Bica Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 mi-am pus leduri in bord la motocicleta...pesntru asta a trebuit sa curatz cadranele pe interior la vitezometru,turometru si indicatorul de temperatura deoarece aveau ceva strat de vopsea si nu trecea lumina prin ele...anyway...pentru asta a trebuit sa scot la fiecare ceas acul indicator..insa la indicatorul de temperatura a iesit putin mai greu si cand a iesit a iesit cu tot cu axul care intra in bobina...acel ax subtire nu are nimic pe el,dunga semn linie nimic nimic...si intra relativ usor la loc...insa nu-mi mai indica bine temperatura...dezvolt...dupa ce am pus acul indicator la loc cand am pus contactul acul s-a ridicat la 80 de grade Celsius desii motorul era rece...dar nu mai cobora de acolo...am scos iarasi acul si l-am repozitionat...nu mai urca cand puneam contactul insa azi cand am fost cu motorul a urcat pana pe la 60 de grade si acolo a ramas desii motorul sa fii avut vreo 90 de grade...iau contactul jos si e tot acolo...acuma intrebarea este..l-am stricat cumva?banuiesc ca trebuia sa aiba ceva arc pe acel ax care tragea acul jos?...exista vreo sansa sa-l fac..?..sau ce nu am facut bine...cand l-am montat/demontat...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 mecanismul ala e destul de delicat si odata "zapacit" nu prea-l mai rezolvi. btqw, lumina de la leduri nu e suficient de vizibila pt. ca ai pus unele de 2 parale. puneai niste Nichia de intensitate mare si n-aveai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 31, 2012 Autor Share Postat Mai 31, 2012 mecanismul ala e destul de delicat si odata "zapacit" nu prea-l mai rezolvi. btqw, lumina de la leduri nu e suficient de vizibila pt. ca ai pus unele de 2 parale. puneai niste Nichia de intensitate mare si n-aveai probleme. pai puteam sa bun H4 ca tot una era din moment ce am pus cadranul catre lumina si nu se vedea prin el...principiul de functionare de fabrica e tampit...pe margine are o banda alba care trebuie sa reflecte lumina pe cadrane...arata a vechi...si am curatzat cadranele pe dos si se vede bine acuma...doar ca e problema asta cu ceasu de temp...ce vreau sa aflu mai mult este daca ceasul respectiv are un arc sau ceva care il face sa revina pe zero cand opresc contactul..pt ca acuma chiar daca opresc contactul e tzeapan...o fii iesit din acel arc axul...?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) evident ca are un arc, cum ar putea sa revina cind cheia e pe OFF? e un arc spiral din alama, ca la balansul de la ceasurile mecanice. m-as mira sa rezolvi problema da' poti sa incerci. PS: la unele indicatoare mecanismul e chiar mai complex, au un resolver mai de fitze. Editat Mai 31, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 31, 2012 Autor Share Postat Mai 31, 2012 (editat) evident ca are un arc, cum ar putea sa revina cind cheia e pe OFF? e un arc spiral din alama, ca la balansul de la ceasurile mecanice. m-as mira sa rezolvi problema da' poti sa incerci. PS: la unele indicatoare mecanismul e chiar mai complex, au un resolver mai de fitze. o sa incerc maine...ce sa fac..cand l-am tras afara a iesit cu totul....:OOO...asta e...o sa-l desfac maine totootot sa vad exact ce si cum... si nu fii asa sigur..poate fii si cu contragreutate... Editat Mai 31, 2012 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 nu e contragreutate deoarece contactul electric la bobina e facut tocmai prin acel arc. dar exista mai multe tipuri de sisteme si nimeni nu are cum sa ghiceasca ce ai tu acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 1, 2012 Autor Share Postat Iunie 1, 2012 nu exista nici un arc acolo...e magnetica treaba..azi l-am desfacut...(adika a trebuit sa despiralez tot bobinajul...jezzzz..a durat..)si acuma o sa arunc o privire acolo sa vad care-i beshina...principiul e simplue un rotor magnetic incapsulat care oriunde pui acul il trage la zero...si bobinele il ridica in functie de temperatura...peste capsula aia erau 6 bobine....in seara asta trebuie sa-l rebobinez la loc...))wish me luck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 pai daca tot ai demontat, macar fa o poza ca eventual sa vada cine o sa mai aiba probleme similare, ca de asta exista forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 2, 2012 Autor Share Postat Iunie 2, 2012 o sa pun maine o poza...ca acuma is mut in gura de somn...l-am pus tot peolalta...avea un rotor micutz magnetic care avea un corespondent mic pe margine..si era cufundat in ceva gel transparent care cred ca facea revenirea mai smooth..era imposibil sa mai pot pune la loc fara sa iau jos bobinajul...rotorul magnetic trebuie sa fie perfect in aer ca sa nu frece nici sus nici jos ca daca freaca nu mai exista revenire...mie cum imi iesise cu totul oricum il bagam freca ma sus ba jos...l-am rebobinat la loc si revine pe pozitie planton...urmeaza maine sa-l pun pe motor sa-i dau shpan sa vad cum merge...nu am facut poze in miez..am si uitat si eram si obosit ..numaram spire..etc...ideea este ca de obicei nu trebuie sa iasa acul cu tot cu ax din miez...asta pe viitor pt cine vrea sa le traga afara ideal e sa prinzi cu un patent sau cleste subtire axul intre cadran si mecanism si abia apoi sa tragi de ac...si atunci sigur nu iese cu totul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.