani pentru a schimba intinzatorul in momentul in care se strica, iar asta este o solutie mai mult decat ok pentru un sezon ... nu a spus nimeni ca o sa stea acolo pe viata. Intinzator hidraulic: din moment ce il bagi in ulei curat si il amorsezi ... nu e hidraulic??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) @alex_en - nu vad de ce nu esti de acord cu improvizatiile. Unele sunt foarte bine venite. Poate unii nu au bani pentru a schimba intinzatorul in momentul in care se strica, iar asta este o solutie mai mult decat ok pentru un sezon ... nu a spus nimeni ca o sa stea acolo pe viata. Intinzator hidraulic: din moment ce il bagi in ulei curat si il amorsezi ... nu e hidraulic??? Tipul intinzatorului poate fi de doua feluri: - manual - aka care se regleaza din exterior, de catre un mecanic; - automat - aka care nu are nevoie de niciun fel de reglaje; Intinzatorul ala este AUTOMAT, adica NU ARE NEVOIE DE REGLAJE!!!! Intinzatorul hidraulic este intinzatorul care foloseste presiune hidraulica pentru a realiza compresia (forta de comprimare adica ). Mai aveti vreun dubiu ca am doua facultati? Editat Martie 20, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B I Z Postat Martie 20, 2012 Autor Share Postat Martie 20, 2012 nu am niciun dubiu ca ai doua facultati ... nu stiu cata importanta mai are in zilele noastre cand facultatile se fac asa cum se fac! explica-mi atunci ... in manual scrie ca trebuie incarcat cu ulei, amorsat, cum se face reglajul lantului daca nu hidraulic ? crezi ca este vreun chinez mic in intinzator care scoate capul din cand in cand sa se uite la lant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) nu am niciun dubiu ca ai doua facultati ... nu stiu cata importanta mai are in zilele noastre cand facultatile se fac asa cum se fac! explica-mi atunci ... in manual scrie ca trebuie incarcat cu ulei, amorsat, cum se face reglajul lantului daca nu hidraulic ? crezi ca este vreun chinez mic in intinzator care scoate capul din cand in cand sa se uite la lant ? Reglajul se face AUTOMAT!!!!! Adica in momentul in care lantul de distributie se largeste, presiunea de ulei exercitata in intinzator asupra lantzului de distributie determina intinderea acestuia. Hai sa o luam altfel: -cutia de viteze de la masina se numeste AUTOMATA sau hidraulica? Adica modul de schimbare al vitezelor este automat sau hidraulic? - un echipament hidraulic de genul unui elevator, poate sa-ti ridice tie motocicleta daca nu apesi tu pe buton/pedala (deci MANUAL)? Sesizezi unde bat io sau vobesc degeaba? Editat Martie 20, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) Intinzator hidraulic nu exista! Prima greseala. Asta e una la mana, a doua e ca intinzatorul AUTOMAT are un mecanism de blocare tip "click" ce nu-i permite sa sara inapoi (adica sa slabeasca presiunea de pe lant). A doua greseala. Intinzatorul de CBR (si nu numai) nu are sistem de blocare tip "click" care ar fi inlaturat aceste probleme care apar odata cu unele uzuri ale distributiei. De exemplu Daciile care aveau intinzator hidraulic aveau si sistem de blocare, Mercedes nu avea. Upgrade-ul il face firma producatoare de motoare, tu in garaj faci improvizatii!(A treia la mana!). Sunt de acord cu tine ca este improvizatie dar din cu totul alt motiv si anume faptul ca nu intinzatorul este de fapt problema ci uzurile care apar in distributie. Un intinzator de CBR care este considerat uzat functioneaza de fapt foarte bine cu un kit de distributie nou (lant + patine). Pe de alta parte nu sunt de acord cu tine ca este o improvizatie ptr ca dpdv tehnic este realizat corect. A patra la mana este ca improvizatia ta e buna pentru tine, sau pentru cineva care viziteaza des un mecanic pentru ca la un moment dat trebui "data o tura" la surubu ala ca sa pui mai multa presiune pe lant. Daca nu dai tura respectiva la timp, dai de dracu!(A se citi "phute" motoru).Imi pare rau ti-am "lezat" improvizatia! A treia greseala. Surubul nu trebuie sa puna nici o presiune pe lant ci doar sa impiedice revenirea patinei. Daca pui presiune cu surubul pe lantul de distributie fwti motorul la prima pornire. Intinderea lantului se face tot hidraulic, prin presiune de ulei. Un astfel de reglaj se face o data la 30.000 de km si nu e nimic iesit din comun. Mai aveti vreun dubiu ca am doua facultati? In Romania diploma nu este garantia competentei. Nou ofens! Editat Martie 20, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B I Z Postat Martie 20, 2012 Autor Share Postat Martie 20, 2012 Gica contra nu as vrea sa intru in polemici cu tine p ca nu vad rostul. NU stiu daca m-as putea ridica la nvelul celor 2 facultati ale tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Prima greseala. A doua greseala. Intinzatorul de CBR (si nu numai) nu are sistem de blocare tip "click" care ar fi inlaturat aceste probleme care apar odata cu unele uzuri ale distributiei. De exemplu Daciile care aveau intinzator hidraulic aveau si sistem de blocare, Mercedes nu avea. Sunt de acord cu tine ca este improvizatie dar din cu totul alt motiv si anume faptul ca nu intinzatorul este de fapt problema ci uzurile care apar in distributie. Un intinzator de CBR care este considerat uzat functioneaza de fapt foarte bine cu un kit de distributie nou (lant + patine). Pe de alta parte nu sunt de acord cu tine ca este o improvizatie ptr ca dpdv tehnic este realizat corect. A treia greseala. Surubul nu trebuie sa puna nici o presiune pe lant ci doar sa impiedice revenirea patinei. Daca pui presiune cu surubul pe lantul de distributie fwti motorul la prima pornire. Intinderea lantului se face tot hidraulic, prin presiune de ulei. Un astfel de reglaj se face o data la 30.000 de km si nu e nimic iesit din comun. In Romania diploma nu este garantia competentei. Nou ofens! Prima greseala ? Hm...argumenteaza ! Intinzatorul este automat, cum am zis...partea hidraulica a lui este altceva si nu tine de tipul lui ci de modul de functionare! A doua greseala? Pai chiar tu ziceai ca intinzatorul are montata in interiorul lui o supapa, care din cate imi dau seama are tocmai rolul "click-ului" adica nu lasa sa scape presiunea din pistonas! A treia greseala?Pai surubul ala acolo, impreuna cu bucsa care ai bagat-o tu nu face altceva decat sa scada presiune de ulei care ajunge in pistonas, deoarece va intra mai greu si mai tarziu in pistonas plus ca suprafata pe care apasa este redusa (din cauza surubului si a bucsei)! Deci greselile sunt ale tale! Mai mult de atat, cum bine ai recunoscut intr-un topic asemanator, aceasta "improvizatie" nu rezolva problemele! Tot trebuie schimbat lantul de distributie si patinele + intinzatorul! Lumea va face porcaria asta cand deja o sa aiba distributia uzata! Adica o s-o mai "duca" pana cand inevitabil ceva se va produce: phuterea motorului sau schimbul pieselor! Deci tu nu faci altceva decat sa oferi o solutie de compromis, o improvizatie care nu este verificata din punct de vedere functional, de catre un laborator de incercari/teste! Daca era motorul un enduro mic sau mai stiu eu ce motor mic, da, ziceam ca treaca de la mine! Dar sa dai astfel de sfaturi la cineva care are un motor care prinde 200 la ora este cel putin deplasat si periculos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B I Z Postat Martie 20, 2012 Autor Share Postat Martie 20, 2012 Bai frate ... din moment ce tu vb de presiune in intinzatorul pe care tu il numesti automat, presine care este facuta de uleiul din intinzator ... cum mama dracu acel intinzator nu este hidraulic? Presiunea aia e facuta de micul chinez ascuns in intinzator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) Prima greseala ? Hm...argumenteaza ! Intinzatorul este automat, cum am zis...partea hidraulica a lui este altceva si nu tine de tipul lui ci de modul de functionare! Hai nu o mai suci, ca automate sunt toate intinzatoarele. Asta nu inseamna ca este gresit sa le clasifici in mecanice si hidraulice. A doua greseala? Pai chiar tu ziceai ca intinzatorul are montata in interiorul lui o supapa, care din cate imi dau seama are tocmai rolul "click-ului" adica nu lasa sa scape presiunea din pistonas! Foarte bun “click-ul” pe baza de supapa, problema e ca se descarca in cateva ore. A treia greseala?Pai surubul ala acolo, impreuna cu bucsa care ai bagat-o tu nu face altceva decat sa scada presiune de ulei care ajunge in pistonas, deoarece va intra mai greu si mai tarziu in pistonas plus ca suprafata pe care apasa este redusa (din cauza surubului si a bucsei)! Aici te inseli amarnic, in primul rand ca a ramas destul spatiu si pentru presiunea de ulei iar uleiul ajunge la fel de repede ca si in cazul unui intinzator nemodificat. Deci greselile sunt ale tale! Sunt in continuare greselile tale, chiar realitatea te contrazice. Dupa cum vezi sunt destui care au modificat intinzatoarele. In afara de cel modificat de mine mai stiu destui care au modificat intinzatoarele si nu au avut probleme. Mai mult de atat, cum bine ai recunoscut intr-un topic asemanator, aceasta "improvizatie" nu rezolva problemele! Tot trebuie schimbat lantul de distributie si patinele + intinzatorul! Nu am recunoscut, ci am precizat. Lumea va face porcaria asta cand deja o sa aiba distributia uzata! Adica o s-o mai "duca" pana cand inevitabil ceva se va produce: phuterea motorului sau schimbul pieselor! Deci tu nu faci altceva decat sa oferi o solutie de compromis, o improvizatie care nu este verificata din punct de vedere functional, de catre un laborator de incercari/teste! Solutia a fost deja testata, de cei care au facut aceste modificari, iata ca nu au crapat. In afara de asta cu un intinzator mecanic de CBR F3 se merge cu aceleasi uzuri fara probleme, dar e facut de Honda dom’le… Daca era motorul un enduro mic sau mai stiu eu ce motor mic, da, ziceam ca treaca de la mine! Dar sa dai astfel de sfaturi la cineva care are un motor care prinde 200 la ora este cel putin deplasat si periculos!!! Deci aia de la Honda sunt niste criminali pt ca pe CBR F3 au pus intinzator mecanic care iti permite sa rulezi cu uzuri mai mari decat in cazul intinzatorului hidraulic. Niste nemernici! Editat Martie 20, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Bai frate ... din moment ce tu vb de presiune in intinzatorul pe care tu il numesti automat, presine care este facuta de uleiul din intinzator ... cum mama dracu acel intinzator nu este hidraulic? Presiunea aia e facuta de micul chinez ascuns in intinzator? Nu te mai chinui, nu ai cum sa intelegi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B I Z Postat Martie 21, 2012 Autor Share Postat Martie 21, 2012 (editat) 20.03.2012 Ai mare dreptate. Nu am cum sa te inteleg. Neinteles cred ca esti de profesie Cineva sa stearga comentariile care nu sunt la subiect, sau sa stearga topicul pt ca eu am inteles care sunt problemele mele si care este rezolvarea. Multumesc! 21.03.2012 gata ... acum chiar se poate inchide topicul. mi-am schimbat semeringul, garnitura, uleiul si filtrul de ulei singur intr-o parcare. la intinzatorul lantului de la distributie nu am umblat dar am curatat toata zona cu un spray de curatat. nu am facut mizerie, au curs cateva picaturi de ulei dar le-am acoperit cu nisip treaba buna ... a iesit bine, am avut manualul in fata. costuri : 20 lei semeringul si 25 garnitura ... sau invers, 160 lei uleiul motul 5100 si filtrul de ulei , ~1,5 lei holzsuruburi si 6 lei cafeaua cu ocazia asta mi-am verificat "ochiometric" furtune, conducte si alte minunatii, nivel lichide, curatat + uns lant. am facut totul in aprox. 2 ore ... acum nu inteleg de ce un service cere pentru treaba asta 120 de lei (fara curatat si uns lant) ? mare satisfactie am avut cand am terminat ... Editat Martie 21, 2012 de B I Z Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 am facut totul in aprox. 2 ore ... acum nu inteleg de ce un service cere pentru treaba asta 120 de lei (fara curatat si uns lant) ? Un pret corect, munca se plateste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 21.03.2012 gata ... acum chiar se poate inchide topicul. mi-am schimbat semeringul, garnitura, uleiul si filtrul de ulei singur intr-o parcare. la intinzatorul lantului de la distributie nu am umblat dar am curatat toata zona cu un spray de curatat. nu am facut mizerie, au curs cateva picaturi de ulei dar le-am acoperit cu nisip treaba buna ... a iesit bine, am avut manualul in fata. costuri : 20 lei semeringul si 25 garnitura ... sau invers, 160 lei uleiul motul 5100 si filtrul de ulei , ~1,5 lei holzsuruburi si 6 lei cafeaua cu ocazia asta mi-am verificat "ochiometric" furtune, conducte si alte minunatii, nivel lichide, curatat + uns lant. am facut totul in aprox. 2 ore ... acum nu inteleg de ce un service cere pentru treaba asta 120 de lei (fara curatat si uns lant) ? mare satisfactie am avut cand am terminat ... Pai : - schimbul de ulei+ filtru : 30 ron - curatat+ uns lant : 30 ron - manopera o ora pentru simering: 50 ron - consumabile diverse: 10 ron total: 120 ron Timpul de lucru efectiv : 3 ore Daca nici acum nu intelegi de ce, inseamna ca am avut dreptate ca nu poti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B I Z Postat Martie 21, 2012 Autor Share Postat Martie 21, 2012 sa dea cine vrea sau nu si le poate schimba singur sau nu vrea sa se murdareasca pe maini ... eu sunt foarte bucuros cand pot face ceva singur! @alex_en - deja exagerezi, esti prea bagacios si enervant! este ultimul comentariu postat aici! numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.