Panterra Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 salut baeti! iarasi va deranjez cu o problema careia nui dau de cap. baba mea ( nu mereu) porneste in 3pistoane , plec cu ea si in ture mici merge ca si cum ar avea alimentarea intrerupta cand trag de gaz o ia in hopuri si in ture mari merge normal, cand urc o panta in 2000 - 4000 ture merge ca si cum as ramane fara benzina, ca sa pot urca tre sa o turez si sa trag ambreiaju pt o fractiune de secunda, bujiile toate sunt afumate . Am curatat sincronizat carb, nivelu reglat de unde buba asta ca num dau seama delok.??! am mai avut acelasi simptom si aveam o bujie carem dadea scanteie galbena care mai apoii s-a ars si am inlocuito, dar acum dintrodata iar im scoate peri albi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Problema e in carburatoare sau pe langa. Verifica sa nu ai scurgeri de vacuum pe la racordurile carburatoarelor cu airbox-ul si cu motorul. Foloseste un spary de pornire, pulverizeaza cu el pe acolo, avand motorul in ralanti si vezi daca iti creste turatia. Daca nu creste e ok. Bujiile negre inseamna amestec foarte bogat, ceea ce ma duce cu gandul la nivel reglat prea sus in paharele, sau la suruburile pilot desurubate prea mult. Fixeaza subururile pilot la 2.5 ture si vezi daca problema persista. Verifica bujiile, cu motorul in 2500-3000 de ture si vezi cum se prezinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 28, 2012 Autor Share Postat Iulie 28, 2012 Problema e in carburatoare sau pe langa. Verifica sa nu ai scurgeri de vacuum pe la racordurile carburatoarelor cu airbox-ul si cu motorul. Foloseste un spary de pornire, pulverizeaza cu el pe acolo, avand motorul in ralanti si vezi daca iti creste turatia. Daca nu creste e ok. Bujiile negre inseamna amestec foarte bogat, ceea ce ma duce cu gandul la nivel reglat prea sus in paharele, sau la suruburile pilot desurubate prea mult. Fixeaza subururile pilot la 2.5 ture si vezi daca problema persista. Verifica bujiile, cu motorul in 2500-3000 de ture si vezi cum se prezinta. suruburile pilot sunt deaja la 2,5 ture, nivelul e cel dat de manual reglat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Verifica scurgerile de vacuum si pune suruburile la 2 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 28, 2012 Autor Share Postat Iulie 28, 2012 Verifica scurgerile de vacuum si pune suruburile la 2 ture. o sa pun suruburile la 2ture sapt asta, cat despre vacum nust daca poate fi vorba zic eu , atata timp cat numai in ture mici face asa o sa pun suruburile la 2ture sapt asta, cat despre vacum nust daca poate fi vorba zic eu , atata timp cat numai in ture mici face asa il rog pe TNG daca poate ajuta cu un sfat, si restul care poate v-ati lovit de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 am avut simptome identice..aveam amestec prea bogat...tre sa te tot joci cu acele de dozaj si cu suruburile pilot..insa problema cu urcatul pantei abrupte si eu o am..cateodata cand urc o panta abrupta in treapta 1 imi da sa moara tre sa o tot ajut din ambreiaj..dar dupa ce castiga umpic de viteza nu mai are treaba nici in panta..asta e un mister inca la mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 28, 2012 Autor Share Postat Iulie 28, 2012 am avut simptome identice..aveam amestec prea bogat...tre sa te tot joci cu acele de dozaj si cu suruburile pilot..insa problema cu urcatul pantei abrupte si eu o am..cateodata cand urc o panta abrupta in treapta 1 imi da sa moara tre sa o tot ajut din ambreiaj..dar dupa ce castiga umpic de viteza nu mai are treaba nici in panta..asta e un mister inca la mine... pai tu ce reglaje ai facut la treaba asta?? si mai am o nelamuriere vizavi de sincronizat : daca o sincronizez la 1200 cum e normal se tureaza frumos si revine repede limba de la turometru in schimb da sa moara motoru plus ca dacai aprind faza lunga scade in 900ture desi o sincronizez cu faza lunga aprinsa, daca o sincronizez la 1500 nu sunt probleme doar ca nu se mai tureaza asa frumos si la revenire are un mic delay turometru coboara mai incet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 (editat) Pai tu incerci sa sincronizezi un motor care are carburatoarele setate necorespunzator.Te cam pripesti. Prima data trebuie sa rezolvi problema cu carburatoarele si dupa aia sa le sincronizezi.Sincronizarea se face la ralanti, farul e bine sa fie stins (daca e posibil). Iti recomand sa faci o sincronizare pe banc, adica sa scoti carburatoarele afara si sa pui clapetele de aer pe aceeasi pozitie. Exista pe cum sa face chestia asta. Editat Iulie 28, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 28, 2012 Autor Share Postat Iulie 28, 2012 Pai tu incerci sa sincronizezi un motor care are carburatoarele setate necorespunzator.Te cam pripesti. Prima data trebuie sa rezolvi problema cu carburatoarele si dupa aia sa le sincronizezi.Sincronizarea se face la ralanti, farul e bine sa fie stins (daca e posibil). Iti recomand sa faci o sincronizare pe banc, adica sa scoti carburatoarele afara si sa pui clapetele de aer pe aceeasi pozitie. Exista pe cum sa face chestia asta. alex sincronizarea de banc am facuto apoi am trecut la sincronizare normala cu un CARBTUNE PRO carel folosesc de un an. A si inca ceva cand sincro. la 1200 relantiu da sa moara apoi revine dar la 1500, daca opresc si pornesc motoru isi revine pana bag mana in gaz sta la 1200 in fine asta nu ma deranjeaza prea mult ca-l pot la sincronizat la 1500.. ASTA ERA O MICA CURIOOZITATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 eu zic sa faci intai si intai jocul termic al supapelor(fara asta sincronizarea si restu is pistol cu apa..)...apoi iei carburatoarele si le pui la setarile din carte(acele de dozaj, nivelul in camera flotoarelor, suruburile pilot...dai o tura vezi cum merge...daca ti se gatuieste sau da in nas sa te uiti la toba sa vezi daca face norisor negru...mie imi facea cand imi dadea in nas si atunci am stiut ca e prea bogat amestecul...am mai coborat o linie acele si am mai strans un sfert de tura suruburile pilot..tot asa pana aveam bujia cenusie...dupaia l-am mai imbogatit oleaca cu o tura la suruburile pilot si acuma e ok...merge ceas...(mie cateodata imi pornea in 2 pistoane sau 3 si numai daca scoteam bujia si o uscam mergea...pana m-am disperat si am desfacut capacul la supape sa verific jocul...ghici ce..din 20 de supape doar 2 avea jocul corespunzator...am facut jocul, sincron carburator reglaj...si acuma merge ceas..)..by the way sincronizarea de banc e great..pui in spatele carburatoarelor un neon si te holbi la deschiderea clapetelor la lumina..si se vad diferentele de deschidere destul de tare...dar neaparat dupa ce le-ai montat pe motor le faci un sincron cu ceasuri..bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Uite ce te sfatuiesc sa faci: - fa o tura cu motorul, ca sa-l incalzesti bine, cu setarea de 2.5 ture la pilot screw; - cu motorul cald, insurubeaza pilot screw (toate)juma de tura pana cand sunetul motorului se schimba; - ia motorul la o tura si incearca sa mentii 2000-2500 rpm constant (15 secunde minim) si apasa kill switch-ul; - scoate o bujie si vezi cum arata. Daca e neagra, afumata, mai insurubeaza pilot screw juma de tura si repeta toata operatiunea; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 whatever... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 pantera, seteaza inaltimea plutitoarelor la 13,5-14 mm (chiar daca manualul zice 14,7mm), fii sigur ca ai tuburile emulsoare in stare buna si apoi pornesti motorul, dai cateva ture cu el. dupa ce il incalzesti cu o surubelnita la 90 de grade inchizi sau deschizi suruburile pilot si le setezi la turatia cea mai mare. punct. aici se termina totul. este o motocicleta pe carburatie si iti spun din proprie experienta ca chiar daca ai motorul perfect, niciodata nu va merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 1, 2012 Autor Share Postat August 1, 2012 o alta intrebare si o rugaminte care imi spune si mie ce serie e scrisa pe bateria carburilor la voi care aveti gsx600f din 94 ca eu am 2 serii , una pe primele 2 si alta pe celelalte 2 ( k263 si k062 ) si o alta intrebare ce ma roade daca stie cineva la mine innainte avea dopuri puse la idle screw, de cauciuc , un meserias fara nume le-a scos a zis ca nu poate sincroniza motoru cu alea puse desi asa erau ele din fabrica banuiesc. Si a 3-a nelamurire care at mai desfacut carburile sub plutitoare pe corpul carburilor este stantat pe corpul carbului R2 la primele 2carburi si R3 la celelalte. bateria mea de carburi este facuta din 2 baterii dar ambelel aceleasi dimensiuni mikuni bst33. Sunt curios daca are vreo importanta R-u ala 2 sau 3 sau seria de pe ext carb ...EU MA GANDESC SA NU FIE DE LA ACELASI MODEL DAR DIN ALTI ANI SI ...SPER SA NU MA INCURCE ASTA desi carburile au mers panacum asa ,dar...e loc si de mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 @Bica- explica-mi te rog cum faci jocul termic al supapelor la un GSX 600F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 iei manualul te chiorashti in el pentru montare /demontare toate accesoriile ca sa ajungi la axurile cu came..desfaci capacelul de vizitare localizat in(te uiti in manual ca la fiecare motor e prin alte locuri)ai nevoie de o lera cu pas de masurare din 3 in 3 nu din 5 in 5 ca alea is de cacao....iei lera..aduci pistonul 1 la punctul mort adika sus de tot...(in manual iti scrie cum sa faci asta la fiecare piston pe rand)punctul mort la piston e atunci cand "lobii" de pe axurile cu came sunt spate in spate.."facing away from each other"..atunci bagi lera(manualul iti spune ce tolerantza trebuie sa ai la supapele de admisie si la cele de evacuare..motorul sa fie rece cand faci beshina asta de operatiune)..pana iti intra nici usor nici greu asa incat atunci cand o scoti afara simti o usoara contra...cam cum simti daca tii lera intre degete stransa...citesti cat scrie pe lera si compari cu specificatiile din manual...de exemplu:daca in manual iti scrie 0,20-0,30 si tu ai 0,10 nu-i bine e prea mikc jocul...si atunci ai nevoie de alta pastila la acea supapa...pe fiecare pastila e shtantzata grosimea ei..daca tie ti-a iesit jocul 0,10 si pe pastila scrie 165 ai nevoie de o pastila de 150..simplu...e cam greutz sa iti explic aici...ai nevoie de manual...si tre sa joci atent ca-i cu cantec treaba...daca nu te pricepi nu umbla ca cine stie ce artificii 3D faci p-acolo... ce explicatie de-am prashtia ti-am dat...)si eu ma minunez...nu se poate explica aici asta-i sigur ca ceasu mortului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 si la gsxf nu exista pastile )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 (editat) o mica smecherie pt. reglat "supapile", scoti piulita de ajustare si masori pasul. daca, de exemplu, are pas 0,5 mm (asa e la mine) si e specificat joc de 0,10-0,15, stringi surubul cit abia sa opuna rezistenta si apoi il desfaci un sfert de tura (0,5/4 = 0,125, adica fix mijlocul dintre 0,10 si 0,15). merge sa tii contra din patratul de ajustare cu un cleste dar e oleaca de chin, eu zic ca merita cumparat scula de ajustare speciala de la Suzuki. sau iti amintesti ca esti roman (adica inventiv) si cauti pe Google sa vezi ce-au inventat altii PS: patratul ala la Bandit (motor de GSXF in mare) e de 3x3 mm Editat August 14, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 si la gsxf nu exista pastile )) si de unde sa stiu eu asta??din oracol?...daca nu sunt pastile e mega usor..iti tre o cheie fixa si o surulbenitza... desii ma gandeam ca e cu culbutori...)un sistem mai bun decat cel pe pastile...onestly... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 (editat) @fesu' modelele 600 90-97 sunt pe pastile! in schimb nu trebuiesc demontate axele cu came, ci doar se 'imping' culbutorii in lateral si se scot pastilele. Editat August 14, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 si de unde sa stiu eu asta??din oracol?...daca nu sunt pastile e mega usor..iti tre o cheie fixa si o surulbenitza... desii ma gandeam ca e cu culbutori...)un sistem mai bun decat cel pe pastile...onestly... depinde. e mai performant sistemul pe pastile si mai durabil. doar ca e mai greu de reglat. @fesu' modelele 600 90-97 sunt pe pastile! in schimb nu trebuiesc demontate axele cu came, ci doar se 'imping' culbutorii in lateral si se scot pastilele. eu stiu motorul ala personal si iti garantez ca are culbutori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 (editat) fesule', toate modelele au culbutori, numai ca cele de 600 92-97 cum are panterra este cu pastile, iar cele 88-91 si dupa 98 sunt pe surub! katana 750 - screw - 89-06 600- screw - 88-91, 98-06 shim - 92-97 Editat August 15, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 daca eu iti spun ca stiu motorul personal de ce nu vrei sa intelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 (editat) daca eu iti spun ca stiu motorul personal de ce nu vrei sa intelegi? daca eu am motocicleta in cauza de ce nu vrei sa intelegi? aveam ceva poze de cand am schimbat axele cu came cu unele de gsxr, daca le gasesc an sa le postez, poate asa intelegi! gata, uite asa arata gsxf 600 92-97 pe pastile! Editat August 15, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 daca eu am motocicleta in cauza de ce nu vrei sa intelegi? aveam ceva poze de cand am schimbat axele cu came cu unele de gsxr, daca le gasesc an sa le postez, poate asa intelegi! gata, uite asa arata gsxf 600 92-97 pe pastile! tot nu vrei sa intelegi. eu stiu personal motorul in cauza, sunt prieten cu omul, ce naiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.