Jump to content

Lup69

Membru
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

About Lup69

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.youtube.com/channel/UCV0UCBJd5pOOmbQpO1xzdJg/videos?view_as=subscriber

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    RO
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    Yamaha, BMW
  • Numar Moto
    92-90
  • Club
    Sportiv

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    1.jawa-cz, 2-3.jawa ts, 4.suzuki gsx, 5.honda cbx 550f, 6.bmw 650f, 7.yamaha
  • Interests
    motoare, fluturasi, chei

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salutare, Nu ca nu ar fi interesant, dar de la ce a pornit topicul???Louis.de livreaza si casti cu transmisie pe lant nestandardizate?
  2. A mai incercat ultima data cu un "mindset", dar nu a fost deloc ok, cred ca mai bine se concentreaza pe "full-recovery of body", si la anul poate face instructie linistit cu cei din MotoGP, prea sunt dezorientati anul asta, sa-i lase asa cum au cazut, care pe unde au apucat...ba in clasament, ba pe circuite...
  3. Evo-One 2 sau Exo-Tech sunt sub buget, merita incercate?
  4. Salutare, Sustin sfatul de a returna casca pur si simplu ca nu corespunde cu descrierea de pe site... In alta ordine de idei, am observat, si nu numai eu, ca afara, mai ales in Germania, ai sansa sa cumperi un produs care a mai fost utilizat, adica ti se livreaza produsul din returul altuia, insa cu titlu de nou-noutz, dar la o analiza rapida cu urme mici de folosire…, si nu, nu neaparat pentru clientii din RO, chiar si intre fruntile Europei se mai produc mici frecusuri, doar daca cititi review-urile de la diferite produse va edificati usor...merge si mai usor cu google translate...
  5. Crezi? "And if that’s the case, realistically there’s only one person Yamaha should be considering – the only man in Motorland Aragon history to win on a Yamaha, five-time world champion Jorge Lorenzo."
  6. https://the-race.com/motogp/why-lorenzo-is-the-only-rossi-stand-in-yamaha-needs/ asa s-ar zice...cel putin de catre cei de acolo...
  7. De curiozitate, a vazut/remarcat cineva ritmul soricelului francez(Zarco) pe final?Am vazut reluarea cursei azi, tocmai sa vad cum a reusit sa intre in ultimul viraj in fata lui Oliveira desi un tur mai inainte era la o distanta considerabila de acesta...O fi mancat ceva ardei iute? Cum a reusit sa fie cel mai tare independent?Undeva dupa start, era pe 14 parca, desi se calificase pe 9, a "rabdat" ceva pana a prins "courage", apoi...
  8. Cu drag! Motoare frumoase...excelent! Bravo! Merita sa ii dai si ei ce are nevoie, sa respire cu masca corecta sa nu traga vreun covidel....de claxon m-am ocupat si eu zilele trecute, a fost ceva conex, am umblat pe dedesubturi si am revizuit si claxonul/claxoanele, o sa pun foto cand termin lucrarea, am adaugat passing lights...
  9. Felicitari! Atat pentru incapatanarea de a repara un motor vechi, cat mai ales pentru alegerea de a respecta indicatiile producatrului, cu mici ajustari, inerente din cauza trecerii timpului... Parerea mea este ca indicatiile sunt/erau valabile in cazul unei pedale de pornire cu arcul nou, asa dupa 60 de ani, este foarte probabil ca arcul sa isi mai fi pierdut din elasticitate... Inca o data felicitari, postarea aceasta mi-a adus aminte de prima motocicleta, cu an de fabricatie 1961, o Jawa-CZ de 175 cmc, cu cilindru "sport" cu doua evacuari, ehei, din cauza ei am ramas cu preco
  10. Normal, prin extensie, ar trebui sa avem si spatii de degajare, eventual sa scoatem indicatoarele de circulatie si copacii, stalpii de iluminat, si bineinteles, "sicanele pe roti", poate asa am putea forta comparatia intre accidentele de pe circuit si cele de pe soselele patriei. Asa incearca unii sa se dea cu mobre peticite, pe ulite din orase, sau pe bulevarde, ca pe circuit, intre doua semafoare sau prin intersectii, mai ceva decat pe circuite, sigur "circuitele" lor au ceva scurturi...le rezolva Darwin, sau Murphy...
  11. Asa cum se vede din filmare, suprafata de rulare alterneaza, ba asfalt nou turnat, ba vechi dar cu fire de nisip/pietris fin, denivelari destul de pronuntate intre asfaltul nou turnat pe un sens si cel vechi de pe celalalt sens. Cei mai multi inclina sa se bucure de asfaltul nou turnat, (sau proaspat de cateva zile) ca de o suprafata cu o superaderenta, insa se pot pacali destul de usor, intrucat este exact contrariul din cauza particulelor de ulei/hidrocarburi continute...Trecerile de pe un sens pe altul mai ales in zonele cu denivelare, sunt riscante, aproape ca trecerile pe linii de tramvai
  12. "Masina" mea are un V4, in total cu bagaje si pasager trece lejer de 550kg. In momentul depasirii de catre primul rider, rulam cu 85-90 km la ora. In rest, poate vede cineva motivul postarii/topicului, este dat in descriere...
  13. Postez un fragment dintr-o filmare din CO, joi 17 septembrie 2020, pe E79, inainte de Varfurile/Arad Doar ca sa invatam din experienta neplacuta a celui de-al doilea rider...cine este mai curios poate sa il caute si sa il intrebe de ce s-a intamplat asta... Eu ca spectator, as putea crede ca s-a lacomit la viteza dupa colegul sau, sau nu a apreciat corect spatiul necesar, in fine, eu ma bucur ca nu s-a intamplat nimic pana la urma, in schimb cred ca multi pot invata ceva din … clipul asta. Inca o data: nu pun clipul pentru cineva anume, doar pentru exemplificare situatie posibil
×
×
  • Create New...