Sari la conținut

probleme gsf 400


Postări Recomandate

Va salut,

am un gsf 400 care a inceput sa intrerupa. Faza e ca pe liber pot s-o turez cat vreau eu ca nu face nici o problema, cu mine pe ea merge cu mici intreruperi din cand in cand, dar pot merge , dar cand urc si un pasager de abia mai plec de pe loc cu ea. in momentul in care intrerupe, scade brusc si turometrul, alte chestii in bord nu vad ca sa va spun daca se intrerup si alea sau nu. Cand a facut problema prima oara am curatat senzorul de cric si mufele pe traseu si a mers, acum nu stiu ce sa mai incerc. CDI-ul e sub seaua spate, ma gandesc ca poate se apasa seaua pe el? o problema care mai aparea din cand in cand era ca in momentul in care dadeam la automat, murea absolut totul electric pe ea, dar asta a facut-o de vreo cateva ori in 20000 de km nu stiu daca are legatura sau nu, dar am vrut s-o mentionez.

Va multumesc anticipat pentru orice sfat primit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cele mai multe ori e senzorul de cric de vina, incearca ca atunci cand cade turometrul sa tragi ambreiajul. Daca urca la loc, e senzorul de cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cele mai multe ori e senzorul de cric de vina, incearca ca atunci cand cade turometrul sa tragi ambreiajul. Daca urca la loc, e senzorul de cric.

Se intampla prea rapid intreruperile ca sa pot face ceva, oricum, cu ambreiajul tras se tureaza fara probleme, dar nu vad legatura deoarece nu cred ca are vr-un intrerupator pe ambreiaj, motorul moare si daca o bagi in viteza cu amreiajul calcat daca am cricul lasat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intampla prea rapid intreruperile ca sa pot face ceva, oricum, cu ambreiajul tras se tureaza fara probleme, dar nu vad legatura deoarece nu cred ca are vr-un intrerupator pe ambreiaj, motorul moare si daca o bagi in viteza cu amreiajul calcat daca am cricul lasat.

 

Aici depinde de fiecare motocicleta cum e conceputa si daca nu si-a bagat cineva nasul in insstalatia electrica inainte. Ca sa iti dau doua exemple:

 

Honda SLR 650 pe cric. pornim motorul > ridicam cricul > bagam in viteza (nu dam drumul la ambreiaj)> coboram cricul > se taie curentul

 

Kawasaki KLE 500 pe cric. pornim motorul > ridicam cricul > bagam in viteza (nu dam drumul la ambreiaj)> coboram cricul > NU SE TAIE CURENTUL > incercam sa plecam, cand cupleaza ambreiajul complet se taie curentul

 

Multe motoare au si un senzor la maneta de ambreiaj care are si diverse functii de verificare, daca spre exemplu tragi ambreiajul cu motorul in neutru inainte sa ii pui contactul nu intra in viteza, trebuie sa ii dai drumul si sa il tragi din nou.

La altele senzorul de cric e facut sa faca verificarile.

 

Din ce descrii tu, si anume faptul ca motocicleta porneste, si functioneaza turata in neutru tind sa cred ca problema e ori de la senzorul de cric, ori de la senzorul de ambreiaj sau de neutru in functie de ce ai pe modelul tau.

 

Verifica senzorul de cric, curata-l, da-i cu niste spray de contacte sau wd-40, fa la fel si la senzorul din spatele manetei de ambreiaj si vezi daca e vre-o schimbare. Astea ar fi cele mai usoare operatiuni de facut, in caz ca vre-unul din senzori e deteriorat poti incerca sa-l inlocuiesti si sa faci o proba.

Editat de zu1u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici depinde de fiecare motocicleta cum e conceputa si daca nu si-a bagat cineva nasul in insstalatia electrica inainte. Ca sa iti dau doua exemple:

 

Honda SLR 650 pe cric. pornim motorul > ridicam cricul > bagam in viteza (nu dam drumul la ambreiaj)> coboram cricul > se taie curentul

 

Kawasaki KLE 500 pe cric. pornim motorul > ridicam cricul > bagam in viteza (nu dam drumul la ambreiaj)> coboram cricul > NU SE TAIE CURENTUL > incercam sa plecam, cand cupleaza ambreiajul complet se taie curentul

 

Multe motoare au si un senzor la maneta de ambreiaj care are si diverse functii de verificare, daca spre exemplu tragi ambreiajul cu motorul in neutru inainte sa ii pui contactul nu intra in viteza, trebuie sa ii dai drumul si sa il tragi din nou.

La altele senzorul de cric e facut sa faca verificarile.

 

Din ce descrii tu, si anume faptul ca motocicleta porneste, si functioneaza turata in neutru tind sa cred ca problema e ori de la senzorul de cric, ori de la senzorul de ambreiaj sau de neutru in functie de ce ai pe modelul tau.

 

Verifica senzorul de cric, curata-l, da-i cu niste spray de contacte sau wd-40, fa la fel si la senzorul din spatele manetei de ambreiaj si vezi daca e vre-o schimbare. Astea ar fi cele mai usoare operatiuni de facut, in caz ca vre-unul din senzori e deteriorat poti incerca sa-l inlocuiesti si sa faci o proba.

Merci, am facut asta si tot degeaba, o sa incerc sa demontez intrerupatorul de la cric si sa-l verific cumva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, am facut asta si tot degeaba, o sa incerc sa demontez intrerupatorul de la cric si sa-l verific cumva

cauta unde sunt prinse firele de masa pe cadru ,desfa curata si strange la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...