Sari la conținut

upgrade honda nsr


Postări Recomandate

salut tuturor ! ma gandesc sa imi pun un set de 80 cc sau de 110 pe honda nsr 50 pe care il am...si nu stiu de unde sa il gasesc...si mai am o dilema ...va trebui sa umblu si la carburator daca schimb kitul motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie rejet-at carburatorul.

Trebuie schimbata evacuarea.

Trebuie schimbat filtrul de aer.

Dar poti s-o faci romaneste, 1:3 si mai vezi tu dupa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor ! ma gandesc sa imi pun un set de 80 cc sau de 110 pe honda nsr 50 pe care il am...si nu stiu de unde sa il gasesc...si mai am o dilema ...va trebui sa umblu si la carburator daca schimb kitul motor?

 

Salut,

Parerea mea sincera e sa renunti la idee si sa iti cumperi un 125 daca vrei ceva mai puternic.

Este posibil si ce vrei tu sa faci dar gandeste-te la cati bani esti dispus sa investesti, cat ai de gand sa tii motoreta, cat de calm ai fi daca ti-ai rupe motorul in 2 prematur.

 

Eu pot sa spun ca am avut o cagiva mito cu set polini 165, carburator de 34mm, filtru sport, si galerie+finala arrow. Tragea intr-un mare stil, foarte nervoasa dar mi-a crapat blocul motor. Nu zic, mi-a placut cum era. Mai tarziu mi-am luat una stock, carburator 28mm, set de 125, galerie-finala-filtru aer stock si am fost profund dezamagit fiind obijnuit cu puterea de pe cealalta.

 

In cazul tau e o motoreta nu prea intalnita, piesele sunt probabil scumpe dar si rezultatul va fi pe masura.

Si de asemenea fiabilitatea o sa scada deoarece e ca si cand ai face-o de curse.

 

Incearca un 125, vezi cum e si apoi decide daca se merita sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie rejet-at carburatorul.

Trebuie schimbata evacuarea.

Trebuie schimbat filtrul de aer.

Dar poti s-o faci romaneste, 1:3 si mai vezi tu dupa!

 

romaneste adica cum?:)) mai precis:D nu prea le am in domeniu sunt incepator...

 

Salut,

Parerea mea sincera e sa renunti la idee si sa iti cumperi un 125 daca vrei ceva mai puternic.

Este posibil si ce vrei tu sa faci dar gandeste-te la cati bani esti dispus sa investesti, cat ai de gand sa tii motoreta, cat de calm ai fi daca ti-ai rupe motorul in 2 prematur.

 

Eu pot sa spun ca am avut o cagiva mito cu set polini 165, carburator de 34mm, filtru sport, si galerie+finala arrow. Tragea intr-un mare stil, foarte nervoasa dar mi-a crapat blocul motor. Nu zic, mi-a placut cum era. Mai tarziu mi-am luat una stock, carburator 28mm, set de 125, galerie-finala-filtru aer stock si am fost profund dezamagit fiind obijnuit cu puterea de pe cealalta.

 

In cazul tau e o motoreta nu prea intalnita, piesele sunt probabil scumpe dar si rezultatul va fi pe masura.

Si de asemenea fiabilitatea o sa scada deoarece e ca si cand ai face-o de curse.

 

Incearca un 125, vezi cum e si apoi decide daca se merita sau nu.

asi vrea un 125 nu zic nu dar imi trebuie A sau A1 si nu asi vrea momentan sa dau de A pt ca nu am nici banii necesari si momentan o am pe aceasta....cred ca o sa o pun in vanzare si o sa dau de A ...si dupa imi iau un 250 sau un 400 si stiu o treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...