Sari la conținut

joohn

INACTIV
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Rahova.
  • Carnet moto din
    august 2010
  • Motocicleta
    Aprilia rs 50 2008
  • Numar Moto
    Galbeen

joohn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. joohn

    Service Scutere

    Inlocuieste siguranta principala! cauta pe net sau in manualu deservice daca ai unde este pozitionata. Mi s-a intamplat si mie. bafta!
  2. joohn

    Service Scutere

    lol. scuter nou de 200 de km si deja iti pui probleme mecanice? eu la aprilia rs 50 , de la ultima revizie completa ( ca deh.. sh si nu am incredere in fostu proprietar ) cere doar benzina si ulei. si are 3500 facuti de la inceputu sezonului!! parerea mea e ca nu trebuie sa iti pui probleme acum de mecanica sau consumabile. bucurate si fa cati mai multi km! Adik nici alea chinezesti nu cred ca s-ar strica sau uzura mare dupa 200 de km.. sa ma corecteze cineva daca gresesc!!
  3. Chiar daca nu am power valve. e si normal sa traga mai bine in ture inalte. Stai calm , motoreta ta e ok!!
  4. cea mai mare prostie sa micsorezi camera de ardere doar pentru compresie. compresie mare se poate obtine cu segmenti facuti la comanda. In fine, ideea e ca din ce inteleg eu tu vrei mai multa putere . Pune mana fa scoala , ia-ti carnet si cumpara-ti ceva mai mare . Ti-am spus ; fumul il scoate doar cand e rece si e normal, segmentii sunt buni altfel nu mai pornea motorul . 50 cc nu merita "tunat" decat pentru competitii unde te intreci tot cu 50 cc si scoti si banii investiti daca reusesti sa castigi. salutare!
  5. Nu e scump. e un pret rezonabil pentru un 80 cc . Pe mine 88cc m-a costat 350 de euro ( doar setu motor) . Iar in legatura cu acceleratia dupa 7000 ture ai power valve. si valva aia se deschide dupa 7000.
  6. salutare! Situatia sta in felu' urmator: e normal ca un 2 timpi sa scoata mai mult fum la pornire la rece , pana se incalzeste. De exemplu eu detin o aprilia rs 50 din 2009 set motor schimbat la inceputul sezonului ( aprox 3000 km de atunci) si la fel scoate fum la pornirea la rece. Probleme cu segmentii nu ai . Daca ai avea nu ar mai porni , sau ar porni foarte greu.. In legatura cu schimbarea setului motor: Nu stiu ce tip de motor ai pe ea. Dar din ce m-am uitat pe net au fost 2 tipuri de nsr ( unu de 70 cc si unu de 50cc cutie automata). Iti recomand sa cauti pe ebay pentru ca vei intalni preturi muuult mai bune. La trecerea de la 50 la 80 cc este recomandat sa se mareasca si capacitatea carburatorului insa mai mult de atat conteaza reglajele! Iti recomand si schimbarea bujiei cu una cu 2 sau 3 electrozi cu o putere a scanteiei un pic mai mare. Eu pe rs-ul meu am bujie de pe logan cu 2 electrozi. De unde esti?
  7. daca nu dispui de finante suficiente poti realeza cilindrul la o cota mai mare si cu un strungar bun , un piston nou si segmenti noi te-ai scos . acum depinde si la ce bani gasesti set motor, de exemplu pentru al meu fiind fabricatie foarte noua ma costa un set motor stock 800 ron. asa cu 150 ron m-am scos . sa auzim de bine!
  8. eu zic sa te duci la un mecanic sa vezi cum stai cu compresia. cu pornirea la cald cum stai ? cald insemnand vara la 40 de grade la regim de mers in oras, atunci se incinge cel mai rau. asa a fost si rs-ul meu tot 50 2 timpi. nu pornea nici la rece nici la cald ( extreme) adica 10 grade in jos si daca incercam sa il pornesc imadiat dupa ce il opream dupa o sesiune de mers vara la 40 de grade. si s-a dovedit a fi cilindrul ovalizat.= compresie mica..
  9. la orice segmentare trebuie verificata in primul rand starea cilindrului din punct de vedere al ovalizarii. asta e unul din motivele pentru care nu ar porni la rece, mai exact nu are compresie buna( pierde compresie). a 2-a cauza ar fi reglajul carburatorului.. incearca sa acoperi cu palma fanta de admisie de la carburator si sa dai la automat, sau la pedala sa vezi daca porneste. bafta!
  10. incearca sa inlocuiesti cdi-ul . poate s-a defectat cdi si nu mai merge in parametrii normali. merita sa incerci. scuteru e in 2 sau 4 t?
  11. joohn

    Service Scutere

    Tind sa cred ca nu se poate schimba din mile in km. ca la masini. poate a fost fabricat pentru o piata in care distantele/viteza se masoara in mile si tu sau altcineva l-ati adus aici. cred ca cel mai simplu ar fi sa cauti la dezmembrari un bord kilometric si sa functioneze si ceasul de distante parcurse.
  12. Este inceput de sezon si inca soferii nu s-au obisnuit cu reaparitia noastra in trafic . Beliti ochii de 4 ori innainte sa faceti o manevra!! .asteptam mai multe detalii despre motociclist . sper sa nu se umple topicu de r.i.p.. Doamne ajuta!
  13. Prietene, vorbesti in necunostiinta de cauza. 1 la mana ar trebui mai intai sa citesti toate posturile anterioare ca sa iti dai cu parerea. Omu a zis ca a schimbam bujia si a verificat daca da scanteie, si nimic. Iar in alta ordine de idei, ce compresie poate sa aiba?? vorbim de un motor in 2 timpi, unde compresia este vitala. de ce? pentru ca atunci cand pistonu se duce in jos neavand compresie nu trimite amestecu din camera ambielajului in camera de ardere. la motoarele in 4 timpi atunci cand se duc segmentii doar consuma ulei, insa la motoarele in 2 timpi e alt principiu de functionare. Eu mi-am schimbat segmentii acum o saptamana,tot la moto in 2 timpi, in conditiile in care atunci cand l-am bagat la iernat functiona. Pornea greu la rece dar functiona. Nu zic ca nu ar fi bine sa verifice tot ce poate innainte sa intre in motor, dar simptomele sunt clare.
  14. Din simplu motiv ca exista posibilitatea sa strici si setu ( adica peretii blocului motor)
  15. corect. insa mai mult ca sigur daca a apelat la sfaturile de pe forum rezulta ca nu e mecanic. iar un compresometru este o scula care nu se gaseste la oricine. si in alta ordine de idei cineva priceput nu are nevoie de compresometru ca sa te informeze ca s-au ( cuvant urat) segmentii . . Bafta
×
×
  • Creează nouă...