the hunter Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 salut tuturor ! am o honda nsr 50 in 2 t si asi vrea sa ai pun un set de 80 cc dar nu stiu de unde sa il iau si ce s-ar potrivii....si mai am cateva nelamuriri ...in caz ca ai schimb setul cu unul de 80 va trebui sa ai schimb si carburatorul? ...momentan vreau sa ai fac doar o segmentare la motorul de 50 pt ca nu prea trage cum trebuie si cand il pornesc la rece da un fuuuuuuuum albastru.....dupa isi revine...dar nu trage prea bine decat de la 8 mii pana pe la 10 mii asa pana acolo e puturost tare...ma gandesc ca sunt uzati segmentii avand in vedere ca are la bord 60.000 km si nu stiu daca proprietarul a schimbat segmentii...astept pareri Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) salut tuturor ! am o honda nsr 50 in 2 t si asi vrea sa ai pun un set de 80 cc dar nu stiu de unde sa il iau si ce s-ar potrivii....si mai am cateva nelamuriri ...in caz ca ai schimb setul cu unul de 80 va trebui sa ai schimb si carburatorul? ...momentan vreau sa ai fac doar o segmentare la motorul de 50 pt ca nu prea trage cum trebuie si cand il pornesc la rece da un fuuuuuuuum albastru.....dupa isi revine...dar nu trage prea bine decat de la 8 mii pana pe la 10 mii asa pana acolo e puturost tare...ma gandesc ca sunt uzati segmentii avand in vedere ca are la bord 60.000 km si nu stiu daca proprietarul a schimbat segmentii...astept pareri Stima! salutare! Situatia sta in felu' urmator: e normal ca un 2 timpi sa scoata mai mult fum la pornire la rece , pana se incalzeste. De exemplu eu detin o aprilia rs 50 din 2009 set motor schimbat la inceputul sezonului ( aprox 3000 km de atunci) si la fel scoate fum la pornirea la rece. Probleme cu segmentii nu ai . Daca ai avea nu ar mai porni , sau ar porni foarte greu.. In legatura cu schimbarea setului motor: Nu stiu ce tip de motor ai pe ea. Dar din ce m-am uitat pe net au fost 2 tipuri de nsr ( unu de 70 cc si unu de 50cc cutie automata). Iti recomand sa cauti pe ebay pentru ca vei intalni preturi muuult mai bune. La trecerea de la 50 la 80 cc este recomandat sa se mareasca si capacitatea carburatorului insa mai mult de atat conteaza reglajele! Iti recomand si schimbarea bujiei cu una cu 2 sau 3 electrozi cu o putere a scanteiei un pic mai mare. Eu pe rs-ul meu am bujie de pe logan cu 2 electrozi. De unde esti? Editat Iulie 29, 2012 de joohn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iulie 29, 2012 Autor Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) salutare! Situatia sta in felu' urmator: e normal ca un 2 timpi sa scoata mai mult fum la pornire la rece , pana se incalzeste. De exemplu eu detin o aprilia rs 50 din 2009 set motor schimbat la inceputul sezonului ( aprox 3000 km de atunci) si la fel scoate fum la pornirea la rece. Probleme cu segmentii nu ai . Daca ai avea nu ar mai porni , sau ar porni foarte greu.. In legatura cu schimbarea setului motor: Nu stiu ce tip de motor ai pe ea. Dar din ce m-am uitat pe net au fost 2 tipuri de nsr ( unu de 70 cc si unu de 50cc cutie automata). Iti recomand sa cauti pe ebay pentru ca vei intalni preturi muuult mai bune. La trecerea de la 50 la 80 cc este recomandat sa se mareasca si capacitatea carburatorului insa mai mult de atat conteaza reglajele! Iti recomand si schimbarea bujiei cu una cu 2 sau 3 electrozi cu o putere a scanteiei un pic mai mare. Eu pe rs-ul meu am bujie de pe logan cu 2 electrozi. De unde esti? sunt din valenii de munte prahova ... in legatura cu segmentii nu stiu ce sa zic eu i-asi schimba sa vad ce se intampla avand in vedere ca are 60.000 in bord nu stiu daca vechiul proprietar ia schimbat...si alta intrebare pentru tine ...de ex la tine cum trage pana in 6-7 mii? are putere sa traga calumea? la mine trage cam greu pana acolo si cand ajunge la 7 mii jumate zici ca iai dat nos ca odata pleaca ca din pusca ... si am cutie manuala 6 trepte am cautat pe ebay si e un set de 70 cc 200 dolari X_X ft scump parerea mea...http://www.ebay.com/itm/HONDA-NSR50-NS-1-70cc-Cylinder-Kit-nsr50r-/290649377897?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43ac0d8c69&vxp=mtr Editat Iulie 29, 2012 de the hunter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Nu e scump. e un pret rezonabil pentru un 80 cc . Pe mine 88cc m-a costat 350 de euro ( doar setu motor) . Iar in legatura cu acceleratia dupa 7000 ture ai power valve. si valva aia se deschide dupa 7000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iulie 29, 2012 Autor Share Postat Iulie 29, 2012 Nu e scump. e un pret rezonabil pentru un 80 cc . Pe mine 88cc m-a costat 350 de euro ( doar setu motor) . Iar in legatura cu acceleratia dupa 7000 ture ai power valve. si valva aia se deschide dupa 7000. la 50 cc am power valve? si daca e asa cum o fac sa deschida mai devreme? si am mai citit pe net ca daca ai miscora camera de ardere ar avea compresie mai mare si ar fugi mai tare....Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 la 50 cc am power valve? si daca e asa cum o fac sa deschida mai devreme? si am mai citit pe net ca daca ai miscora camera de ardere ar avea compresie mai mare si ar fugi mai tare....Stima cea mai mare prostie sa micsorezi camera de ardere doar pentru compresie. compresie mare se poate obtine cu segmenti facuti la comanda. In fine, ideea e ca din ce inteleg eu tu vrei mai multa putere . Pune mana fa scoala , ia-ti carnet si cumpara-ti ceva mai mare . Ti-am spus ; fumul il scoate doar cand e rece si e normal, segmentii sunt buni altfel nu mai pornea motorul . 50 cc nu merita "tunat" decat pentru competitii unde te intreci tot cu 50 cc si scoti si banii investiti daca reusesti sa castigi. salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iulie 29, 2012 Autor Share Postat Iulie 29, 2012 cea mai mare prostie sa micsorezi camera de ardere doar pentru compresie. compresie mare se poate obtine cu segmenti facuti la comanda. In fine, ideea e ca din ce inteleg eu tu vrei mai multa putere . Pune mana fa scoala , ia-ti carnet si cumpara-ti ceva mai mare . Ti-am spus ; fumul il scoate doar cand e rece si e normal, segmentii sunt buni altfel nu mai pornea motorul . 50 cc nu merita "tunat" decat pentru competitii unde te intreci tot cu 50 cc si scoti si banii investiti daca reusesti sa castigi. salutare! ok ms mult pt sfaturi ! o singura intrebare mai am....la tine la aprilia trage la fel in timpul turatiilor? adica la 5-6 mii trage la fel ca la 8-10 ? Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 ok ms mult pt sfaturi ! o singura intrebare mai am....la tine la aprilia trage la fel in timpul turatiilor? adica la 5-6 mii trage la fel ca la 8-10 ? Stima Chiar daca nu am power valve. e si normal sa traga mai bine in ture inalte. Stai calm , motoreta ta e ok!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.