andre3ey Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Salut, am cumparat de curand un motor de la colegul @defcon (am luat mai multe nu numai motorul) dar din transport cred motorului i sa rupt "stutul" (daca e corect) in furtun si nu am idee unde intra furtunul. Precizez ca este motor piaggio si electronic cu pompa de amestec, si are pe gulerul de admisie unde inta carburatorul un capac, bolt de bronz cred.M-ar ajuta foarte mult o poza. _________ Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 (editat) Salut, am cumparat de curand un motor de la colegul @defcon (am luat mai multe nu numai motorul) dar din transport cred motorului i sa rupt "stutul" (daca e corect) in furtun si nu am idee unde intra furtunul. Precizez ca este motor piaggio si electronic cu pompa de amestec, si are pe gulerul de admisie unde inta carburatorul un capac, bolt de bronz cred.M-ar ajuta foarte mult o poza. _________ Multumesc ! Dupa cate imi aduc eu aminte , la furtunasul ala mic asa era inainte sa-l demontez , deci nu este rupt nimic de la transport . Pune o poza , sper ca nu s-a rupt partea care intra in motoras Editat Iunie 10, 2012 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andre3ey Postat Iunie 13, 2012 Autor Share Postat Iunie 13, 2012 Dupa cate imi aduc eu aminte , la furtunasul ala mic asa era inainte sa-l demontez , deci nu este rupt nimic de la transport . Pune o poza , sper ca nu s-a rupt partea care intra in motoras Nu am poze, maine cel mai devreme, furtunasul are rupt in el "stutul" acela unde intra el , dar intrebarea mare ar fi: Unde se afla restul ??? adica chestia aia de unde sa rupt ce sa rupt ... ) ca sa ma explic asa ... ___________________ Multumesc ! Am revenit cu poze ... Am aflat ce si cum deci am cam rezolvat, poate mai sunt de folos cuiva pozele. ____________ PS: am mai adaugat o poza cu simeringul de la pompa de ulei si este in starea in care se vede, care este tehnica de inlocuire a acestuia, iar in legatura cu "stutul" de unde s-ar putea cumpara ? Salut din nou, am revenit cu ceva vesti: 1. Am fost in vizita la SKF si am luat simering, insa nu am gasit cota din poza (15*28*5) si m-am decis sa aleg (15*28*7) deoarece am intrebat si am aflat ca n-ar avea nimic cei 2mm in plus grosime. Oare sa aiba ceva ? 2. Stutul din poze a fost reconditionat, insa inca nu l-am montat, astept weekend-ul sa vina. (voi revenii si cu poze ... ) ___________ Dilema mea ar fi ca nu stiu care este tehnica de inlocuire a semeringului ? (nu am mai inlocuit pana acum) ___________ Multumesc ! Cu stima, Andrey ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) semeringul il "mutilezi", oricum e gata...o surubelnita subtire si iasa usor. Tu ai rezervor de ulei pe motoreta ?.... daca nu, acea pompa si stutul sunt in plus. Vei lasa pompa si vei astupa gaura stutului. Cred ca nici cadrul nu are decupare pt. pompa. Editat Iunie 14, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andre3ey Postat Iunie 14, 2012 Autor Share Postat Iunie 14, 2012 Salut, rezervorul pentru ulei il fac eu acasa, un cub cu latura de 6cm pe care o sa-l prind sub sa, iar in ceea ce priveste cardrul toate ciao pe care le-am vazut eu au acea decupare in sasiu. Multumesc de sfaturi. in ceea ce priveste stutul acela l-am reconditionat, adica am dat o gaura in el si am mutat sistemul de prindere al furtunului pe verticala. O sa pun si poze daca e vreun interesat pe aici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.