Gogule Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) salut! am nevoie de un sfat. problema este urmatoarea: radiatorul se goleste cate putin cu fiecare incalzire a motorului in sensul ca-varsa cantitatea normala de antigel in vasul de expansiune la fiecare incalzire a motorului, dar nu reuseste sa o traga pe toata inapoi! orecum, deoarece nu am gasit alte zone pe unde ar putea sa dispara antigelul. inca ceva, cand desfac busonul radiatorului se simte o depresiune! am schimbat antigelul, aerisit de mullte ori, antigelul e curat, uleiul din motor la fel, nu scoate fum alb, totul e normal. ma gandeam ca busonul radiatorului face probleme! nu am verificat asta. alte idei? Editat Iunie 29, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 cam asa face si la mine. pun pana la maxim primavara, apoi se stabilizeaza la mijloc toata vara. initial m-am panicat,dar observ ca e ceva normal, deh,se incinge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 In buson e incorporata supapa care introduce/scoate lochid in radiator, asta ar fi suspectul principal pentru cazul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 29, 2012 Autor Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) cam asa face si la mine. pun pana la maxim primavara, apoi se stabilizeaza la mijloc toata vara. initial m-am panicat,dar observ ca e ceva normal, deh,se incinge... da, dar aici e vorba ca usor-usor cu fiecare incalzire-racire scoate antigelul din radiator si nu mai baga inapoi din radiator cat a fost scos- de aici rezulta ca dupa cateva vreme incepe sa se incinga rau ptr ca radiatorul se goleste... Editat Iunie 29, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Daca legatura intre vas si sistem de racire se face prin un furtun subtire intre vas si locul unde e dopul de radiator, verifica dopul, sa nu fie deteriorat, murdare, eu stiu ce, si mai verifica daca furtun intre vas si dop nu e obturat / plina de mizierie, sau blocat altcumva. Si verifica si daca vas e curat. Am patit cam la fel la mobra mea, era un dop de mizerie in furtunas ala. Dupa o curatenie nu mai am avut probleme. Editat Iunie 29, 2012 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 29, 2012 Autor Share Postat Iunie 29, 2012 am verificat si furtunul nu este obturat! am verificat si furtunul nu este obturat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.