the hunter Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Salut tuturor! de cateva zile mi-am luat un honda nsr 50 din 2001 si vreau sa il reconditionez  dar nu am nici cea mai mica idee cum sa il vopsesc sau ce desigin sa ai dau ...daca ma puteti ajuta cu niste poze ceva ...motoreta e cea de mai jos am sa pun o poza Editat Iunie 14, 2012 de the hunter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Salut tuturor! de cateva zile mi-am luat un honda nsr 50 din 2001 si vreau sa il reconditionez  dar nu am nici cea mai mica idee cum sa il vopsesc sau ce desigin sa ai dau ...daca ma puteti ajuta cu niste poze ceva ...motoreta e cea de mai jos am sa pun o poza Dar nu vad de ce l-ai vopsi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Dar nu vad de ce l-ai vopsi... Pare sa aiba nevoie de investitii la alte capitole. Pe mine unu ma amuza esapamentul pana la toba... si chiar si toba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Pare sa aiba nevoie de investitii la alte capitole. Pe mine unu ma amuza esapamentul pana la toba... si chiar si toba! small dick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Pare sa aiba nevoie de investitii la alte capitole. Pe mine unu ma amuza esapamentul pana la toba... si chiar si toba! asa e proiectat el, la 2t cam asa arata. toba la 2t fata de 4 are un rol foarte important! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Nu merita sa investesti banii in vopsirea NSR-ului. Vopseaua originala e sfanta. Daca tot ai bani mai bine asigura-te ca motorul ii functioneaza perfect, poate necesita segemntare, asigura-te ca nu ai vre-un rulment spart pe la jug sau pe la roti, ca furca iti este in stare buna si nu are nevoie de schimb de ulei si semeringuri si nu in ultimul rand ca ai anvelope in stare buna. Baietasii cu 50-uri o ard reising cu anvelopele originale, deci vechi si scoapte, si ii vezi pe toti cum pica. Mi se pare meserie tare sa reusesti sa pici cu un 50. Daca dupa toate astea iti mai raman bani, mai verifica si kit-ul de lant, sa fie in stare buna. Si daca iti mai raman bani si dupa verificarea asta, pune-i benzina buna si ulei de calitate. Si ce am uitat ...inainte de astea, verifica daca esti echipat cat mai corespunzator: o casca buna, manusi, o geaca, restu ... dupa cum vrei. Insa macar astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iunie 14, 2012 Autor Share Postat Iunie 14, 2012 Nu merita sa investesti banii in vopsirea NSR-ului. Vopseaua originala e sfanta. Daca tot ai bani mai bine asigura-te ca motorul ii functioneaza perfect, poate necesita segemntare, asigura-te ca nu ai vre-un rulment spart pe la jug sau pe la roti, ca furca iti este in stare buna si nu are nevoie de schimb de ulei si semeringuri si nu in ultimul rand ca ai anvelope in stare buna. Baietasii cu 50-uri o ard reising cu anvelopele originale, deci vechi si scoapte, si ii vezi pe toti cum pica. Mi se pare meserie tare sa reusesti sa pici cu un 50. Daca dupa toate astea iti mai raman bani, mai verifica si kit-ul de lant, sa fie in stare buna. Si daca iti mai raman bani si dupa verificarea asta, pune-i benzina buna si ulei de calitate. Si ce am uitat ...inainte de astea, verifica daca esti echipat cat mai corespunzator: o casca buna, manusi, o geaca, restu ... dupa cum vrei. Insa macar astea. ok ms mult de sfaturi am sa tin cont ! o sa il duc la un mecanic care se pricepe nu imi bag eu nasul si am sa il pun calumea la punct tehnic si dupa restu multumesc mult pt sfaturi! Pare sa aiba nevoie de investitii la alte capitole. Pe mine unu ma amuza esapamentul pana la toba... si chiar si toba! sincer nici mie nu prea imi place toba ...asi vrea sa ii pun ceva sa se auda un pic mai gros dar nu cred ca se poate...sau sa o modific pasta sa ai fac gura de evacuare mai mare...nici nu stiu un sfat ceva daca se poate pentru cei ce se pricep....ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Ca un 600 nu se aude .... doar pacane mai tare. Las-o asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iulie 27, 2012 Autor Share Postat Iulie 27, 2012 Ca un 600 nu se aude .... doar pacane mai tare. Las-o asa ... am vopsit motoreta arata mai fain acum.am sa pun si niste poze... ..astept niste stikere cu monster si intre timp ma gandeam sa modific codita sa o ridic mai mult si sa o subtiez ...gen R6...ceva ideei? un sfat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Uita-te la istoria Honda in MotoGp ... NU PUNE MONSTER ... chiar asa naiv si manipulat esti ..ca o oaie dupa turma ... Sa fiavut euHonda... ce "remix uri" de vopsele de circuit dadeam ... pfff. Ai asa ... Honda Movistar, Repsol, etc ... alege din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iulie 28, 2012 Autor Share Postat Iulie 28, 2012 Uita-te la istoria Honda in MotoGp ... NU PUNE MONSTER ... chiar asa naiv si manipulat esti ..ca o oaie dupa turma ... Sa fiavut euHonda... ce "remix uri" de vopsele de circuit dadeam ... pfff. Ai asa ... Honda Movistar, Repsol, etc ... alege din astea. am inteles...si pentru codita ceva sfaturi ? mersi mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Niste culori ... la stickere bine alese ... vor face impresia ca e mai subtire ... Dar ca sa o schimbi e cam batei de cap ... Ai sei, cadru codita, stopul, undetail ul ... toate firele reinstalate .... Dar nu e imposibil ... Si costa ... Sau pe cadrul existent sa gasesti o codita care sa se potriveasca ... apoi la imbinari ... alta munca de sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iulie 28, 2012 Autor Share Postat Iulie 28, 2012 Niste culori ... la stickere bine alese ... vor face impresia ca e mai subtire ... Dar ca sa o schimbi e cam batei de cap ... Ai sei, cadru codita, stopul, undetail ul ... toate firele reinstalate .... Dar nu e imposibil ... Si costa ... Sau pe cadrul existent sa gasesti o codita care sa se potriveasca ... apoi la imbinari ... alta munca de sincronizare. eu ma gandeam sa tai cadrul de unde vine imbinat acolo la rezervor si sa il ridic cu totul mai sus...si din coditza sa mai tai sa o subtiez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 (editat) Daca vrei sa o ridici ... poti indoi acele bare ale cadrului .. ca apoi sa tai din plastice... Dar e bateie de cap ... nu te complica ... nu merita. Peste ceva timp o sa vrei NSR 125 .... asa ca ... Editat Iulie 28, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.