Gabymx Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Salutare.... dupa ce m-am dat pe un kx 125... deja as vrea ceva mai puternic.. stiu ca cea mai potrivita motocicleta ar fi exc 200... dar e cam scumpa si intretinerea mai scumpa... si m-am gandit la HONDA CR 250.. ceva peste anul 2000 cadru aluminiu.. deci ce parere aveti de ea.. stiu ca este o motocicleta fiabila.. puternica.... dar e potrivita pentru enduro?(eu nu ma duc pe la concursuri .. etc.. e doar hobby) deci si cu kx-u m-am descurcat... umpic mai greu la inceput.. si e mai greu umpic... pe langa 200 exc care e joaca.. dar no m-am gandit la cr 250... cum vi se pare... la poteci, urcari parauri.. are cat de cat cuplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Salut! Nu am CR250, am sora mai mica, CR125 din '98. O folosesc la hard enduro, si pot spune ca sunt foarte multumit de ea. Pana acum nu a trebuit sa bag nici un ban in ea in afara de ulei si benzina, e foarte rezistenta. Nici nu i-am adus modificari pentru hard-enduro, si totusi se descurca de minune, se tine fara probleme de EXC-urile de 200 ale prietenilor. Deci, daca CR125 e bun pentru enduro, inseamna ca si CR250 trebuie sa fie la fel, sau chiar mai bun. p.s.: Honda a bagat cadrul de aluminiu la CR-uri incepand cu anul '98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabymx Postat August 20, 2012 Autor Share Postat August 20, 2012 Salut! Nu am CR250, am sora mai mica, CR125 din '98. O folosesc la hard enduro, si pot spune ca sunt foarte multumit de ea. Pana acum nu a trebuit sa bag nici un ban in ea in afara de ulei si benzina, e foarte rezistenta. Nici nu i-am adus modificari pentru hard-enduro, si totusi se descurca de minune, se tine fara probleme de EXC-urile de 200 ale prietenilor. Deci, daca CR125 e bun pentru enduro, inseamna ca si CR250 trebuie sa fie la fel, sau chiar mai bun. p.s.: Honda a bagat cadrul de aluminiu la CR-uri incepand cu anul '98. Ok... Multzam de sfat... !!! Mai astept si atle pareri ... va rog:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 nu m-as da prin paduri cu un cross de 250 in 2t nici impuscat. m-am dat pe un kx si eram tot intr-o roata. pai e imposibil sa pornesti din rampa cu el, e motor de motocross, sa zicem ca ar merge la rally raid dar la paduroase in niciun caz. are pornirea exploziva caci asa e conceput, e un chin la iesiri, sa zicem un cross 250 in 4t ........ in rest orice enduro bate garantat orice cross si aici fac referire nu la performante ci la cost intretinere si durata expunere pe piata la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 nu m-as da prin paduri cu un cross de 250 in 2t nici impuscat. m-am dat pe un kx si eram tot intr-o roata. pai e imposibil sa pornesti din rampa cu el, e motor de motocross, sa zicem ca ar merge la rally raid dar la paduroase in niciun caz. are pornirea exploziva caci asa e conceput, e un chin la iesiri, sa zicem un cross 250 in 4t ........ in rest orice enduro bate garantat orice cross si aici fac referire nu la performante ci la cost intretinere si durata expunere pe piata la vanzare Cam exagerezi. RAU. Nu stiu cum mergi/cat de bine mergi tu, dar eu fac hard enduro cu cross de 125, si nu am intampinat nici o problema cum ai spus tu. Recunosc, una e sa faci enduro cu o motocicleta special conceputa, si alta e sa faci cu un cross. E mai greu, dar nici asa. Sau cum ai zis in alt post, tot pe tema asta "ia-ti cross in 2 timpi si orice cazatura de enduro va urca dealul al tau nu". M-a terminat replica asta. Dar cea mai tare a fost "ia-ti cross si iti vei rupe spatele caci vei sta doar in sa". Serios? Nici nu stiu ce sa mai zic... Conteaza si omu', nu numai motoru'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 pai omul e incepator sa nu imi zici ca ai fost jarvis din primul an ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabymx Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) pai omul e incepator sa nu imi zici ca ai fost jarvis din primul an ... Nu sunt incepator... pana acuma m-am dat pe un kx 125.. si prin padure si peste tot.. e adevarat ca e mai greu... in orice caz un incepator nu poate... trebe sa ii dai gaz si ambreiaje... si vad cum merge treaba.. totusi cr 250 are mai mult cuplu.. si daca ii bagi un 12-52.. eu as crede ca e chiar ok... si HONDA cr 250 e mai ieftina la intretinere si mai fiabila decat un ktm 250 exc/ 200 exc... din cate stiu.. si e si diferenta de pret la cumparare intre ele... e clar ca daca as avea o situatie financiara mai buna mi-as lua KTM fara retineri.. dar asta e.. P.S Kawasaki nu se compara cu KTM sau HONDA,,, Editat Septembrie 4, 2012 de Gabymx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dox Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) Salutare. ai cumparat CR250 pana la urma? de ce ai afirmat in ultuima propozitie caci Kawasaki nu se compara cu KTM sau HONDA? Pentru a nu deschide alt topic pe nume HONDA CR 250 postez aici: am cateva intrebari despre acest motor: - din ce an sa fabricat cadrul din aluminiu? - cati litri intra in rezervorul cadrului din AL? - cu cate KG este mai usor fata de modelul precedent? Va multumesc pt raspunsuri Editat Decembrie 5, 2012 de Dox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Salutare. ai cumparat CR250 pana la urma? de ce ai afirmat in ultuima propozitie caci Kawasaki nu se compara cu KTM sau HONDA? Pentru a nu deschide alt topic pe nume HONDA CR 250 postez aici: am cateva intrebari despre acest motor: - din ce an sa fabricat cadrul din aluminiu? - cati litri intra in rezervorul cadrului din AL? - cu cate KG este mai usor fata de modelul precedent? Va multumesc pt raspunsuri Raspund la primele 2 intrebari: -incepand cu anul 1998 s-a introdus cadrul de aluminiu; -capacitatea rezervorului este de 7,5 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dox Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 la a treia, vezi pe bikez.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.