Black_wolf Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 pina azi motoreta mea a fost echipata cu o finala gen "burlan" din carbon fara site. adica pret de vreo 3 anisori. azi am montat o finala STOCK si vreau sa stiu daca e necesar sa refac (la mecanicos) amestecul . mentionez ca filtru de aer este after "DNA" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 pina azi motoreta mea a fost echipata cu o finala gen "burlan" din carbon fara site. adica pret de vreo 3 anisori. azi am montat o finala STOCK si vreau sa stiu daca e necesar sa refac (la mecanicos) amestecul . mentionez ca filtru de aer este after "DNA" carburator: ar trebui dac asimti ca nu merge chiar ok injectie: nu prea ai ce-i face p.s. nu ti-a scazut relanti-ul? ca la mine a picat cu vreo 250 de ture cand am pus toba stock dupa MIVV i l-am marit doar pe ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 nu am verificat relanti ul dar deseara cand plec de la munca asta fac prima data. de "tras" vad ca trage !e modelul pe carburatie. UP date: parca coboara o idee mai incet din ture fata de echiparea cu evacuare libera! relantiul nu a suferit modificari. cred ca totusi trebuie refacuta sincronizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 si amestecul ceva "argumente" pro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 ceva "argumente" pro? sincronizarea nu are treaba cu schimbul tobei amestecul da, nu mai trece la fel de mult aer prin motor, deci va fi amestecul mai bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) pune acele de dozaj la jumate si regleaza aerul pt relanti cat scrie in manual, ca doar nu-i acordeon sa nu cante. Inainte de asta da-i "span" cu toba originala si verifica culoarea bujiilor fara ca motorul sa sta la relantiu prea mult inainte ... probabil afumate Editat Iunie 13, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Daca schimbi toba stok cu ,,burlan,, sau invers tre umblat la reglaje carburator . Gazele ies altfel pe teava . La toba sport gazele ies mai repede din motor deci o ardere mai rapida , la toba stok gazele se mai .poticnesc.prin site, motorul lucreaza mai greu la ardere mai pastreaza ceva in cilindrii pana ies cele de pe teava . Eu am avut toba sport si la decelerare imi dadea rateuri pe teava ,de ce? pt ca ieseau gazele prea repede am pus toba stok si nu mai am acel zgomot pe teava Sigur umbla la carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.