ctuturuga Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Salut, De curand am un BMW K75 din 1986. As vrea sa stiu daca mai are cineva aces model. Din cate am observat sunt destul de rare. Mi-ar placea sa vorbesc cu alti posesori, poate mai imi dati niste ponturi . Nu am inca poze cu motoru dar voi posta o poza cu acelasi model si culoare de pe net: Numai bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Sa ai noroc de ea :)Salut, n-am 75 , am 100, care dupa cum stii e varianta in 4 cil si nu in 3, ( ceva mai multa putere, cuplu si consum ) in rest, diferentele sunt minime . Ca recomnadare, fa--ti cont pe forumul k100rt.aforumfree.com/forum , acolo o sa gasesti info si ajutor legat cam de orice problema ar avea caramida:D . Daca ai intrebari , ma poti contacta pe PM. Eu imi fac singur intretinerea, indiferent depre ce e vorba. Urca niste poze sa le vedem si noi . Asfalt uscat si sa auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Si eu sunt proprietar de "caramida",(k75),de cateva luni,multe nu stiu despre ea,dar eu zic ca-i destul de simpla,si ori-ce problema poate fi rezolvata usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Imi place mult motorul. Desi nu am moto inca sunt fan motoare BMW si sper cat de curand sa dau o tura cu un f650 . Felicitari pt achizitie si sa n-ai probleme cu el ... Vezi ca era un baiat pe forum cu un bmw k75 dar modelul de politie. Avea un model intreg si unul pt piese... Asta daca ai nevoie de ceva ... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Printre cele mai importante operatiuni de intretinere e gresarea anuala a articulatiilor cardanului si a canelurii de glisare. E un design mai prost si lipsa de mentenanta la capitolul asta duce la cheltuieli destul de mari daca ajungi sa ai de schimbat piese. Oricum, e de preferat sa schimbi toate uleiurile , filtrele si bujiile ca sa ai un fresh start cu noua achizitie. Nu e nimic complicat, poti face singur toate operatiunile daca ai cat de cat habar sa manuiesti cateva scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctuturuga Postat Iunie 1, 2012 Autor Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Sa ai noroc de ea :)Salut, n-am 75 , am 100, care dupa cum stii e varianta in 4 cil si nu in 3, ( ceva mai multa putere, cuplu si consum ) in rest, diferentele sunt minime . Ca recomnadare, fa--ti cont pe forumul k100rt.aforumfree.com/forum , acolo o sa gasesti info si ajutor legat cam de orice problema ar avea caramida:D . Daca ai intrebari , ma poti contacta pe PM. Eu imi fac singur intretinerea, indiferent depre ce e vorba. Urca niste poze sa le vedem si noi . Asfalt uscat si sa auzim de bine ! M-am uitat deja pe acel forum, cred ca va fi util, mersi. Deocamdata nu am poze. Sunt din Cluj dar lucrez in Bucuresti de aproape 2 ani. Caramida mea e la Cluj, tocmai i-am terminat revizia. Ma duc acolo in urmatoarele sapt si voi face si niste poze. In esenta arata la fel ca cea din poza din primul post dar cu mai multa pesonalitate (cicatrici de sudura pe ambele chiuloase, semnul de BMW cam ingalbenit pe rezervor si cateva alte urme de buna purtare ) . Asta ma duce la urmatoarea intrebare. Cum e cu piesele pentru caramizile astea zburatoare. Cele noi am vazut ca sunt foarte scumpe iar cele SH cam greu de gasit. Din ce am inteles, mai toti posesorii de K75/100 mai au cate un donator in garaj. Eu as mai avea una alta de inlocuit. De exemplu acum cateva zile am gasit anuntul la care facea referire cosmin tudor (mersi) http://www.motocicli...16#entry3140316. Mi-am luat o semnalizare si maneta de frana de pe motorul de dezmembrat. Poate va intereseaza si pe voi ceva de acolo. Dnepr&Sidecar[/url]']Si eu sunt proprietar de "caramida",(k75),de cateva luni,multe nu stiu despre ea,dar eu zic ca-i destul de simpla,si ori-ce problema poate fi rezolvata usor. Fain motorul. Mai nou ca al meu, cu seaua joasa. Sa-l stapanesti sanatos! Exista cumva vreun grup/asociatie/club de posesori de moto BMW in Romania? Sau in speta chiar de modele K? Va doresc zile mai insorite Editat Iunie 1, 2012 de ctuturuga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) Asta ma duce la urmatoarea intrebare. Cum e cu piesele pentru caramizile astea zburatoare. Cele noi am vazut ca sunt foarte scumpe iar cele SH cam greu de gasit. Din ce am inteles, mai toti posesorii de K75/100 mai au cate un donator in garaj. Eu as mai avea una alta de inlocuit. De exemplu acum cateva zile am gasit anuntul la care facea referire cosmin tudor (mersi) http://www.motocicli...16#entry3140316. Mi-am luat o semnalizare si maneta de frana de pe motorul de dezmembrat. Poate va intereseaza si pe voi ceva de acolo. Daca e vorba de piese relativ mici ca dimensiune si masa, e rentabil a le cumperi de pe ebay.co.uk, poti prinde preturi foarte bune iar transportul ieftin ( cam 5 lire ) pentru small packets care vin airmail si ajung in 5 zile. Trebuie doar a convingi vanzatorii sa trimita in afara angliei. In schimb, pe ebay.de gasesti orice, dar nemtii liciteaza ca turbatii si mai greu prinzi preturi mici. Transportul incepe de la 15 euro si dureaza minim 5 zile, max 2 saptamani . Tot pe germania mai poti folosi si varianta de expediere cu atlassib daca vanzatorul se intampla a locuiasca intr-un oras unde sa aiba sediu posta atlassib. Vezi la ei pe site. Preturile incep de la 10 euro ( sub 10 kg si apoi cate 1 euro pt fiecare kg peste 10 euro Coletele ajung cam in 3-4 zile. Cu ei mi-am adus un cadru moto si m-a costat doar 100 ron chiar daca era destul de voluminos. De la reprezentanta BMW nu prea merita sa cumperi . Oricum, daca te intereseaza preturi orientantative intra aici : www.realoem.com , bangi seria de cadru sau cauti modelul tau de moto si o sa vezi catalogul de piese . E varianta online a softului ETK ce il folosesc dealerii. Preturile sunt in $ dar poti ignora asta si sa le consideri in euro+ un 10-15% si ai pretul de la dealer de la noi in RO. multa bafta Editat Iunie 2, 2012 de aquachrono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctuturuga Postat Iunie 7, 2012 Autor Share Postat Iunie 7, 2012 Mersi Aquachrono! Foarte util, ma uitam si eu deja pe ebay,co,uk/de dar nu m-am gandit la faza cu atlassib si eram cam speriat de preturile la transport. M-am uitat si la piesele originale ... probabil sunt considerate deja de epoca de sunt asa scumpe. In sfarsit am ajuns si eu sa ies cu Albastru (K75-ul meu - am preluat numele de la proprietar cu certificatu de pedigree ). Am facut niste poze pe la Corpadea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Stie cineva cum se face gresarea cruci cardanice,ca eu nu am gasit cum pot ajunge cu vaselina in rulmenti cu ace? P.S. "ctuturuga",frumos motorul tau,sa-l stapanesti cu bine! Editat Iunie 8, 2012 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emi k75 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 va salut sunt si eu posesorul unui k75c si al unui k 75s si a unei ramasite de k75rt va salut din nou posesori de k75 pe scurt cam astea sunt k-urile pa care l-am avut in decurs de 6-7 ani de cand am parasit comunistele: primu a fost un k75 negru (rolphy)pe care l-am tinut cam 2ani si l-am vandut unui amic al doilea a fost RT-ul (zepelinu) care era full (parbriz electric, ABS, incalzire maini, radio... carte service cam 70000km) cu care din pacate am avut un accident nasol (un dobitac m-a lovit din spate eu avand 110 iar el din masuratorile politiei cam 160 in fine............) care este dezmembrat al treilea k75c (mosulica) tovarasu meu de drum al patrulea k75s (curcanu)pe care l-am luat deoarece din punct de vedere tehnic e aproape nou (motor facut, ambreiaj nou........) dar din pacate estetic lasa de dorit e o motocicleta care daca ai putina grija de ia chiar te duce pana la capatu pamantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 A schimbat cineva chitul de distributie,se zice ca se shimba la 60000 km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emi k75 Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 sal. al meu are cica 130.000 si nu se aude lantu de distributie.......... cum facem sa ne vedem....cei cu, caramizi zburatoare k75, k100, k1100 ???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0k Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 salut. ma bag si eu cu k1100rs si hai sa stabilim un loc de intalnire (de preferat in carciuma ) s-o poza eventual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi1952 Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Vă salut ,prieteni ! 1)Caut un parbriz pentru BMW K75RT 2)Un motor mic 125-250 cc cu cilindri in V (de preferat ceva Japoneză) tel 0723664017 Vind 1)Aprilia Scarabeo 150 cc cu motor rezerva si un rind de carenaje cu șa perfecta 4000 roni 2)BMW K 75 RT 14000 ron 3)Honda cbr 600 4)BMW C1 125cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.