the hunter Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 salut tuturor ! ma gandesc sa imi pun un set de 80 cc sau de 110 pe honda nsr 50 pe care il am...si nu stiu de unde sa il gasesc...si mai am o dilema ...va trebui sa umblu si la carburator daca schimb kitul motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Trebuie rejet-at carburatorul. Trebuie schimbata evacuarea. Trebuie schimbat filtrul de aer. Dar poti s-o faci romaneste, 1:3 si mai vezi tu dupa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 salut tuturor ! ma gandesc sa imi pun un set de 80 cc sau de 110 pe honda nsr 50 pe care il am...si nu stiu de unde sa il gasesc...si mai am o dilema ...va trebui sa umblu si la carburator daca schimb kitul motor? Salut, Parerea mea sincera e sa renunti la idee si sa iti cumperi un 125 daca vrei ceva mai puternic. Este posibil si ce vrei tu sa faci dar gandeste-te la cati bani esti dispus sa investesti, cat ai de gand sa tii motoreta, cat de calm ai fi daca ti-ai rupe motorul in 2 prematur. Eu pot sa spun ca am avut o cagiva mito cu set polini 165, carburator de 34mm, filtru sport, si galerie+finala arrow. Tragea intr-un mare stil, foarte nervoasa dar mi-a crapat blocul motor. Nu zic, mi-a placut cum era. Mai tarziu mi-am luat una stock, carburator 28mm, set de 125, galerie-finala-filtru aer stock si am fost profund dezamagit fiind obijnuit cu puterea de pe cealalta. In cazul tau e o motoreta nu prea intalnita, piesele sunt probabil scumpe dar si rezultatul va fi pe masura. Si de asemenea fiabilitatea o sa scada deoarece e ca si cand ai face-o de curse. Incearca un 125, vezi cum e si apoi decide daca se merita sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iulie 5, 2012 Autor Share Postat Iulie 5, 2012 Trebuie rejet-at carburatorul. Trebuie schimbata evacuarea. Trebuie schimbat filtrul de aer. Dar poti s-o faci romaneste, 1:3 si mai vezi tu dupa! romaneste adica cum?) mai precis:D nu prea le am in domeniu sunt incepator... Salut, Parerea mea sincera e sa renunti la idee si sa iti cumperi un 125 daca vrei ceva mai puternic. Este posibil si ce vrei tu sa faci dar gandeste-te la cati bani esti dispus sa investesti, cat ai de gand sa tii motoreta, cat de calm ai fi daca ti-ai rupe motorul in 2 prematur. Eu pot sa spun ca am avut o cagiva mito cu set polini 165, carburator de 34mm, filtru sport, si galerie+finala arrow. Tragea intr-un mare stil, foarte nervoasa dar mi-a crapat blocul motor. Nu zic, mi-a placut cum era. Mai tarziu mi-am luat una stock, carburator 28mm, set de 125, galerie-finala-filtru aer stock si am fost profund dezamagit fiind obijnuit cu puterea de pe cealalta. In cazul tau e o motoreta nu prea intalnita, piesele sunt probabil scumpe dar si rezultatul va fi pe masura. Si de asemenea fiabilitatea o sa scada deoarece e ca si cand ai face-o de curse. Incearca un 125, vezi cum e si apoi decide daca se merita sau nu. asi vrea un 125 nu zic nu dar imi trebuie A sau A1 si nu asi vrea momentan sa dau de A pt ca nu am nici banii necesari si momentan o am pe aceasta....cred ca o sa o pun in vanzare si o sa dau de A ...si dupa imi iau un 250 sau un 400 si stiu o treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 da de A, ia plasticul si apoi ia-ti motor si gata. nu mai chinui motorasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 scoala de a costa mai putin decat un kit bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.